Ok, laikam kkāds update jāiemet, lai pašam vismaz vēlāk ir ko palasīt.
Tātad pēc tam, kad teicu, ka mainīšu sprauslas to arī izdarīju + ievērtēt varēja arī sadalenes, kas itkā ir šo motoru vājā vieta. Ar sadalenēm viss gerai, kā arī nomainīju vārstu vākiem blīves.
Tātad sprauslas ieliku no itkā vājāka dzinēja ar kodu AFB 110kw. Bet par kripatu ražīgākas un bieži atrodamas daudz labākā stāvoklī nekā mana dzinēja. Pa lielam p&p izņemot ir jāpārtaisa galvenās sprauslas štekeris jo vecajai laikam apaļš un jaunajai kantains. Uztaisīju vnk pāreju, lai nav jāgraiza nekas. Bilde nav.
Protams, ka liekot atpakaļ kolektoru nogriezu vienu skrūvi. Bet to vēlāk dabuju laukā un samainīju.
Pēc sprauslu maiņas jau auto palika dzīvāks, bet pilnam komplektam vajadzēja vēl aizbraukt to visu saregulēt kā vajag. Tad nu čips. Nezkāpēc nevarēja pieslēgties caur obd un dabuja ņemt laukā vadības bloku.
Tagad iet strūklā
Vienīgi pēc čipa sajūgs sāk dot par sevi ziņu. To mainīšu kad apniks
Tad pienāca aukstais laiks un uzbāzu atpakaļ ziemenes. Ziemas diskiem uztaisīju fikso refresh baloniņtūningu.
Vienu dienu apnika čakarēties vislaik ar aux vadu lai klausītos mūziku un izdomāju pamēģināt internetā atrasto xiaomi roidmi 3s bluetooth fm transmitteri. Jāsaka ka labākais no fm transmitteriem kādu nācies izmantot un manām ausīm ļoti apmierinoša kvalitāte plus nav vadu un arī maza, neuzkrītoša tā uzparikte. Iesaku.
Nesen iedegās vag uzvaras simbols - check engine. Pieslēdzot pie kompi parādīja ka kkas ar droseli. Paņēmu šrota citu pa 25€ un uzmainīju. Izrādās vecā sprūda. Jūtami atsaucīgāks pedālis palika.
Kkad tuvā nākotnē plānots kko ar salonu izdarīt. Melnie griesti, multi baranka, koka apdares līstes, jauni vai pāršūti priekšas beņķi.
Vispirms gan jānomaina laikam visas kvēlsveces, jo pagājušo gadu nomainīju tikai vienai galvai. Otrai nevarēja atskrūvēt. Tagad to var just. Domāju mošk aizvest uz kādu kantori kas ņem ārā nolauztās. Ja kāds zin kādu tādu specu tad varat ieteikt. Tas arī viss.