BURNOUT.lv
http://burnout.lv/forums/

Smith Audi B6 quattro
http://burnout.lv/forums/viewtopic.php?f=18&t=15396
Lapa 2 no 3

Autors:  smith [ 16 Okt 2017, 10:47 ]
Publicēt tēmu:  Smith Audi B6 quattro

Kaķis rakstīja:
Labs, man iepriekšējā darbavietā 2 čaļiem bija B6Q unīši 2.5tdi, šiem pa pilsētu 12 litri :rofl:


Nu pa Rīgu ļoti iespējams. Man tāds jauktais patēriņš tas 8l/100km varētu būt.

Autors:  Klobsters [ 16 Okt 2017, 20:51 ]
Publicēt tēmu:  Re: Smith Audi B6 quattro

Pa Rīgas korķiem arī 1.9tdi priekšpiedziņai ir 11-12 litri. :emo: Viss atkarīgs no maršruta. :P

Autors:  KaliksGarage [ 16 Okt 2017, 22:26 ]
Publicēt tēmu:  Re: Smith Audi B6 quattro

Nezinu, kas ar tiem e39 ir bijis, bet šajā cenu un gadu kategorijā, starp ikdienas auto neesmu nekad dzirdējis vai braucis ar klusāku auto, kāds ir e39 ar m54, dīzelis varētu būt nedaudz skaļāks salonā, bet nu tomēr tur skaņas izolācija ir līmenī

Autors:  Laapsta [ 30 Okt 2017, 03:12 ]
Publicēt tēmu:  Re: Smith Audi B6 quattro

Klobsters rakstīja:
Pa Rīgas korķiem arī 1.9tdi priekšpiedziņai ir 11-12 litri. :emo: Viss atkarīgs no maršruta. :P

Ko jus ble pipejat

Autors:  -AF- [ 30 Okt 2017, 08:19 ]
Publicēt tēmu:  Re: Smith Audi B6 quattro

Hz, čomam labu laiku bijis 39 3.0d manuālis, samērā loti kluss auto, ar audi tarkški nesalīdzināt, jo tomēr v6 un R6 dizelim loti atškirās, v6 vibrācija ir jūtamāki lielāka par r6. Vienīgi audi motors atrodas tālāk no ugunssienas, toties vasaras laikā atverot logu dzirdi klakstońu.

M54b30 iekš e39 vispār dziesma, vienubrīd braucot ar tādu uz katra luksafora čekoju rpm vai nav noslāpis.

V8 e39 gan paskałš, bet tas nav troksnis, tā ir labākā mūzikas iekārta ko vien mašīnā var instalēt

Autors:  smith [ 30 Okt 2017, 08:42 ]
Publicēt tēmu:  Re: Smith Audi B6 quattro

Nu labi, labi. Katram sava gaume, man gan liekas, ka v6 skan patīkamāk. Ļoti iespējams, ka man viņš ir iepriekš pakots, jo E39 man noteikti bija skaļāks. Vai varbūt ar E39 kkas nebija kārtībā. Tgd gan īsti nekādu klusumu vairs nevar gaidīt braucot, jo uzliku jau ziemas riepas ar radzēm :D

Riepas ar ko nopirku auto bija kriminālas. Vecas sakaltušas ziemenes ar plaisām pa visu perimetru.

Attēls

Tagad uzliku savas 2 sezonas brauktās GY Ultra Grip Ice Arctic. Sliktākajam pārim kāda trešdaļa radzes palidojušas, bet vēl 9mm.

Tikmēr tiek braukāts un gatavojos lielajai siksnu maiņai. Kā arī izmantoju vilkšanas āķa priekšrocības, jo līdz šim nevienai mašīnai tāds nav bijis :D

Attēls

Autors:  Svā [ 30 Okt 2017, 08:49 ]
Publicēt tēmu:  Re: Smith Audi B6 quattro

Audi v6 skaņu nesajauksi ar nevienu citu, pa gabalu jau var dzirdēt to tarkšķi


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autors:  smith [ 25 Feb 2018, 14:23 ]
Publicēt tēmu:  Re: Smith Audi B6 quattro

nu ko izdomāju uztaisīt kādu update.

Pa šo laiku nobraukti jau 15k un visādi piedzīvojumi bijuši. piem vizināta egle uz jumta, kā šoziem daudziem pieņemts :D

Attēls

Bet vispār šis tas ir izdarīts no sākotnējiem plāniem.

Sataisīju roku balstam virsmas slēdzīti nomainot uz jaunu no ebay.

Attēls

Attēls

Tad vienu dienu uz darbu braucot uzsprāga riepa aizmugurē. Nesaprotu kāpēc vēl joprojām. Kādu mirkli biju black star mafijā. :D

Attēls

Attēls

Baigi paveicās, ka atradu ss.com tādu pašu riepu vieninieci tieši man vajadzīgajā izmērā. :]

Tad izdomāju, ka jānomaina ir nodilušais gaismu slēdzis. Nopirku ebayā slēdzim jaunus priekšas coverīšus. ok, atnāk taisos mainīt. Un nu nav nemaz tik viegli viņus nomainīt. Nezinu, bet es mainot salauzu visu slēdzi :emo: Tas protams notiek 9 vakarā un nākamajā dienā no rīta jābrauc uz darbu. ielieku to salauzto slēdzi atpakaļ mašīnā kamēr sameklēšu jaunu :D Strādāja tikai AUTO režīms un pats slēdzis vispār griezās uz otru pusi :emo:

Attēls

Papildus tam vēl izdega viens night breakers pēc 4 mēnešu lietošanas. Liekas pamaz. :(
Zvanīju uz šrotiem, lietots slēdzis maksā 30 eur. Galīgi kosmonauti, jo intercarā viņu pa 25 var dabūt, bet es arī tik daudz negribu maksāt :D Uzsūtīju no poļiem pa 12 eur un pēc 3 dienām bija ar kurjeru pie manas mājas :grudaks:

Attēls

Attēls

Tad kkad pa vidam iecēlu diskus vasarai. OEM R18.

Attēls

Un šonedēļ beidzot saņēmos lielajai apkopei.

Gates zobsiksnas komplekts
Hepu ūdenssūknis
OEM termostats ar blīvi
OEM motora balsti abi
Bosch kvēlsveces
un Victor Reinz blīvslēgi
par visu kopā samaksāju aptuveni 600 eur.

Attēls

Attēls

Attēls

Liekot visu atpakaļ tika atklāts, ka no gaisa kastes pienākošā lielā truba pie turbo ir galīgi sakaltusi un pavisam nolūza. Dabuju vēl to meklēt 6dienas vakarā :D

Attēls

Diemžēl kvēlsveces izdevās nomainīt tikai šofera puses galvai, jo otrā pusē nevienu nevarēja atskrūvēt un negribējās arī nolauzt. Labā ziņa, ka tās sveces ir veselas, vnk gribējās nomainīt profilaksei. Varbūt kad nebūs ko darīt tad mēģināšu atskrūvēt ar sentēvu metodēm.

Un šī brīža aktuālākā problēma ir, ka pēc atpakaļsalikšanas salonā nav siltais gaiss. Atgaisošanas skrūvi nekur neatradu. Nezinu kā lai viņu atgaiso. Vakar padzenājot aktīvāk sāka pūst tādu viegli siltu, bet ne pietiekami karstu. Ja kādam ir ideja kā viņu atgaisot, tad lūdzu ietekumus. Mana ideja ir tāda, ka kkad jau pats atgaisosies. Braukāju tagad ar līdz galam nepiskrūvētu korķi. :hvz:

Nu kkā tā, pa lielam ja neskaita apkopes un manus untumus, lej un brauc. Ziemas prieki arī tiek baudīti :naac:

Attēls

Uz pavasari plānots pārbaudīt sprauslas, jo ir aizdomas, ka varētu būt pezdā viņām. :D

Autors:  Juzix [ 25 Feb 2018, 15:43 ]
Publicēt tēmu:  Re: Smith Audi B6 quattro

Aizskrūvē to bačoka korķi līdz galam, jo vagam vakjag sistēmā spiedienu, lai tā pilvērtīgi funkcionētu.
Ir bijuši gadijumi, ka motors karst un nevar atrast vainu. Samaina bačoka korķi un viss labi.

Autors:  smith [ 25 Feb 2018, 15:50 ]
Publicēt tēmu:  Re: Smith Audi B6 quattro

Man nekarst. Ar motora temp viss ir ok. Vnk karsto gaisu salonā nepūš.

Autors:  -AF- [ 25 Feb 2018, 16:48 ]
Publicēt tēmu:  Re: Smith Audi B6 quattro

mlaaa, palasot šādus piedzīvojumus ar VAGu, saprotu kam, man ar manu T5 vēl ir paveicies :D :D

Autors:  BLINGZ [ 25 Feb 2018, 17:13 ]
Publicēt tēmu:  Re: Smith Audi B6 quattro

-AF- rakstīja:
mlaaa, palasot šādus piedzīvojumus ar VAGu, saprotu kam, man ar manu T5 vēl ir paveicies :D :D

Kaut ko palaidu garām? Zobsiksnas maiņa un saplēsta riepa?

Autors:  -AF- [ 25 Feb 2018, 17:16 ]
Publicēt tēmu:  Re: Smith Audi B6 quattro

Nu pag, piemēram nezinu nevienu BMW kam lai nomainīt ķēdi ir purns jaārda.
Te vēl saimnieks sudzās par sveču problēmu, un gaisu sistēmā.

Autors:  smith [ 25 Feb 2018, 17:22 ]
Publicēt tēmu:  Re: Smith Audi B6 quattro

Da labi. Kā tad ar to 1er kuram jāceļ motors laukā, lai nomainītu ķēdi?

Un sveces arī citām markām ieēdas.
Nav jau tā, ka šitās ir tipiskās vag problēmas :D

Un V6 man liekas jebkuru atgaisot nav tik viegli :D

Autors:  Black President [ 25 Feb 2018, 17:28 ]
Publicēt tēmu:  Re: Smith Audi B6 quattro

Par to bacoka korski ir true real shit , bet gaisojas pa lielam viss pats kad uzkarst

Autors:  O.z [ 25 Feb 2018, 18:12 ]
Publicēt tēmu:  Re: Smith Audi B6 quattro

Kada problema kaut ko atgaisot? Jau cik gadus skruveju,bet nekad nav bijušas problemas atgaisot kaut kadas dzesešanas sistemas nevienai mašinai. :hvz: salej antifrizu lidz limenim,piedarbina un silda motoru augšā,pielej ik pa laikam limeni, ja grib iepuš ar muti spiedienu bačoka un vsjo :hvz:

Autors:  howitzer [ 25 Feb 2018, 18:56 ]
Publicēt tēmu:  Re: Smith Audi B6 quattro

Jebkuru auto atgaisot ir kā 2 pirkstus (tā es gaisoju visus savus auto un viss kulē) - kad esi visas trubas salicis un visu darbu padarījis, lej tosolu cik vien lien iekšā. Korķi bačokam atstāj vaļā. Piešķil auto, pečkas temperatūru uz maksimumu un ļauj, lai auto rūc. Kad ir uzsilis, pagāzē, lai sūknis aktīvāk dzenā, izspaidi trubas, izdzen burbuļus. Pielej vajadzīgo līmeni, bačoku ciet un brauc vizināties pa rajonu - pēc tam pielej vēl, cik vajag. Viss. Šī metode visiem auto strādājusi - arī tam pašam "leģendārajam" M20, kuru pāķi nerubī atgaisot, dzen purnu augšā kaut kādos slīpumos un hujviņzin vēl kā pišās. :hvz:

Autors:  O.z [ 25 Feb 2018, 18:59 ]
Publicēt tēmu:  Re: Smith Audi B6 quattro

howitzer rakstīja:
Jebkuru auto atgaisot ir kā 2 pirkstus (tā es gaisoju gan Audi, gan E36, gan E28, gan E39, gan XJ6 un viss kulē) - kad esi visas trubas salicis un visu darbu padarījis, lej tosolu cik vien lien iekšā. Korķi bačokam atstāj vaļā. Piešķil auto, pečkas temperatūru uz maksimumu un ļauj, lai auto rūc. Kad ir uzsilis, pagāzē, lai sūknis aktīvāk dzenā, izspaidi trubas, izdzen burbuļus. Pielej vajadzīgo līmeni, bačoku ciet un brauc vizināties pa rajonu - pēc tam pielej vēl, cik vajag. Viss. Šī metode visiem auto strādājusi - arī tam pašam "leģendārajam" M20, kuru pāķi nerubī atgaisot, dzen purnu augšā kaut kādos slīpumos un hujviņzin vēl kā pišās. :hvz:

Vismaz kads mani saprot :beer:

Autors:  mdz [ 25 Feb 2018, 19:19 ]
Publicēt tēmu:  Re: Smith Audi B6 quattro

Nu purns ir jānoceļ, bet viņš attiecīgi arī viss sobrā turās uz pāris skrūvēm un ir ātri noceļams/uzliekams. :hvz:

Autors:  -AF- [ 25 Feb 2018, 19:36 ]
Publicēt tēmu:  Re: Smith Audi B6 quattro

smith rakstīja:
Da labi. Kā tad ar to 1er kuram jāceļ motors laukā, lai nomainītu ķēdi?

Un sveces arī citām markām ieēdas.
Nav jau tā, ka šitās ir tipiskās vag problēmas :D

Un V6 man liekas jebkuru atgaisot nav tik viegli :D


Nestāsti, nekas nav jāceļ, vai nu kārbu noņem, vai ja ļoti gribi vari arī izņemt.

Lapa 2 no 3 Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/