e32
e32
Labdien biedri,
Jau labu laiku chekoju kas šeit notiek šajā portālā utt, no lietotāja blokks tika sadzirdēts, ka būs kāds noslēgums, esot interesanti utt, tad nu izdomāju, ka arī vēlos šajā pasākumā piedalīties, tā nu arī viņš man ieteica uzcept topiku, jo kā ne kā lietotājam blokks ir zolīds semaks un jau ir šeit vietējais , . .
Tad nu tā, īsumā par manu e32. 735i. 1993g tomātēn. Pirkšana īstenībā arī diezgan interesanta bija, karoč tirgoja riktīgs krievs, latviski ne vārda nesaprata, nu okey, kautko jau ar šo mēģinu sarunāties, izrādās semaks tirgojas dažas mājas tālāk no manīm. Sarunājam testa braucienu, man stūrēt nedod, īsti neprasiju, bet sarunāju to, ka apskatīšanas laikā braucam pie čomaka uz garāžu , jo gribēju redzēt kāda ir apakša, braukšana uz turieni bija interesanta, pāris reizes gandrīz nošķīlāmies, jo redz draugs brauca līdz ar savu e36, un šitais umņiks sadomāja sportot, nu ķip parādīt kā iet, apdzīšana, manervi, milenes, un ruki verh muzons pilnu [censored]. Ok, semaks kautko iet, baigi gurdens nav, karoč pēc grīdas apskatīšanās viss patika, un liekas, ka varētu būt orģinālie 260t km, jo ir arī pēdejo 6 vai cik bij neatceros īsti csdd visi izraksti saglabāti.
Tālāk jau tika ieķerts tajā pašā vakarā, kā arī braucot mājas tiku pie testa brauciena, protams mierīgi, slīdot braucu mājā, un te pēkšņi čota pisaks baigais, mašīna visa noraustās takā kardāns vaļā būtu vai huizin kas, gāja pāris dienas, kad tiku uz laukiem sākt uzkopšanas darbus, jo arī liekas , kad sportoja, sitienu nekādu nebija,jo kā nekā daudz jau nevarēja tam krievelim ticēt ko tur stāsta.
Pirmais, kas uzreiz iekrita acīs bija notītais skriemeļa sensora vads, un sazin kapēc? Pacančiki bija mainijuši šo te huiņu un viņiem slinkums ir bijis vilkt cauri, pa oem vietām to vadu, viņi izdomāja viņu pāgriest uz pusēm un pagarināt, lai var vienkārši pa taisno, pāri motoram pārvilkt vadu, protams gateris konkrēts uzreiz tika noravēts, ierēkts, un lietotājs blokks izručīja svētdienā un aizdeva savējo vadu kamēr es nopērku savējo.
Tālāk ok ,liekas ka dzinējs arī mazliet atsaucīgāks paliek, kā arī testējot pa sniegu tika izslēgts ASC un braukājot likās, ka viss kārtībā pisaku vairs, nav. Nākamajā dienā atkal parādās viss no jauna, un te pēkšņi izdomā islēgt ASC un viss ir kārtībā, karoč vaina bija tāda, ka spriežot pēc csdd, bija uz skati ielikts cits spidometrs, līdz ar to pastāvēja būtība, ka nav orģinālais spidometrs, jo man negāja ne kruīzs, ne range, un vidējo nerādija, viss lielākais prikols bija tam, ka tika mainīts viss pēc kārtas , līdz sapratām kas pa vainu, šiem modeļiem spidometri nāk vairāki varianti, kā jau daudziem un atšķirt viņus var pēc tā kādā krāsā ir aizmugures panelits spiģikam, karoč nomainiju to un viss perfekti aizgāja, kruizīs un pārējais, tad nu tā, tas pa lielam bija lielākais kasjāks kas man kaitināja, jo pagāja laiks kamēr šito sapratām.
Tālāk jau tika tikai braukts, protams tika uzstaisīta apkopīte, eļļas utt.
Kā arī uzreiz jutu, ka paklājs vienā pusē ir slapš, uzreiz tika izrauts ārā tepiķis
Viss baigi smuki ja godīgi, tikai bija maziņš caurumiņš, jo kādreiz bijis iespiests dankrots neīstais grīdā, un tas izrūsējis un galu galā varēja sapūt viss, bet nu laicīgi tika saglābta grīda.
Pa lielam ar šo autiņu bija plāns kautko pamainīt izskatā, tika nolikts garāžā uz diviem mēnešiem kamēr tika iepirkts vajadzīgais.
Ieķerti Rondell 0058 R18 10j un 8.5j, kā arī jaunas mizas.
Koilas
Kautkādas jobnutas hella dark lampas ar sarkanu piedūrienu, p.s ir jau nopirktas citas vietā.
Pagriezieni melnie ieķerti
Lūpa
Kā arī no tehniskās puses, Tika samainīts visi 4x bremžu diski,kluči, pāris ķagas, jaunas sveces, jauns aķis, gmm, gmm gofra, zonde,
un paļubomu vēl kautkas, visādi sīkumi, kā jau šāda gada auto.
Pa ziemu plānos ir mēģināt tikt ar vizuālo kārtībā, jo vienai arkai ir pisģēc konkrēts, kā arī V8 swaps, bēeet nu pagaidām liekas, ka nākamā sezona jābrauc ar to pašu m30, jo pagaidām nekādas vainas nav, eļļa jau mainīta ir 2x, līmenis nav bijis ne reizi nokrities, kā arī brīnumainā kārtā kārba strādā fantastiski, ja izbeigsies kārba, tad noteikti tiks likts manuālis, bet pagaidām liekas, ka kārba turēs vēl ilgi.
ā un vēl plānos ir ielikt citu salonu, bet nu kosmoss (recaro)
Tad nu tā pa lielam, šāds stāsts par manu auto,
Jau labu laiku chekoju kas šeit notiek šajā portālā utt, no lietotāja blokks tika sadzirdēts, ka būs kāds noslēgums, esot interesanti utt, tad nu izdomāju, ka arī vēlos šajā pasākumā piedalīties, tā nu arī viņš man ieteica uzcept topiku, jo kā ne kā lietotājam blokks ir zolīds semaks un jau ir šeit vietējais , . .
Tad nu tā, īsumā par manu e32. 735i. 1993g tomātēn. Pirkšana īstenībā arī diezgan interesanta bija, karoč tirgoja riktīgs krievs, latviski ne vārda nesaprata, nu okey, kautko jau ar šo mēģinu sarunāties, izrādās semaks tirgojas dažas mājas tālāk no manīm. Sarunājam testa braucienu, man stūrēt nedod, īsti neprasiju, bet sarunāju to, ka apskatīšanas laikā braucam pie čomaka uz garāžu , jo gribēju redzēt kāda ir apakša, braukšana uz turieni bija interesanta, pāris reizes gandrīz nošķīlāmies, jo redz draugs brauca līdz ar savu e36, un šitais umņiks sadomāja sportot, nu ķip parādīt kā iet, apdzīšana, manervi, milenes, un ruki verh muzons pilnu [censored]. Ok, semaks kautko iet, baigi gurdens nav, karoč pēc grīdas apskatīšanās viss patika, un liekas, ka varētu būt orģinālie 260t km, jo ir arī pēdejo 6 vai cik bij neatceros īsti csdd visi izraksti saglabāti.
Tālāk jau tika ieķerts tajā pašā vakarā, kā arī braucot mājas tiku pie testa brauciena, protams mierīgi, slīdot braucu mājā, un te pēkšņi čota pisaks baigais, mašīna visa noraustās takā kardāns vaļā būtu vai huizin kas, gāja pāris dienas, kad tiku uz laukiem sākt uzkopšanas darbus, jo arī liekas , kad sportoja, sitienu nekādu nebija,jo kā nekā daudz jau nevarēja tam krievelim ticēt ko tur stāsta.
Pirmais, kas uzreiz iekrita acīs bija notītais skriemeļa sensora vads, un sazin kapēc? Pacančiki bija mainijuši šo te huiņu un viņiem slinkums ir bijis vilkt cauri, pa oem vietām to vadu, viņi izdomāja viņu pāgriest uz pusēm un pagarināt, lai var vienkārši pa taisno, pāri motoram pārvilkt vadu, protams gateris konkrēts uzreiz tika noravēts, ierēkts, un lietotājs blokks izručīja svētdienā un aizdeva savējo vadu kamēr es nopērku savējo.
Tālāk ok ,liekas ka dzinējs arī mazliet atsaucīgāks paliek, kā arī testējot pa sniegu tika izslēgts ASC un braukājot likās, ka viss kārtībā pisaku vairs, nav. Nākamajā dienā atkal parādās viss no jauna, un te pēkšņi izdomā islēgt ASC un viss ir kārtībā, karoč vaina bija tāda, ka spriežot pēc csdd, bija uz skati ielikts cits spidometrs, līdz ar to pastāvēja būtība, ka nav orģinālais spidometrs, jo man negāja ne kruīzs, ne range, un vidējo nerādija, viss lielākais prikols bija tam, ka tika mainīts viss pēc kārtas , līdz sapratām kas pa vainu, šiem modeļiem spidometri nāk vairāki varianti, kā jau daudziem un atšķirt viņus var pēc tā kādā krāsā ir aizmugures panelits spiģikam, karoč nomainiju to un viss perfekti aizgāja, kruizīs un pārējais, tad nu tā, tas pa lielam bija lielākais kasjāks kas man kaitināja, jo pagāja laiks kamēr šito sapratām.
Tālāk jau tika tikai braukts, protams tika uzstaisīta apkopīte, eļļas utt.
Kā arī uzreiz jutu, ka paklājs vienā pusē ir slapš, uzreiz tika izrauts ārā tepiķis
Viss baigi smuki ja godīgi, tikai bija maziņš caurumiņš, jo kādreiz bijis iespiests dankrots neīstais grīdā, un tas izrūsējis un galu galā varēja sapūt viss, bet nu laicīgi tika saglābta grīda.
Pa lielam ar šo autiņu bija plāns kautko pamainīt izskatā, tika nolikts garāžā uz diviem mēnešiem kamēr tika iepirkts vajadzīgais.
Ieķerti Rondell 0058 R18 10j un 8.5j, kā arī jaunas mizas.
Koilas
Kautkādas jobnutas hella dark lampas ar sarkanu piedūrienu, p.s ir jau nopirktas citas vietā.
Pagriezieni melnie ieķerti
Lūpa
Kā arī no tehniskās puses, Tika samainīts visi 4x bremžu diski,kluči, pāris ķagas, jaunas sveces, jauns aķis, gmm, gmm gofra, zonde,
un paļubomu vēl kautkas, visādi sīkumi, kā jau šāda gada auto.
Pa ziemu plānos ir mēģināt tikt ar vizuālo kārtībā, jo vienai arkai ir pisģēc konkrēts, kā arī V8 swaps, bēeet nu pagaidām liekas, ka nākamā sezona jābrauc ar to pašu m30, jo pagaidām nekādas vainas nav, eļļa jau mainīta ir 2x, līmenis nav bijis ne reizi nokrities, kā arī brīnumainā kārtā kārba strādā fantastiski, ja izbeigsies kārba, tad noteikti tiks likts manuālis, bet pagaidām liekas, ka kārba turēs vēl ilgi.
ā un vēl plānos ir ielikt citu salonu, bet nu kosmoss (recaro)
Tad nu tā pa lielam, šāds stāsts par manu auto,
Re: e32
sestdien 12. jūlijā bija trakais orkāns, jebaķ nākam līdz mašīnai no jūras, pa ceļam jau izmirsktam un te pēkšņi netiekam vairs iekšā semakā, lūka pluss vēl vaļā, izmirka man pults atlsēgām, un kā jau vecam lūznim parastā atslēga parasti nestrādā un var atvērt tikai ar pūlti, nu neko metam dvieļus pie lūkas un meklējam patvērumu, atradām mazu mazu būdiņu kurai jumtiņš bija, bet baigā jēga no viņas nebija, jo bija 99 cilvēki, tā nu es skatijos, kā viss lido pa gaisu, zari utt, skatos vnk kā kuru katru brīdi uzpisīs priede virsū semakam un tā sajūta, ka esi bezpalīdzīgs un nevari to miseni padzīt malā vai iekāpt un aizbraukt, tad kautkāds random čalis piebrauca ar busu un es viņam uzmāju vai var pie šā ielekt, jo tomēr visi slapji, pārsaluši, un lietus gāž pilnu duhu, jau gribēju ņemt no viņa āmuru un sist logu vaļā, jo vēl pastāvēja tāda iespēja ka akjis nosprādzis, jo bija telefons atstāts lādēt mašīnā, nu aizmirsts, bet beigās uzmetām pulti pasildīt pie pečkas un te pēkšni piespied un tu redzi kā viss nomirgo un atslēdzas tačila, tā bija vienkārši labākā sajūta ever, adrenalīns bija tiešām labs, skatīties uz savu mašīnu un gaidīt kad uzgāsīsies kāds koks, kā arī noveicās no krusas un no zibens ka neiespeera, jo reali bijam blakus strāvas kastei un kājas bija ūdenī.
bet nu jā beigās viss safe, nebūtu tas čalis mūs izglābis, huizin kā būtu tikuši iekšā vai vispār vēl dzīvi būtu.
bet nu jā beigās viss safe, nebūtu tas čalis mūs izglābis, huizin kā būtu tikuši iekšā vai vispār vēl dzīvi būtu.
- howitzer
- M30
- Posts: 28619
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: e32
Ļoti, ļoti foršs auto. Uzturi un nesapis ar skolnieku tūningu! Ar prieku apskatīšu izbraucienā.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: e32
Skolnieku tūnings ir priekšējās lampas, sanāca iegrābties, bet ir jau vietā citas. Par šķūni vispār nevar būt ne runas, viss tikai tiek likts oem.howitzer wrote:Ļoti, ļoti foršs auto. Uzturi un nesapis ar skolnieku tūningu! Ar prieku apskatīšu izbraucienā.
Apskatīt jau baigi nebūs kko, jo nav tik abrīnas vērts, jo ir visādi kasjāki, liekas ka haube sašauta savā laikā bijusi un viena arka normāli sapuvusi, tākā drīzāk gar blokka e32 jāsiekalojas būs, jo tas ir vizuāli pārkrāsots un ir bomba