Page 2 of 6

Re: rrrainis Subaru Impreza WRX GC8

Posted: 20 Jan 2017, 15:15
by kretīns
Vecais subars jau ciemos uz krāsošanu :susnaks:
Image

Re: rrrainis Subaru Impreza WRX GC8

Posted: 20 Jan 2017, 15:55
by tolx
-AF- wrote:Neesmu rīsa rakešu speciālists, bet ar ko tieši STI motori no wrx atškiras?
Domāju tur tikai apkarē tā jauda iegūta, vai virzułgrupā arī ir atškirīga. Izstāstiet lūdzu, vienmēr interesēja,
Atšķiras bloki (open/semi closed/closed deck), virzuļi, galvas (portu izmēri) un arī kompresijas pakāpe.
Bonusā lielāka turbīna un IC. Tas viss gan ir lego un savstarpēji mainās.

Re: rrrainis Subaru Impreza WRX GC8

Posted: 20 Jan 2017, 19:13
by -AF-
Oho pat tik nopietni.
Cik ir sti un wrx CR?

Kā ar klańu un virzułu stiprību, cik hp tur stock dzinējs katrs?

Kā tur īsti ir ar tām šālēm, daudz dzirdēts ka nomaucot normālu krosińu ar parasto karteru šāles dēl ellas bada uzreiz dabū trūkties, gasēt var tikai ar sauso kartera sistēmu, mīts patiesība?
Kas ar starpasu diff bloki un pakalejo bloki?

Re: rrrainis Subaru Impreza WRX GC8

Posted: 21 Jan 2017, 12:58
by Gsi2
-AF- wrote:Oho pat tik nopietni.
Cik ir sti un wrx CR?

Kā ar klańu un virzułu stiprību, cik hp tur stock dzinējs katrs?

Kā tur īsti ir ar tām šālēm, daudz dzirdēts ka nomaucot normālu krosińu ar parasto karteru šāles dēl ellas bada uzreiz dabū trūkties, gasēt var tikai ar sauso kartera sistēmu, mīts patiesība?
Kas ar starpasu diff bloki un pakalejo bloki?
:shock: otro gadu tiek uzbrauktas dažādas trases,ar stock ej20 veco 155kw 5w40 ellu ,viss tur ,viena trase pārsitu karteri turpināja braukt kamēr eļļs lapiņa iedegās,metu mieru,1,5l trasē tika atstāti, uzmetu nākamo karteri un šogad turpinam

Re: rrrainis Subaru Impreza WRX GC8

Posted: 21 Jan 2017, 16:38
by Fretka
Tas auto ir tam paredzēts. Kādas vēl šāles? :D

Re: rrrainis Subaru Impreza WRX GC8

Posted: 21 Jan 2017, 20:01
by -AF-
Es tāpēc prasu. Jo ne pirmo reizi stāsta par kaut ko tādu

Re: rrrainis Subaru Impreza WRX GC8

Posted: 22 Jan 2017, 01:27
by tralla
Fretka wrote:Tas auto ir tam paredzēts. Kādas vēl šāles? :D
Tieši tā, auto ir paredzēts ar oriģinālo turbo spiedienu 0.8 :cool: , bet kad to paceļ 1.3-1.5, tad gan drīz būs jārunā par šālēm. :D

Re: rrrainis Subaru Impreza WRX GC8

Posted: 22 Jan 2017, 17:23
by tolx
-AF- wrote:Oho pat tik nopietni.
Cik ir sti un wrx CR?

Kā ar klańu un virzułu stiprību, cik hp tur stock dzinējs katrs?

Kā tur īsti ir ar tām šālēm, daudz dzirdēts ka nomaucot normālu krosińu ar parasto karteru šāles dēl ellas bada uzreiz dabū trūkties, gasēt var tikai ar sauso kartera sistēmu, mīts patiesība?
Kas ar starpasu diff bloki un pakalejo bloki?
precīzi par katru motoru nepateikšu, bet wrx/gt laikam bija 8.0:1, sti vairāk.
klaņi sti ir izturīgāki, jaudas limitus katrs saka savus, bet liekas ka vairāk par 400hp neviens nemin.
ar virzuļiem līdzīgi, bet tas vēl atkarīgs no versijas (ik pa brīdim kko mainīja/uzlaboja).
par šālēm - jā, eļļošanu tur vajag labu, bet ar sauso karteri pat N grupas rallija auto netiek aprīkoti.
un vairāk dabon trūkties klaņu šāles.

Re: rrrainis Subaru Impreza WRX GC8

Posted: 22 Jan 2017, 17:36
by rrrainis
Kompresija:

WRX EJ20G 1993-1996 8.5:1
WRX EJ20G 1997-1998 9.0:1
WRX EJ20K 1997-1998 8.0:1
WRX EJ205 1999-2000 9.0:1
WRX EJ207 1999-2000 8.0:1

STI līdz 1995 - 8.5:1
STI 1996-2000 - 8:1

WRX 345hp stock var turēt bez iejaukšanās iekšā.
STI par 400hp vairāk tiešām nemin kā drošu.

Re: rrrainis Subaru Impreza WRX GC8

Posted: 22 Jan 2017, 21:11
by -AF-
Mle cr gan zems :shock:
Vai arī auto paredzēts e95?

Kā vispār tiem dzinējam ar resursu?

Re: rrrainis Subaru Impreza WRX GC8

Posted: 22 Jan 2017, 21:30
by rrrainis
Jā, e95 ir paredzēts.

Veicot regulāras apkopes ir cilvēki, kas ar WRX un STI motoru jau sasnieguši 400k km un turpina vēl šodien braukt un nav sūdzību.

Re: rrrainis Subaru Impreza WRX GC8

Posted: 22 Jan 2017, 22:23
by semigallss
vaitad vispār kādam subaru paredzets liet ko citu kā e98? es pat savā atmosfērā leju tikai 98to. bet par tām max jaudām gan negribās ticēt, ka stock wrx (tjipa GT) tur 345zs. nu varbūt arī tur, bet ne ilgi. cik man dzirdēts, tad labāk vairāk par 300zs nevajagot spiest. bet attiecībā uz auto kopējo svaru arī tie 300zs ir ļoti iespaidīgi. pats sev patreiz arī apsveru visādus variantus ar turbo dzinējiem. tikai vel nevaru saprast cik tieši jaudu vēlos iegūt.

Re: rrrainis Subaru Impreza WRX GC8

Posted: 22 Jan 2017, 22:33
by rrrainis
Konkrēti šim ir Vems saprogrammēts speciāli tieši lai var turpināt liet e95.

Ja ņemam Imprezu kura ir tāda pati kā no rūpnīcas tad visām līdz 2001 gadam bija paredzēts liet e95.

Re: rrrainis Subaru Impreza WRX GC8

Posted: 23 Jan 2017, 14:24
by kalns
Zema kompresijas pakāpe jau tieši nāk par labu, lai brauktu ar sūdīgu zupu, nevelti visi ar augstām kompresijas pakāpēm lej spirtu vai ko eksotiskāku..
Manam opelim cr ir 8.4 un ir 300zs pie 1bar virsspiediena..

Re: rrrainis Subaru Impreza WRX GC8

Posted: 23 Jan 2017, 19:44
by -AF-
Es planoju pūst ap 1.5-1.6bar uz 9.5cr un bioetanolu. Stock iekšas . Ar 98e gan vajadzētu CR tuvāk 9.0 vai 8.8
Izieta tēma. Daudzi arī brauc uz tādiem setups gadiem.
Tomēr mūsu degviela tankā nav tik slikta. Izņemot statoile, tur gan daudziem detonē 98e ar CR 12 atmo.

Re: rrrainis Subaru Impreza WRX GC8

Posted: 23 Jan 2017, 19:48
by kars
'Sporta' 98e ir luķī, viskvalitatīvakis tieši uz Dārzciemielas

Re: rrrainis Subaru Impreza WRX GC8

Posted: 23 Jan 2017, 20:14
by -AF-
Nevaru nepiekrist, ka lukoila beņa visvairāk patīk.

Re: rrrainis Subaru Impreza WRX GC8

Posted: 24 Jan 2017, 09:38
by Nauris_t16
+1 par statoil 98e, detonācijas paradīze

Re: rrrainis Subaru Impreza WRX GC8

Posted: 24 Jan 2017, 09:56
by -AF-
Man draugam sanāca pārbaudīt. Lukoila 98e ar CR 14,26 nedetonēja :D

Re: rrrainis Subaru Impreza WRX GC8

Posted: 24 Jan 2017, 10:45
by Melnais
Man patīk, ka reali ir jamekle statoil, kur ir 98tais.. :D