BURNOUT.lv
http://burnout.lv/forums/

tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/
http://burnout.lv/forums/viewtopic.php?f=18&t=15489
Lapa 1 no 3

Autors:  tolx [ 19 Jūn 2018, 15:37 ]
Publicēt tēmu:  tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Labi, var jau arī šeit atzīmēties, nav kkāds japāņu spainis :rofl:
Tā kā tosteris salūza un detaļas nāk lēni (džapan, jū nov), tad apnika sponsorēt bemhenu un nopirku otru auto.
Tāpat, būs vēl brīži kad noderēs.
Sludinājumus sāku šķirstīt jau tad kad tikko auto noliku pie žoga, maija sākumā. Skatīts tika viss pa kārtai, nejauši ieraudzīju MB S210, E430.
Ar gāzi, skati, pa lēto. Piezvanīju, noskaidroju ka atrodas pāķos un braucu skatīties. Zaudēt tāpat nav ko :]
Tā kā agregāts visu lv pavadīto laiku bijis pāķos, sāli nav redzējis, tad diezgan nenopuvis, bet ar laukiem salonā...
Nu neko, uz sitiena nauda nebija līdzi, braucu mājās, domāju. Tad atgadījās dažas sadzīviskas šaizes, rezultātā par auto atcerējos pēc pusotra mēneša.
Kad tas atkal bija ss, tikai jau zemākā cenā. Piezvanot un nosaucot vēl zemāku ciparu, onka nopūtās un piekrita 8)
Tad nu esmu kļuvis par vācu tramvaja īpašnieku, vismaz uz kādu laiku.
Pats auto:
Mercedes Benz E430, Model-T, 98. gada ražojums, Avantgarde, kādi 486k km odometrā.
Komplektācija diezgan plika, bet pietiekama. Gāze ir, skate līdz 14.02., uz priekšu brauc.
Plānos - dabūt aukstumu salonā, nomainīt lielākās bēdas hadenē un braukt. Tad rudenī arī redzēsim, kā
dzīve iegrozīsies un ko ar to auto tālāk darīt.
Izdedzes video pagaidām nav, jo virsū ir oversized riepas kas izārdīs arkas :emo: :emo:
Attēls
Attēls

Autors:  howitzer [ 19 Jūn 2018, 15:41 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs

Bleg nais!
Šitais tak nav 4motion/4matic, vai kā tas 4x4 sūds saucas??

Autors:  kars [ 19 Jūn 2018, 15:45 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs

Nav

Autors:  tolx [ 19 Jūn 2018, 16:05 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs

Diemžēl nav, tāda versija ir vēl lielāks vienradzis par šo.
Salona bildes pagaidām nelikšu, jo nu, bleg, gaišais salons ir kļuvis par tumšo :dusma:

Autors:  howitzer [ 19 Jūn 2018, 16:16 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs

tolx rakstīja:
Diemžēl nav, tāda versija ir vēl lielāks vienradzis par šo.

Fū, par laimi, nav. Jo nu tāds nekam neder. Kas tas par v8 bez izdedzēm.

Kad es pētīju acaijnos, tad vienu brīdi ssā bija vairāki V8 ar 4x4, tāpēc arī apvaicājos, kā arī, zinot, ka Tev patīk automobiļi, kuriem griežas visi riteņi, nodomāju, ka, varbūt, esi ko tādu nopircis. :aiwa:

Autors:  kars [ 19 Jūn 2018, 16:47 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs

1 paaudzes 4matic ir viena no advancetākajām pilnpiedziņām, kkas līdzīgs Nissan GTR ATTESA

Spoiler: show
The first generation 4Matic system was originally a complex electronically controlled system with automatically engaging four-wheel drive (4WD), the system employs locking central and rear differentials to provide additional traction in slippery conditions. The centre differential, also known as the transfer case, contains two clutches. Each hydraulically enabled clutch is controlled separately to allow for three modes of operation: 2WD (mode 0) where 100% of available torque is available to the rear axle while the front axle is disconnected, and two 4WD modes which allow for 35/65 front/rear axle torque split (mode 1) or 50/50 front/rear axle torque split (mode 2). The rear differential lock, previously known as ASD on Mercedes-Benz models, can also be locked (mode 3) if rear wheel slip is still present when the transfer case 50/50 4WD mode 2 is engaged. Due to safety and stability concerns there is no front differential lock. The 4Matic system uses inputs from the three channel ABS system and a steering wheel angle sensor to decide when to intervene. 4WD is disengaged automatically if the ABS service brakes are applied.

Autors:  *Sicram [ 19 Jūn 2018, 18:44 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs

Lai būtu skaidrs, ko MB māk ar, liekas, ar pirmās paaudzes 4matic

Attēls

apsveikts ar drapaku, lai rūsē maz un daudz labas jāņu zāles atrodas.

Autors:  tolx [ 20 Jūn 2018, 09:25 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs

w210 ir bik labāk, bet nu jā...
Vakar mazliet paknibinājos apkārt. Atradu vienu caurumu, kabatā aiz labā riteņa.
Bik noberzu netīrumus no salona, bet tāpat jādod uz ķīmisko.
Kaut kas pabeidzies salona apgaismojumā - priekšpuse nedeg, pogas nestrādā. Neiet stiklu mazgātāji, jo pumpis kirdikt.
Piektdien cels augšā, mainīs eļļu un skatīsies, kas hadenē jāmaina.
Kādam varbūt ir šāds uz detaļām? Interesē klimas vārstu bloks, testam.

Autors:  Laapsta [ 20 Jūn 2018, 13:43 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Tieši šo arī apsvēru kā variantu, bet nobijos no šī konkrētā v8 haha

Lai veicas ar rūsu :)

Autors:  kars [ 20 Jūn 2018, 16:00 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Imho mb lielie benzīni tieši ir win

Autors:  Mellaish [ 20 Jūn 2018, 16:31 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Tolx - pa cik vnz?? :emo: :D :mrgreen:

Autors:  tolx [ 21 Jūn 2018, 09:58 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Sasapņojies :D Ivars jau pirmais rindā.
Vēl šis un tas sadarīts.
Vairāk negraužu asfaltu ar radzēm un arkas ar riepām, uzliktas kkādas lietotas continental mizas pareizajā izmērā.
Nomainīts salona apgaismojuma plafons priekšā, viss strādā tagad.
Attēls
Nopulēti priekšēji lukturi, nav ideāli, bet neskaitāmas reizes labāk kā bija pirms tam. Čoms bik pa spārnu ar nolaida ar pulieri... ehh... :(
Attēls
Attēls
Bik atmazgāts rokubalsts, bij tikpat netīrs kā gāzesplīts pēc ziemassvētku šmorēšanas.
Sataisīti stiklu mīzēji - jauns meyle pumpītis un iztīrītas sprauslas.
Ielikts jauns eļļas tausts, jo vecajam bija nolūzis rokturis.
Attēls
Attēls
Un izkratīta tonna zemes no bagažnieka durvju apšuvuma. Klipši gan tur vairāk nav nekā ir, bet vismaz pagaidām nost nekrīt un pārvalku var piestiprināt.
Tālāk rindā eļļas maiņa motorā un tad skatīsimies, kas apakšā atklāsies. Ir visas aizdomas ka stūres pastiprinātāja sūknim drīz būs kirdikt un tapēc
arī aizmugure neceļās uz augšu (sūknis divkontūru, ar speciālu eļļu).
Cik riepu maiņas laikā palūrēju piekari, izskatās kā no akmens laikmeta, māc aizdomas ka neviens nav tur līdis pēdējos 10 gadus. Stabilizatoram viss izjucis. Cita lieta -
atsaites un bukses kopā maksā nepilnus 40eur :D
Attēls
Attēls
Bet nu, visādi citādi, prieks braukt. Jāsalodē vēl aux, lai var klausīties kaut ko bez radio (changers gan grabažniekā ir, bet nu...)

Autors:  jaaniss [ 21 Jūn 2018, 11:49 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Apsveikts ar pareizo marku!
šitam jau var kaut ko ar izplūdi sadarīt, lai mūziku var dzirdēt :]

Autors:  Rii [ 21 Jūn 2018, 12:03 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Nemaksā piekarē nekas, bet cik atceros, tad visu to detaļu maiņa gan bija :dupsis: :D
Kāds un kur tev viņam stāv gāzes balons?

Autors:  Mellaish [ 21 Jūn 2018, 12:23 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

tolx rakstīja:
Sasapņojies :D Ivars jau pirmais rindā.


Ivurs lai iet dēt. man labāk piestāvēs ATis - 88 gada 00 :naac: :naac: :naac:

Autors:  tolx [ 21 Jūn 2018, 12:43 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Izplūdi gribētos, bet kurš uztaisīs? Vajag cheap and nasty, budžets sauss :D
Piekares darbi nedaudz baida, bet nu, nebūs jau traģiskāk kā subaru motoru pārlasīt...
Gāzes balons ir cilindriskais, bagažnieka galā. Nav baisi ērti, bet citur īsti nav kur iestutēt. Vertikālie zapaskas baloni maksā miljonu.

Autors:  howitzer [ 21 Jūn 2018, 13:32 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Izplūdei izfleksē pakaļējo bunduli/bunduļus (nezinu, vai šiem nāk 1 vai 2 izpūtēji) un ievāri trubas gabalu. Cheap trills, kas būs zajebal pēc mēneša. :aiwa:
Vecajiem sūdiem (e39/acaijnajs/audi a6, utml mēsli) sapulēti lukturi un kaut kādi nebūt lietie diski piemet 50% pie auto skata.

Autors:  Mellaish [ 21 Jūn 2018, 13:51 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

tolx rakstīja:
Izplūdi gribētos, bet kurš uztaisīs? Vajag cheap and nasty, budžets sauss :D

vai tad Madars (Mad) nevar uzražot???

Autors:  tolx [ 21 Jūn 2018, 14:44 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Nu, diski šitie paši ir ok diezgan, vismaz pagaidām.
Izplūde gan konstruēta pietiekami tizli - viens milzīgs bundulis šķērsām visai aizmugurei, ar izejām/ieejam vienā galā.

Autors:  ER. [ 21 Jūn 2018, 14:48 ]
Publicēt tēmu:  Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

tolx rakstīja:
Nu, diski šitie paši ir ok diezgan, vismaz pagaidām.
Izplūde gan konstruēta pietiekami tizli - viens milzīgs bundulis šķērsām visai aizmugurei, ar izejām/ieejam vienā galā.


Griez ārā, laid pa taisno.

Lapa 1 no 3 Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/