Page 3 of 12

Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips

Posted: 08 Jul 2018, 20:37
by Juzix
arniks8 wrote:
Alejandro wrote:Nesanāk nosūtīt PM, tāpēc uzjautāšu te - BBS diskus netirgo?
Vecīt, šī nav pirkt pārdot sadaļa :susnaks: un nē netirgoju. Šos diskus var diezgan viegli atrast, tikai nevajag lāpīt slinkumu un ķemmēt ss.com
Kādi tev tie BBSi ir?

Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips

Posted: 08 Jul 2018, 20:43
by arniks8
BBS RA

Image

Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips

Posted: 07 Aug 2018, 01:50
by arniks8
Tā kā ir apjomīgs daudzums jautājumu, tad jāliek vien te, nevis spamčikā :D

Pirmā un domājams lielākā problēma - "jaunajai" galvai ieplūdes kanāli atšķiras no kolektora kanāliem.

Aptuvena kolektora kanālu forma

Image

Aptuvena galvas kanālu forma

Image

Ar sarkano galvas kanāls, ar melno kolektors. Augšpusē un sānos viss +/- saiet, problēma ir apakšā.

Image

Te aptuvens šķērsgriezums

Image

Tā starpība uz aci izskatījās aptuveni uz 3 mm (rīt varu precizēt). Šobrīd man prātā nāk šādi varianti:

a)nedarīt neko lietas labā, bet mīzaks par to ka nesāk ļoti slikti iet, jo ja ir kvēps un apdzīt nevar, tad ir žopā;
b)sencim ir tjip kkāds materiāls kuru viņš piegriež un liek kā blīvi (nezinu kā sauc, tas materiāls ir mazliet takā karton veidīgs), piegriezt tādu un kolektoru pievīlēt cik nu var;
c)variants b, tikai ar veikalā pirktu blīvi.

Nekas labāks nav nācis prātā :hvz:



Otrā problēma - nolūza ļurbas skrūves gals(tā skrūve, kas tur ļurbu pie kolektora). Uz aci vītne ir ap 10 mm gara un kādi 5mm ir nosprostoti ar atlūzušo gabalu. Mazliet piešmirģelēt nolauzto skrūves galu, lai var pievilkt un viss?

Trešā problēma - uz virsmām kur ļurba un kolektors piespiežas ir mazliet rūsa un virsma ir daļēji gluda. Es ar 320 ūdens papīru rūsu notīriju, bet vai tur prasītos kko darīt, lai nepūstu garām? tas sūda hermētiķis, kas pēc etiķa smird jau neturētu to karstumu ne?

Un visbeidzot, man mājās ir stikla šķiedras audums, biju domājis notīt izplūdes kolektoru, lai ieplūde dabūtu mazāk karsto gaisu, bet nezinu īsti cik ļoti tas audums tur. Mājās pārejā starp krāsni un graudu kalti ir uztīts tas audums, kkur pie 200 grādiem viss bija ok. Ko sakat par šādu ideju?


Tā kā gribu ar to 1.6 atkritumu tikt galā ātri, būšu pateicīgs par operatīvām atbildēm. Ja rīt varētu galvu uzlikt, būtu ahujenna :coconet:

Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips

Posted: 07 Aug 2018, 05:53
by Melnais
1. Liec kopā un viss, tik ieliec pa vidu blīvi, kaut to, kas kartona.
2. Ja var pievilkt to turbīnu, tad ok.
3. Starp turbo un kolektoru jābūt dzelzs blīvei. Sarkanais hermētiķis sadegs uzreiz. Tur vēl var iesmērēt izpūtēju smērvielu, bet labāk blīve.

Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips

Posted: 07 Aug 2018, 08:16
by Black President
Nav brizi kad doma par suicidu?

Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips

Posted: 07 Aug 2018, 08:52
by -AF-
Šitāda stepe starp kanālem vnk norauj podā visu tavu darbu ap kanāla uzlabošanu ....

Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips

Posted: 07 Aug 2018, 09:48
by Nauris_t16
Aprūsējušam kolektoram un turbīnai ir likta vecā dzelzs blīve + izpūtēju "cements" - bet tikai ar prātu, lai savelkot visu tas nesalien iekšā un sakaltušā stāvoklī tos gabalus nesarauj lāpstiņās.

Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips

Posted: 07 Aug 2018, 11:05
by arniks8
Man tur nebija vispār blīve starp turbīnu un kolektoru :emo:

Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips

Posted: 07 Aug 2018, 12:01
by Melnais
Bet jābūt.

Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips

Posted: 07 Aug 2018, 12:51
by arniks8
Nomērīju kolektoru un tur ir 1 cm ar gaļu pa perimetru, laikam vnk jānopērk 1.9 blīve un kolektors jāpievīlē apakšā.

Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips

Posted: 07 Aug 2018, 13:20
by arniks8
Melnais wrote:Bet jābūt.
katalogā nav blīve :hvz:

Image

Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips

Posted: 07 Aug 2018, 13:23
by O.z
Ja atmina nevil tad ta ari ir ka vw nav blive tur

Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips

Posted: 07 Aug 2018, 14:31
by petka17
Izpūtēja cements all the way bro

Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips

Posted: 07 Aug 2018, 14:32
by Fretka
Vihlopa mešalka
mešaet vihlop

Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips

Posted: 07 Aug 2018, 14:34
by Melnais
arniks8 wrote:
Melnais wrote:Bet jābūt.
katalogā nav blīve :hvz:

Image
Var jau būt, tas tag vag :emo:

Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips

Posted: 13 Aug 2018, 21:15
by laurisko
Nav un nevajag, tur blīvi, ja savieno divas jaunas perfekti taisnas detaļas!
Ja jauc un liek kopā vecu šrotu, tad jaliek blīve!

Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips

Posted: 13 Aug 2018, 21:19
by laurisko
Lūdzu, nav baigi lēti, bet ir!
04-10031-01

Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips

Posted: 13 Aug 2018, 22:45
by arniks8
Es jau tur ieliku to izpūtēja cementu, garām nepūta.

Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips

Posted: 15 Aug 2018, 12:59
by Foxijs
Tā turpināt! Apsveicu

Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips

Posted: 31 Aug 2018, 00:07
by arniks8
Nu ko, bikin paskrūvējos ar dīzelīti :emo:

Dabūju par brīvu 1.9TD galvu un tā kā vasaras vakaros bija brīvs laiks, kad varētu padarboties, izdomāju iemēģināt roku portēšanā, lai dabā saprastu kā apmēram tas ir, mērķis bija iegūt kaut mazu saprašanu kas un kā, un pataisnot rokas. Gāja it kā normāli, bet ar smilšpapīriem priekš pneimatiskās frēzmašīnas bija ļoti čābīgi un dabūju daļu lēnu galu ar roku izdarīt :shura:, bet tā kā es tur vairāk vai mazāk sakopu lējuma nepilnības, tad gan jau ka bija gana labi :D. Liels paldies mdz un citiem par ieteikumiem un padomu :cool: , lai gan kā AF teica, ka es nemaz neklausos :aiwa: :D . Pie reizes arī vārstus satīriju un pēc tam ar pastu pieslīpēju sēžām. Galva bija jāslīpē, bet tam man naudas nebija un tā kā tā galvas maiņa bija paredzēta super budžet bomziski, tad noslīpēju pats :aiwa:

Kkādas bildes uz 120 procesā
Spoiler
Show
Image

Image

Image

Image

Image

Nekāds bling bling man nesanāca, gan jau ka pirmajai reizei bija ok :D (tur tā grope mazliet palika, jo nevarēju īsti tikt klāt)

Image

Image

Image

Mazliet celulīts :D

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Kad ar galvu tiku galā, bija laiks likt visu kopā, gāja slikti :D. Nekas negribēja nākt vaļā, tāpēc arī baigi sāka ievilkties viss, besis nenormāls, bet beigu beigās saliku visu, bildes gan principā nav, jo biju bez telefona un tā kā vienīgie vārdi ko es garāžā izdvesu bija necenzēti, bildēt nemaz neko negribēju :aiwa:, sāku smagi nožēlot to ka ieliku dīzeli.
Spoiler
Show
Image
bija arī mazliet jāpielāgo 1.6 ieplūdnieks :naac:
Spoiler
Show
Image
Pienāca šķilšanas laiks, griežu, griežu, bet ņihujā nelec, pārbaudīju ar senci metkas, viss ok. Nu neko liku striķī un vilku - neleca. Nomainīju sprauslas un uzliku citu sūkni un izdevās pielaist, turbīna svilpo kā traka, nenormāli zili dūmi kā no kaut kāda ugunsgrēka, jaudas pilnīgi nav, raustās nenormāli un pēc 5min sasniedz darba temperatūru. Pēc ieteikuma mēģināju regulēt aizdezi, drošības pēc arī vairākas reizes pārliku zobeni, bet kā bija tā bija, vienu brīdi gan sāka mazliet mazāk raustīties, bet nu kā nebija, tā nebija un pēc pirmā rūciena arī parādījās šis :emo:
Spoiler
Show
Image


Kas bija pie vainas nezinu, varbūt nepietiekoši vārstus pieslīpēju vai varbūt nepievilku galvu pietiekoši/pārvilku, varbūt nenoslīpēju pietiekoši galvu, varbūt bloku bija jāslīpē. Man diezgan [censored], negāja tas motors un viss, jaukt vēlreiz vaļā netaisījos neparko, turpat kur iebraucu pagalmā pēc ievilkšanas, turpat zem klajas debess izcēlu motoru. Jetta tiks nolikta sausā vietā, apklāta un gaidīs naudu un rīcības plānu. Man pavīdēja prātā ideja par apakšas nostrūklošanu un apstrādi, bet tas uzreiz būtu dārgi un man nav tādas telpas kur gribētos ar ko tādu noņemties. Neesmu vel neko izlēmis, bet jetta nekur nepazudīs.
Spoiler
Show
Image

visi sarkanie burti huehuehue

Image
Skaidrs bija tas, ka šosezon vairs nedabūtu īsti pabraukt ar jettu un ar senci tika izdomāts, ka vajag kkādu mizu ar ko arī pa ziemu braukt, kā arī vecajam labajam diu piec tē dē ī jau otro reizi pēc kārtas sanāca šaize ar zobeni + māsas borai gultnis jau uztraucoši skaļi gaudo un vibrē, tad ja nu saplīstu borai gultnis mēs nepaliktu pilnīgi bez mašīnas.

Pa 350 eirām nopirkām b3 passātu ar skati līdz nākošajam augustam, strādājošām bremzēm, pietiekami normālu bundžu, normāli strādājošu motoru un nesadirstu salonu.

Plāns attiecībā uz passātu:
-pist un slavēt;
-braukt uz Rīgu un atpakaļ mājās;
-pist un slavēt;

nu kkā tā
Spoiler
Show
Image