Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot

Post by Ch. »

Izdomāju, ka jāuzcep topiks arī šim.

Stāsta subjekts - 1987.g. BMW 316 e30 prefiņš ar M10B18 karburatora dzinēju un 5gang manuāli.

Auto stāsts aka notikumu ķēde, kas mani noveda līdz šim auto ir visai gara. Tagad negribu iedziļināties tajā, bet iesaistīti diski, opelis un sapuvis e30 tourings. :emo:

Kautkad Novembrī, būdams komandējumā ārzemēs, pamanīju sludinājumu, kur Jelgavā tirgojās pēc skata ciešams e30 romantiskā matēti rozā krāsā pa adekvātu ciparu. Tā kā ultimate mērķis ir nopirkt visus iespējamos e30, nolēmu, ka man noteikti vajag vēl vienu e30. Tā kā ārzemēs bija jātup vēl 2 nedēļas sapratu, ka auto noteikti aizies pirms paspēšu atgriezties. Brīnumaina kārtā džekpota dievi bija labvēlīgi un apmēram pēc 3 nedēļām, kad jau biju atgriezies mājās, sludinājums bija iemests atkārtoti, pa vēl labāku cenu. Dažas sekundes vēlāk jau atrados Jelgavas rajona Eleja, stāvot pie garažas un vērjot kā sirms kungs gumijniekos spļaudīdamies atver čīksošas garažas durvis skatam paverot četrus, nedaudz apsūbējušus lukturus un saulē izbalējušu redeli.
Pēc auto apskates un neliela testdraiva, lai pārliecinātos par to, ka auto vispār kautko ripo, nolemts ka būs labs un jāņem. :]

Opim auto piedereja jau savus gadus 20. Sākumā braucis pats, tad meitai mācījis braukt, tad nodevis lietošanā meitai un tad atkal paņēmis pats. Tagad pārsēdies uz volvo v70, kas pirkts no "jelgavas puikām" ( :emo: ) un kautkādu trešo golfu :bling: un tricārs palicis lieks.

Pārrakstījām mašīnu un devāmies atpakaļ uz Eleju pakaļ tricāram. Tā kā mašīnai skate bija beigusies jau pirms gada, izņemu vienas dienas atļauju un devos uz skati pēc 2niekiem. Auto knapi kustējās un likās, ka riteņi nokritīs. Veselas 2 reizes stājos, lai pārbaudītu vai rati ir pievilkti. :shura:
Nedaudz pabraucot un pastiepjot mašīnai parādījās kautkāda dinamika. Un pabraucot ilgāk m10 spēks atgriezās pilnībā 8)

Stāvot rindā uz skati pirmās bildes:
Image
Image

Mašinai sliekšņi pāris vietās bija kā kafijā mērcēta vafeļu tortīte un likās, ka bremžu nav vispār, tāpēc vienīgā cerība saistībā ar skati bija neatraut kādu trijnieku. Mega liels bija mans pārsteigums, kad dabūju tikai divus divniekus - viens par to, ka priekšā bija radzes un aizmugurē ne, otrs par to, ka aizmugurējā lampā gabarītlukturis aizaudzis no iekšpues ar sūnām. :D Tā kā iepriekš pieminētajam sapuvušajam touringam biju iegādājies un sakrāsjis Style5 diskus ar jaunām sailun ziemenēm, pa taisno no apskates devos skrūvēt tos virsū. Kamēr riepu servisā mainīja ratus ātri nomainīju aizmugurējo lukturi un devos atpakaļ uz skati, lai ārā izbrauktu jau ar apskati kabatā :yo:

Tad varēja doties uz moiku un veikt pirmo modu - izmest sēdekļu pārvalkus, kas smērēja drēbes. :shura:

Image
Image
Image

Tālāk pietjūnēju ķīnas OMP stūri un pa lielam vnk vizinājos ziemā, pa starpu uzbraucot YT ziemas gonkā.
Āāa un jūzeris Kriss.r sapulēja. Gandrīz apčurājos, kad ieraudzīju, kā auto izskatās sapulēts. No matētās rozā krāsas virs nebija ne smakas un auto izskatījās properly sarkans. :]
Image
Image
Image
Image
Image

Pa starpu auto izmantots arī praktiskiem mērķiem :]
Image

Kopumā ar tricāru ziemā braukt forši, vienīgi jaudas trūkums tam nabaga 1.8 kabrūzim lika par sevi manīt diezgan. :D Nepateikšu precīzi attiecību, bet reduktors arī ir visai garš (liekas ka vaŗētu būt kkāds 3.45).

Pamazām ziema apnika. [jau dzirdu kā fonā Fretka kliedz "HA BLE ES ZINAAJU"] Tā kā auto bija izturējis pilnībā bez jebkādām traumām uuuun man sagribējās kādu stock e30 ar ko vasarā kruīzot baudot komfortu ko sniedz atsperu beņķi, galerta piekare un R14 baloni, nolēmu kautko bish patjūnēt. Pētot atmo tricāru sapratu, ka man vajag brūnu salonu no matter what. Pēc pāris nedēļām džekpota dievi atkal bija labvēlīgi kā rezultātā tiku pie mint stāvoklī esošiem brūniem beņķiem un laba, bet nejēgā netīra paklāja. Sameklēju brūnas abšifkas, satīrīju visu un krāmēju iekšā. Pie viena nomainīju paneli, kuram bija iemetusies plaisa. Tagad panelis smuks un bez plaisām. Kautkad īši pirms paneļa maiņas aizkrita bardačoks, kā rezultātā nācās to salauzt. Vēljoprojām neesmu atradis bardačoku ciešamā stāvoklī.
Te kkādi bilžuki no salona maiņas procesa.
Grīdas stāvoklis iepriecināja. Brūnie pleķi pie šofera kājām bija noberzusies krāsa un viegla, virspusēja korozija. Mājas apstākļos satīriju un nokrāsoju tās vietas. Pa lielam grīdā divas sketchy vietas - pie aizmugurē sēdošo kājām tie presētie korķi aizstādi ar kniedētu bleķi (nekas nebija sapuvis tāpēc pagaidām neaiztiku) uuuun vieta pie šofera kreisās kājas, pie sliekšņa (bildēs redzams). Tur būs jāsakopj kad metinās sliekšņus.

Image
Image
Image
Image
Image

Mainīju salonu un priecājos cik e30 ir fantastiski vienkāršs :D kaifs skrūvēt :]

Tad, tuvojoties vasarai budžeta variantā sakopu budžeta diskus - R14 bottlecaps :]
Baloniņkrāsojums, sapulēti centriņi un jauni BMW logo.
Image
Kāpēc neatstāju style5? Tāpēc, ka tie ir paredzēti manam sūdutouringam (kurš brīdī kad būšu pārliecināts, ka tomēŗ pabeigšu nevis atdošu tolmetā iespējams arī tiks pie topika). Nu un vēl tas, ka Bottlecaps man liekas neatvairāmi pievilcīgi :aiwa: Nu un protams, KONFORTS 8)

Kaut kā tā.
Pa starpu vēl visādi sīkumi - tipa sakrāsots viskkas, samainītas visādas plastmasiņas, ielikti jauni paklājiņi utt.
Nesen uztaisīju apkopi dzinējam (protams, ka ar to vajadzēja sākt, bet nebija īsti skaidrības cik ilgi tas m10 dzīvos tajā motortelpā) - dzešēšanas šķidrums, termostats, gaisa filtrs, degvielas filtrs, eļļa + filtrs, sveces.

Tālāk plānā meklēt trūkstošās plastmasas salonā (pelnutrauku pagājušajā vīkendā ieinstalēju, jāatrod bardačoks), sametināt sliekšņus un aizmugurējās kabatas, sakrāsot visu kas krāsojams (kā minimums visa aizmugure - spārni, fartuks, bagana vāks). Vajag citus hroma bamperus.. Pa vasaru jāsakopj mašīnas apakšā un motortelpa (gribētos iecelt tur citu M10B18 - ar šprici).. Atsperes paliks koniskās.

Mērķi uz to auto drusku neskaidri. Gribu atstāt viņu kā pilnīgu stocku un sakopt smuki, tajā pašā laikā neiebraucot lielās izmaksās.

Šobrīd tas viss izskatās tā :]
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
GG.
Posts: 15696
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot

Post by GG. »

:cool:

Kautkā neredzēju bildi ar haubenbra :roll:
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot

Post by Ch. »

fuck, aizmirsu pašu svarīgāko

ZIMBAWE PREZIDENT PACKET
Image
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 15200
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot

Post by Black President »

Kek kek
ZX
udensvirs22
Posts: 1270
Joined: 09 Jun 2013, 23:39
Location: Rīga,Āgenskalns
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot

Post by udensvirs22 »

:naac:
zolīdi izskatās
2007 Civic TypeR FN2
2008 Passat B6 2.0 DSG(ex)
2004 Accord CL7(ex)
2008 Leon FR(ex)
2005 Civic TypeR EP3(ex)
1997 Passat 1.8 20V(ex)
1994 BMW E36 2.0i(ex)
1997 Civic EK4 B16A2(ex)
1999 Civic EK3 D15Z6 (ex)
1999 Avensis T22 D4D 2.0 (ex)
User avatar
rrrainis
Posts: 4466
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot

Post by rrrainis »

Jauki, nez cik ilgi liidz nakamajam e30 :D
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
Audi A6 C6 Stage 2+
VAZ 2105
User avatar
Archuks
BMW
Posts: 12868
Joined: 13 Sep 2004, 20:30
Location: Centrs
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot

Post by Archuks »

Solīdi :] Vienīgi neiztikšu bez latvietisma - acīs iekrita sarūsējušais izplūdējs.
EVO X SST / RACE CAR INCOMING
Image
User avatar
Janx
Posts: 1405
Joined: 12 Feb 2005, 13:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot

Post by Janx »

Uzmanību viennozīmīgi šis piesaista arī stock stāvoklī.
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... :D
User avatar
ordii
Posts: 586
Joined: 09 Mar 2015, 21:27
Location: Norway
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot

Post by ordii »

baaaigi steriiiils, kaa no pasaku graamatas - no uupapa garaazhas par sviestmaizi peec 20 gadu tureeshanas. un ar bruuno salonu, nu mint, par 5 pakaam var laist tautaa :D
User avatar
kretīns
Posts: 1819
Joined: 26 Oct 2009, 23:04
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot

Post by kretīns »

Opelis nav vainīgs, ka Tev kaut kāda slimība uz e30 :-|
Bildēs izskatās labāk :naac:
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot

Post by howitzer »

Šitais pizdatijs, visi feiki paiet malā. :grudaks:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
kriss.r
Posts: 331
Joined: 08 Feb 2015, 20:10
Location: Jelgava
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot

Post by kriss.r »

bildes tiesam izskatas paaraak labi :cool:
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot

Post by Ch. »

Jep. Dzīvē kā jau teicu, jāmetina, jākrāso visa aizmugure, jāsamaina bamperi (aizmugurējā caurums un šķībs, priekšejais vnk soso) un jātiek galā ar visādiem sīkumiem (tipa jāsamaina bamperu moldingi, jānokrāso priekšējā lūpa utt).
Tricārs ir virs vidējā, bet noteikti nav sterils. :D Vienīgi salons, ir diezgan tuvu mint :]

Tehniski viss pa lielam oks. Karbūža problēmas (jāzāģē lai iedarbinātu aukstu, drusciņ raustās tukšgaitā) un eļļas noplūdes no visa, kas vien var tecēt. Bet tas arī ir plānā. Pamazām jāsakopj. :naac:

Izpūtēju arī gribu uzsūtit jaunu. Bet nu arī to, kad līdz galam būs skaidrs kāds mators beigās tur būs. Man ļoti patīk m10, bet ta jau manīs.
Last edited by Ch. on 11 Apr 2017, 23:19, edited 1 time in total.
Sodit slidgultnus uz spiediena
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot

Post by -AF- »

Blec sagribējās e30
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
smith
Posts: 1901
Joined: 29 Oct 2015, 22:41
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot

Post by smith »

Foršs ē-trīsmitnieks
User avatar
kars
Posts: 3460
Joined: 10 Jan 2010, 00:24
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot

Post by kars »

oem spec :)
*riepas izskatās ču par mazu? ir 195/65/r14?
Spoiler
Show
Image
Кто разбирается тот разбирается...
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot

Post by Ch. »

Tagad ir 175/65R14
kas bija pa rokai to uzliku :shura:
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 15200
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot

Post by Black President »

Hm,no kurienes wadafak tev pa rokai bija R14 wafak?
ZX
User avatar
ER.
Posts: 1368
Joined: 09 Nov 2008, 22:53
Location: TASTE & TRUST
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot

Post by ER. »

Paldies par topiku, ļoti interesanti. Šo atstāj full stock un nodod mazdēlam.
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: BMW 316 e30 Zinnoberrot

Post by Fretka »

Mazdēls pat kulē vēl nekarājas, bet tu viņu jau gruzī
Post Reply