Smith Audi B6 quattro
Posted: 04 Oct 2017, 21:55
Nu ko šodien aiz gara laika izdomāju uzcept topiku savam jaunajam daily driverim. Tādu kā virtuālo remontgrāmatu n stuff.
Stāsts sākās ar to, ka bija man BMW tourings kas man bija jau diezgan daudz noriebies un biju saguldījis tajā daudz naudu, bet tāpat vēl bija daudz ko darīt. Beigās izbeidzās viena sprausla, to nomainot pieteicās kārba. Pārdevu pirmajā dienā par 1400eur. Parēķināju, ka saliekot kopā tos 1400 plus visu defektu novēršanai vajadzīgo naudu tur jau sanāk vairāk nekā maksā tāds pats ar jaunu skati un ejošā kārtībā.
Tā nu BMW savu mūžu pie manis beidza. Aizbraucot pajūgā
Tad nu tika meklēts nākamais auto. Budžets apmēram 4500. Vienīgie nosacījumi - lai nav FWD un ir manuālā kārba, jo automāts jau biški apriebies. Un vēl gribējās lai ir daudz maz aprīkots.
Nu ko meklēšanas diena klāt. Iesākumā bija doma par Audi A4 B6 quattro ar 1.9 tdi, bet vienu nokavēju un otrs kas atbilda manām prasībām jau no bildēm neizturēja facecontrol. Paliek 1.8T un V6 TDI. 1.8T nebija neviens sludeklis uz to mirkli ar manuāli un quattro. Atlika V6 dīzelis, kurš man jau ir bijis, taka daudz maz pazīstu to dzinēju.
Ok, zvanu pirmajam, tas saka, ka darbā līdz vakaram un apskatīt varēs tikai tad. Sarunājam, ka tiksimies vakarā un pa to laiku braucu uz perekupu galvas pilsētu, kur arī atrodas visi 3 pārējie eksemplāri.
Pirmais ko apskatu - Aprīkots diezgan ok, bildēs izskatās labi.
Vnk drausmīgs. Rūsa visur, daudzi plastmasi salauzti, BOSE izdauzīta, roku balsts nolauzts, kondiška un stūres pastūzis nestrādā, motors nopuņķojies utt.
Nākamais spaiņa krāsā ar mazu aprīkojumu, toties izskatījās pēc bildēm ļoti svaigs. -
Diezgan nostāvējis placī. Dabuju pastartēt diezgan līdz pieleca. Bagāžnieku attaisīt nevar. Logi aplipuši ar kkādiem sūdiem, salons nereāli piekurīts un šofera beņķī caurums. Uzsākot braukt kkādi sitieni no apakšas. Pateicu, ka nepirkšu, perekups iekāp pamēģina pats un saka - Nu kkas te nav kārtībā, bet tik traki jau arī nav
Tad bija vēl viens kam man nav bilde un īpašnieka sieva braucot uz darbu ar viņu un dabuju appētīt bez īpašnieka klātbūtnes aizslēgtu. Baltais ādas salons padilis un tā arī pēc tam vairs nepiezvanīju.
Aizbraucu mājās un sāku šķirstīt sludinājumus un skatīties E46 FL virzienā, jo domāju jau, ka visi tie B6 nopysti līdz kliņķim un ka nav izredzes atrast labu un ka tas pēdējais ko sarunāts vakarā aplūkot nebūs labāks. Skatījos tikai vidējā izmēra auto, jo negribas man vairs tik lielu un smagu auto kāds bija E39.
Čalis aizkavējas darbā un reāli satumst. Saku, lai brauc uz Nesti un pabrauc zem kalonkas. Tur vismaz gaišs Nu un šitas reāli bija labs pa manam prātam. Aprīkots ļoti labi, dzinējs sauss, piekare klusa, rūsa nav. Sarunājam tikties CSDD, jo čalim bija 2ciparnieks virsū ko atdot negribēja.
Nu ko. Iegādājos 2003. gada Audi A4 B6 quattro avantu ar V6 TDI 180hp un 6gang manuāli.
Ievests no fričiem šī gada martā laikam. vai aprīlī. Neatceros.
Aprīkojuma viskkas, tajā skaitā -
*quattro (galvenā extra )
*pusādas alcantaras salons
*Parkingi abās pusēs
*piekabes āķis noņemams
*elektriski nolokāmi spoguļi
*BOSE
*kruīzs
*ledusskapis
*pavadošās gaismas
*s-line zeminātā piekare
*AUTO gaismas utt.
Trūkst lietus sensors, xenons un varbūt vēl kkas ko gribētu. Xenonu varbūt kkad ielikšu atpakaļ, jo ir bijis pēc VIN. Kā arī pie svirām ir level sensori. Nezinu kas pie vainas, ka nav vairs, varbūt nabagie kas nevar spuldzes vai blokus nomainīt.
Pagaidām nomainīju eļļu un filtrus. Drīzumā uzmainīšu siksnas un varēs gāzt.
Izdega viena spuldze, ieliku Osram night breakerus
Un protams iedevu offroadā
Šeit var redzēt salīdzinājumu parastajai piekarei un zeminātajai.
Pagaidām esmu ļoti apmierināts ar auto, patīk stabilitāte un gaita uz ceļa, kā arī skaņas izolācija salonā, kas E39 vnk simtkārt pārsit pušu. Vienīgi jauda sākumā likās par maz, taču nu jau esmu pieradis un neliekas nemaz tik slikti.
Šeit dažas labākas bildes.
Nākotnes plānos ietilpst tā xenona uzstādīšana, pa ziemu atrast vasaras diskus, novākt OEM telefona turētāju, atrast sietu ko liek uz bagana grīdas lai piespiež maisus, nomainīt siksnas un gāzt. Vēl visādi VCDS modi, mož ar xenona ielikšanu bi-xenon upgrade. Varbūt arī kkad čips, bet nez vai vajag. Tas īsumā viss pagaidām. Ja neesmu neko aizmirsis.
Paldies par uzmanību.
P.S. Paldies arī arniks8 par iedvesmu.
Stāsts sākās ar to, ka bija man BMW tourings kas man bija jau diezgan daudz noriebies un biju saguldījis tajā daudz naudu, bet tāpat vēl bija daudz ko darīt. Beigās izbeidzās viena sprausla, to nomainot pieteicās kārba. Pārdevu pirmajā dienā par 1400eur. Parēķināju, ka saliekot kopā tos 1400 plus visu defektu novēršanai vajadzīgo naudu tur jau sanāk vairāk nekā maksā tāds pats ar jaunu skati un ejošā kārtībā.
Tā nu BMW savu mūžu pie manis beidza. Aizbraucot pajūgā
Tad nu tika meklēts nākamais auto. Budžets apmēram 4500. Vienīgie nosacījumi - lai nav FWD un ir manuālā kārba, jo automāts jau biški apriebies. Un vēl gribējās lai ir daudz maz aprīkots.
Nu ko meklēšanas diena klāt. Iesākumā bija doma par Audi A4 B6 quattro ar 1.9 tdi, bet vienu nokavēju un otrs kas atbilda manām prasībām jau no bildēm neizturēja facecontrol. Paliek 1.8T un V6 TDI. 1.8T nebija neviens sludeklis uz to mirkli ar manuāli un quattro. Atlika V6 dīzelis, kurš man jau ir bijis, taka daudz maz pazīstu to dzinēju.
Ok, zvanu pirmajam, tas saka, ka darbā līdz vakaram un apskatīt varēs tikai tad. Sarunājam, ka tiksimies vakarā un pa to laiku braucu uz perekupu galvas pilsētu, kur arī atrodas visi 3 pārējie eksemplāri.
Pirmais ko apskatu - Aprīkots diezgan ok, bildēs izskatās labi.
Vnk drausmīgs. Rūsa visur, daudzi plastmasi salauzti, BOSE izdauzīta, roku balsts nolauzts, kondiška un stūres pastūzis nestrādā, motors nopuņķojies utt.
Nākamais spaiņa krāsā ar mazu aprīkojumu, toties izskatījās pēc bildēm ļoti svaigs. -
Diezgan nostāvējis placī. Dabuju pastartēt diezgan līdz pieleca. Bagāžnieku attaisīt nevar. Logi aplipuši ar kkādiem sūdiem, salons nereāli piekurīts un šofera beņķī caurums. Uzsākot braukt kkādi sitieni no apakšas. Pateicu, ka nepirkšu, perekups iekāp pamēģina pats un saka - Nu kkas te nav kārtībā, bet tik traki jau arī nav
Tad bija vēl viens kam man nav bilde un īpašnieka sieva braucot uz darbu ar viņu un dabuju appētīt bez īpašnieka klātbūtnes aizslēgtu. Baltais ādas salons padilis un tā arī pēc tam vairs nepiezvanīju.
Aizbraucu mājās un sāku šķirstīt sludinājumus un skatīties E46 FL virzienā, jo domāju jau, ka visi tie B6 nopysti līdz kliņķim un ka nav izredzes atrast labu un ka tas pēdējais ko sarunāts vakarā aplūkot nebūs labāks. Skatījos tikai vidējā izmēra auto, jo negribas man vairs tik lielu un smagu auto kāds bija E39.
Čalis aizkavējas darbā un reāli satumst. Saku, lai brauc uz Nesti un pabrauc zem kalonkas. Tur vismaz gaišs Nu un šitas reāli bija labs pa manam prātam. Aprīkots ļoti labi, dzinējs sauss, piekare klusa, rūsa nav. Sarunājam tikties CSDD, jo čalim bija 2ciparnieks virsū ko atdot negribēja.
Nu ko. Iegādājos 2003. gada Audi A4 B6 quattro avantu ar V6 TDI 180hp un 6gang manuāli.
Ievests no fričiem šī gada martā laikam. vai aprīlī. Neatceros.
Aprīkojuma viskkas, tajā skaitā -
*quattro (galvenā extra )
*pusādas alcantaras salons
*Parkingi abās pusēs
*piekabes āķis noņemams
*elektriski nolokāmi spoguļi
*BOSE
*kruīzs
*ledusskapis
*pavadošās gaismas
*s-line zeminātā piekare
*AUTO gaismas utt.
Trūkst lietus sensors, xenons un varbūt vēl kkas ko gribētu. Xenonu varbūt kkad ielikšu atpakaļ, jo ir bijis pēc VIN. Kā arī pie svirām ir level sensori. Nezinu kas pie vainas, ka nav vairs, varbūt nabagie kas nevar spuldzes vai blokus nomainīt.
Pagaidām nomainīju eļļu un filtrus. Drīzumā uzmainīšu siksnas un varēs gāzt.
Izdega viena spuldze, ieliku Osram night breakerus
Un protams iedevu offroadā
Šeit var redzēt salīdzinājumu parastajai piekarei un zeminātajai.
Pagaidām esmu ļoti apmierināts ar auto, patīk stabilitāte un gaita uz ceļa, kā arī skaņas izolācija salonā, kas E39 vnk simtkārt pārsit pušu. Vienīgi jauda sākumā likās par maz, taču nu jau esmu pieradis un neliekas nemaz tik slikti.
Šeit dažas labākas bildes.
Nākotnes plānos ietilpst tā xenona uzstādīšana, pa ziemu atrast vasaras diskus, novākt OEM telefona turētāju, atrast sietu ko liek uz bagana grīdas lai piespiež maisus, nomainīt siksnas un gāzt. Vēl visādi VCDS modi, mož ar xenona ielikšanu bi-xenon upgrade. Varbūt arī kkad čips, bet nez vai vajag. Tas īsumā viss pagaidām. Ja neesmu neko aizmirsis.
Paldies par uzmanību.
P.S. Paldies arī arniks8 par iedvesmu.