Howitzera kaķu auto

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

Post Reply
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Howitzera kaķu auto

Post by howitzer »

Sveiki, varētu mazliet patērzēt, ne? Atkal būs garš un garlaicīgs teksts ne par ko, taču daudzi mani jau presingoja, tā kā saņemiet ar`. :aiwa:
Howis reiz iepazinās ar meiteni, kurai patika Jaguāri. Nu tie, uz četriem riteņiem, nevis tie, kuri dzīvo kokos. Pāris gadus atpakaļ Howis tikai smējās un teica, ka nav ko sapņot par visādu, bezjēdzīgu drazu, bmw uber alles, utt. Pienāca laiks šķirties no E36 TDS`a un pārsēsties uz ko citu, taču joprojām tiek pieminēti šie, dīvainie auto. Labi, laikam Howis no pavasara mīlas skurbuļa galīgi sagājis sviestā un sāk ievākt info par ielās salīdzinoši populāro S Type. Daudzi šo auto lamā kā ārkārtīgi neglītu un pilnīgu ateju, taču man vizuāli tīri labi patīk (tieši feislifts, jo tiem ir pilnīgi cits salons, jauna optika, buferi, utt.), it sevišķi, ja zina kaut ko nedaudz par Jaguāriem un zina, ka S Type dizains ir veidots kā atsauce uz 60to gadu Jaguar Mark2, kurš ir ārkārtīgi skaists auto.
Image

Izrādījās, ka paziņa tirgo tieši tādu S Type, kurš mūs visvairāk interesē: feislifts, 2.7 biturbo dīzelis, automāts, bēšīgs ādas salons, navigācija, ksenons, blablabla. Izbraucām, patika, sākām taisīties uz kādu, nopietnāku diagnostiku un tad joka pēc iesitu iekš E-CSDD to auto un pamanīju, ka iepriekšējā skatē divnieks par sliekšņiem. :emo:
Protams, ka tādu es negribēju un tad nu, apskatot vēl dažus piedāvājumus (tieši feisliftu ir ļoti maz), atradām to vienu īsto un tad nu TADAAAAAA, rekur mūsu Jaguārs. :emo:
Image
Īsāk sakot, no tiem S Type nebija, ko paņemt. Tie, kurus apskatījām, bija viens par otru bēdīgāki. Nu labi, rullzoju ar E39, dāmai arī it kā tīri labi patīk tas hlams, pa brīviem brīžiem remontēju E28, visi it kā apmierināti.

*PĒC KĀDA PUSGADA VAI HZ, KAD*

Vienu dienu sēžam ar sievietes bračku, pļāpājam un šis man pačukst, ka grib papildus savam esošajam darbam kaut kādu bizīti klāt - gribot pamēģināt kāziniekus vadāt, vajag tik kādu, vecu auto nopirkt. Šo, to aizbraucām apskatīties, šis, tas patika, šis, tas nē, nu labi, kādu laiku klusums. Tad, vienu dienu, šis man atsūta sludinājuma linku ar kaut kādu, pilnīgu sūdu: 90to gadu XJ Jaguārs, bildēs izskatās šausmīgs, auto ir ar vecajām VNZ, es saku, ka var pat nebraukt skatīties, noteikti pārpuvis un vispār nelietojams. Pēc brīža šis vēl neliekas mierā un atsūta man e-csdd info, kurā redzams, ka auto ir smieklīgs nobraukums, skates ietas ar kaut kādiem, nenozīmīgiem vieniniekiem, pat rūsas aizrādījumu nav. Neticu, domāju, ka kas tāds nav iespējams, taču, iemetot aci kalendārā, redzu, ka nākamajā dienā man ir brīvdiena un saku - ai, laižam paskatīties, kaut izlīdīs no mājas ārā svaigu gaisu paelpot. Zvanu uz norādīto numuru, paceļ kundzīte, stāsta, ka auto labs un foršs (lol), izstāsta par visādiem, ērmīgiem remontiem un piedzīvojumiem (šitie auto pirkšanas/pārdošanas stāsti laikam ir nepārspējami), tikai esot iedots lietošanā savai grāmatvedei, lai es viņai zvanot un interesējoties - man jau liekas, ka sākas kaut kādi razvodi, bet nu labi, zvanu uz otro numuru, paceļ cita kundzīte. Auto rūc un brauc, skate esot, tikai, ja es braucot skatīties un gribot izlaist kādu apli, lai paķerot tosola kannu un skoču ( :emo: ), jo kaut kur kaut kas tek un ik pa brīdim esot jāpielej dzesēšanas šķidrums, citādi nekāda vaina. :aiwa:
Ierodos norādītajā adresē un ieraugu šito te nelaimes čupu:
Image
Jā, bilde ir tieši no apskates brīža, tieši tādu es to auto ieraudzīju, iesperoties pa vārtiņiem pagalmā. Sagaidu tanti, paķeru atslēgas, rauju vaļā haubi, tad tosola bačoku,bet tur viss sauss. :emo: Motors pludo antifrīzā, siksnas kauc, viss tvaiko. Nenormāla jautrība. :emo: Apejot ap auto, pamanu, ka tas ir apauts ar smukām, svaigām vasaras riepām. JANVĀRĪ BĻEDJ! :emo:
Ieleju tosolu (kaut kādu pusi kannas), speram dūmā, laižam vizināties. Kamēr tante stāsta par to, kā un kur ar to auto braukts un cik liela vērtība tam būšot pēc pieciem gadiem, es čekoju kārbas darbību, paskatos, vai bremzes ir, paklausos, vai kas negrab. Visā visumā, auto ripo jauki, tikai neiet ne sitams un šausmīgi smird pēc benzīna. Vietējā servisā sarunājām auto palūrēt uz pacēlāja un te nu gan man aizvērās mute. Auto apakša ir labāka, nekā manam E39. Rūsas principā nav nekur, izņemot vienu riteņa arku, kura ir pilnīgi sapuvusi (velns viņu zina, kāpēc tā - GG ar savu krāsas biezuma mērītāja aci teica, ka tur jau esot kaut kas mālēts) un ap antenu.
Es nezinu, kas man tajā brīdī noklikšķēja galvā un kādu LSD es biju todien saēdies (jāzvana savam dīlerim laikam, iesmērēja kaut kādu drazu), bet es zvanīju jūzerim Ch un prasīju: "Tu joprojām gribi manu E28?" :coconet: :alkofest:
Atbrauca ciemos Ch, apskatīja manu E28, iesvieda man ar naudu un es zvanīju Jaguārkundzītei. Tā iet, kad pārāk daudz mīl savas meitenes. :aiwa:

Ko es nopirku?

Tas ir 1995. gada Jaguar XJ6 - mazliet izskaidrošu, kā Jaguāri iedalās. Šim auto rūpnīcas kods ir X300 (tāpat, kā bmw ir E36, E38, utt), taču modelis ir "XJ6", tas nozīmē motora tipu un aprīkojuma līmeni. XJ6, Daimler, Sovereign, Vanden Plas, Sport, Executive, tie visi ir aprīkojuma līmeņi. XJR, Double Six un XJ6 - tie ir motora tipi, XJR ir sporta versija ar kompresoru, Double Six ir V12 un XJ6 ir parastais rindas sešinieks. Es zinu, ka tas viss izklausās murgaini un tā tas arī ir, ticiet man. :aiwa: Es pats reizēm saputrojos tajā visā.

Īsāk sakot, šis Jaguārs ar visubagāko un visplikāko aprīkojuma līmeni, kāds vien bija pieejams. :aiwa: Šos varēja dabūt ar lupatas salonu un mešalku. :emo:
Motors: 3.2 litru rindas sešinieks (vismazākais no šim auto pieejamajiem motoriem), divas sadalenes, ķēdes piedziņa, alumīnija bloks, aizdedzes spoles uz katru cilindru. Izceļas ar ļoti lielu izturību un resursu. Līdzīgi, kā BMW M30. Jauda ir kaut kādi 200+ zirgspēki, līdz sotakam ap 9 sekundēm, skrējējs nav un nebūs. Sver ap 1800kg.

Nobraukums - oriģināli 160 tūkstoši(kam nav slinkums, skrieniet uz ecsdd un pētiet).
Auto jauns pirkts Latvijā. Tante stāstīja, ka tas esot piederējis Parex bankai un ar to braucis esot Krasovicka kungs. :coconet: :] Šis laikam ir bijis labākais auto pārdošanas stāsts, kas dzirdēts.

Aprīkojums un salons - īstas ādas un īsta koka apdare, 4 robu automāts, beņķi regulējas ar roku, stūres lifts regulējas ar roku, kruīza nav, krutā muzona nav, strādājošs 6 disku čeindžeris ir. Bildēs visu sapratīsiet.

Piekare - priekšā double wishbone, aizmugurē kaut kāds, traks multilinks. Pievēršam uzmanību pusasīm - granātu nav, ir krustiņi.
Image

Tad nu biju to nabagu atvilcis mājās un pirmais uzdevums bija saprast, kāpēc tosols tek. Pirms pirku auto, pagūglēju un sapratu, ka Jaguāriem populāra "slimībiņa ;)" ir tosola šļauka zem ieplūdes kolektora, kura lielā karstuma rezultātā bieži izšķīst. Ziniet, cik mīzīgi, kad defekts īsti nav redzams un tikpat labi tā var arī but plaisa blokā? :emo: :reeka: Nu neko, haubi vaļā, alu rokā un sākam jaukt.

Image

Noņemot ieplūdes kolektoru (nebija ilgi, kādu stundu pačakarējos, bet viss diezgan ērti sasniedzams, bija sajūta, ka strādāju ar bmw), pamanīju LV rukožopu pirmos prikolus:
Image

Izrādās, ka pirms manis jau kāds savas mazās, melnās Vaļeras roķeles tur bija jau iebāzis un uzmaucis kaut kādu, atkritumu urnā atrastu cauruli, kura bija 2x par lielu, nepiegulēja un viss vienkārši tecēja garām. Kā varat redzēt, arī žņaugi izskatās ļoti labi pievilkti. :coconet:
Pasūtīju Britishpart`os (ja gribat pirkt šādu auto, jārēķinās, ka LV nekādu detaļu, izņemot bremžu klučus un pāris bukses piekarei, nekur neatrast, viss jāsūta no Rižo Džonu zemes) vajadzīgās blīvītes ieplūdniekam un vēl pāris sīkumus, aizskrēju uz Hidroskandu pēc atbilstoša diametra caurules, drošības pēc vēl uzliku uz hermētiķa, savilku un spēru dūmā. Nekas vairs netecēja. :)
Image
Image
Šādi, ar ieplūdnieku, piesietu pie sienas, auto garāžā stāvēja nedēļu, kamēr detaļas ceļoja pie manis. :D
Image

Tad nu pie reizes vajadzēja samainīt arī termostatu un vēl citus štruntiņus. Lieku jauno termostatu korpusā, velku korpusu, pļāpāju ar čomu un ČPOK!
Nekad nedariet divus darbus vienlaicīgi, it sevišķi, ja tas saistīts ar trauslām alumīnija detaļām. :emo:
Image
Apzvanīju tos pāris LV šrotus, kuros šādi auto bija atrodami, tiem nekā nebija - atkal gaidām divas nedēļas Ebay paciņu.


Nākamais tūnings: mana auto griesti izskatījās šādi. :aiwa:
Image
Braucu ciemos uz savu mīļāko šūšanas kantori "Automix", labi zinādams, ka viņi griestus netaisa. Cerēju, ka izdīkšu Harim kaut ko, bet viņš bija nelokāms. :| Paskatījās uz mani, sarauca pieri un teica: "Tu tak šuj un ar rokām darbojies - pārlīmē pats!"

Aizskrēju uz Vinilteks`u, paķēru audumu ar porolonu vienā pusē, nopirku izsmidzināmo līmi šuvējbodē, aizvedu griestus uz savu getto darbnīcu un pāris h laikā uztapa griesti.
Image
Image
Image
Sanāca tīri ok. Nē, PM nesūtiet, es nevienam to netaisīšu ne par kādu naudu. :aiwa: Ja kas, tad ņemiet čomu palīgā, divatā vieglāk uzlīmēt.

Tad nu vajadzēja saprast, kāpēc tas auto ne velna neiet, rij ārprātā un smird pēc beņas. Nopirku šādu gadžetu.
Image
Image
Ar to man izdevās izzīst, ka viena o2 zonde rāda pilnīgi atšķirīgus un neadekvātus rādījumus. Pasūtīju zondes, tās šobrīd ir auto bagāžniekā, brīvākā brīdī jāliek virsū, pie reizes arī izpūtējs jāpametina, jo kaut kur purkšķina garām.

Ja visu mehānisko un tehnisko var saremontēt, tad, lūk, ar rūsu cīnīties ir tas pats, kas ar plikām rokām pa sūdiem rakāties. Šāda izskatījās viena arka.
Image

Protams, ka atkal LV neko no remontpaneļiem nevar dabūt, Ebay atkal nāk talkā un paciņa pēc nedēļas ir klāt.
Image

Pagaidu, kamēr sāls un sniegs no ielām ir nost, sazvanu čoma īpaši ieteiktu krāsotāju un abi mani auto dodas ceļā. Viens, kā tehniskais auto, protams. :aiwa:
Image

Kamēr auto dzīvojas pie krāsotāja, es skraidu pa šrotiem un sūtu augšā visādus hlamus. Piemēram, auto ir salauztas visas ventilācijas lūciņas panelī. Tās šiem auto esot ļoti neizturīgas. Ticiet, vai nē, tās man izdodas atrast tepat, Latvijā. Vienas Rīgā, otras Valmierā.
Image
Paralēli pasūtu šādus, tādus knibuļus - jaunus klipšus griestiem, vēl šo, to.
Šodien, kad rakstu šo topiku, savācu auto no krāsotāja. Arka iekšā, sakrāsota, viss smuki un labi.

Tad nu tā. Auto domāju pieteikt Cars`n`Coffee pasākumam, rīt aizsūtīšu anketu, tur to arī varēsiet apskatīt, ja pa ceļam uz turieni nesalūzīs. :aiwa:
Kas jāizdara līdz YTR pasākumam:

Jāuztaisa pamatapkope - eļļa, sveces, utt.
Jānolīmē jumts ar vibroizolāciju un jāieliek pārlīmētie griesti.
Jāiztīra un jāsakopj ādas salons, tas ir lieliskā stāvoklī, taču ļoti piecūkots.
Jāieliek jaunās, nesalauztās ventilācijas lūciņas panelī.
Jānopulē auto.
Jāuzšuj jauni auduma paklājiņi - dodiet ziņu, kur to var izdarīt kvalitatīvi.
Vajadzētu saprast, kāpēc tas auto ik pa brīdim noslāpst - ne no šā, ne no tā, vienkārši beidz rūkt un viss. Stāvot, vai gaitā - vienalga. Pieļauju, ka kāda masa zem auto sapuvusi (motortelpā un pie aķa jau satīrīju), vai arī kloķenes, vai sadalenes devēji gļučī, kompis ik pa brīdim "pazaudē" motoru.
Jāieliek pasūtītās Lambda zondes un jāsametina izpūtējs.

Ceru, ka visu paspēšu - pa lielam, tādi sīkumi vien ir, bet nu mēs jau visi zinām, kā parasti ar tiem iet. :aiwa:

Ko es gribu ar šo auto iesākt - maksimāli daudz braukt un maksimāli labi uzturēt. :)

Reāli, BMW piepīpē šim auto. Un smagi. Jebkurš bmw, ar kuru esmu braucis - E38, E65, E39, E60 par 3er vispār nerunāsim (es jau nevaru sagaidīt želejnieku shitstormu :aiwa: ). Gaita ir vienkārši fantastiska. Varētu likties, ka auto ir neveikls un gāzelīgs, taču tas uz ceļa turas kā pielīmēts un ir vienalga, vai brauc pa pilsētu, vai ar 140kmh pa šoseju, auto visos apstākļos jūtas vienlīdz labi un ar to braukt ir vienkārši fantastiski. Ārkārtīgi patīk.
Protams, ka šim auto ir ļoti daudz, ko remontēt un uzlabot. Šķidrumu noplūdes motortelpā, švīkas un buktes, kaut kas viegli klaudz ritošajā, utt. Domāju, ka tas viss ir lēnu garu sakopjams un novēršams. Par naudām - visiem vienmēr ļoti interesē, cik miljonus maksā šādu auto uzturēt. Es teiktu, ka kaut kas E39/E38 līmenī (labi uzturot, nevis kolhozna). Ir detaļas, kuras maksā kapeikas. Piemēram, viens riteņa gultnis maksā kaut kādus 30eur, taču, tajā pat laikā, ūdenssūknis maksā ap 130-150eur. Uz vienām detaļām sanāk ietaupīt, uz citām - daudz iztērēt, nekad nezini, kas tevi pārsteigs. :shura:

Kāpēc iemainīju pret E28? Es nezinu. :aiwa: Šis man šķiet overall labāks un dzīvāks auto par E28, kā arī laikam sagribējās kaut kādu eksotiku, citādi tikai bmw un bmw. :aiwa: Turklāt, dāmai tiešām tik ļoti tie Jaguāri patīk, ka es nolēmu, lai jau iet. Viens BMW ģimenē ir, otrs var būt arī šitāds špoks.

Tas, ko visi visvairāk gaida - lūdzu, bildītes. Sapulēs un uztaisīs kārtīgu fotošūtu kaut kad.
p.s. - VNZ netiek pārdota. :]
p.p.s. - ieteikumus, ka vajadzēja pirkt V12, vajadzēja pirkt V8, vajadzēja pirkt ar kompresoru, utt., uzklausīšu tikai no tiem Jaguāru īpašniekiem, kuri brauc ar V12, kompresoriem, utt. :aiwa:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Last edited by howitzer on 14 Apr 2018, 08:47, edited 1 time in total.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
GG.
Posts: 15696
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Howitzera kaķu auto

Post by GG. »

Ne nu izsteniba varetu but ka nav tik traki ar sito auto vinam noteikti nav problemas ar detalam jo lielaka dala der no Forda
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Howitzera kaķu auto

Post by howitzer »

GG. wrote:Ne nu izsteniba varetu but ka nav tik traki ar sito auto vinam noteikti nav problemas ar detalam jo lielaka dala der no Forda
Priekseja podveska no Granadas aizmugureja no Transit
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
nitrous_oxide
Posts: 265
Joined: 14 May 2016, 23:18
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Howitzera kaķu auto

Post by nitrous_oxide »

Līdz kam noved bmw... attopies būdams jaguāra owneris.
Gratulācijas, must have aksesuārs.
Attachments
19EB1928-723C-4E4E-8C61-5A4425CDA50B.jpeg
19EB1928-723C-4E4E-8C61-5A4425CDA50B.jpeg (11.4 KiB) Viewed 12791 times
1970 Dodge Charger R/T
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Howitzera kaķu auto

Post by Ch. »

Image
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Howitzera kaķu auto

Post by howitzer »

Ch. wrote:Image
Pats vainīgs, ka atvēri. :aiwa:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17021
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Howitzera kaķu auto

Post by Juzix »

E28 pārdošanu es Tev nepiedošu, bet man ir aizķēries viens 12 gadīgs Aberlour, ko es labprāt atkorķētu sēžot tā zaļā špoka aizmugurējā beņķi!

P.S. Un sameklē mizas ar OM izmēru. Pārāk milzīgs balons
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
Rii
Posts: 7572
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Howitzera kaķu auto

Post by Rii »

Ch. wrote:Image
howis tev pārdeva normālu e28 un nopirka bēdīgu jaguāru
nav par ko
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
Rii
Posts: 7572
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Howitzera kaķu auto

Post by Rii »

Bet vispār kruti, es arī sapņoju par vecu jaguāru kā daily auto. Klausīties vecu hiphopu no kasetes un ar cigāru zobos braucot rādīt visiem fakuci :)
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Howitzera kaķu auto

Post by Ch. »

Izlasiju to palagu, diezgan ahujena. :cool:
Kur fotka ar jauno arku?


arī piesakos triekt bamsli & dinu uz aizmugurējā sēdekļa kruīzojot caur PURVCIEMS
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17021
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Howitzera kaķu auto

Post by Juzix »

Ch. wrote:
arī piesakos triekt bamsli & dinu uz aizmugurējā sēdekļa kruīzojot caur PURVCIEMS
Nekādi bamšļi! Džins, vai viskijs, turklāt mugurā jābūt rūtainai žaketei!
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
kars
Posts: 3460
Joined: 10 Jan 2010, 00:24
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Howitzera kaķu auto

Post by kars »

Kā sēdpozīcija patīk?
Viņš ir izteikti zems ja salīdzina ar tiešajiem konkurentiem.
X300/x308 un visi vecie modeļi (series 1/2/3) simpatizē tieši dizaina ziņā (zems/plats/kompakts) x350 jau vairs nav tik smuks, krietni uzblīdis un pa 14cm augstāks!!
Кто разбирается тот разбирается...
User avatar
Svā
Posts: 1042
Joined: 29 Jun 2015, 13:01
Location: Madona
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Howitzera kaķu auto

Post by Svā »

Skaisti, tik uzlīme uz bagāžnieka bojā skatu, baloni piestāv un komforts šitajos ir mega


Sent from my iPhone using Tapatalk
1995 BMW 316 MX-47
User avatar
GG.
Posts: 15696
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Howitzera kaķu auto

Post by GG. »

Juzix wrote:
Ch. wrote:
arī piesakos triekt bamsli & dinu uz aizmugurējā sēdekļa kruīzojot caur PURVCIEMS
Nekādi bamšļi! Džins, vai viskijs, turklāt mugurā jābūt rūtainai žaketei!
Lol dins IR džins
User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 15200
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Howitzera kaķu auto

Post by Black President »

Kadas darbibas veic tie kas izlasa pirma postu -> go to ss.lv/cars/jaguar
ZX
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Howitzera kaķu auto

Post by howitzer »

Black President wrote:Kadas darbibas veic tie kas izlasa pirma postu -> go to ss.lv/cars/jaguar
Šobrīd pārītis tur mētājas, kurus varētu aizbraukt apskatīt. :urb:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Howitzera kaķu auto

Post by howitzer »

kars wrote:Kā sēdpozīcija patīk?
Viņš ir izteikti zems ja salīdzina ar tiešajiem konkurentiem.
X300/x308 un visi vecie modeļi (series 1/2/3) simpatizē tieši dizaina ziņā (zems/plats/kompakts) x350 jau vairs nav tik smuks, krietni uzblīdis un pa 14cm augstāks!!
Sēdpozīcija ir vienkārši fantastiska, kad izdodas to atrast. :shura: Iekārtoties pie stūres čakarīgi, it sevišķi tāpēc, ka manam auto nav elektrobeņķu ar atmiņu. Sieviete pabraukājas un tad es varu pusstundu ņemties, lai atrastu savu sweetspotu. Sajūta tāda, it kā sēdi vannā, tiešām zems, garais motora pārsegs šķiet bezgalīgs, taču tajā pašā laikā salonā nav plaši, jūties mazliet iespiests un ir "racing" sajūta. :]
Vispār, man bija doma šo auto ļoti minimāli piesēdināt (standarta recepte, savi 20mm, vai kas tāds), taču šim auto ir tikai viens variants tam un tās, nolādētās pederes maksā kaut kādas 600 mārciņas. :emo: Šogad toč nebūs.
Par riepām, protams, ka būs oem izmērs (šis ir krietni par augstu), taču tieši tagad tā nav prioritāte. Šīs riepas ir ļoti svaigas, ar tām arī turpināšu braukt šobrīd, jo ir ļoti daudz citu lietu, kuras prasa uzmanību. :)
Vēl kaut kas būs jādara ar bremzēm, auto stājas kā Ikaruss, vakar gandrīz pārlidoju pāri sarkanajam. :aiwa: Pieļauju, ka sistēmā ūdens un arī kluči noteikti vislētākie. Ja nu kas, tad EBC šitam piedāvā redstuff+frēzētos rotorus. :shura:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Howitzera kaķu auto

Post by howitzer »

Ch. wrote:Kur fotka ar jauno arku?
Fotkas ar jauno arku diemžēl nav, bet es varu piedāvāt Tev video, kurā redzams, kā atveras un aizveras visi četri elektrologi. Gribi?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
laurisko
Posts: 1087
Joined: 01 Oct 2007, 13:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Howitzera kaķu auto

Post by laurisko »

Šie auto ir 'bezgaligais stasts' viņi visu laiku prasa uzmanību! :emo:
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Howitzera kaķu auto

Post by howitzer »

laurisko wrote:Šie auto ir 'bezgaligais stasts' viņi visu laiku prasa uzmanību! :emo:
Kā jau jebkurš auto, it sevišķi, ja tas ir sirsniņai. :)
Palasi kaut vai GG golfa, vai Volfsburga Hondas topikus - visi auto prasa ļoti lielu devu mīlestības un naudas, ja gribas, lai viss būtu smuki.

Lielākā problēma ir visādi rukožopi un kaktu servisnieki, kuri, detaļu nepieejamības un īpašnieku nevarēšanas dēļ, sāk kolhozīt un sapist visu. Jaguar specializēta servisa nav, parastie servisi šos auto sūta pupās, jo māk tikai E39 un B6 passat, dīleris, es pieļauju, šo auto saimniekiem nav aktuāls un atliek vien braukt pie Vasjām.
Vēl arī jārēķinās ar to, ka vidējo Jaguar īpašnieku grillē un drāž visi, kam nav slinkums. :emo: Labdien, kāds jums auto? Jaguārs? Vecs? Ai, ai, būs dārgi.
Kundze stāstīja, kā viņai paprasīja pāri 100eur par viena, nestrādājoša elektrologa remontu - rezultātā salauzts durvju apšuvums un nomainīts drošinātājs. :emo: Arī par kondiškas pildīšanu (nevis kaut kādiem remontiem) esot maksāti kaut kādi 100+ eur, jo tā esot liela, dārga mašīnīte, vajagot daudz speciālās gāzītes. :coconet:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Post Reply