Rwd.lv™SportsCar
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Rwd.lv™SportsCar
Heijā hopsā te atkal viens žvinguls ir boksā
Radās iespēja no laba kaimiņa iegādāties šo auto un to arī izdarīju
Auto īpašnieks ir miris, bet auto ir iekļauts mantojumā (cik sapratu) tā kā teorētiski autiņam ir dokumenti, bet praktiski tie ir nozaudēti un mantiniekam nav laika, liekas naudas, motivācījas tos autjaunot un pārrakstīt auto uz sevi.
Marka=VAZ-2103
Dzimis=1983g
Krāsa=Sarkana
Motors=1.5L
Optika=H4
Ģimenes stāvoklis=neprecējies un ar defektierm
Auto tiks izmantots Rwd.lv™ sportiskajām aktivitātem, protams trasē nevis pļavā. Kādās disciplīnās piedalīsimies skatīsimies pēc auto un pašu varēšanas.
Skrūvēsim un brauksim mēs Rwd.lv pamatkomanda , es Micuks, Krists, Reinis un Spridzeklis, bet arī pārējie mazāk aktīvie biedri netiks dzīti prom
Veram vaļā durvis:
Te izteiksme kad iesaku pumpēt ātrāk
Pirmā reize pēc 17 gadu stāvešanas kad auto izripo no garažas:
Nu jau bāzes vietā:
Jā tas ir linolejs, bet ļoti kvalitatīvi nostrādāts, bija doma atstāt un izlikt sienas ar reģipsi un tapetēm
Auto stāvoklis kopumā nav slikts, bet tie kasjaki, kuri ir ir visai kārtīgi!
Pat H4 spūldzes
Klapējot caurumu virs lampas nokrita, gluži kā izgriezsts:
Septiņpacmit gadus nostāvējies Ai-92, vismaz ož pēdz benzīna nevis kā mūsdienās šķaidītie mēsli!
Šitas būs burkā aiz stikla
Samainījām indukcijas spoli un motors pieleca, rūc kā puķīte
Lai izmēģinātu nomainījām galveno bremžu cilindru ar visu vakumņiku un visu hidroulisko sajūga sistēmu:
Un te jau sākam jaukt:
Piemērīt spoileri
Mērķis:
Mērķis ir izbaudīt trases priekus, bet ar domu auto nesabojāt un censties to saglabāt tik ilgi cik iespējams! jo tieši man ir arī sentimentāla vērtība cienot bijušo īpašnieku!
Tehniksā puse:
Auto tiks izjaults pilnībā, sametināts kas metināms, piekrāsots, nokrāsots kas krāsojams.
piekare būtiski netiks izmainīta, galvenā izmaiņa būs stūres kartera aizstāšana ar stūres "reiku" ar hidro pastiprinātāju, sturs pievads mehānisms ar stūres liftu, atsperes priekšā zemāks un cietākas (ir) aizmugurē neliels holhozss ar zģēšanu un metināsānu (eksperiments) tātad auto tiks sēdināts. Protams visa piekare pārlasīta ar jaunām buksēm un sailenblokiem, nedaudz mainīts savērums.
Akumulators pārnests uz aimuguri, gan vietas iegūšanai, gan izsvarojumam, aizmugurē novietots logu apskalojamais bačoks ar lielāku tiplumu ja būs jābrauc slapjā laikā un vēl sīkumi. Protams ērtāki priekšējie sēdekļi un četrupunktu jostas, ir doma par drošības karkasu.
Dzinējs:
Dzinējs, vismaz šosezon paliks standarta 1.5L šobrīd jau ir izjaukts un sākti darbi, galva būs ar maksimāli noslīpētu virsmu, palielinātiem kanāliem un jaunām svarīgākajām daļām. Regulējamais zobrats, lai iegūtu maksimāli precīzu gazes sadali, elektroniskā aizdedze eksperimentāls hibrīds pamatā K-Jectronik. vai ja paspēs pilnā iešprice ar VUNGUL.
Kamēr iepazīsim un sapratīsim auto trasē, būvēsies otra galva turbo un arī vāktas nepieciešamās daļas turbo. Cerams šozezon izdosies to salikt un izmēģināt.
Vizuālais:
Vizuāli būtiskas izmaiņas nebūs, +/- standarta izskats ar platākām apaļajām JDM stila arkām, platie bleķa diski, priekšējais spoileris (kurš redzams augstāk bildē) ar kādu piemērotu lūpu, paliks visi moldingi un oriģinālā optika ar nelielām izmaiņām. aizmugurē gribētu kādu niknu žileti, bet skatīsimies pēc situācījas kad auto būs pamatā gatavs.
Tas pagaidām viss, svaigākie jaunumi tiks publicēti rwd.lv bet centīsimies arī šeit atsvaidzināt!
Radās iespēja no laba kaimiņa iegādāties šo auto un to arī izdarīju
Auto īpašnieks ir miris, bet auto ir iekļauts mantojumā (cik sapratu) tā kā teorētiski autiņam ir dokumenti, bet praktiski tie ir nozaudēti un mantiniekam nav laika, liekas naudas, motivācījas tos autjaunot un pārrakstīt auto uz sevi.
Marka=VAZ-2103
Dzimis=1983g
Krāsa=Sarkana
Motors=1.5L
Optika=H4
Ģimenes stāvoklis=neprecējies un ar defektierm
Auto tiks izmantots Rwd.lv™ sportiskajām aktivitātem, protams trasē nevis pļavā. Kādās disciplīnās piedalīsimies skatīsimies pēc auto un pašu varēšanas.
Skrūvēsim un brauksim mēs Rwd.lv pamatkomanda , es Micuks, Krists, Reinis un Spridzeklis, bet arī pārējie mazāk aktīvie biedri netiks dzīti prom
Veram vaļā durvis:
Te izteiksme kad iesaku pumpēt ātrāk
Pirmā reize pēc 17 gadu stāvešanas kad auto izripo no garažas:
Nu jau bāzes vietā:
Jā tas ir linolejs, bet ļoti kvalitatīvi nostrādāts, bija doma atstāt un izlikt sienas ar reģipsi un tapetēm
Auto stāvoklis kopumā nav slikts, bet tie kasjaki, kuri ir ir visai kārtīgi!
Pat H4 spūldzes
Klapējot caurumu virs lampas nokrita, gluži kā izgriezsts:
Septiņpacmit gadus nostāvējies Ai-92, vismaz ož pēdz benzīna nevis kā mūsdienās šķaidītie mēsli!
Šitas būs burkā aiz stikla
Samainījām indukcijas spoli un motors pieleca, rūc kā puķīte
Lai izmēģinātu nomainījām galveno bremžu cilindru ar visu vakumņiku un visu hidroulisko sajūga sistēmu:
Un te jau sākam jaukt:
Piemērīt spoileri
Mērķis:
Mērķis ir izbaudīt trases priekus, bet ar domu auto nesabojāt un censties to saglabāt tik ilgi cik iespējams! jo tieši man ir arī sentimentāla vērtība cienot bijušo īpašnieku!
Tehniksā puse:
Auto tiks izjaults pilnībā, sametināts kas metināms, piekrāsots, nokrāsots kas krāsojams.
piekare būtiski netiks izmainīta, galvenā izmaiņa būs stūres kartera aizstāšana ar stūres "reiku" ar hidro pastiprinātāju, sturs pievads mehānisms ar stūres liftu, atsperes priekšā zemāks un cietākas (ir) aizmugurē neliels holhozss ar zģēšanu un metināsānu (eksperiments) tātad auto tiks sēdināts. Protams visa piekare pārlasīta ar jaunām buksēm un sailenblokiem, nedaudz mainīts savērums.
Akumulators pārnests uz aimuguri, gan vietas iegūšanai, gan izsvarojumam, aizmugurē novietots logu apskalojamais bačoks ar lielāku tiplumu ja būs jābrauc slapjā laikā un vēl sīkumi. Protams ērtāki priekšējie sēdekļi un četrupunktu jostas, ir doma par drošības karkasu.
Dzinējs:
Dzinējs, vismaz šosezon paliks standarta 1.5L šobrīd jau ir izjaukts un sākti darbi, galva būs ar maksimāli noslīpētu virsmu, palielinātiem kanāliem un jaunām svarīgākajām daļām. Regulējamais zobrats, lai iegūtu maksimāli precīzu gazes sadali, elektroniskā aizdedze eksperimentāls hibrīds pamatā K-Jectronik. vai ja paspēs pilnā iešprice ar VUNGUL.
Kamēr iepazīsim un sapratīsim auto trasē, būvēsies otra galva turbo un arī vāktas nepieciešamās daļas turbo. Cerams šozezon izdosies to salikt un izmēģināt.
Vizuālais:
Vizuāli būtiskas izmaiņas nebūs, +/- standarta izskats ar platākām apaļajām JDM stila arkām, platie bleķa diski, priekšējais spoileris (kurš redzams augstāk bildē) ar kādu piemērotu lūpu, paliks visi moldingi un oriģinālā optika ar nelielām izmaiņām. aizmugurē gribētu kādu niknu žileti, bet skatīsimies pēc situācījas kad auto būs pamatā gatavs.
Tas pagaidām viss, svaigākie jaunumi tiks publicēti rwd.lv bet centīsimies arī šeit atsvaidzināt!
- semigallss
- Spam addicted
- Posts: 6274
- Joined: 12 Nov 2011, 00:22
- Location: area 69
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Rwd.lv™SportsCar
aizvien vairāk gribu arī sev kādu trases auto.
Lai izdodas! priekš stāvējuša auto liekas tīri ok!
p.s. moš beidzot kāds vēlas no manis savākt pakaļējo apsildāmo stiklu? zb ka mētājas nevajadzīgs.
Lai izdodas! priekš stāvējuša auto liekas tīri ok!
p.s. moš beidzot kāds vēlas no manis savākt pakaļējo apsildāmo stiklu? zb ka mētājas nevajadzīgs.
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Rwd.lv™SportsCar
Varu iemainīt pret kaut ko garšīgu divus jaunus aizmugurējos lukturus.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Rwd.lv™SportsCar
Plāni nedaudz mainījās, stūres sistēma paliks oriģinālā tāpēc atlikta atpakaļ (bija reika virsū darba kārtībā), būs tikai dažas atļautas modifikācijas!
Laika nav daudz tāpat kā šajā momentā budžets šim pasākumam, daram to ko varam, izjaucām motoru un konstatējām, ka tur maz ko var izmantot lai visu sabūvētu kvalitatīvi
Blokam trīs cilindri normāli, bet vienam bijis gredzens pārlūzis palikusi rieva (izcilnis), pēc tam ielikti citi gredzeni pēc visa spriežot, bloks jāurbj....... Pagaidām tas tika iztīrīts no rūsas tik cik tiek klāt tad vēl izkodinās, bet skatīsimies kamēr galva būvējās citu bloku ar virzuļiem!.
Kloķenei tolmets!
Kopā ar eļu vēl bija litrs benzīna, sekas no nemākulīgas darbības, čaļi kas pirms tam to bija mēģinājuši kurbulēt nesaprata, ka jāpārbauda vai ir dzirkstele, bet kurbulējuši kamēr karterī litrs benzīns satek.........
Nu nekas, šo sezon protam nekas vairs nesanāk, kvalitatīvi gatavosim nākamajai sezonai
Laika nav daudz tāpat kā šajā momentā budžets šim pasākumam, daram to ko varam, izjaucām motoru un konstatējām, ka tur maz ko var izmantot lai visu sabūvētu kvalitatīvi
Blokam trīs cilindri normāli, bet vienam bijis gredzens pārlūzis palikusi rieva (izcilnis), pēc tam ielikti citi gredzeni pēc visa spriežot, bloks jāurbj....... Pagaidām tas tika iztīrīts no rūsas tik cik tiek klāt tad vēl izkodinās, bet skatīsimies kamēr galva būvējās citu bloku ar virzuļiem!.
Kloķenei tolmets!
Kopā ar eļu vēl bija litrs benzīna, sekas no nemākulīgas darbības, čaļi kas pirms tam to bija mēģinājuši kurbulēt nesaprata, ka jāpārbauda vai ir dzirkstele, bet kurbulējuši kamēr karterī litrs benzīns satek.........
Nu nekas, šo sezon protam nekas vairs nesanāk, kvalitatīvi gatavosim nākamajai sezonai
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Rwd.lv™SportsCar
Pēc visa spriežot, bijusi netīra eļļa ar abrazīvu un nepietiekams spiediens, kloķene ir bojāta neatgriezeniski, pēc mērijumiem konstatēju ka vairs nav slīpējama!
Dzinējs ilgstoši darbojies ar salūzušu grezenu, viss izdilis izņemot punktu kur nav dilis, izveidojies vertikāls uzaugums, vēlāk ielikti jauni grdzeni.
Bloks standarts nav bijuši remonti, tāpat virzuļi standarta (ne remota), prātīgāk būs meklēt citu bloku jo šim remonts sanāk neadekvāti dārgs. Urbšana, jauni virzuļi, jauni gredzeni. Domāju prātīgāk būs to naudu iegūldīt citā motorā ar lielāku tilpumu.
Recepte ir zināma, kā izsvarot, nobalansēt un to būs vērts darīt!
Dzinējs ilgstoši darbojies ar salūzušu grezenu, viss izdilis izņemot punktu kur nav dilis, izveidojies vertikāls uzaugums, vēlāk ielikti jauni grdzeni.
Bloks standarts nav bijuši remonti, tāpat virzuļi standarta (ne remota), prātīgāk būs meklēt citu bloku jo šim remonts sanāk neadekvāti dārgs. Urbšana, jauni virzuļi, jauni gredzeni. Domāju prātīgāk būs to naudu iegūldīt citā motorā ar lielāku tilpumu.
Recepte ir zināma, kā izsvarot, nobalansēt un to būs vērts darīt!
- Puperdupers
- Posts: 3208
- Joined: 03 Jan 2010, 20:54
- Location: Cēsu pusē
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Rwd.lv™SportsCar
Manā miestā viens izbijis 80to un 90to gadu populārs sportists lēnā garā būvē augšā žiguļa motoru priekš saviem čomiem! Bloks izslīpēts, jauni virzuļi! Cenas neatceros ko viņš sauca, bet nekāds kosmoss noteikti nebija! Virzuļu cena vispār ja nemaldos bija 20ls komplekts vai kaut kas tuvu tam!
VW Golf2 Zetec 2.0 16V FWD sport
BMW 730D e38
BMW 730D e38
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Rwd.lv™SportsCar
Šeit ir vairāk runa par to, vai konkrētajā gadījumā ir vērts! šim blokam to nav vērts darīt, jāņem ir pēc iespējas lielākais tilpums (1.7 neder), ja ar bloku viss būtu kārtībā tad vēl varētu palikt pie šī paša.
Esmu uzbūvējis vairākus žiguļu dzinējus, viens no tiem ir manā sestajā žigulī un sevi ir pierādījis visi kas izbrauc ir izbrīnīti, ka žigulis var tā iet
Esmu uzbūvējis vairākus žiguļu dzinējus, viens no tiem ir manā sestajā žigulī un sevi ir pierādījis visi kas izbrauc ir izbrīnīti, ka žigulis var tā iet
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Rwd.lv™SportsCar
Ar moču karburatoriem ir sarežģīti!
Pirmkārt, sinhronizēt tos ir ļoti sarežģīti, visiem karbiķiem ir jābūt identiskiem (jauni vai pat pārlasot ar jaunām detaļām tie atšķiras) sasinhronizēt iespējams tikai speciālistiem savā jomā, zinu, ka sporta komandas mehi ir pieaicinājuši speciālistus un arī tad tas process ir ilgs un piņķerīgs, periodiski nepieciešama korekcija.
Otrkārt, cilvēki pieļauj būtisku kļudu paņemot pieejamākos karbiķus, bet tie ir jāizvēlas pēc kubatūras, piemēram, žika 1.5L dzinējam likt uz vienu cilindru 600cc paredzētu karbiķi ir nepareizi (deforsāža), rupji rēķinot 1500:4=375cc uz cilindru.
Visumā „suns ir citur aprakts” vislielākā efektivitāte ieplūdes traktā ir tad kad degvielas iesmidzināšana notiek tieši degkamerā, bet tā kā tas nav iespējams tad uz vārtu kā tas notiek multiiešprices variantā! Un vēl būtiski, jo droseļvārsts ir tuvāk ieplūdes vārstam jo lielāka efektivitāte! Un uz to tad arī vajag tiekties ja ir doma par šāda veida degmaisījuma padevi, tur gan vēl ir dikti daudz nianšu, bet par to gan tagad nerakstīšu.
Pirmkārt, sinhronizēt tos ir ļoti sarežģīti, visiem karbiķiem ir jābūt identiskiem (jauni vai pat pārlasot ar jaunām detaļām tie atšķiras) sasinhronizēt iespējams tikai speciālistiem savā jomā, zinu, ka sporta komandas mehi ir pieaicinājuši speciālistus un arī tad tas process ir ilgs un piņķerīgs, periodiski nepieciešama korekcija.
Otrkārt, cilvēki pieļauj būtisku kļudu paņemot pieejamākos karbiķus, bet tie ir jāizvēlas pēc kubatūras, piemēram, žika 1.5L dzinējam likt uz vienu cilindru 600cc paredzētu karbiķi ir nepareizi (deforsāža), rupji rēķinot 1500:4=375cc uz cilindru.
Visumā „suns ir citur aprakts” vislielākā efektivitāte ieplūdes traktā ir tad kad degvielas iesmidzināšana notiek tieši degkamerā, bet tā kā tas nav iespējams tad uz vārtu kā tas notiek multiiešprices variantā! Un vēl būtiski, jo droseļvārsts ir tuvāk ieplūdes vārstam jo lielāka efektivitāte! Un uz to tad arī vajag tiekties ja ir doma par šāda veida degmaisījuma padevi, tur gan vēl ir dikti daudz nianšu, bet par to gan tagad nerakstīšu.
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Rwd.lv™SportsCar
Tā kā topiks tika pacelts tad ierakstīšu arī par tēmu:
Diemžēl projektā nekas būtiski nav pabīdījies uz priekšu galvenokārt laika trūkuma dēļ un, protams, arī mazā budžeta dēļ.
Kopš auto iegādes, rwd.lv gandrīz pilna biedru sastāva mītos un arī nepilna biedru sastāva mītos, esam daudzkārt sprieduši ko ar auto darīt. Vēl nav izlemts auto pielietojums. Visiem biedriem ir savas vajadzības, savi auto un ģimenes, man drīzumā būs ģimenes pieaugums tāpēc līdzekļiem un laikam būs citas mērķis.
Autosports ir dārgs prieks, vēl jo vairāk jo tas tomēr ir žigulis no, kura ir grūdi uzbūvēt konkurēt spējīgu auto, tāpēc plāni par oficiālām sacīkstēm tiek pārcelti citā „plauktiņā” vismaz pagaidām.
Vēl būtiski ir tas, ka viens no biedriem ir atteicies piedalīties šajā pasākumā jo grasās doties uz ārzemēm peļņā.
Patreiz ir doma noskaidrot no iepriekšējā saimnieka vai auto ir iekļauts kopējā mantojumā un ja ir centīsimies nokārtot dokumentus un vizuāli auto atgriezt oriģinālā stāvoklī (labi atjaunot), vienīgi dzinēju noforsēt.
Ja auto nebūs iekļauts kopējā mantojumā vai saimnieks nebūs to nokārtojis vai sācis kārtot tad ir vēl likumīgs alternatīvs variants, bet ja dokumentu nokārtošana nebūs iespējama tad lemsim pēc iespējām ko darīt.
Pašam šobrīd ļoti aizrāvusi doma par auto saglabāšanu ir daudz jaunu daļu šim modelim.
Bet ja tas viss nesanāks tad ir vairāki varianti:
Ir viena ideja, kuru centīsimies realizēt un šī ideja visā projektā būs visinteresantākā, bet to gan atklāsim pēc pirmajiem braucieniem ja tas viss notiks.
Īsumā par pārējo:
Piekare nostāsies uz poli buksēm, tiks izmainīts riteņu leņķis un izvērsums, realizēts tas būs pārtaisot apakšējo plaukta stiprinājumu, sportisti stāsta, ka tas ievērojami uzlabo vadāmību. Par stūres sistēmu arī vēl nav izlemts, tie paši sportisti stāsta, ka nedaudz modificējot var panākt labu stūrēšanu ar to pašu gliemežveida mehānismu, izmēģināt jau varam un ja nepatiks pārtaisīt uzliekot stūres „reiku”. Bija izdarīts, bet nu nepatika, ka tā ir tik zemu un pluss vēl, ka toreiz bija doma braukt sačos un tad stūres iekārtu tik būtiski pārbūvēt nedrīkst. Nu un vēl, protams, cietākas un zemākas atsperes.
Tad tas būtu kā izklaižu auto, kuru reizi mēnesī aizvest uz trasi un pavingrot
Motora ziņā varētu ieswapot ko jaudīgu, bet tādi projekti ar žiguļiem jau ir vairāki un top vēl cik skatos.
Ja nākotnē laiks un finanses ļaus tad tiešām būvēsim ko driftam, bet tad nu ko interesantu un noteikti no padomju klasikas
Diemžēl projektā nekas būtiski nav pabīdījies uz priekšu galvenokārt laika trūkuma dēļ un, protams, arī mazā budžeta dēļ.
Kopš auto iegādes, rwd.lv gandrīz pilna biedru sastāva mītos un arī nepilna biedru sastāva mītos, esam daudzkārt sprieduši ko ar auto darīt. Vēl nav izlemts auto pielietojums. Visiem biedriem ir savas vajadzības, savi auto un ģimenes, man drīzumā būs ģimenes pieaugums tāpēc līdzekļiem un laikam būs citas mērķis.
Autosports ir dārgs prieks, vēl jo vairāk jo tas tomēr ir žigulis no, kura ir grūdi uzbūvēt konkurēt spējīgu auto, tāpēc plāni par oficiālām sacīkstēm tiek pārcelti citā „plauktiņā” vismaz pagaidām.
Vēl būtiski ir tas, ka viens no biedriem ir atteicies piedalīties šajā pasākumā jo grasās doties uz ārzemēm peļņā.
Patreiz ir doma noskaidrot no iepriekšējā saimnieka vai auto ir iekļauts kopējā mantojumā un ja ir centīsimies nokārtot dokumentus un vizuāli auto atgriezt oriģinālā stāvoklī (labi atjaunot), vienīgi dzinēju noforsēt.
Ja auto nebūs iekļauts kopējā mantojumā vai saimnieks nebūs to nokārtojis vai sācis kārtot tad ir vēl likumīgs alternatīvs variants, bet ja dokumentu nokārtošana nebūs iespējama tad lemsim pēc iespējām ko darīt.
Pašam šobrīd ļoti aizrāvusi doma par auto saglabāšanu ir daudz jaunu daļu šim modelim.
Bet ja tas viss nesanāks tad ir vairāki varianti:
Ir viena ideja, kuru centīsimies realizēt un šī ideja visā projektā būs visinteresantākā, bet to gan atklāsim pēc pirmajiem braucieniem ja tas viss notiks.
Īsumā par pārējo:
Piekare nostāsies uz poli buksēm, tiks izmainīts riteņu leņķis un izvērsums, realizēts tas būs pārtaisot apakšējo plaukta stiprinājumu, sportisti stāsta, ka tas ievērojami uzlabo vadāmību. Par stūres sistēmu arī vēl nav izlemts, tie paši sportisti stāsta, ka nedaudz modificējot var panākt labu stūrēšanu ar to pašu gliemežveida mehānismu, izmēģināt jau varam un ja nepatiks pārtaisīt uzliekot stūres „reiku”. Bija izdarīts, bet nu nepatika, ka tā ir tik zemu un pluss vēl, ka toreiz bija doma braukt sačos un tad stūres iekārtu tik būtiski pārbūvēt nedrīkst. Nu un vēl, protams, cietākas un zemākas atsperes.
Tad tas būtu kā izklaižu auto, kuru reizi mēnesī aizvest uz trasi un pavingrot
Motora ziņā varētu ieswapot ko jaudīgu, bet tādi projekti ar žiguļiem jau ir vairāki un top vēl cik skatos.
Ja nākotnē laiks un finanses ļaus tad tiešām būvēsim ko driftam, bet tad nu ko interesantu un noteikti no padomju klasikas
- howitzer
- M30
- Posts: 28631
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Rwd.lv™SportsCar
Kas te jauns? Kā iet RWD komandai?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- petka17
- Posts: 6655
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Rwd.lv™SportsCar
howitzer wrote:Kas te jauns? Kā iet RWD komandai?
Please don't!!!!
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- UldisUldis
- Posts: 4532
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times