Page 5 of 8

Re: Howitzera kaķu auto

Posted: 06 May 2018, 19:58
by alfons
Melnais wrote:Nu, starp ecu un starteri vēl jābūt relejam. Mos tas pie vainas, tad vēl, varbūt degvielas sūknis?
Bla wat? Starteris neizrāda dzīvības pazīmes. Kāds tur var būt sakars ar degvielas sūkni.

Re: Howitzera kaķu auto

Posted: 06 May 2018, 20:12
by zarins
ja jau apgriezienus nerāda, tad jāmeklē vaina pie ģeneratora

Re: Howitzera kaķu auto

Posted: 06 May 2018, 20:18
by Melnais
alfons wrote:
Melnais wrote:Nu, starp ecu un starteri vēl jābūt relejam. Mos tas pie vainas, tad vēl, varbūt degvielas sūknis?
Bla wat? Starteris neizrāda dzīvības pazīmes. Kāds tur var būt sakars ar degvielas sūkni.
Nuu, tas bija pirms edit un, degvielas sūkņi minēju sakarā ar to, ka braucot slāpst.

Re: Howitzera kaķu auto

Posted: 06 May 2018, 20:40
by ray112
Melnais wrote:Nu, starp ecu un starteri vēl jābūt ievilcejam, tas vienmēr strādā? Varbūt degvielas sūknis pie vainas, kad slāpst nost? Pamēri degvielas spiedienu. Šitā gadās, ka degvielas sūknis ir izdilis.
Bet tad tas sūknis parasti arī gaudo. Un pats no sevis neaiziet, kamēr neuzsit pa viņu.

Re: Howitzera kaķu auto

Posted: 06 May 2018, 20:42
by Melnais
Nu lab lab. ;)

Re: Howitzera kaķu auto

Posted: 06 May 2018, 22:52
by Juzix
DSCF6356.JPG
:drive:
DSCF6357.JPG
Pakaļbeņķis atzīts par gana ērtu! :cool:

Re: Howitzera kaķu auto

Posted: 07 May 2018, 08:45
by burnauts
Ieteiktu tomer paskatīties atslegas kontaktgrupu, ir bijis ka auto nav problemu pielaist bet nekas cits izņemot motoru nedarbojas, pakustinot kontaktgrupu parādās gan pečka, gan logu tīrītāji utt.

Re: Howitzera kaķu auto

Posted: 09 May 2018, 00:23
by howitzer
Lai gan auto slāpšanas joku svētdien nebiju un arī joprojām neesmu atrisinājis, izlēmu mēģināt tikt līdz Arēnai Rīga, lai paskatītos uz citiem, interesantiem auto un satiktu draugus, un citus entuziastus.
Tad nu šis, tas bija jāsadara: gribēju paspēt uzmetināt jaunas "bikses" izpūtējam, taču Karosa darbnīcā bija rinda un manu auto kungi solījās paņemt tikai pēc Ytr pasākuma, tāpēc uzskrūvēju atpakaļ vecās, saplaisājušās bikses, Lambdu vietās ieskrūvēju skrūves un nolēmu, ka braukšu bez zondēm. 30_litri_pa_pilsetu: :biezo_runas: :nauda_nav_problema: :aiwa:
Auto joprojām bija bez griestiem. Pirms liku tos iekšā, izlīmēju visu jumtu ar vibroizolāciju - šaubos, vai tuvākajā laikā man atkal gribēsies ņemt nost griestu apšuvumu, tāpēc pie reizes nolēmu nopakot bišķiņ. Ķīnieši, maukumēbeles, gan mani uzmeta un joprojām nav atsūtījuši klipšus statņu apšuvumu nostiprināšanai, tāpēc tie pagaidām turas uz vecajiem klipšiem, kuri gan nav pārāk labā stāvoklī - kolīdz atnāks paciņa, nomainīsim.
Image

Image

Nav jau gluži tā, ka Jaguar būtu slikti pakots, vai arī skaļš salonā, bet vienmēr var labāk. :) Ja kādreiz pieķeršos mūzikas instalācijai, tad nopakošu arī visas četras durvis. Vairāk ravēt salonu ārā gan nav plānots. :)

Saņēmu no šeit pat ieteiktā auto paklājiņu vīra paklājiņus - ja godīgi, man nepatīk. Ok, par to cenu laikam neko vairāk nevar prasīt un arī, sakarā ar visām lielajām maija brīvdienām, nekur ātrāk neko nevarēja dabūt, bet vēlreiz pie viņa pasūtījumu neveikšu.

Auto bija diezgan netīrs un virsbūve nekopta, tāpēc devos vien uz Ragu un iepirku visādas bondzeles virsbūves sakopšanai. Kārtīgi atdzelžoju un nomazgāju, un tad arī pirmo reizi ķēros klāt vaskošanai.
Image

Image

Nolēmu izvēlēties "brendīgu" vasku, jo iepriekš biju E36 vaskojis ar kaut kādu Turtle Wax drazu un tas mēsls bija tik slikts, ka auto pēc vaskošanas izskatījās vēl bēdīgāk, nekā pirms tam. Meguiar`s gan lieliski darīja savu darbu un ar paveikto (tāpat ņemot vērā to, ka auto ir ar buktēm un švīkām) biju apmierināts.
Salons bija tik netīrs, ka uz sēdekļiem varēja nosmērēt ūziņas, tāpēc salonu sakopu ar savā darbā plaši pielietotajiem zirglietu un seglu ādas tīrīšanas un kopšanas līdzekļiem. Ja ar tiem var labi sakopt seglus, kuri maksā vairāk, nekā Jaguārs, tad arī auto ādai līdzekļi lieliski noderēja.

Pienāca laiks doties uz pasākumu, Juziks pieteicās par līdzbraucēju un komentētāju, un jau no agra rīta, "kolonnā" ar draudzenes bračkas Lincoln startējām no mājām. Protams, ka mans mēsls noslāpa 100m pēc izbraukšanas un vairs nebija iedarbināms. :emo: Sapsihojos, gribēju stumt to sūdu atpakaļ uz mājām un vienkārši dzert visu dienu, bet, kamēr grimu pārdomās, sūda gabals, protams, ka it kā nekas nebūtu bijis, piešķīlās un ar Juziku pēc 2 vārdu apspriedes tika nolemts: "poh, gāžam...".
Pa ceļam no Berģiem līdz Arēnai auto noslāpa "tikai" 2x un tā nu salīdzinoši veiksmīgi aizripojām. YTR pasākumu apmeklēju pirmo reizi dzīvē (iepriekš arī nebiju bijis kā skatītājs) un biju ļoti iepriecināts - superīgi auto, foršas sarunas, laba kafija un vispār, izdevusies diena. :)

Image

Image

Pēc pasākuma ar draudzenes bračku nolēmām pavizināties pa savu rajonu un uzbliezt pāris bildes ar savām miskastēm. Tā kā tagad visiem modē fotosesijas, tad nu mums arī vajadzēja. :)

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Šobrīd auto tiek sakārtots izpūtējs, kad saņemšu to no servisa, turpināšu meklēt savus elektrogremlinus. Pēc tam jau redzēs, ko tūnēsim - vajadzētu aizdzīt uz "buktēm", vēl šo, to no vizuālajiem sīkumiem sakārtot, moš mūzika, utt. :)

Re: Howitzera kaķu auto

Posted: 09 May 2018, 11:26
by VuskansDavis
auto izskatījās ļoti ok cars&coffee.

cik vasks maksāja un cik daudz vajadzeja?

Re: Howitzera kaķu auto

Posted: 09 May 2018, 11:42
by howitzer
VuskansDavis wrote:auto izskatījās ļoti ok cars&coffee.

cik vasks maksāja un cik daudz vajadzeja?
Paldies. :)
Vasks maksāja 20eur un iztērēju apm. 1/4 daļu tūbiņas,taču man ir liels auto :) "Normāla" izmēra mašīnai vajadzētu mazāk. Pirms vasko,noņem dzelzs skaidas un bitumu.

Re: Howitzera kaķu auto

Posted: 09 May 2018, 11:44
by UldisUldis
Dzelzs skaidas ņēmi nost ar IronX? Bitumu viņš arī ņem, vai tam kkas cits?

Re: Howitzera kaķu auto

Posted: 09 May 2018, 11:49
by howitzer
UldisUldis wrote:Dzelzs skaidas ņēmi nost ar IronX? Bitumu viņš arī ņem, vai tam kkas cits?
Iron X maksā kosmosu. :emo: Strādā labi,taču ļoti dārgs,imho.
Ragā (uz Vienības gatves) var nopirkt analogu-Iron Wash. Strādā identiski,bet jūtami lētāks. Pārdod izlejamu. Iron x un Iron wash "neņem" bitumu,tam vajag citu ķīmiju- Tar X, vai arī analogu (aizmirsu,kā sauc) no Raga veikala. Arī izlejams.

Re: Howitzera kaķu auto

Posted: 09 May 2018, 13:36
by OneLitreBeer
Clay bar un visas problēmas atrisinātas.

Re: Howitzera kaķu auto

Posted: 09 May 2018, 16:40
by Svā
Bituma noņemšanai ļoti labs ir “FÖRCH R552 Tar Remover”. Var nopirkt grosā, maksā ap 7€


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Howitzera kaķu auto

Posted: 09 May 2018, 17:22
by GG.
OneLitreBeer wrote:Clay bar un visas problēmas atrisinātas.
Ja mašīna ir smagi netīra, tad var, ja taisies uzreiz pulēt.

Re: Howitzera kaķu auto

Posted: 10 May 2018, 10:24
by andrams
Man nesen opelis atteica lekt, bija pie vainas kloķenes devējs. Bet arī - neleca tikai kādu stundiņu pastāvējis un gaitā nost nemira. Savulaik gan kadetts (arī opelis, ja?) sprāga nost gaitā, jo man bija ūdens ticis iekšā ECU, bet kaut kas man saka, ka jaguārs nebūs īstais ar šādu problēmu :D

Re: Howitzera kaķu auto

Posted: 10 May 2018, 11:12
by ray112
andrams wrote:Man nesen opelis atteica lekt, bija pie vainas kloķenes devējs. Bet arī - neleca tikai kādu stundiņu pastāvējis un gaitā nost nemira. Savulaik gan kadetts (arī opelis, ja?) sprāga nost gaitā, jo man bija ūdens ticis iekšā ECU, bet kaut kas man saka, ka jaguārs nebūs īstais ar šādu problēmu :D
Bet kloķenes devējs nav saistīts ar startera negriesanu, kas ir viena no šī jaga problēmām.

Re: Howitzera kaķu auto

Posted: 10 May 2018, 11:48
by andrams
Jā. Bet ne vienīgā, tā liekas

Re: Howitzera kaķu auto

Posted: 19 Jun 2018, 16:56
by howitzer
Kā jau jūs visi saprotat, šāda auto topikā nekas aizraujošs nenotiek.
Sasūtīju visas apkopes detaļas un visu samainīju - eļļa, filtri, sveces, ūdenspumpis, vārstu vāka blīve, sveču vāka blīve.

Image

Noraujot vārstu vāku, biju diezgan priecīgs - viss tīrs, foršs, sadalenes nešķiet sadilušas, utt.

Image

Arī mainot sveces un filtrus, vecās detaļas bija labu ražotāju (iepriekšējā īpašnieka (kundzes labākajos gados) stāsti par un ap auto, atstāja iespaidu, ka viņu būs grillējuši visi pēc kārtas, eļļa nebūs mainīta nekad un filtri arī vēl no rūpnīcas, taču viss forši un tiptop).

Izmazgāju motortelpu, lai izčekotu, vai jaunā vārstu vāka blīve nesulo un esmu to kārtīgi uzlicis.

Image

Šodien no rīta aizskrēju pēc apskates.

Image

Stūres reika slapja un inspektors norādīja uz šaubīgām pakaļējā tilta sijas buksēm, kuras, pēc viņa vārdiem, prasītos nomainīt, lai viss būtu tip top. Tā arī izdarīsim.

Tālāk darbu sarakstā novērst mistisko graboņu ritošajā, kuru neizdevās atklāt inspektora kungam, satūnēt bremzes, lai es vienā, jaukā dienā neietu bojā, kā arī atrisināt jautājumu ar auto griestiem - diemžēl, mans darbs kaķim zem astes, griestu audums atkal sāk nokarāties. Šoreiz lepni uzdrīkstēšos nevainot savu līkrocību, jo griestu virsmu patiešām labi attīrīju no vecā porolona un līmi uzklāju pareizi, ar visu vajadzīgo nožūšanu, 2 kārtās, utt. Pieļauju, ka porolons, kurš audumam apakšā, ir čābīgas kvalitātes un sadalījās ļoti ātri.
Droši vien, ka no Britānijas vienkārši pasūtīšu jaunus aftermarket griestus un viss. :hvz:

Lūdzu, kāds fotoattēls jūsu uzmanībai.

Image

Image


p.s. - pizgec, cik garlaicīgs topiks. Tieši tāds pats, kā auto.

Re: Howitzera kaķu auto

Posted: 19 Jun 2018, 17:19
by smith
A kas tur palika ar to izbeigšanos ik pa laikam? Atrisināji?