arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Posted: 26 Jun 2018, 17:11
Nu ko, vajag kādu VAG dīzeļa topiku, tomēr auto tūninga portāls
Pirms nu jau mazliet vairāk kā diviem gadiem iztirgoju kompi pa daļām un sāku skatīties sludinājumus un meklēju sev pirmo mašīnu. Meklēju gan mk1 caddy'us un golfus, gan arī mk2 scirocco, bet kā par nelaimi vai nu nebija tirgošanā vai arī par tādu summu, ka es nevarētu pacelt, negribēju mk2 skatīt, jo mk2 tomēr ir salīdzinoši daudz un pieejami, nodomāju ja es tagad nedabūšu mk1, tad diez vai vispār tikšu pie tāda. Pagāja kāds mēnesis un nejauši uzgāju pavecu sludekli golfklubā, ko palaidu pirms tam garām.
Tekstu nelasīju tik apskatījos bildi un cenu, nodomāju smuka jetta, bet šā vai tā vajag mk1 un nav pa kabatai. Nākošajā dienā skolā bija garlaicīgi un joka pēc atkal atvēru to sludekli, bet šoreiz palasīju tekstu: domāju zbiss, būs laba bundža, jo benzo tomāts un 117k km arī pēc TA datiem, benzīnu [censored] izmestu un ieliktu mTDi. Palasīju tālāk un sākās ekstras: elektriskie logi, centralka, elektriskie spoguļi, kondiška un vel neuzstādīts kruīzs ko dod līdz . Tā nu tajā pašā nedēļā aizmaucu uz jūrmalu apskatīt, bundža toit, bet ir kkādas buktes, švīkas un rūsa uz durvīm, zem gumijas bagūzī un zem pakaļējā luktura, bet apakšā viss zbis. Izbraucu un smaids līdz ausīm, mašīna tik saturīga, stingra un klusāka par golfu, tad arī sapratu, ka man šito mašīnu noteikti vajag . Pēc kādas nedēļas vai divām aizbraucu vēlreiz, šoreiz ar senci kopā, atzina par labu esam tik viņam nepatika tas, ka benzīns un automāts, kas man arī tajā laikā nepatika, bet problēma bija, ka man nauda pietrūka un sencis nebija gatavs piemest . Laikam atkal pēc kādas nedēļas skatījos, ka vel nav pārdots un piedāvāju 750 jevro, tāpēc, ka motors auksts ļoti slikti leca un jauda vispār nebija. Tā arī nopirku pa 750, tik bez kruīza
Tātad ekstru saraksts pēc nopirkšanas:
el. logi;
el. spoguļi;
kondiška;
centralka;
stūres pastiprinātājs;
mīkstais panelis(nosacīti ekstra );
Neejoš un rijīgs benzīnieks.
Neilgi pēc nopirkšanas
Kko papulēju un sāka atgūt spīdumu
Iztukšoju katalizatora bunduli un motors atguva pazudušos ponijus, kā arī tiku pie tiesībām un pēc neilgas braukšanas sapratu, ka benzīns tomēr ir pizdata (sencis vienmēr stāstija ka benzīns ir baigais sūds u.t.t. , pats nebiju ar benzīnu pirms tam braucis), sāku domāt par motora maiņas iespējām un lai gan benzo man iepatikās skatījos uz 1.9TDi, bet cenas ss.lv visur kur zvaniju bija tādas, ka uzreiz sāku skatīties benzo virzienā. Finālā iegādājos mk3 gti 2.0 8v motoru ar kodu 2E(115hp).
Tad nu kkad augustā sāku vilkt ārā mono, vienīgā palīdzība no sencīša bija "Tu 100 gadus to benzīna kapsētu nedabūsi ejošu"
Tā kā viņš domāja, ka es tur visu iesākšu un pametīšu, tad pie bedres viņš mani nelaida un nācās improvizēt (bildes no improvizācijas nav )
a nu ka pisās ārā no šejienes!
dvuļa vietā
Nobeidzās spido un tiku pie 16V spido (nobraukums tika attīts uz īsto kkad pēc bildes uzņemšanas)
Bildezzz
Uzkonstruēju filtra kasti
Ceļā uz bedri "100 gadus vēlāk"
Metināt nemāku, par to varat nekomentēt
Repair by Gateriz Garaž
Mēģināju iet skati, bet diemžēl neizgāju
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
802 2 Atgāzu izplūdes sistēmas stiprību ietekmējoši bojājumi.
402 2 Nevienmērīga bremžu darbība.
407 1 Nevienmērīga stāvbremzes darbība.
618 1 Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas).
211 2 Nedeg atpakaļgaitas lukturis (lukturi)
208 2 Nedeg labais bremžu signāllukturis. (Nedega abi, bet inspektors bija lādzīgs un ielika 2. Biju aizmirsis iespraust štekeri slēdzī pie pedāļa )
614 2 Motors nav iedarbināms ar startera palīdzību. (Pie csdd starteris švaki grieza, inspektoram mašīna noslāpa un starteris vairs negrieza . Izjaucu, satīrīju un atkal iet.)
615 2 Sajūga pedālim nav pretslīdes pārklājuma.
704 2 Neatbilstošs elektrības vadu stiprinājums.
419 1 Nelieli bremžu šļūtenes (šļūteņu) bojājumi.
418 1 Neliela bremžu cauruļvadu korozija.
Bremžu vērtējums:
Ass Kreisais Labais Bremžu tips
1 1.86 1.77 D
2 0.50 1.00 D
2 0.36 1.02 S
Dabūju motoram neatbilstošu atslēgu
Tad atgadījās šaize ar motoru:
(2016)Septembra beigās no spiediena nomuka dzesēšanas šķidruma truba. Uzliku atpakaļ, uzpildīju, bet spieda ārā . Tad jau šķita, ka drošvien blīve vainīga. Nu neko, cēlu nost galvu.
Gāja raibi, gan nolūza kolektoram skrūves, gan apjājās skriemelim skrūve, bet ar visu tiku galā.
Kad nocēlu galvu, notīriju virzuļus, nopulēju, satīrīju daļas, aizvedu galvu noslīpēt, blīves samainīju un stellēju kopā. Darīt bija ko, bet pieredze arī rodas un rokas arī taisnākas .
Kad viss bija salikts, konstatēju, ka veljoprojām sistēmā ir spiediens. Samainīju termostatu, pačakarējos ar atgaisošanu un tagad zbiss strādā.
Attīriju no eļļas visu
Bik sakusa
Salaboju pārplēstu celiņu, lai spidometram MFA(tjip borta kompis) strādā
Iepirku bremžu swapu aizmugurei, jo trumuļi pievīla skatē un domāju, ka nav vērts viņus taisīt un jāmaina nost. Nopirku visu, lēnu garu dariju visu. Beigās mēģinot izurbt nolūzušo gaisošanas skrūvi,nolohojos un sapisu labo suportu . Nospļāvos un nodomāju to visu pabeigt vasarā, jo finanses vairs nebija un sapratu, ka gribēju pārspļaut pats sevi .
Pašrocīgi salaboju vienu asīti, otra bija ideālā stāvoklī
Saīsināju pravodku un no GG nošpikoju izolācijas materiālu , vizuālais izpildījums nav spīdošs, bet strādā un pazuda vairāki kļūdas kodi
Tiku pie vag sportiem
Ziemā arī pagremdējos bērnības atmiņās
(2017)Marta sākumā izvilku no ziemas miega, nomazgāju un ievaskoju, bilde viena, jo vel nebija plastmasas samelninātas un kopskats bija bēdīgs plastmasu dēļ.
moldings "Piecdesmit greja nokrāsās"
Piemēriju raid 1 stūri, ko zem žiguļa detaļām atradu, bija kopā ar oem pāreju , izskatās sūdīgi, jo arī ir sūdīga , tas materiāls ir beigts un jāpāršuj. Sākumā domāju, ir zbiss, bet būs vien jādabū vecā stila gti stūre.
Maģits tagad ir līdz galam iekšā. Pa ziemu izdomāju pačekot, kāpēc tikai labajā pusē strādā audio, izjaucu, salaboju pārdegušu celiņu, ielieku mašīnā, ieslēdzu, pshhhhhbhmmmmmmm................ Ausis "asiņo" un tagad iet tikai kreisajā pusē audio , vismaz uzlabojums .
Ielikts arī diy mfa slēdzis
Nopirku ķīmiju un samelnināju plastmasas, tagad ir sekss un var rādīt tautās :cuinlove:
P.S. sūdīgs kontrasts tām bildēm, salīdzinoši krāsa ir neizteiksmīga, jo dzīvē ir tā, ka brīžiem no tās sarkanās acis žilbst.
Procesā
Dizku bremžu swaps aizmugurē
Izmazgāju tepiķus, abšivkas un vecos beņķus.
Ieliku rainbow beņķus, pasažiera beņķis ir pagaidu beņķis. Pareizās abšivkas tiks iegādātas, kā arī melnais tepiķis un griesti, bet to mazliet vēlāk .
Tad pēkšņi parādījās ce1 kruīza komplekts uz pārdošanu, sencis mašīnu nedotu braukšanai uz Rīgu, tāpēc tapa plāns ātri uzrakstīt matemātikas eksi(gāju 12. klasē tobrīd) un pēc tam pa taisno uz Rīgu pakaļ, lai kāds cits nenopērk Viens no pirmajiem uzrakstīju eksāmenu un ātri braucu uz Rīgu, jo man bija gana ātri jātiek mājās
Kkad pirtī sēžot izsutināju aliņus un izdomāju, ka mašīna jāmazgā
(2017. gada Jāņi)Tad nu kruīzs uzstelēts, skate uz gadu un pa svētkiem sanāca 500km izgāzt ar jettu , motors nepievīla un kruīzs ir bomba vecam vw
Pa rudens periodu nekas nenotika, jo sākās studijas un nospriedu, ka priekšā arī vajag cilvēcīgas bremzes, vecajām bremzēm es dabūju mainīt vadīklu, nu nah to dizainu, kad suports pa taisno ir pieskrūvēts pie stupicas sapratu, ka vienīgais ko tām bremzēm darīšu būs iemešana metāllūžņu čupā. Dabūju 256mm ventilējamo bremžu swapu. Lēnā garā par RTU studentu naudu pirku detaļas un tad beigās savācās maza kaudzīte
Norestaurēju suportus, notīrīju no rūsas skavas un stupicas, stupicām jauni gultņi, gribēju likt SKF, bet apē pārdevējs ieteica kkādus japāņu, neatceros nosaukumu, ieliku tos, pagaidām sūdzēties nevar
Kaut kad aprīlī, laika trūkuma dēļ tikai saliku. Pie reizes arī uzliku lemforder šarnīrus un vienu stūres pirkstu, otrs pirms kādiem 700km jau bija mainīts.
Šādas bremzes man priekšā bija pirms tam, tas bija pilnīgi pizģec, labi, ka neizraisīju nevienu CSN
Nākošajā sestdienā pēc bremžu salikšanas ar brālēnu gaisojām bremzes, it kā pabeidzām, piestartēju mašīnu, bet pedālis mīksts takā [censored] bļed , nu neko nospļāvos un devos iztestēt, lēnām pa granteni braucot likās pizģec, bremžu nav, uzbraucu uz asfalta, pie 120 nodevu pa nažiem un par pārsteigumu uzreiz riepas sāk kaukt , bremzes ir, bet tas lētais 22mm galvenais cilindrs ir tāds jobanutijs, savu darbu dara, bet pedālis nejēgā mīksts un pie tā jāpiešaujas
Dabūju gala bunduli ar tjip ņeržas galiem kā GTi un krēsliem atbilstošus durvju apšuvumus, bet ar sagaterizētām tumbu vietām, par laimi bija ko paņemt no oriģinālajiem apšuvumiem
iemetu ātri, lai piemērītu, viss, protams, netīrs, bet +/- iztīrīju kad sāku braukt, nebija īsti laika līdz galam iztīrīt salonu, bet nav tā, ka būtu kauns cilvēkus vest.
savedu kaut kādus sīkumus kārtībā un sāku braukt, visa nauda, protams, aizgāja beņā, bet bija ļoti forši braukt, sabiedriskais galīgi nerullē, pat tad, ja brauc tikai pa zaķi . Kruīzs un vag sport rada milzīgu atšķirību iekš mk2, es pat gribētu apgalvot, ka mk2 ar pareizo papildaprīkojumu un standarta amīšiem/augstumu ir diezgan ērts.
Tiku arī pie BBS'iem, bet kā jau bildē redzams, vajag valcēt.
Tā nu es braucu līdz brīdim, kad sāku badoties un pusi no pusdienu naudas, kas man tika atvēlēta uz nedēļu, sāku liet bākā . Tad arī sāka pa galvu maisīties domas par TD iestādīšanu kā tas bija paredzēts, kad vispār pirku mašīnu. Tā kā mājās donors bija, diezgan daudz par to pārdomāju un domas svārstijās, vairākas reizes jau biju gatavs jettu likt uz "operācijas galda", bet beigās ar atziņu "[censored] man to dīzeli" pārdomāju, ka tomēr nevajag. Tad beidzās nauda, pavisam . Aizbraucu uz Rīgu ar vilcienu, atbraucu mājās ar vilcienu un pie sevis noteicu, ka vairs nebraukšu ar vilcienu
Un tad notika šis
Peles bija donoram haubes apšuvumā iemetušās un to materiālu savilka arī motorā
bikiņ patīriju vienzzz sešzii soļķinieku
Hokus pokus, presto manifesto
Motors ir laikam ar kodu JR, spidometrā bija 543k km, bet realitātē tai mašīnai ir dahujā vairāk, pēdējo gadu vai divus sencis bez spidometra troses brauca . Fun fact, tā mašīna Vācija tika pārdota autoskolai un ar to mašīnu daudzi iemācījās braukt , Autoskola līdz kādam 96' noripoja ap 300k ar to mašīnu, es arī ar to pašu mašīnu iemācījos braukt 7 gadu vecumā un arī spolēt iemācījos
Sāku braukt, pirmās domas, pizģets ko es esmu nodarījis nabaga mašīnai , ņihujā negāja, ja es ietu uz baznīcu, tad pirms katras apdzīšanas mestu krustu . Tad man palīdzēja un sakruķīja sūkni, es jau būtu nosities, ja sūknis nebūtu sakruķīts
Pēc sūkņa sakruķīšanas tas motors arī kustas , žopometrs, protams, melo, jo neiet kā 2e, bet pēc spido ceļ diezgan pieklājīgi, māsas TDi boru varētu diezgan normāli izcirst
Tā kā priekš 2E tika ielikta mk3 bāka ar MPI sūkni, mk2 degvielas pacēlāja diametrs ir ievērojami mazāks un tas neder mk3 bākai, lai nebūtu jābrauc ar vilcienu, iemetu to štruntu un aptinu ar lupatu kamēr dabūtu mk3 pacēlāju, patīkami nebija, kādas 4 dienas nobraukāju ar drausmīgu soļķa smaku salonā
Braucot uz Jelgavu pēc mk3 pacēlāja, pekšņi mašīnai motors izdvesa nepatīkamas skaņas, izspiedu sajūgu - noslāpst :shocked:, palaidu vaļā, lai pielaistu, bubinās un negrib darboties, pēkšņi zili dūmi salonā, tā pamatīgi smird pēc deguma :shocked:. Apstājos turpat esošajā autobusa pieturā.
Par to sakusušo sūkņa vadu es biju šokā, hvz kāpēc tas notika, aizbraucu līdz Jelgavai, savācu pacēlāju, pieliku vadu pa taisno no aķīša un maucu mājās
Biju ar brālēnu ķīpenē un tad uztaisījām pāris fotkas, fočēts ar nepabeigtiem laboratorijas darbiem
Q: Kāpēc Tev nav buferis koa?
A: Vajag bedri, lai viņu uzliktu, bet bedre bija aizņemta + tur ir diezgan liels pisaks, jo vai nu bufera balka vai tā uz kuras balstās motors ir līka/šķība, bez domkrata palīdzības nevar uzlikt, kā arī man nebija laiks viņu pielikt.
Nu kaut kā tā, VAJAGA VALVERIS JA!!!1111!!!
Pirms nu jau mazliet vairāk kā diviem gadiem iztirgoju kompi pa daļām un sāku skatīties sludinājumus un meklēju sev pirmo mašīnu. Meklēju gan mk1 caddy'us un golfus, gan arī mk2 scirocco, bet kā par nelaimi vai nu nebija tirgošanā vai arī par tādu summu, ka es nevarētu pacelt, negribēju mk2 skatīt, jo mk2 tomēr ir salīdzinoši daudz un pieejami, nodomāju ja es tagad nedabūšu mk1, tad diez vai vispār tikšu pie tāda. Pagāja kāds mēnesis un nejauši uzgāju pavecu sludekli golfklubā, ko palaidu pirms tam garām.
Tekstu nelasīju tik apskatījos bildi un cenu, nodomāju smuka jetta, bet šā vai tā vajag mk1 un nav pa kabatai. Nākošajā dienā skolā bija garlaicīgi un joka pēc atkal atvēru to sludekli, bet šoreiz palasīju tekstu: domāju zbiss, būs laba bundža, jo benzo tomāts un 117k km arī pēc TA datiem, benzīnu [censored] izmestu un ieliktu mTDi. Palasīju tālāk un sākās ekstras: elektriskie logi, centralka, elektriskie spoguļi, kondiška un vel neuzstādīts kruīzs ko dod līdz . Tā nu tajā pašā nedēļā aizmaucu uz jūrmalu apskatīt, bundža toit, bet ir kkādas buktes, švīkas un rūsa uz durvīm, zem gumijas bagūzī un zem pakaļējā luktura, bet apakšā viss zbis. Izbraucu un smaids līdz ausīm, mašīna tik saturīga, stingra un klusāka par golfu, tad arī sapratu, ka man šito mašīnu noteikti vajag . Pēc kādas nedēļas vai divām aizbraucu vēlreiz, šoreiz ar senci kopā, atzina par labu esam tik viņam nepatika tas, ka benzīns un automāts, kas man arī tajā laikā nepatika, bet problēma bija, ka man nauda pietrūka un sencis nebija gatavs piemest . Laikam atkal pēc kādas nedēļas skatījos, ka vel nav pārdots un piedāvāju 750 jevro, tāpēc, ka motors auksts ļoti slikti leca un jauda vispār nebija. Tā arī nopirku pa 750, tik bez kruīza
Tātad ekstru saraksts pēc nopirkšanas:
el. logi;
el. spoguļi;
kondiška;
centralka;
stūres pastiprinātājs;
mīkstais panelis(nosacīti ekstra );
Neejoš un rijīgs benzīnieks.
Neilgi pēc nopirkšanas
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Tad nu kkad augustā sāku vilkt ārā mono, vienīgā palīdzība no sencīša bija "Tu 100 gadus to benzīna kapsētu nedabūsi ejošu"
Tā kā viņš domāja, ka es tur visu iesākšu un pametīšu, tad pie bedres viņš mani nelaida un nācās improvizēt (bildes no improvizācijas nav )
Spoiler
Show
a nu ka pisās ārā no šejienes!
dvuļa vietā
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Uzkonstruēju filtra kasti
Ceļā uz bedri "100 gadus vēlāk"
Metināt nemāku, par to varat nekomentēt
Repair by Gateriz Garaž
Mēģināju iet skati, bet diemžēl neizgāju
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
802 2 Atgāzu izplūdes sistēmas stiprību ietekmējoši bojājumi.
402 2 Nevienmērīga bremžu darbība.
407 1 Nevienmērīga stāvbremzes darbība.
618 1 Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas).
211 2 Nedeg atpakaļgaitas lukturis (lukturi)
208 2 Nedeg labais bremžu signāllukturis. (Nedega abi, bet inspektors bija lādzīgs un ielika 2. Biju aizmirsis iespraust štekeri slēdzī pie pedāļa )
614 2 Motors nav iedarbināms ar startera palīdzību. (Pie csdd starteris švaki grieza, inspektoram mašīna noslāpa un starteris vairs negrieza . Izjaucu, satīrīju un atkal iet.)
615 2 Sajūga pedālim nav pretslīdes pārklājuma.
704 2 Neatbilstošs elektrības vadu stiprinājums.
419 1 Nelieli bremžu šļūtenes (šļūteņu) bojājumi.
418 1 Neliela bremžu cauruļvadu korozija.
Bremžu vērtējums:
Ass Kreisais Labais Bremžu tips
1 1.86 1.77 D
2 0.50 1.00 D
2 0.36 1.02 S
Dabūju motoram neatbilstošu atslēgu
Spoiler
Show
Tad atgadījās šaize ar motoru:
(2016)Septembra beigās no spiediena nomuka dzesēšanas šķidruma truba. Uzliku atpakaļ, uzpildīju, bet spieda ārā . Tad jau šķita, ka drošvien blīve vainīga. Nu neko, cēlu nost galvu.
Gāja raibi, gan nolūza kolektoram skrūves, gan apjājās skriemelim skrūve, bet ar visu tiku galā.
Kad nocēlu galvu, notīriju virzuļus, nopulēju, satīrīju daļas, aizvedu galvu noslīpēt, blīves samainīju un stellēju kopā. Darīt bija ko, bet pieredze arī rodas un rokas arī taisnākas .
Kad viss bija salikts, konstatēju, ka veljoprojām sistēmā ir spiediens. Samainīju termostatu, pačakarējos ar atgaisošanu un tagad zbiss strādā.
Spoiler
Show
Attīriju no eļļas visu
Bik sakusa
Salaboju pārplēstu celiņu, lai spidometram MFA(tjip borta kompis) strādā
Iepirku bremžu swapu aizmugurei, jo trumuļi pievīla skatē un domāju, ka nav vērts viņus taisīt un jāmaina nost. Nopirku visu, lēnu garu dariju visu. Beigās mēģinot izurbt nolūzušo gaisošanas skrūvi,nolohojos un sapisu labo suportu . Nospļāvos un nodomāju to visu pabeigt vasarā, jo finanses vairs nebija un sapratu, ka gribēju pārspļaut pats sevi .
Pašrocīgi salaboju vienu asīti, otra bija ideālā stāvoklī
Spoiler
Show
Saīsināju pravodku un no GG nošpikoju izolācijas materiālu , vizuālais izpildījums nav spīdošs, bet strādā un pazuda vairāki kļūdas kodi
Tiku pie vag sportiem
Ziemā arī pagremdējos bērnības atmiņās
(2017)Marta sākumā izvilku no ziemas miega, nomazgāju un ievaskoju, bilde viena, jo vel nebija plastmasas samelninātas un kopskats bija bēdīgs plastmasu dēļ.
moldings "Piecdesmit greja nokrāsās"
Piemēriju raid 1 stūri, ko zem žiguļa detaļām atradu, bija kopā ar oem pāreju , izskatās sūdīgi, jo arī ir sūdīga , tas materiāls ir beigts un jāpāršuj. Sākumā domāju, ir zbiss, bet būs vien jādabū vecā stila gti stūre.
Maģits tagad ir līdz galam iekšā. Pa ziemu izdomāju pačekot, kāpēc tikai labajā pusē strādā audio, izjaucu, salaboju pārdegušu celiņu, ielieku mašīnā, ieslēdzu, pshhhhhbhmmmmmmm................ Ausis "asiņo" un tagad iet tikai kreisajā pusē audio , vismaz uzlabojums .
Ielikts arī diy mfa slēdzis
Nopirku ķīmiju un samelnināju plastmasas, tagad ir sekss un var rādīt tautās :cuinlove:
P.S. sūdīgs kontrasts tām bildēm, salīdzinoši krāsa ir neizteiksmīga, jo dzīvē ir tā, ka brīžiem no tās sarkanās acis žilbst.
Procesā
Dizku bremžu swaps aizmugurē
Izmazgāju tepiķus, abšivkas un vecos beņķus.
Ieliku rainbow beņķus, pasažiera beņķis ir pagaidu beņķis. Pareizās abšivkas tiks iegādātas, kā arī melnais tepiķis un griesti, bet to mazliet vēlāk .
Kkad pirtī sēžot izsutināju aliņus un izdomāju, ka mašīna jāmazgā
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Dabūju gala bunduli ar tjip ņeržas galiem kā GTi un krēsliem atbilstošus durvju apšuvumus, bet ar sagaterizētām tumbu vietām, par laimi bija ko paņemt no oriģinālajiem apšuvumiem
Spoiler
Show
iemetu ātri, lai piemērītu, viss, protams, netīrs, bet +/- iztīrīju kad sāku braukt, nebija īsti laika līdz galam iztīrīt salonu, bet nav tā, ka būtu kauns cilvēkus vest.
Tiku arī pie BBS'iem, bet kā jau bildē redzams, vajag valcēt.
Spoiler
Show
Un tad notika šis
Spoiler
Show
Peles bija donoram haubes apšuvumā iemetušās un to materiālu savilka arī motorā
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Motoru ieliku ātrāk kā pieskrūvēju stūres pastiprinātāja sūkni un ģeneratoru
Sāku braukt, pirmās domas, pizģets ko es esmu nodarījis nabaga mašīnai , ņihujā negāja, ja es ietu uz baznīcu, tad pirms katras apdzīšanas mestu krustu . Tad man palīdzēja un sakruķīja sūkni, es jau būtu nosities, ja sūknis nebūtu sakruķīts
Pēc sūkņa sakruķīšanas tas motors arī kustas , žopometrs, protams, melo, jo neiet kā 2e, bet pēc spido ceļ diezgan pieklājīgi, māsas TDi boru varētu diezgan normāli izcirst
Tā kā priekš 2E tika ielikta mk3 bāka ar MPI sūkni, mk2 degvielas pacēlāja diametrs ir ievērojami mazāks un tas neder mk3 bākai, lai nebūtu jābrauc ar vilcienu, iemetu to štruntu un aptinu ar lupatu kamēr dabūtu mk3 pacēlāju, patīkami nebija, kādas 4 dienas nobraukāju ar drausmīgu soļķa smaku salonā
Braucot uz Jelgavu pēc mk3 pacēlāja, pekšņi mašīnai motors izdvesa nepatīkamas skaņas, izspiedu sajūgu - noslāpst :shocked:, palaidu vaļā, lai pielaistu, bubinās un negrib darboties, pēkšņi zili dūmi salonā, tā pamatīgi smird pēc deguma :shocked:. Apstājos turpat esošajā autobusa pieturā.
Spoiler
Show
"Ieliec dīzeli" viņi teica, "būs jautri" viņi teica
Biju ar brālēnu ķīpenē un tad uztaisījām pāris fotkas, fočēts ar nepabeigtiem laboratorijas darbiem
Spoiler
Show
Šādi izskatās no priekšas
Bet šādi no aizmugures
Var dabūt vēl vāaaaaaaaaaaaaaaaaairāk dūmus, bet mums nesanāca uzķert bildē
Bet šādi no aizmugures
Var dabūt vēl vāaaaaaaaaaaaaaaaaairāk dūmus, bet mums nesanāca uzķert bildē
A: Vajag bedri, lai viņu uzliktu, bet bedre bija aizņemta + tur ir diezgan liels pisaks, jo vai nu bufera balka vai tā uz kuras balstās motors ir līka/šķība, bez domkrata palīdzības nevar uzlikt, kā arī man nebija laiks viņu pielikt.
Nu kaut kā tā, VAJAGA VALVERIS JA!!!1111!!!