BURNOUT.lv
http://burnout.lv/forums/

tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/
http://burnout.lv/forums/viewtopic.php?f=18&t=15489
Lapa 3 no 3

Autors:  tolx [ 03 Jūl 2018, 09:32 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

mmm, cik zinu, otrais robs tiek lietots ja ieslēdz winter mode. Vispār, jāsalīdzina, vai ir starpība.

Autors:  -AF- [ 03 Jūl 2018, 16:33 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

AtmoBenzin rakstīja:
-AF- rakstīja:
Ja reduktors sācis gaudot, tad basta, klusāks viņš vairs nekļūs

Tu sāc apnikt ar savu nezināšanu, bet visu apgalvojot visur kā neapstrīdamu faktu.

Ka jau rakstiju, ielejot vairāk eļļas reduktors var skanēt un nolejot pareizu līmeni var arī vairs neskanēt. Savu basta vari sev dirsa iespraust

Davai vēl pasaki kko izcilu.

Autors:  Fretka [ 03 Jūl 2018, 16:54 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Nu es neko aplamu AtmoBenzin teiktajā nesaskatu, man tas šķiet tikai loģiski :aiwa:

Autors:  Martinss [ 03 Jūl 2018, 17:29 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Es vienreiz jau te postu izdzēsu, kas nebija pa ķeksi, gribat spamot/izkauties, ejat uz spamu, nepiediršat tēmu. :hvz:

Autors:  Melnais [ 03 Jūl 2018, 17:43 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Pie ātrumkārbas, tas ātrums, "L", tas ir pirmais robs. Ieštepselē tajā un paskaties, kā veras.

Autors:  jaaniss [ 03 Jūl 2018, 18:19 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

kārbai nav poga ar ziemas/ standarta režīmu?
man 5 pakāpju ir tā, ka ziemas (jeb te viņš saucās comfort) režīmā uzsāk ar 2. robu, bet standart/sport (atkarībā vai dieselis vai benzīns) uzsāk ar pirmo. Un ar visu to ziemas/comforta režīmā, ja no vietas strauji uzgāzē gaita tiek uzsākta ļoti aktīvi :D

Autors:  smith [ 03 Jūl 2018, 19:57 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Hvz mans ex e39 tourings arī uzsāka ar otro ja vien startā jau neiebrina kickdownā.

Autors:  tolx [ 04 Jūl 2018, 12:29 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

L nav, ir tikai lock līdz pirmajam robam. Standart/Winter poga ir.
Kad jau patestēs, kas tur notiek, tagad nav līdz tam.

Autors:  tolx [ 10 Jūl 2018, 13:21 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Ja valsts dod brīvu pirmdienu, tad tā ir jāizmanto.
Sapircījos visādus hlamus un braucu mainīt.

Vispirms sāku ar haubes atvēršanas ručku - tā bija salūzusi, galā uztaisīts no trubas pavelkamais.
Jauna detaļa 9 eur, noteikti ir tā vērts.
Pēc tam stabilizatoru bukses un atsaites. Tur viss bija no akmens laikmeta, jau uz aci redzams ka prasās uz maiņu.
Priekšā nolauzu vienu bukses kronšteina skrūvi - dabūju ārā uzkarsējot. Bukses vēl ar orģinālajiem kodiem virsū.
Atpakaļ salikās diezgan viegli.

Aizmugurē aprāvu 2 skrūves uz seškanti un vienu nolauzu. Neko jau, ārā izdabūju visas. Te bij nedaudz labākā stāvoklī gumijas, bet tāpat prasījās uz maiņu.
Pēc šīm izdarībām konstatēju ka piekarē ir pazuduši 90% trokšņu - negrab vairāk uz bedrēm. Bukses svirām gan tāpat ir saplaisājušas
un dažas diezgan pabeigtas, bet tas vēlāk.

Fiksi samainīju gultni kondicioniera skriemelim. Jābrauc uzpildīt, jāskatās, kādi trokšņi vēl parādīsies.

Nomainīju spriegotāja rullīti un celiņsiksnu, vairāk gan savam mieram, jo šķiet ka ne pārāk sen jau siksna bija mainīta.
Gribēju arī samainīt blīvītes siltummainim, bet momentā noraujot vienai skrūvei galvu, sapratu ka laikam nevajag...
Atskrūvēju tikai eļļas filtra glāzi un nomainīju blīvi zem tās. Pārējās citreiz, kad būs pie rokas normāli urbji un tā, jo izskatās ka viss labi piepuvis.

Nopirku arī lampiņas paneļa apgaismojumam, vajag tikai saņemties un samainīt.

Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Autors:  tolx [ 17 Jūl 2018, 11:27 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

+30 bez kondicioniera bik jau zb. Vajag sadarīt aukstumu.
:emo:
Aizbraucu ceturdien uz šrotu, nopirku citu kompresoru pa 40eur. Dievojās ka tā eļļas čupa strādājot.
Nu labi, ja neiešot, naudu atdos.
Tajā pašā vakarā nenoturējos, aizbraucu fiksi samainīt. Cik nu fiksi, 4 stundas tāpat laikam pagāja.
Kāds tur jau bija līdis ar līkām rokām - no 3 skrūvēm viena bija pazudusi, kas skrūvējas pie bloka.
Eļļu ar kompresorā salēju, tiesa uz aci, mērtrauks nebija. Oh well. :susnaks:
Ar uzpildi sanāca gaidīt līdz pirmdienai. Pēc darba vēl fiksi aizskrēju mājās, samainīju ķīļsiksnu starp ventilatoriem.
Jā, kondicioniera ventilatoram tikai vienam ir motors, otrs piedzenas no tā, ar siksnu :D
Aizbraucu pildīties - vakuma testu iztur, varam laist gāzīti. Kko sapilda, spiežu pogu un ir! :woohoo:
Aukstums un nekādu lieku trokšņu. Kilogramu iepildīja un varu lasīties. Paldies ganību dambja riepugaražas kolektīvam.
Vakarā vēl satīrīju bik salonu, konstatēju ka pirmās kārtas salona filtru nav, ogles filtri vēl orģinālie.
Toties sataisīju bardačoku, lai negrab un nekrīt vaļā ar blīkšķi.
Noņēmu telefona paneli, jāatrod vēl, kur vadu atvienot.
Tagad jānomaina izpūtējam viens līkums, tas ir aizsists kkur pret akmeni (iepriekšējā saimnieka darbs), kādi 30% šķērsgriezuma palikuši.
Te varbūt kāds var to sadarīt? Man metināšanas prasmes īsti nav.

Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Autors:  Kāsīts [ 17 Jūl 2018, 11:40 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Cepī, ka nopērk diezgan palielu miskasti un uztaisa par labu diusas pārvietojamo līdzekli :cool:

Autors:  howitzer [ 17 Jūl 2018, 13:33 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Tev kko no rižā salona knibuļiem nevajag? Čoms paņēma šitādu uz jaukšanu, sedanu.

Autors:  tolx [ 12 Aug 2018, 17:56 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Te kaut kad vajadzēja būt afigennajam postam kā es šo drotu aizbrauc uz krakovu, apmeklēt Iron Maiden koncertu.
Bet sanāca kā parasti :D
Piektdienā, startējot pēc darba, no hanzas/brieža stūra tiku precīzi līdz andrejsalai, skaisti pielejot eksportielu ar e95.
Saviem spēkiem zem auto neko izdarīt īsti nevaru, aizbraukt nekur nevaru, evakuators būs ilgi (jo piektdienas pēcpusdiena). Aizgāju līdz beens auto, čaļi aizvilka tos 300m,
pēc pusotras stundas atzvanīja un teica ka šodien nebūs. Rezultātā uz weekendu bez auto, biļete pa kāju un garastāvoklis 0. Oh well :(
Līdz braucienam vēl bij fiksi samainīts reduktora priekšējais stiprinājums un gaisa masas mērītājs, sataisīts lai slēdzas bagažnieks :lol:
Citādi, auto brauc ikdienā, nekas vairāk nav tagad darīts, augustā laikam arī baigi netiks. Ok, mēģinās tikt pie normālas diagnostikas, paprovēt saprast, kapēc tāds patēriņš (pat uz šosejas daudzpadsmit) un kapēc pēc 4k rpm gļuki sākas.
Vēl arvien meklēju variantus nolikt to auto pa ziemu kkur un metinātāju, kas varētu savest kārtībā sliekšņus un bagažnieka kabatas.

Autors:  arniks8 [ 12 Aug 2018, 18:04 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Nevarēji nomas mašīnu paņemt? Es būtu nenormāli škrobīgs, ja mašīnas dēļ uz iron maiden netiktu :emo:

Autors:  tolx [ 13 Aug 2018, 10:36 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Padomāju, paskatījos un sapratu ka laikam nav tomēr vērts par katru cenu skriet. Vēl jo vairāk, uz polijas otru galu.
Gan jau sanāks vēl kādu reizi.

Autors:  tolx [ 03 Sep 2018, 12:26 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Auto veiksmīgi sasniedzis 490k km robežu.
Nekas cits diži nav darīts. Nomainīju kloķenes devēju, beidzot arī redline archieved.
Iebāzu arī jaunas spuldzītes lukturos, bet pa lielam skaidrs ka jāmeklē komplekts ar citiem labiem lukturiem.
Jauni tomēr maksā miljonu (300+), stiklu atsevišķi ar sūdīgi nopirkt.

Autors:  Juzix [ 03 Sep 2018, 12:50 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

A kaut kādi aļa depo lukturi nav dabobnami?

Autors:  tolx [ 03 Sep 2018, 15:07 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Arī depo ar ksenonu komplekts maksā 300+. Sametināt to agregātu tomēr būs svarīgāk.

Lapa 3 no 3 Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/