Page 5 of 9

Re: AFtobuss

Posted: 30 Jan 2019, 23:00
by -AF-
Pārmīšus pārvietojos arī ar šo
[imghttps://content27-foto.inbox.lv/albums/a/ar4ijs01/18-08-2009/3B8ABBEF-9E50-4626-82AD-DEC7664123DC.sized.jpeg?1548878411][/img]
Kam interesē, tirgojas!
http://www.auto24.lv/lietoti/skoda/superb/3015444

Re: AFtobuss

Posted: 30 Jan 2019, 23:21
by Juzix
CP nevar nereaģēt uz izsaukumu un nebraukt. Šim izgāju cauri aizpagājušā ziemā. Vajadzēja trobelēt līdz tam mirklim kamēr atbrauc, tad kad atrodi vainīgo auto, mentam elektronisks iesniegums un pāris dienu laikā abus izsauc uz ekspertīzi Gaujas ielā. Pāris nedēļas kamēr sakārto papīrus un uzraksta lēmumu.

Re: AFtobuss

Posted: 31 Jan 2019, 01:42
by -AF-
Manā gadījumā nebija ne kameru uz to pusi nekā, CP tur izdarītu tuvu 0 .
Bet kāda situācija tev bija?

Re: AFtobuss

Posted: 31 Jan 2019, 09:57
by Fretka
Pamatojums CP neatbraukšanai smieklīgs :D

Re: AFtobuss

Posted: 31 Jan 2019, 16:20
by -AF-
Nu tā viņi atklāti pateica, pieļauju ja uzstātu tad atbrauktu tik pēc 3+h, bet tāpat negadījumu piefiksēja, apdrošinātājs arī pateica, lai tik uzzvanu uz CP piefiksēt negadījumu, tālak pats sabildē un uzraksta situācijas aprakstu un iesniedz apdrošinātājam, viss.

Re: AFtobuss

Posted: 31 Jan 2019, 16:49
by Juzix
-AF- wrote: 31 Jan 2019, 01:42 Manā gadījumā nebija ne kameru uz to pusi nekā, CP tur izdarītu tuvu 0 .
Bet kāda situācija tev bija?
Identiska. Tikai zināju auto, kuram blakus biju noparkojies. Mentiem telefoniski pateicu, ka teorētiski, varbūt zinu vainīgo, tikai nav nr zīmes un iespējams to sagādāšu.
Aiznākamajā dienā dabūju nr. zīmi, elektronisks isniegums mentiem un pēc nedēļas es, inspektors un lašāra tikāmies Gaujas ielā uz bojājumu salīdzināšanu. Pēc mēneša bij atzinums no mentiem, ka čalis atzīts par vainīgu un kasko atgrieza pašrisku.

Re: AFtobuss

Posted: 31 Jan 2019, 19:14
by -AF-
Aaa nu skaidrs tad, ja es būtu zinājis iespējamo vaininieku tad arī cietu citu ceļu, bet šajā gadījumā varēja būt dajebkas

Re: AFtobuss

Posted: 27 Feb 2019, 15:57
by -AF-
160k kārtējā elļas un filtru maiņa, pie reizes izravēju winter pack radiātora kartonu, motora segu un plastmasas aizbāzni intercoolera priekšā (tāds oem arī nāk) jo jau siltāks, un nav vajadzība.
Bez šī visa ziemā auksti, un ja zem -10 tad motors vispār knapi uzsilst virs 60* vag govno.
Image
Ieķēru Multivan beņķus priekšējos, viss regulējas + roku balsti + apsilde, tik norpotu ka apsilgi būs vnk paša spēkiem jāuztaisa uz atsevišķu slēdzi, jo likt oem pogas at visu klimas bloku ir :emo: un dārgi.
Image

Ērtuma ziņā daudz labāki par stock tramvaja beņķi -pat te vags iemudrījies uztaisīt stipri atšķirīgus beņkus.

Re: AFtobuss

Posted: 27 Feb 2019, 15:59
by -AF-
Vēl uzmetu aci LTAB izmaksātā kompensācija par busa durvju remontu 503€ :emo: hehē

Re: AFtobuss

Posted: 27 Feb 2019, 16:09
by ray112
Tev viņam termostats nav nodprūdis vaļējā pozīcijā, jo cik man ir bijusi vagi, nevienam braucot nav bijušas problēmas ar silšanu braucot. Uz vietas stāvot ja pecka uz karstāko, tad gan var dabūt, ka temperatūra sāk krist. Bet tur arī kartons nepalīdzēs.

Re: AFtobuss

Posted: 27 Feb 2019, 16:25
by -AF-
Ne, viss ar to ir labi, silst viņš ātri, tik ja ārā auksti motors nevar to noturēt, pirmārt labi visu izpūš, otrkārt “efektīva” degvielas sadegšana, kolēģiem Tallinā pie -20 tiem busiem temperatūra vairāk par 55* nekāpa, jo lidz tam sildīja webasto.

Re: AFtobuss

Posted: 27 Feb 2019, 16:32
by MissL
A varbūt vnk Tevi VAGs īsti... Negrib. :] Man pie - 10 ar temperatūru nav nekādu problēmu vispār. :) pēc - 15 sāk muļķoties, bet tas tipa šitiem 1.9 dīzeļiem esot normāli. Kartons nekad nav bijis. :]

Re: AFtobuss

Posted: 27 Feb 2019, 16:42
by ray112
To ka tukšgaitā vw busi ne sūda nesilst pie lielākiem mīnusiem es pamanīju sen. G4S agrāk ar VW LT pie objektiem gaidot vnk tureju kāju uz pedāļa, kādi 2000rpm tukšgaitā lai dačiks nenokrīt pavisam līdz apakšai. Braucot turēja 90 itkā.

Re: AFtobuss

Posted: 27 Feb 2019, 16:51
by arniks8
MissL wrote: 27 Feb 2019, 16:32 A varbūt vnk Tevi VAGs īsti... Negrib. :] Man pie - 10 ar temperatūru nav nekādu problēmu vispār. :) pēc - 15 sāk muļķoties, bet tas tipa šitiem 1.9 dīzeļiem esot normāli. Kartons nekad nav bijis. :]
Tu jau ar seātu vairs pa ziemu nebrauc, tā kā arguments invalīds.

Re: AFtobuss

Posted: 28 Feb 2019, 08:41
by -AF-
Šiem busiem stockā webasto kas darbojas autonomi no starta brīža līdz 65* man liekas, bet sūds tāds, ka uztaisīt tā lai silda pēc pasūtījuma izmaksātu ap 1300€ cik skaitīju, jo vajag citu kontroles bloku + citus vadus + pulti un uztvērēju.

Re: AFtobuss

Posted: 28 Feb 2019, 08:47
by nakurilijs
Bļeģ, tas ir komerctransports nevis spa.
Vienīgais ko tur jābauda ir blakussēdētāja peregars, un tam tas buss ir izražots perfekti!

Re: AFtobuss

Posted: 06 Dec 2019, 16:52
by -AF-
aizmirstie update:
Vasaras beigās pārgāju uz r17 un uzliku Hankook ventus V2, 235/55 r17, ļoti patīkama braukšana, dēļ lielākām riepām uzlabojās komforts un uz ceļa turējās daudz labāk arī uz 100+ asākos pagriezienos nepeld projām. Mīnus - jutās ratu liekais svars, pasliktinājās dinamika, bet nekas, piečipoju vēl un uzrāviens kā pa vecam :) vismaz pēc dirsas izjūtas.

Uz ziemu uzliktas jaunas Goodyear ice contact 3, kuras esot top1 šobrīd, jāatzīst daudz foršākas par ex Michelin xice3, kaut arī Michelinam nebija ne vainas, diazgan klusas, daudz radžu un turējās labi, bet ļoti krita radzes ārā. Sobrīd iztestēti pirmie sniegi un apledojumi un ice contact 3 pārliecinoši labāks.

Re: AFtobuss

Posted: 06 Dec 2019, 17:54
by Norvelsz
Ikdienā arî pārvietojos ar šādu tikai kravinieku un long versiju. Es varētu pateikt savu viedokli par dzinēja T, bet cyka VAGs manam eksemplārām nav piešķīris tādu ekstru kā T dačiks.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: AFtobuss

Posted: 07 Dec 2019, 16:08
by -AF-
Man arī ir garā versija un man arī nav T gauge, es caur obd2 un app skatos

Re: AFtobuss

Posted: 09 Apr 2021, 09:43
by -AF-
Ilggadējs update:
Kārtējo reizi samainīts spararats un sajūga komplekts, šoreis Sachs un dricelējas mazāk.
Pa lielam nekas daudz nelūzt, tik drusku krāsa lobās nost, 250k bez baigām problēmām.
Image
prikola pēc uzlikts uz stenda ar domu pakruķīt vēl, bet nu viss atdūrās turbīnā, mikropeņa diametra turba izdod jau tik cik ir, un kaut vai pušu plīsti, var dabūt tikai vairāk Nm pie apakšām un dūma, bet HP pie normāliem RPM tāpat krīt, unv tā maita nemirst :emo: būtu jau sen lielāku pieskrūvējis. Laikam tā savlaicīgā kopšana dara brīnuma lietas.
Image
Cik ir tik ir, vismaz var ar drošu sirdi gulēt, ka stock'am tas ir max.
140hp un 340nm vs 202hp un 499nm
Kaut kad vēlāk jaizkrauj viss hlams laukā un 0-100 jāsamēra.