Tad nu tā, brīvdienas ir klāt, sesija beigusies un varu mazliet paturpināt.
Pirms divām nedēļām sēžot propkā ievēroju, ka motoram temperatūra ir pārāk augsta un nemaz nedomā kristies, ventilators neslēdzas un neslēdzas, pēkšņi mašīnas sāka kustēt un bija iespēja piestāt. Izvilku voltmetru no bagūža un sāku čekot, protams, bļed pirms gada liktais radiatora dačiks ir nosprādzis un nepieslēdz ventilatoru
. Apsēdos mašīnā un sāku domāt kur kniebt vadu nost, lai varu uz kojām tikt
, beigās ziedoju MFA masas vadu. Nākošajā dienā pie Juzika bija haltūra un tad dabūju vecu elektrības vadu, ko pielikt pie nu jau neejošā DIY MFA slēdža, bet huju - neiet
nospļāvos un prost atstāju vadus salonā un hotwire'oju kad ventilātoru vajadzēja
.
Tajā pašā nedēļā, braucot ar kursabiedriem atpakaļ no jūras uz Rīgu, ievēroju, ka ja uzdzen apgriezienus līdz ~3k rpm, tad parādās tāda dīvaina skaņa, it kā kaut kas līdzīgs, ja ģeneratora siksna čīkstētu, bet siksna tā nebija un uz vietas stāvot neskanēja. Tā kā skaņa nāca no labās puses, nodomāju, ka mož stūres pastiprinātājs sāk dirsties
(gultņi vai kas tamlīdzīgs). Piektdienā braucu mājās un kkur pie smārdes pagrieziena likā, ka dzirdēju dīvainu skaņu. Pagriezu mūziku klusāk, bet nekas neskanēja un varēju atkal pagriezt muzonu skaļāk un braukt. Nogriežoties uz mājas ceļā un pāatrinoties sadzirdēju skaļu taktaktaktaktak no labās puses un sapratu, ka kkas ir sapisies motoram
. Apstājos pie mājas, pacēlu haubi un jutu, ka gaiss pūš manā virzienā
. Mazliet papētiju un atradu vainu - nolūza daļa vītnes pie 1. cilindra sprauslas kamēr braucu mājās no Rīgas.
Ar senci pēcāk runāju, viņš teica, ka tam motoram jau plaisa bija bijusi un tā sprausla bija "ielīmēta" ar šķidro metālu
Svētdiena, pienācis laiks, lai taisītos un brauktu uz vilcien, bļed es negribu ar to sūdu braukt, poh vinnē vinnē... papis, papis. Kurbulēju 1.2TD plaisinieku un braucu uz Rīgu. Beigās vinnēju
. Tā ar to plaisu nobraucu līdz 24. vakaram, jo 26. beidzās skate un nebija vērts pēdējo nedēļu riskēt un braukt uz Rīgu.
Tagad jānomaina galva, termostats( tur kkādas nenormālās anomālijas sākās ar dzeses šķidruma temperatūru, kad braucu mājās pagājušajā nedēļā, bet varbūt tas bija tāpēc, ka aķis bija tik tukšs ka pat pagriezini vairs nestrādāja
) , ūdenssūknis, ģenis cits vai jāsalabo, nezināmā nobraukuma zobene, kas ir aptuveni divas reizes vecāka par mazo māsu
, radiātora dačiks un paļubom vēl kaut kas, ko uz sitiena neatceros, ā un arī beidzot kārtīgi salons jāiztīra.
Šodien arī uztaisīju instrumentu, lai var donora galvai vārstus izņemt un kanālus bik paplašināt, bet tas roku taisnošanai un tāpēc, ka patīk rokas sasmērēt. Ar dīzeļu tuningu nenodarbošos