Lai gan auto slāpšanas joku svētdien nebiju un arī joprojām neesmu atrisinājis, izlēmu mēģināt tikt līdz Arēnai Rīga, lai paskatītos uz citiem, interesantiem auto un satiktu draugus, un citus entuziastus.
Tad nu šis, tas bija jāsadara: gribēju paspēt uzmetināt jaunas "bikses" izpūtējam, taču Karosa darbnīcā bija rinda un manu auto kungi solījās paņemt tikai pēc Ytr pasākuma, tāpēc uzskrūvēju atpakaļ vecās, saplaisājušās bikses, Lambdu vietās ieskrūvēju skrūves un nolēmu, ka braukšu bez zondēm. 30_litri_pa_pilsetu: :biezo_runas: :nauda_nav_problema:
Auto joprojām bija bez griestiem. Pirms liku tos iekšā, izlīmēju visu jumtu ar vibroizolāciju - šaubos, vai tuvākajā laikā man atkal gribēsies ņemt nost griestu apšuvumu, tāpēc pie reizes nolēmu nopakot bišķiņ. Ķīnieši, maukumēbeles, gan mani uzmeta un joprojām nav atsūtījuši klipšus statņu apšuvumu nostiprināšanai, tāpēc tie pagaidām turas uz vecajiem klipšiem, kuri gan nav pārāk labā stāvoklī - kolīdz atnāks paciņa, nomainīsim.
Nav jau gluži tā, ka Jaguar būtu slikti pakots, vai arī skaļš salonā, bet vienmēr var labāk.
Ja kādreiz pieķeršos mūzikas instalācijai, tad nopakošu arī visas četras durvis. Vairāk ravēt salonu ārā gan nav plānots.
Saņēmu no šeit pat ieteiktā auto paklājiņu vīra paklājiņus - ja godīgi, man nepatīk. Ok, par to cenu laikam neko vairāk nevar prasīt un arī, sakarā ar visām lielajām maija brīvdienām, nekur ātrāk neko nevarēja dabūt, bet vēlreiz pie viņa pasūtījumu neveikšu.
Auto bija diezgan netīrs un virsbūve nekopta, tāpēc devos vien uz Ragu un iepirku visādas bondzeles virsbūves sakopšanai. Kārtīgi atdzelžoju un nomazgāju, un tad arī pirmo reizi ķēros klāt vaskošanai.
Nolēmu izvēlēties "brendīgu" vasku, jo iepriekš biju E36 vaskojis ar kaut kādu Turtle Wax drazu un tas mēsls bija tik slikts, ka auto pēc vaskošanas izskatījās vēl bēdīgāk, nekā pirms tam. Meguiar`s gan lieliski darīja savu darbu un ar paveikto (tāpat ņemot vērā to, ka auto ir ar buktēm un švīkām) biju apmierināts.
Salons bija tik netīrs, ka uz sēdekļiem varēja nosmērēt ūziņas, tāpēc salonu sakopu ar savā darbā plaši pielietotajiem zirglietu un seglu ādas tīrīšanas un kopšanas līdzekļiem. Ja ar tiem var labi sakopt seglus, kuri maksā vairāk, nekā Jaguārs, tad arī auto ādai līdzekļi lieliski noderēja.
Pienāca laiks doties uz pasākumu, Juziks pieteicās par līdzbraucēju un komentētāju, un jau no agra rīta, "kolonnā" ar draudzenes bračkas Lincoln startējām no mājām. Protams, ka mans mēsls noslāpa 100m pēc izbraukšanas un vairs nebija iedarbināms.
Sapsihojos, gribēju stumt to sūdu atpakaļ uz mājām un vienkārši dzert visu dienu, bet, kamēr grimu pārdomās, sūda gabals, protams, ka it kā nekas nebūtu bijis, piešķīlās un ar Juziku pēc 2 vārdu apspriedes tika nolemts: "poh, gāžam...".
Pa ceļam no Berģiem līdz Arēnai auto noslāpa "tikai" 2x un tā nu salīdzinoši veiksmīgi aizripojām. YTR pasākumu apmeklēju pirmo reizi dzīvē (iepriekš arī nebiju bijis kā skatītājs) un biju ļoti iepriecināts - superīgi auto, foršas sarunas, laba kafija un vispār, izdevusies diena.
Pēc pasākuma ar draudzenes bračku nolēmām pavizināties pa savu rajonu un uzbliezt pāris bildes ar savām miskastēm. Tā kā tagad visiem modē fotosesijas, tad nu mums arī vajadzēja.
Šobrīd auto tiek sakārtots izpūtējs, kad saņemšu to no servisa, turpināšu meklēt savus elektrogremlinus. Pēc tam jau redzēs, ko tūnēsim - vajadzētu aizdzīt uz "buktēm", vēl šo, to no vizuālajiem sīkumiem sakārtot, moš mūzika, utt.