Page 1 of 9

AFtobuss + Citramons un tagad mentu vāģis jeb Škoda

Posted: 02 Feb 2018, 18:48
by -AF-
Iepazīstināšu ar dampi, ar kuru vizinos ikdienā.

Pirms tam pre story:

Image
Pirmais darba auto man bija Peugot partner tepee 1.6hdi, palielam joprojām patīk tas auto.
Daudz ekstru nav, bet ir webasto ar pulti, kura ķer pa pus rajonu, un dibenapsilde, viss :D
Protams nepis negāja, bet izņēmu DPF ( pietam viņš reāli ir viegli izņemams, nav nekas jāgriež un jāmetina) un nočipoju - Turbochip.lv protams.
Patēriņš smieklīgs, vasarā pa pilsētu nu 5-6 .
Īsti nekas nelūzt, šat tad kko piekarē pamaina un viss, ellīgi izturīgs un ērts auto, un detaļu izmaksas ir smieklīgas.
Bet nu pienāca laiks, un bulkuvāgis aizripoja manam palīgam.


Tagad jau 9 mēnešus vizinos ar VW T 5.1, 2014.gada 2.0td 103kw.

No ekstrām - kondicionieris :reeka:
Ellīgi dārgs un pliks.
Vienīgais labums, ir ka tam ir 9 vietas un samērā jaudīgs dzinējs, bet te ir liels BET - šķidrs spararats.
Tieksim pat uz ļoti vāja čipa ar pedāli grīdā pie 2000rpm spararats sāk vibrēt - spararatu uzliku jaunu, laikam nevajadzēja, jo vecais bija tāds pats :x vag govno.
Protams, par cik motoram labs potenciāls, tad to sačipojām labi, bussa pašmasa 2t, + instrumentu kastes aizmugurē un mani iekšā 0-100 10sek :cool: mēriju racelogic veidīgu aparātu.

Vasaras vidū saskāros ar reāli debīlu problēmu, braucot uz Tallinu iekļuvu mega lietū, un pirms pašas Tallinas auto iemetās avārijas režīmā un viss, bez diagnostikas un saprašanas ko darīt, pēc nesekmīgiem mēģinājumiem ravējot un mainot visādus devējus no tāda paša kolēģa motora, devos atpakaļ ar to mironi uz Rīgu, auto bija totāls sprāgonis un knapi uzņēma ātrumu.

Auto atdevu uz servisu, pēc nedēļas to atdeva atpakaļ jo vainu nevarēja atrast , met kļūdu par īssavienojumu uz B līnijas, vw centrā rinda 1.5 nedēļas. Googlā infa neko sakarīgu neteica.
Bet nu vw centra darbinieks ieteica pētīt motora pravodku. Nu nekas cits neatlika, sāku rakties pats.
Protams samērot visus pinus atradu ka tik tiešām uz ecu B ( neatceros ciparu) pienāca īssavienojums uz - jeb +.
Rokot tālāk atklāju, ka tik tiešām pārberzies galvenais vadu kūlis pret kārbu un starteri, jo jobanais vags ietaupīja uz izolācijas un stiprinājumiem.
Beigās atradu vainīgo, elektro droseles vadi pārberzās un sagāja uz īso, un sabeidza droseles pozīcijas devēju - jāmaina drosele.
Pēc tā vēl rudenī izbraucot no Liepājas iztecēja izspiedējs :reeka: uz šosejas ta ok, bet pilsētā bija daudz jālieto @#€& un griezošu skaņu slēdzot- pisot pirmajā robā :yo:

Piekarē šis tas ar ik pa laikam nobeidzas, kaut arī auto nekad nav piekrauts.


No plusiem :
Stabils, viegli vadās un iet labi pat uz lieliem ātrumiem 180+

Īsāk sakot auto kopju un gaidu vasaru kad to varēšu vai nu pārdot vai atdod palīgam un sev kko citu :beer:
Nobraukums uz doto brīdi 125k jau.

Image

Re: AFtobuss

Posted: 02 Feb 2018, 19:06
by Foxijs
Apsveicu dzimenē!

Kas tie pa darbiem kur tik daudz jārullē? Mobilais inženieris?

Re: AFtobuss

Posted: 02 Feb 2018, 19:24
by -AF-
Jap, Latvijā.
Bet main office ir Tallinā - http://www.bm.ee" onclick="window.open(this.href);return false;

Paldies :cool:

Re: AFtobuss

Posted: 02 Feb 2018, 19:42
by GG.
Sumināts :D

Izklausās, ka tev labāk patika zvēru karalis :D

Re: AFtobuss

Posted: 02 Feb 2018, 22:23
by -AF-
Jap

Re: AFtobuss

Posted: 02 Feb 2018, 22:32
by edgars106
Cik tam 1.6 hdi pielikāt?
Viņi jau standartā netur slodzi un nobeidzas, tiesa gan lielākiem auto kam 110zs ar overbust funkciju.

Re: AFtobuss

Posted: 02 Feb 2018, 23:14
by -AF-
Neesmu bijis uz stenda, un softā noteikt hp māk tikai dorsēji, nekas daudz nav. Bet cik igauņu kolēģiem jautāju nevienam nav nekas izjucis tam motoram.
Vienīgi ja mudaks nečipo

Re: AFtobuss

Posted: 02 Feb 2018, 23:38
by edgars106
Katrā ziņā senāk sanācis stipri daudz pārvietoties ar tādu t5 2.5tdi automātu, diezgan labs autobus, braucām tāda cik atceros laikam 12 gab neskaitot vadītāju... norūsējis jau tad bija diezgan.

Re: AFtobuss

Posted: 02 Feb 2018, 23:39
by -AF-
Tam 1.6 ir ļoti maz eļļas 3.7L Max. Vnk biežāk jāmaina un jālej laba eļļa. Mēs lejam motul LL01 (par cik nav dpf) 5w40 un viss stīgā jau 195k km.
Cik nočipoti , nav nevienam problēmu bijuši.

Re: AFtobuss

Posted: 02 Feb 2018, 23:40
by -AF-
To T5.1 es uzreiz saputu visas šķirbas un apakšu ar movilu lai nesapust , + mazgāju vismaz 1reizi nedēļā neskatoties uz laiku, jo zinu ka puvē.

Re: AFtobuss

Posted: 02 Feb 2018, 23:42
by -AF-
+ cenšos nomazgāt pirms katra svarīga klienta apmeklējuma, tomēr esam prezentabls kantoris un jāizskatās smuki, jo īpaši kad klients ir valsts institūcija , to es piekodinu visiem kolēģiem.

Re: AFtobuss

Posted: 03 Feb 2018, 09:59
by howitzer
Šitāds (nullīte) man bija darbā Vācijā. Patika, ka diezgan foršs salons (man bija Caravelle versijā) - parkingi, kruīzs, MP3 lasītājs, 6gang, visi citi sūdi. Sajūta kā vieglajā tomēr, nevis kā kkādā metaloma vedamajā. Ērta sēdpozīcija un viegli vadāms. Mans bija ar visbomzīgāko dzinēju (90zs laikam) un nu pilnīgs mironis uz to masu, kā arī soļķis tam auto ļoti garšoja, it sevišķi, pa bāni maucot. :aiwa: Vispār, patīkamas atmiņas, cik nu patīkamas par darba busu var būt.

Re: AFtobuss

Posted: 03 Feb 2018, 13:10
by -AF-
Jā patēriņš viņam stockā bija stabili 10L
Pēc dpf izravēšanas un čipa nokrita uz 8L vasaras laikā.
Kad ārā zem -5 tas sūds nespēj saglabāt motora siltumu, papildus webasto strādā līdz 65° , bet tāpat auto nedabū sevi uzsildīt. Igauņu kolēģi vispār ahujā, saka kad ārā -25bija tas sūds knapi 50° var uzsildīt.
Teiksiet ka problēma termostatā- arī tā domāju, protams ka nē. Īsāk sakot sabāzu kartonu pirms galvenā radiātora , uzklāju BMW termo izolāciju no haubes apkārt motoram un vēl nopirku gaisa deflektoru- plastmasene kura uzliekas pirms IC. Tad vismaz tas motors spēja noturēt darba temperatūru. Mīnusos patēriņš 12-13L :D . Krč bla čakars - VAG govno.

Re: AFtobuss

Posted: 03 Feb 2018, 13:32
by Black President
Bija darisana ar slavenu 1.9 tdi un vina veco brali 1.9 d, tiem isti problema ar uzsilsanu nebija ,bet tagad ik pa bridim kkur braucu ar mamas 1.3 cdti un tas knapi uzsilst lidz 50-60’C pa 20 km :emo:

Re: AFtobuss

Posted: 03 Feb 2018, 13:51
by -AF-
Jap. Arī dzirdēju to ka PD motoriem situācija drusku labākā. Bet šo fenomenu izskaidro mūsdienīgas tehnoloģijas un prasības, kad efektivitātes koeficients pieaug, aizvien mazāk enerģija tiek tērēta tupa sildot visu apkārt.

Re: AFtobuss

Posted: 03 Feb 2018, 23:34
by nakurilijs
Sadedzināt 10+l un neko neuzsilt- to ir jāmāk. :D Senča izvēle T4 swapot 2l lpg dara aizvien vairāk jēgu. :)

Re: AFtobuss

Posted: 03 Feb 2018, 23:41
by Kaross
edgars106 wrote:Cik tam 1.6 hdi pielikāt?
Viņi jau standartā netur slodzi un nobeidzas, tiesa gan lielākiem auto kam 110zs ar overbust funkciju.
Varbūt nevietā jaukšos iekšā, bet kas tā par overbust funkciju?

Re: AFtobuss

Posted: 03 Feb 2018, 23:45
by nakurilijs
Kaross wrote:
edgars106 wrote:Cik tam 1.6 hdi pielikāt?
Viņi jau standartā netur slodzi un nobeidzas, tiesa gan lielākiem auto kam 110zs ar overbust funkciju.
Varbūt nevietā jaukšos iekšā, bet kas tā par overbust funkciju?
Image

Re: AFtobuss

Posted: 04 Feb 2018, 02:05
by Kaross
nja. stulbie francūži. Diagnostikā viņi arī raksta overboost, bet reāli tā tiek apzīmēts turbīnas spiediens. Kaut kāds pārspiediens. Kam tas spiediens ir pāri? atmosfērai?
Saprotot vārdu un funkciju "overboost" tur nesanāk pilnīgi nekas loģisks. Jebkuram turbo spiediena regulatoram ir apakšā PID funkcija, kas regulē spiedienu un notur to vajadzīgajās robežās. Ko viņi ar to ir domājuši, velns viņu zina.

Re: AFtobuss

Posted: 04 Feb 2018, 03:07
by Black President
Overboost - dafiga boosta, trilljons boosta