Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot
Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot
Izdomāju, ka jāuzcep topiks arī šim.
Stāsta subjekts - 1987.g. BMW 316 e30 prefiņš ar M10B18 karburatora dzinēju un 5gang manuāli.
Auto stāsts aka notikumu ķēde, kas mani noveda līdz šim auto ir visai gara. Tagad negribu iedziļināties tajā, bet iesaistīti diski, opelis un sapuvis e30 tourings.
Kautkad Novembrī, būdams komandējumā ārzemēs, pamanīju sludinājumu, kur Jelgavā tirgojās pēc skata ciešams e30 romantiskā matēti rozā krāsā pa adekvātu ciparu. Tā kā ultimate mērķis ir nopirkt visus iespējamos e30, nolēmu, ka man noteikti vajag vēl vienu e30. Tā kā ārzemēs bija jātup vēl 2 nedēļas sapratu, ka auto noteikti aizies pirms paspēšu atgriezties. Brīnumaina kārtā džekpota dievi bija labvēlīgi un apmēram pēc 3 nedēļām, kad jau biju atgriezies mājās, sludinājums bija iemests atkārtoti, pa vēl labāku cenu. Dažas sekundes vēlāk jau atrados Jelgavas rajona Eleja, stāvot pie garažas un vērjot kā sirms kungs gumijniekos spļaudīdamies atver čīksošas garažas durvis skatam paverot četrus, nedaudz apsūbējušus lukturus un saulē izbalējušu redeli.
Pēc auto apskates un neliela testdraiva, lai pārliecinātos par to, ka auto vispār kautko ripo, nolemts ka būs labs un jāņem.
Opim auto piedereja jau savus gadus 20. Sākumā braucis pats, tad meitai mācījis braukt, tad nodevis lietošanā meitai un tad atkal paņēmis pats. Tagad pārsēdies uz volvo v70, kas pirkts no "jelgavas puikām" ( ) un kautkādu trešo golfu un tricārs palicis lieks.
Pārrakstījām mašīnu un devāmies atpakaļ uz Eleju pakaļ tricāram. Tā kā mašīnai skate bija beigusies jau pirms gada, izņemu vienas dienas atļauju un devos uz skati pēc 2niekiem. Auto knapi kustējās un likās, ka riteņi nokritīs. Veselas 2 reizes stājos, lai pārbaudītu vai rati ir pievilkti.
Nedaudz pabraucot un pastiepjot mašīnai parādījās kautkāda dinamika. Un pabraucot ilgāk m10 spēks atgriezās pilnībā
Stāvot rindā uz skati pirmās bildes:
Mašinai sliekšņi pāris vietās bija kā kafijā mērcēta vafeļu tortīte un likās, ka bremžu nav vispār, tāpēc vienīgā cerība saistībā ar skati bija neatraut kādu trijnieku. Mega liels bija mans pārsteigums, kad dabūju tikai divus divniekus - viens par to, ka priekšā bija radzes un aizmugurē ne, otrs par to, ka aizmugurējā lampā gabarītlukturis aizaudzis no iekšpues ar sūnām. Tā kā iepriekš pieminētajam sapuvušajam touringam biju iegādājies un sakrāsjis Style5 diskus ar jaunām sailun ziemenēm, pa taisno no apskates devos skrūvēt tos virsū. Kamēr riepu servisā mainīja ratus ātri nomainīju aizmugurējo lukturi un devos atpakaļ uz skati, lai ārā izbrauktu jau ar apskati kabatā
Tad varēja doties uz moiku un veikt pirmo modu - izmest sēdekļu pārvalkus, kas smērēja drēbes.
Tālāk pietjūnēju ķīnas OMP stūri un pa lielam vnk vizinājos ziemā, pa starpu uzbraucot YT ziemas gonkā.
Āāa un jūzeris Kriss.r sapulēja. Gandrīz apčurājos, kad ieraudzīju, kā auto izskatās sapulēts. No matētās rozā krāsas virs nebija ne smakas un auto izskatījās properly sarkans.
Pa starpu auto izmantots arī praktiskiem mērķiem
Kopumā ar tricāru ziemā braukt forši, vienīgi jaudas trūkums tam nabaga 1.8 kabrūzim lika par sevi manīt diezgan. Nepateikšu precīzi attiecību, bet reduktors arī ir visai garš (liekas ka vaŗētu būt kkāds 3.45).
Pamazām ziema apnika. [jau dzirdu kā fonā Fretka kliedz "HA BLE ES ZINAAJU"] Tā kā auto bija izturējis pilnībā bez jebkādām traumām uuuun man sagribējās kādu stock e30 ar ko vasarā kruīzot baudot komfortu ko sniedz atsperu beņķi, galerta piekare un R14 baloni, nolēmu kautko bish patjūnēt. Pētot atmo tricāru sapratu, ka man vajag brūnu salonu no matter what. Pēc pāris nedēļām džekpota dievi atkal bija labvēlīgi kā rezultātā tiku pie mint stāvoklī esošiem brūniem beņķiem un laba, bet nejēgā netīra paklāja. Sameklēju brūnas abšifkas, satīrīju visu un krāmēju iekšā. Pie viena nomainīju paneli, kuram bija iemetusies plaisa. Tagad panelis smuks un bez plaisām. Kautkad īši pirms paneļa maiņas aizkrita bardačoks, kā rezultātā nācās to salauzt. Vēljoprojām neesmu atradis bardačoku ciešamā stāvoklī.
Te kkādi bilžuki no salona maiņas procesa.
Grīdas stāvoklis iepriecināja. Brūnie pleķi pie šofera kājām bija noberzusies krāsa un viegla, virspusēja korozija. Mājas apstākļos satīriju un nokrāsoju tās vietas. Pa lielam grīdā divas sketchy vietas - pie aizmugurē sēdošo kājām tie presētie korķi aizstādi ar kniedētu bleķi (nekas nebija sapuvis tāpēc pagaidām neaiztiku) uuuun vieta pie šofera kreisās kājas, pie sliekšņa (bildēs redzams). Tur būs jāsakopj kad metinās sliekšņus.
Mainīju salonu un priecājos cik e30 ir fantastiski vienkāršs kaifs skrūvēt
Tad, tuvojoties vasarai budžeta variantā sakopu budžeta diskus - R14 bottlecaps
Baloniņkrāsojums, sapulēti centriņi un jauni BMW logo.
Kāpēc neatstāju style5? Tāpēc, ka tie ir paredzēti manam sūdutouringam (kurš brīdī kad būšu pārliecināts, ka tomēŗ pabeigšu nevis atdošu tolmetā iespējams arī tiks pie topika). Nu un vēl tas, ka Bottlecaps man liekas neatvairāmi pievilcīgi Nu un protams, KONFORTS
Kaut kā tā.
Pa starpu vēl visādi sīkumi - tipa sakrāsots viskkas, samainītas visādas plastmasiņas, ielikti jauni paklājiņi utt.
Nesen uztaisīju apkopi dzinējam (protams, ka ar to vajadzēja sākt, bet nebija īsti skaidrības cik ilgi tas m10 dzīvos tajā motortelpā) - dzešēšanas šķidrums, termostats, gaisa filtrs, degvielas filtrs, eļļa + filtrs, sveces.
Tālāk plānā meklēt trūkstošās plastmasas salonā (pelnutrauku pagājušajā vīkendā ieinstalēju, jāatrod bardačoks), sametināt sliekšņus un aizmugurējās kabatas, sakrāsot visu kas krāsojams (kā minimums visa aizmugure - spārni, fartuks, bagana vāks). Vajag citus hroma bamperus.. Pa vasaru jāsakopj mašīnas apakšā un motortelpa (gribētos iecelt tur citu M10B18 - ar šprici).. Atsperes paliks koniskās.
Mērķi uz to auto drusku neskaidri. Gribu atstāt viņu kā pilnīgu stocku un sakopt smuki, tajā pašā laikā neiebraucot lielās izmaksās.
Šobrīd tas viss izskatās tā
Stāsta subjekts - 1987.g. BMW 316 e30 prefiņš ar M10B18 karburatora dzinēju un 5gang manuāli.
Auto stāsts aka notikumu ķēde, kas mani noveda līdz šim auto ir visai gara. Tagad negribu iedziļināties tajā, bet iesaistīti diski, opelis un sapuvis e30 tourings.
Kautkad Novembrī, būdams komandējumā ārzemēs, pamanīju sludinājumu, kur Jelgavā tirgojās pēc skata ciešams e30 romantiskā matēti rozā krāsā pa adekvātu ciparu. Tā kā ultimate mērķis ir nopirkt visus iespējamos e30, nolēmu, ka man noteikti vajag vēl vienu e30. Tā kā ārzemēs bija jātup vēl 2 nedēļas sapratu, ka auto noteikti aizies pirms paspēšu atgriezties. Brīnumaina kārtā džekpota dievi bija labvēlīgi un apmēram pēc 3 nedēļām, kad jau biju atgriezies mājās, sludinājums bija iemests atkārtoti, pa vēl labāku cenu. Dažas sekundes vēlāk jau atrados Jelgavas rajona Eleja, stāvot pie garažas un vērjot kā sirms kungs gumijniekos spļaudīdamies atver čīksošas garažas durvis skatam paverot četrus, nedaudz apsūbējušus lukturus un saulē izbalējušu redeli.
Pēc auto apskates un neliela testdraiva, lai pārliecinātos par to, ka auto vispār kautko ripo, nolemts ka būs labs un jāņem.
Opim auto piedereja jau savus gadus 20. Sākumā braucis pats, tad meitai mācījis braukt, tad nodevis lietošanā meitai un tad atkal paņēmis pats. Tagad pārsēdies uz volvo v70, kas pirkts no "jelgavas puikām" ( ) un kautkādu trešo golfu un tricārs palicis lieks.
Pārrakstījām mašīnu un devāmies atpakaļ uz Eleju pakaļ tricāram. Tā kā mašīnai skate bija beigusies jau pirms gada, izņemu vienas dienas atļauju un devos uz skati pēc 2niekiem. Auto knapi kustējās un likās, ka riteņi nokritīs. Veselas 2 reizes stājos, lai pārbaudītu vai rati ir pievilkti.
Nedaudz pabraucot un pastiepjot mašīnai parādījās kautkāda dinamika. Un pabraucot ilgāk m10 spēks atgriezās pilnībā
Stāvot rindā uz skati pirmās bildes:
Mašinai sliekšņi pāris vietās bija kā kafijā mērcēta vafeļu tortīte un likās, ka bremžu nav vispār, tāpēc vienīgā cerība saistībā ar skati bija neatraut kādu trijnieku. Mega liels bija mans pārsteigums, kad dabūju tikai divus divniekus - viens par to, ka priekšā bija radzes un aizmugurē ne, otrs par to, ka aizmugurējā lampā gabarītlukturis aizaudzis no iekšpues ar sūnām. Tā kā iepriekš pieminētajam sapuvušajam touringam biju iegādājies un sakrāsjis Style5 diskus ar jaunām sailun ziemenēm, pa taisno no apskates devos skrūvēt tos virsū. Kamēr riepu servisā mainīja ratus ātri nomainīju aizmugurējo lukturi un devos atpakaļ uz skati, lai ārā izbrauktu jau ar apskati kabatā
Tad varēja doties uz moiku un veikt pirmo modu - izmest sēdekļu pārvalkus, kas smērēja drēbes.
Tālāk pietjūnēju ķīnas OMP stūri un pa lielam vnk vizinājos ziemā, pa starpu uzbraucot YT ziemas gonkā.
Āāa un jūzeris Kriss.r sapulēja. Gandrīz apčurājos, kad ieraudzīju, kā auto izskatās sapulēts. No matētās rozā krāsas virs nebija ne smakas un auto izskatījās properly sarkans.
Pa starpu auto izmantots arī praktiskiem mērķiem
Kopumā ar tricāru ziemā braukt forši, vienīgi jaudas trūkums tam nabaga 1.8 kabrūzim lika par sevi manīt diezgan. Nepateikšu precīzi attiecību, bet reduktors arī ir visai garš (liekas ka vaŗētu būt kkāds 3.45).
Pamazām ziema apnika. [jau dzirdu kā fonā Fretka kliedz "HA BLE ES ZINAAJU"] Tā kā auto bija izturējis pilnībā bez jebkādām traumām uuuun man sagribējās kādu stock e30 ar ko vasarā kruīzot baudot komfortu ko sniedz atsperu beņķi, galerta piekare un R14 baloni, nolēmu kautko bish patjūnēt. Pētot atmo tricāru sapratu, ka man vajag brūnu salonu no matter what. Pēc pāris nedēļām džekpota dievi atkal bija labvēlīgi kā rezultātā tiku pie mint stāvoklī esošiem brūniem beņķiem un laba, bet nejēgā netīra paklāja. Sameklēju brūnas abšifkas, satīrīju visu un krāmēju iekšā. Pie viena nomainīju paneli, kuram bija iemetusies plaisa. Tagad panelis smuks un bez plaisām. Kautkad īši pirms paneļa maiņas aizkrita bardačoks, kā rezultātā nācās to salauzt. Vēljoprojām neesmu atradis bardačoku ciešamā stāvoklī.
Te kkādi bilžuki no salona maiņas procesa.
Grīdas stāvoklis iepriecināja. Brūnie pleķi pie šofera kājām bija noberzusies krāsa un viegla, virspusēja korozija. Mājas apstākļos satīriju un nokrāsoju tās vietas. Pa lielam grīdā divas sketchy vietas - pie aizmugurē sēdošo kājām tie presētie korķi aizstādi ar kniedētu bleķi (nekas nebija sapuvis tāpēc pagaidām neaiztiku) uuuun vieta pie šofera kreisās kājas, pie sliekšņa (bildēs redzams). Tur būs jāsakopj kad metinās sliekšņus.
Mainīju salonu un priecājos cik e30 ir fantastiski vienkāršs kaifs skrūvēt
Tad, tuvojoties vasarai budžeta variantā sakopu budžeta diskus - R14 bottlecaps
Baloniņkrāsojums, sapulēti centriņi un jauni BMW logo.
Kāpēc neatstāju style5? Tāpēc, ka tie ir paredzēti manam sūdutouringam (kurš brīdī kad būšu pārliecināts, ka tomēŗ pabeigšu nevis atdošu tolmetā iespējams arī tiks pie topika). Nu un vēl tas, ka Bottlecaps man liekas neatvairāmi pievilcīgi Nu un protams, KONFORTS
Kaut kā tā.
Pa starpu vēl visādi sīkumi - tipa sakrāsots viskkas, samainītas visādas plastmasiņas, ielikti jauni paklājiņi utt.
Nesen uztaisīju apkopi dzinējam (protams, ka ar to vajadzēja sākt, bet nebija īsti skaidrības cik ilgi tas m10 dzīvos tajā motortelpā) - dzešēšanas šķidrums, termostats, gaisa filtrs, degvielas filtrs, eļļa + filtrs, sveces.
Tālāk plānā meklēt trūkstošās plastmasas salonā (pelnutrauku pagājušajā vīkendā ieinstalēju, jāatrod bardačoks), sametināt sliekšņus un aizmugurējās kabatas, sakrāsot visu kas krāsojams (kā minimums visa aizmugure - spārni, fartuks, bagana vāks). Vajag citus hroma bamperus.. Pa vasaru jāsakopj mašīnas apakšā un motortelpa (gribētos iecelt tur citu M10B18 - ar šprici).. Atsperes paliks koniskās.
Mērķi uz to auto drusku neskaidri. Gribu atstāt viņu kā pilnīgu stocku un sakopt smuki, tajā pašā laikā neiebraucot lielās izmaksās.
Šobrīd tas viss izskatās tā
Sodit slidgultnus uz spiediena
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Posts: 1271
- Joined: 09 Jun 2013, 23:39
- Location: Rīga,Āgenskalns
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot
zolīdi izskatās
04 BMW E60 530
07 Civic TypeR FN2(ex)
08 Passat B6 2.0 DSG(ex)
04 Accord CL7(ex)
08 Leon FR(ex)
05 Civic TypeR EP3(ex)
97 Passat 1.8 20V(ex)
94 BMW E36 2.0i(ex)
97 Civic EK4 B16A2(ex)
99 Civic EK3 D15Z6 (ex)
99 Avensis T22 D4D 2.0 (ex)
07 Civic TypeR FN2(ex)
08 Passat B6 2.0 DSG(ex)
04 Accord CL7(ex)
08 Leon FR(ex)
05 Civic TypeR EP3(ex)
97 Passat 1.8 20V(ex)
94 BMW E36 2.0i(ex)
97 Civic EK4 B16A2(ex)
99 Civic EK3 D15Z6 (ex)
99 Avensis T22 D4D 2.0 (ex)
- Archuks
- BMW
- Posts: 12868
- Joined: 13 Sep 2004, 20:30
- Location: Centrs
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot
Solīdi Vienīgi neiztikšu bez latvietisma - acīs iekrita sarūsējušais izplūdējs.
EVO X SST / RACE CAR INCOMING
Re: Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot
Uzmanību viennozīmīgi šis piesaista arī stock stāvoklī.
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas...
- howitzer
- M30
- Posts: 28627
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot
Šitais pizdatijs, visi feiki paiet malā.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot
Jep. Dzīvē kā jau teicu, jāmetina, jākrāso visa aizmugure, jāsamaina bamperi (aizmugurējā caurums un šķībs, priekšejais vnk soso) un jātiek galā ar visādiem sīkumiem (tipa jāsamaina bamperu moldingi, jānokrāso priekšējā lūpa utt).
Tricārs ir virs vidējā, bet noteikti nav sterils. Vienīgi salons, ir diezgan tuvu mint
Tehniski viss pa lielam oks. Karbūža problēmas (jāzāģē lai iedarbinātu aukstu, drusciņ raustās tukšgaitā) un eļļas noplūdes no visa, kas vien var tecēt. Bet tas arī ir plānā. Pamazām jāsakopj.
Izpūtēju arī gribu uzsūtit jaunu. Bet nu arī to, kad līdz galam būs skaidrs kāds mators beigās tur būs. Man ļoti patīk m10, bet ta jau manīs.
Tricārs ir virs vidējā, bet noteikti nav sterils. Vienīgi salons, ir diezgan tuvu mint
Tehniski viss pa lielam oks. Karbūža problēmas (jāzāģē lai iedarbinātu aukstu, drusciņ raustās tukšgaitā) un eļļas noplūdes no visa, kas vien var tecēt. Bet tas arī ir plānā. Pamazām jāsakopj.
Izpūtēju arī gribu uzsūtit jaunu. Bet nu arī to, kad līdz galam būs skaidrs kāds mators beigās tur būs. Man ļoti patīk m10, bet ta jau manīs.
Last edited by Ch. on 11 Apr 2017, 23:19, edited 1 time in total.
Sodit slidgultnus uz spiediena
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0