Ģimenes universālis XC70
Re: Ģimenes universālis XC70
Jā, tas zviedriem ir normāls stojaks. Ja pirms skates uzmasē, tad labāk ručņiks uz bremžu stenda strādā.
Šitāds, mazs triperis, bet ir labāk, jo iepriekš vispār nebija zemo frekvenču. Vieta palika pat oriģinālajai plastmasas kastei kas virs rezerves riteņa. Nekas īpašs, bet labāk kā bija.
Re: Ģimenes universālis XC70
Pieļauju ka diezgan daudz no skaņas tiek pazaudēts dēļ kastes un grīdas, kas nāk pāri, bet nu vietas taupīšanas ziņā diezgan labs risinājums. Spārnā nebija pietiekami daudz vietas lai subi iebūvētu? Tad noteikti dotu labāku efektu.
- Rii
- Posts: 7583
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Ģimenes universālis XC70
Nebija zemo frekvenču? Tev nav Hu850 ar dolbit normalno?
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
- UldisUldis
- Posts: 4528
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Ģimenes universālis XC70
Parasti jau volgām normāli dolbī un sabūferus neprasās, bet varbūt tiešām te ir kaut kāda untermensch skaņu iekārta.
Re: Ģimenes universālis XC70
Jā, noteikti. Tur reizēm frekvences saskrien kaut kādā kroplītī, bet galvenais kritērijs bija praktiskais aspekts un lai paliek stock izskats.
Daudzi sūdzās par basu neesamību Volvo forumā.
Ir HU850, sākumā bija HU650 ar briesmīgiem papīra skaļruņiem un mini magnētu.
Es trīs gadu laikā esmu kaut ko licis klāt tā lai būtu stock un rezultātā laikam esmu ieguvis diezgan lielu kišmiš ar rozīnēm.
Ko izdarīju ar audio:
Sākumā bija duļķaina, klusa skaņa. Audio komponentes mašīnā bija: HU650 galva, 4 sliktākie skaļruņi durvīs un divi pīkstuļi bagažnieka statnēs.
Pirmo pieliku oriģ pastiprinātāju zem beņķa: plug & play. Skanēja skaļāk, duļķaini un sāka grabēt.
Pieliku pie oriģinālas galvas YATOUR bluetooth priekš spotify, arī plug & play un ērti lietot.
Tad pati HU850 galva, jūtami uzlabojumi skanējumā un iespēja regulēt mid un parādās iespēja pievienot centra skaļruni.
Tad šrotā atrasti oriģinālie pro skaļruņi, divus ieliku aizmugurējās durvīs (tur ļoti klusi kanāli skan salīdzinot ar priekšu) un ieliku vienu kā centra skaļruni.
Tad priekšējās durvīs ieliku Ground zero un oriģinālās pīkstuļu vietas bija tukšas, tur ieliku tos:
Tad subis.
Reultātā no sešiem skaļruņiem ir iegūta 11 skaļruņu sistēma. Kas kvalificējas kā pro.
Ir labāk, bet viss tādā putrā, ka nevaru teikt, ka esmu apmierināts. Tas ir darīts ar lielām laika atstarpēm.
Tur noteikti vajadzētu pielikt roku, vai es to darīšu- es nezinu
Re: Ģimenes universālis XC70
Ir laiks uzrakstīt plašāku izklāstu.
Pienāca laiks promoušenam un šefs saka: davai, mēs tev drusku vairāk maksāsim, atņemsim mašīnu un darīsi dahuja vairāk kā tagad.
Sacīts darīts, to mēs apmazgājām kā vajag ar dažiem lētajiem vīniem.
Vajadzēja atrast otru auto. Skatījos dažādus varinatus- svaigākus XC, B7 pasātus utt... Pārmaiņas pēc skatījos ss.lv augsto galu un tāpat tur visi tīteņi un nespēju tādus pirkt. Viens smuks B7 bija ar R line, 4motion, panorāma. Otrs dārgākais B7 tajā brīdī.
Dzīvē reāli kapi Riepas plikas, aizmugurē amji beigti, durvīm enģes nosēdušās utt... ok, sajonara- peģik!
Vienā brīdī jau sāk zvanīt trauksmes zvaniņi, ka iešu ar kājām uz darbu. Tad funktieris pamainījās un izdomāju, ka auto jāpērk žubītei un pats braukšu ar XC...
Atradu longo.lv, kas dod garantiju, garantē īstu nobraukumu utt...
Tad nu mūsu rīcībā nonāca V40 Ocean race 2015, D2, 2.0d, 120zs un 12 eur gada nodoklis.
Aprīkots arī mkeiiii- baltā āda, panorāma, kesons, 4l uz 100km/h ārpus pilsētas.
No mīnusiem- 200k noskrējiens, bet pēc sajūtām diezgan fresh (daudz svaigāks par wannabī 140-170k), netīrs salons un metamas riepas, kā arī ručkas kārba.
Pirmais brauciens uz lauku fazendu nākamajā dienā un izbraucot uz šosejas apdulinošs troksnis ap 100km/h, kā gultnis, kā pusass, kā hujviņzinkas...
Vakarā internetos atradu, ka UK īpašnieki arī sūdzas par lieliem decibeliem, kaut visi stikli ir akustiskie. Viena no iespējām kāpēc tā- pārpumpētas riepas lai vairāk eko. Braucu uz DUS, lieku manometru un katrā plikajā riepā 2.7 bar izlīdzināju uz 2.3 un patiešām- lielais troksnis pazuda.
Ok, Volvo tomēr ir volvo un digitālais speedo nerāda degvielas atlikumu, tur zvanam longo un sakam: davaj, garantija- labojiet!
Aizbraucam uz Mūsu, tur ieliek jaunāko softu, longo sapiķo braucam 1 dieniņu laimīgi tālāk.
Aizpisam uz Madonu, paēst vakariņas uz ezera. Braucot naktī atpakaļ iedegās check engine...
Es jau meklēju nazi ar ko vieglāk uzšķērst sev artērijas.... (jo dienu iepriekš XC jauda pazuda...)
Nekas nemainās check deg, auto brauc... okeiii.... Nākamajā rītā zvans longo, ka checks deg... ok, nav problēmu, ved šurp diagnosticēsim...
Pēc 5 min zvana žubīte, ka cheks pazuda Ielienu internetos un atrodu, ka UK owneri sūdzās, ka checks iedegas jau 5k svaigiem auto, jo D2 pārsvarā darbojas zemos apgriezienos lai vairāk eko un diršās ciet kaut kāds sensors un atrisina jaunā dizaina EGR truba. Ja padzenā augstākos apgriezienos pilsētā, tad trubas labāk patīrās.
Okei... pizdec, sirmi mati un nesaprotu kāpēc es sevi tā moku? Bet bija vēlme pēc kā max svaiga un lai nav šrota sajūta sēžot iekšā un žubītei arī dikti patīk.
Tikmēr es pārsēžos uz XC, ar to es ikdienā iepriekš braucu ļoti reti. Pārsvarā uz servisiem un moikām. Pirmie iespaidi- hadenei totāli kapi, augšējie atbalsti izģērbušies, dūmo, lēni slēdzas centrālā un vēl radio nolēma nosprāgt... otrais...
Ok, sāku ar svarīgāko- uzpulēju lukturus!
Auto uzreiz izskatās mazāk bomzīgs.
Izdevās atrast ļoti labu HU850 par 60eur. Spīd apgaismojums, strādā visi 6 diski (kaut nafig viņi nav vajadzīgi) un ir diezgan sterils vizuāli.
Pie reizes sakārtoju vadu bizes, jo tur jau tāds bardaks, ka to vidus konsoli nebija iespējams iespiest atpakaļ.
Dūmainība arī pēc intensīvākas gāzēšanas un apkopes pārgāja.
Centrālajai tikai baterija bija jāsamaina. Kopumā auto daudz sīkumu, kam tikai roka jāpieliek klāt.
Tad 450 eur atstājam detaļās.
Tad vēl 280 servisā, jo vēl dienu iepriekš pazuda jauda (gaisa mērītājs) un tad nākamajā dienā V40 checks un tad es domāju kāpēc dzīve par mani tā ņirgājas.
un rezultātā dabūju kādi +5 cm priekšā un sagging rear end, bet tur jau nivomāti stāv, tos laikam konvertēšu uz parastajiem ar HD atsperēm.
Tad vēl saregulēju mūziku tā lai skan labi (pieļauju, ka svaigākā galva arī ir nozīmīgs faktors), subis bija atskrūvējies un stiprinājums kopā ar subi ļurināja, kā nostiprināju, tā arī bass sulīgāks palika. Priekšējais setups ļoti nomāca aizmugurējo un fader pogu nācās diezgan griezt lai aizmugure arī velk un tagad kopumā ļoti labi skan.
Melnais pizdatāks
Tā nu man iet- ar diviem Volvo mūžīgais nabaggo garantēts , tāpēc savedīšu kārtībā XC un centīšos izdomāt kaut ko interesantu ar viņu lai ir stock, bet nedaudz feināk.
Pienāca laiks promoušenam un šefs saka: davai, mēs tev drusku vairāk maksāsim, atņemsim mašīnu un darīsi dahuja vairāk kā tagad.
Sacīts darīts, to mēs apmazgājām kā vajag ar dažiem lētajiem vīniem.
Vajadzēja atrast otru auto. Skatījos dažādus varinatus- svaigākus XC, B7 pasātus utt... Pārmaiņas pēc skatījos ss.lv augsto galu un tāpat tur visi tīteņi un nespēju tādus pirkt. Viens smuks B7 bija ar R line, 4motion, panorāma. Otrs dārgākais B7 tajā brīdī.
Dzīvē reāli kapi Riepas plikas, aizmugurē amji beigti, durvīm enģes nosēdušās utt... ok, sajonara- peģik!
Vienā brīdī jau sāk zvanīt trauksmes zvaniņi, ka iešu ar kājām uz darbu. Tad funktieris pamainījās un izdomāju, ka auto jāpērk žubītei un pats braukšu ar XC...
Atradu longo.lv, kas dod garantiju, garantē īstu nobraukumu utt...
Tad nu mūsu rīcībā nonāca V40 Ocean race 2015, D2, 2.0d, 120zs un 12 eur gada nodoklis.
Aprīkots arī mkeiiii- baltā āda, panorāma, kesons, 4l uz 100km/h ārpus pilsētas.
No mīnusiem- 200k noskrējiens, bet pēc sajūtām diezgan fresh (daudz svaigāks par wannabī 140-170k), netīrs salons un metamas riepas, kā arī ručkas kārba.
Pirmais brauciens uz lauku fazendu nākamajā dienā un izbraucot uz šosejas apdulinošs troksnis ap 100km/h, kā gultnis, kā pusass, kā hujviņzinkas...
Vakarā internetos atradu, ka UK īpašnieki arī sūdzas par lieliem decibeliem, kaut visi stikli ir akustiskie. Viena no iespējām kāpēc tā- pārpumpētas riepas lai vairāk eko. Braucu uz DUS, lieku manometru un katrā plikajā riepā 2.7 bar izlīdzināju uz 2.3 un patiešām- lielais troksnis pazuda.
Ok, Volvo tomēr ir volvo un digitālais speedo nerāda degvielas atlikumu, tur zvanam longo un sakam: davaj, garantija- labojiet!
Aizbraucam uz Mūsu, tur ieliek jaunāko softu, longo sapiķo braucam 1 dieniņu laimīgi tālāk.
Aizpisam uz Madonu, paēst vakariņas uz ezera. Braucot naktī atpakaļ iedegās check engine...
Es jau meklēju nazi ar ko vieglāk uzšķērst sev artērijas.... (jo dienu iepriekš XC jauda pazuda...)
Nekas nemainās check deg, auto brauc... okeiii.... Nākamajā rītā zvans longo, ka checks deg... ok, nav problēmu, ved šurp diagnosticēsim...
Pēc 5 min zvana žubīte, ka cheks pazuda Ielienu internetos un atrodu, ka UK owneri sūdzās, ka checks iedegas jau 5k svaigiem auto, jo D2 pārsvarā darbojas zemos apgriezienos lai vairāk eko un diršās ciet kaut kāds sensors un atrisina jaunā dizaina EGR truba. Ja padzenā augstākos apgriezienos pilsētā, tad trubas labāk patīrās.
Okei... pizdec, sirmi mati un nesaprotu kāpēc es sevi tā moku? Bet bija vēlme pēc kā max svaiga un lai nav šrota sajūta sēžot iekšā un žubītei arī dikti patīk.
Tikmēr es pārsēžos uz XC, ar to es ikdienā iepriekš braucu ļoti reti. Pārsvarā uz servisiem un moikām. Pirmie iespaidi- hadenei totāli kapi, augšējie atbalsti izģērbušies, dūmo, lēni slēdzas centrālā un vēl radio nolēma nosprāgt... otrais...
Ok, sāku ar svarīgāko- uzpulēju lukturus!
Auto uzreiz izskatās mazāk bomzīgs.
Izdevās atrast ļoti labu HU850 par 60eur. Spīd apgaismojums, strādā visi 6 diski (kaut nafig viņi nav vajadzīgi) un ir diezgan sterils vizuāli.
Pie reizes sakārtoju vadu bizes, jo tur jau tāds bardaks, ka to vidus konsoli nebija iespējams iespiest atpakaļ.
Dūmainība arī pēc intensīvākas gāzēšanas un apkopes pārgāja.
Centrālajai tikai baterija bija jāsamaina. Kopumā auto daudz sīkumu, kam tikai roka jāpieliek klāt.
Tad 450 eur atstājam detaļās.
Tad vēl 280 servisā, jo vēl dienu iepriekš pazuda jauda (gaisa mērītājs) un tad nākamajā dienā V40 checks un tad es domāju kāpēc dzīve par mani tā ņirgājas.
un rezultātā dabūju kādi +5 cm priekšā un sagging rear end, bet tur jau nivomāti stāv, tos laikam konvertēšu uz parastajiem ar HD atsperēm.
Tad vēl saregulēju mūziku tā lai skan labi (pieļauju, ka svaigākā galva arī ir nozīmīgs faktors), subis bija atskrūvējies un stiprinājums kopā ar subi ļurināja, kā nostiprināju, tā arī bass sulīgāks palika. Priekšējais setups ļoti nomāca aizmugurējo un fader pogu nācās diezgan griezt lai aizmugure arī velk un tagad kopumā ļoti labi skan.
Melnais pizdatāks
Tā nu man iet- ar diviem Volvo mūžīgais nabaggo garantēts , tāpēc savedīšu kārtībā XC un centīšos izdomāt kaut ko interesantu ar viņu lai ir stock, bet nedaudz feināk.
- howitzer
- M30
- Posts: 28619
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Ģimenes universālis XC70
Nebija vieglāk šitos divus izmest musarā un nopirkt vienu jaunu santa fe?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Ģimenes universālis XC70
Pareizāk būtu bijis izmest šos abus miskastē un paņemt F10
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
Re: Ģimenes universālis XC70
Šādos tempos pēc 2-3 gadiem šo mašīnu vairāk nebūs uz ielām un es varēšu droši braukt uz Cars & Coffee.
Atskaitot manu rantošanu par V40, tas ir diezgan cool un relatīvi labs pirkums esošajā budžetā.
Atskaitot manu rantošanu par V40, tas ir diezgan cool un relatīvi labs pirkums esošajā budžetā.
- howitzer
- M30
- Posts: 28619
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Ģimenes universālis XC70
Nevajag novēlēt cilvēkiem pašnāvību.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Ģimenes universālis XC70
BMW pāri visam.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- Rii
- Posts: 7583
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Ģimenes universālis XC70
hu850 tāpat nosprāgs tu viņu biji mēģinājis remontēt? manam pārgāja pāri, uzčinīja visas slimīgās vietas un ptfu ptfu ptfu, pagaidām neizrāda miršanas pazīmes
tev oem sabūferis rezerves rata vietā?
tev oem sabūferis rezerves rata vietā?
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Re: Ģimenes universālis XC70
Nenesu remontēt HU850, tas ieprieksējais bija tāds sūdains, joprojām stāv bagažniekā.
Subis, tāds mazs, gluži kā mašīnām kam ir stock subis jau komplektā. 90to hiphopu nepavelk kā gribētu, bet pārējo mūziku pieskandina gluži ok.
Subis, tāds mazs, gluži kā mašīnām kam ir stock subis jau komplektā. 90to hiphopu nepavelk kā gribētu, bet pārējo mūziku pieskandina gluži ok.