arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7826
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
Sanāca tā, ka jetta aizgāja citās rokās šovakar, bet neslēdzam ciet topiku, jaunais īpašnieks turpinās topiku
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
Vārīta linsēklu eļļa + krāsas šķīdinātājs proporcijā 50:50.GG. wrote:VW bamperi vislabāk padodās fēna metodei, ilgstošs melnums. BMW plastmasiem Ch. bija atklājis kautkādu super home made sajaukumu.
Uzklājam ar pindzeli, pagaidam bishku lai iesūcās un lieko noslaukam nost ar papīra dvieli.
Rezultāts ahujeķ cik labs. Šis ir demo spogulis uz kura izmēģināju, bildē jau nožuvis viss. Pēctam apstrādaju plastmasas gan 28ajam gan e30. Nu jau būs mēnesis pagājis un joprojām izskatās kā jaunas. Protams, kkādus skrāpējumus neizlīdzina, bet krāsu atgriež lieliski.
Protams UV aizsardzība tur nav, respektīvi process laiku pa laikam būs jāatkārto, bet nu still efekts labāks kā jebkurai no "black shine" ķimijām.
Izmaksas - piečuks par 2l šķidruma.
Eļļu pirku K-Senukai, balta pudele ar uzrakstu "termiski apstrādāta linsēklu eļļa"
Sodit slidgultnus uz spiediena
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
647 ir parastajs , 646 ir over9000 krutaks
ZX
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
A par topiku - cepuri nost un kāju virsū. Cerams ka beigās tomēr motortelpā iemājos kas interesantāks.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7826
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
Iemājos, bet tas būs vēlāktolx wrote:A par topiku - cepuri nost un kāju virsū. Cerams ka beigās tomēr motortelpā iemājos kas interesantāks.
- Rii
- Posts: 7585
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
Bija taču rakstīts, ka beidzās nauda benzīnam, bet sencis brauc ar dīzeļiem. Gan jau sencim no bākas pa pāris l atvelk un aiziet, var kurināt
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7826
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
Tad nu tā, brīvdienas ir klāt, sesija beigusies un varu mazliet paturpināt.
Pirms divām nedēļām sēžot propkā ievēroju, ka motoram temperatūra ir pārāk augsta un nemaz nedomā kristies, ventilators neslēdzas un neslēdzas, pēkšņi mašīnas sāka kustēt un bija iespēja piestāt. Izvilku voltmetru no bagūža un sāku čekot, protams, bļed pirms gada liktais radiatora dačiks ir nosprādzis un nepieslēdz ventilatoru . Apsēdos mašīnā un sāku domāt kur kniebt vadu nost, lai varu uz kojām tikt , beigās ziedoju MFA masas vadu. Nākošajā dienā pie Juzika bija haltūra un tad dabūju vecu elektrības vadu, ko pielikt pie nu jau neejošā DIY MFA slēdža, bet huju - neiet nospļāvos un prost atstāju vadus salonā un hotwire'oju kad ventilātoru vajadzēja .
Tajā pašā nedēļā, braucot ar kursabiedriem atpakaļ no jūras uz Rīgu, ievēroju, ka ja uzdzen apgriezienus līdz ~3k rpm, tad parādās tāda dīvaina skaņa, it kā kaut kas līdzīgs, ja ģeneratora siksna čīkstētu, bet siksna tā nebija un uz vietas stāvot neskanēja. Tā kā skaņa nāca no labās puses, nodomāju, ka mož stūres pastiprinātājs sāk dirsties (gultņi vai kas tamlīdzīgs). Piektdienā braucu mājās un kkur pie smārdes pagrieziena likā, ka dzirdēju dīvainu skaņu. Pagriezu mūziku klusāk, bet nekas neskanēja un varēju atkal pagriezt muzonu skaļāk un braukt. Nogriežoties uz mājas ceļā un pāatrinoties sadzirdēju skaļu taktaktaktaktak no labās puses un sapratu, ka kkas ir sapisies motoram . Apstājos pie mājas, pacēlu haubi un jutu, ka gaiss pūš manā virzienā . Mazliet papētiju un atradu vainu - nolūza daļa vītnes pie 1. cilindra sprauslas kamēr braucu mājās no Rīgas.
Ar senci pēcāk runāju, viņš teica, ka tam motoram jau plaisa bija bijusi un tā sprausla bija "ielīmēta" ar šķidro metālu
Svētdiena, pienācis laiks, lai taisītos un brauktu uz vilcien, bļed es negribu ar to sūdu braukt, poh vinnē vinnē... papis, papis. Kurbulēju 1.2TD plaisinieku un braucu uz Rīgu. Beigās vinnēju . Tā ar to plaisu nobraucu līdz 24. vakaram, jo 26. beidzās skate un nebija vērts pēdējo nedēļu riskēt un braukt uz Rīgu.
Tagad jānomaina galva, termostats( tur kkādas nenormālās anomālijas sākās ar dzeses šķidruma temperatūru, kad braucu mājās pagājušajā nedēļā, bet varbūt tas bija tāpēc, ka aķis bija tik tukšs ka pat pagriezini vairs nestrādāja ) , ūdenssūknis, ģenis cits vai jāsalabo, nezināmā nobraukuma zobene, kas ir aptuveni divas reizes vecāka par mazo māsu , radiātora dačiks un paļubom vēl kaut kas, ko uz sitiena neatceros, ā un arī beidzot kārtīgi salons jāiztīra.
Šodien arī uztaisīju instrumentu, lai var donora galvai vārstus izņemt un kanālus bik paplašināt, bet tas roku taisnošanai un tāpēc, ka patīk rokas sasmērēt. Ar dīzeļu tuningu nenodarbošos
Pirms divām nedēļām sēžot propkā ievēroju, ka motoram temperatūra ir pārāk augsta un nemaz nedomā kristies, ventilators neslēdzas un neslēdzas, pēkšņi mašīnas sāka kustēt un bija iespēja piestāt. Izvilku voltmetru no bagūža un sāku čekot, protams, bļed pirms gada liktais radiatora dačiks ir nosprādzis un nepieslēdz ventilatoru . Apsēdos mašīnā un sāku domāt kur kniebt vadu nost, lai varu uz kojām tikt , beigās ziedoju MFA masas vadu. Nākošajā dienā pie Juzika bija haltūra un tad dabūju vecu elektrības vadu, ko pielikt pie nu jau neejošā DIY MFA slēdža, bet huju - neiet nospļāvos un prost atstāju vadus salonā un hotwire'oju kad ventilātoru vajadzēja .
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Svētdiena, pienācis laiks, lai taisītos un brauktu uz vilcien, bļed es negribu ar to sūdu braukt, poh vinnē vinnē... papis, papis. Kurbulēju 1.2TD plaisinieku un braucu uz Rīgu. Beigās vinnēju . Tā ar to plaisu nobraucu līdz 24. vakaram, jo 26. beidzās skate un nebija vērts pēdējo nedēļu riskēt un braukt uz Rīgu.
Tagad jānomaina galva, termostats( tur kkādas nenormālās anomālijas sākās ar dzeses šķidruma temperatūru, kad braucu mājās pagājušajā nedēļā, bet varbūt tas bija tāpēc, ka aķis bija tik tukšs ka pat pagriezini vairs nestrādāja ) , ūdenssūknis, ģenis cits vai jāsalabo, nezināmā nobraukuma zobene, kas ir aptuveni divas reizes vecāka par mazo māsu , radiātora dačiks un paļubom vēl kaut kas, ko uz sitiena neatceros, ā un arī beidzot kārtīgi salons jāiztīra.
Šodien arī uztaisīju instrumentu, lai var donora galvai vārstus izņemt un kanālus bik paplašināt, bet tas roku taisnošanai un tāpēc, ka patīk rokas sasmērēt. Ar dīzeļu tuningu nenodarbošos
Spoiler
Show
- petka17
- Posts: 6655
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
arniuk - neplašini tos kanaļus. satīri un brauc. Neaiztiec to dīzeli un meklē darbu. Tipa laika strādāt nav, bet ar huiņu nodarboties ir.
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
Nopietnais vārstu atspiežamais, man bija daudz mazaks paštaisīts, uzliku uz sadalenes špilkas, uzskrūvēju uzgriezni lai aizāķējas un spiežam lejā atsperi, princips tas pats, bet var ari uz motora pielietot, ja galva nav nonemta, bet piemēram vārstu blīvslēgi jāmaina.
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7826
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
Vecīt, šī nav pirkt pārdot sadaļa un nē netirgoju. Šos diskus var diezgan viegli atrast, tikai nevajag lāpīt slinkumu un ķemmēt ss.comAlejandro wrote:Nesanāk nosūtīt PM, tāpēc uzjautāšu te - BBS diskus netirgo?
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
Tāpēc arī uzrakstīju te forumā sorry par offtopic.arniks8 wrote:Vecīt, šī nav pirkt pārdot sadaļa un nē netirgoju. Šos diskus var diezgan viegli atrast, tikai nevajag lāpīt slinkumu un ķemmēt ss.comAlejandro wrote:Nesanāk nosūtīt PM, tāpēc uzjautāšu te - BBS diskus netirgo?