Re: Howitzera kaķu auto
Posted: 19 Jun 2018, 18:07
To pašu gribēju jau rakstīt, kas ar to nost slapšanu bija, jeb nav vēl zināms?smith wrote:A kas tur palika ar to izbeigšanos ik pa laikam? Atrisināji?
To pašu gribēju jau rakstīt, kas ar to nost slapšanu bija, jeb nav vēl zināms?smith wrote:A kas tur palika ar to izbeigšanos ik pa laikam? Atrisināji?
http://www.semti-kamols.lv/print.php?id ... ecd1fdb5beray112 wrote:To pašu gribēju jau rakstīt, kas ar to nost slapšanu bija, jeb nav vēl zināms?smith wrote:A kas tur palika ar to izbeigšanos ik pa laikam? Atrisināji?
Šo, cik zinu, izplata carcare.lv un, kad zvanīju, nekā, ko vēlējos iegādāties, uz vietas nebija, tāpēc arī ņēmu Meguiar`s. Nevaru sūdzēties, strādā ļoti labi. Kaut kad gan pamēģināšu arī `99, lai būtu, ar ko salīdzināt.Jūda wrote:Kāpēc soft99 vasku nemēģināji?
Viņus ātri izķer. Es ar nopirku carcare tieši, kad atvedahowitzer wrote:Šo, cik zinu, izplata carcare.lv un, kad zvanīju, nekā, ko vēlējos iegādāties, uz vietas nebija, tāpēc arī ņēmu Meguiar`s. Nevaru sūdzēties, strādā ļoti labi. Kaut kad gan pamēģināšu arī `99, lai būtu, ar ko salīdzināt.Jūda wrote:Kāpēc soft99 vasku nemēģināji?
Kā ar šito beidzās?howitzer wrote:Esmu pasūtījis vienu bloku,uz kuru krīt aizdomas.
Kad atnāks un uzstādīšu,padošu ziņu kas un kā.
Slāpšanas/nelekšanas problēmu salaboju jau kaut kad vasaras sākumā. Biju pasūtījis aļa "LCM" bloku, tādu, kurš atbild par visādām apgaismes ierīcēm,vēl šo, to un arī par to, lai visas sistēmas (immo, aizdedze, degviela) strādātu. Nepalīdzēja. Sāku ļoti aktīvi rakt jeņķu forumu, domās jau biju apbruņojies ar testeri, bamsli un validolu, un sāku šķirstīt vadu shēmas, kad viens jo jeņķiem ieteica uzmest aci dzinēja vadības bloka relejam. Samainīju to vietām ar miglas lukturu releju un līdz šai dienai spolēju apkārt bezproblemi. Pa ziemu būs visi galvenie releji (sūknis, starteris, ECU, utt) jāpasūta jauni, lai miers un Bērziņš vismaz tajā lauciņā.ray112 wrote:Kā ar šito beidzās?howitzer wrote:Esmu pasūtījis vienu bloku,uz kuru krīt aizdomas.
Kad atnāks un uzstādīšu,padošu ziņu kas un kā.
Jauni angļu (vismaz Lucas) releji un slēdži ir 3x sliktāki par veciem oriģinālajiem (tiem pašiem Lucas) - vismaz tā tas ir runājot par 50o un 60o gadu kaķiem. Gadās, ka vecie releji ir tik pamatīgi uztaisīti, ka pietiek tos izjaukt un satīrīt. Bet, ja šeit jau ir normāli, moderna standarta releji, atliek tikai salasīt bosch/hella/utt un miers.howitzer wrote:Slāpšanas/nelekšanas problēmu salaboju jau kaut kad vasaras sākumā. Biju pasūtījis aļa "LCM" bloku, tādu, kurš atbild par visādām apgaismes ierīcēm,vēl šo, to un arī par to, lai visas sistēmas (immo, aizdedze, degviela) strādātu. Nepalīdzēja. Sāku ļoti aktīvi rakt jeņķu forumu, domās jau biju apbruņojies ar testeri, bamsli un validolu, un sāku šķirstīt vadu shēmas, kad viens jo jeņķiem ieteica uzmest aci dzinēja vadības bloka relejam. Samainīju to vietām ar miglas lukturu releju un līdz šai dienai spolēju apkārt bezproblemi. Pa ziemu būs visi galvenie releji (sūknis, starteris, ECU, utt) jāpasūta jauni, lai miers un Bērziņš vismaz tajā lauciņā.ray112 wrote:Kā ar šito beidzās?howitzer wrote:Esmu pasūtījis vienu bloku,uz kuru krīt aizdomas.
Kad atnāks un uzstādīšu,padošu ziņu kas un kā.
Šim auto releji kā releji - maza kastīte ar 3 vai 4 kājiņām, tas pasākums neizskatās izjaucams.Nauris_t16 wrote:
Jauni angļu (vismaz Lucas) releji un slēdži ir 3x sliktāki par veciem oriģinālajiem (tiem pašiem Lucas) - vismaz tā tas ir runājot par 50o un 60o gadu kaķiem. Gadās, ka vecie releji ir tik pamatīgi uztaisīti, ka pietiek tos izjaukt un satīrīt. Bet, ja šeit jau ir normāli, moderna standarta releji, atliek tikai salasīt bosch/hella/utt un miers.
Angļiem ir tendence 50-60o risinājumus aizvilkt līdz 90ajiem, tāpēc arī jautājums.nitrous_oxide wrote:Visticamāk viņu var izvilkt no korpusa, bet tas nav nepieciešams.
Šeit nav runa par 50-60ajiem, te vienkāršāk būs nopirkt to gļukojošo releju jaunu un aizmirst par problēmu.