Nu ko, bikin paskrūvējos ar dīzelīti
Dabūju par brīvu 1.9TD galvu un tā kā vasaras vakaros bija brīvs laiks, kad varētu padarboties, izdomāju iemēģināt roku portēšanā, lai dabā saprastu kā apmēram tas ir, mērķis bija iegūt kaut mazu saprašanu kas un kā, un pataisnot rokas. Gāja it kā normāli, bet ar smilšpapīriem priekš pneimatiskās frēzmašīnas bija ļoti čābīgi un dabūju daļu lēnu galu ar roku izdarīt
, bet tā kā es tur vairāk vai mazāk sakopu lējuma nepilnības, tad gan jau ka bija gana labi
. Liels paldies mdz un citiem par ieteikumiem un padomu
, lai gan kā AF teica, ka es nemaz neklausos
. Pie reizes arī vārstus satīriju un pēc tam ar pastu pieslīpēju sēžām. Galva bija jāslīpē, bet tam man naudas nebija un tā kā tā galvas maiņa bija paredzēta super budžet bomziski, tad noslīpēju pats
Kkādas bildes uz 120 procesā
Kad ar galvu tiku galā, bija laiks likt visu kopā, gāja slikti
. Nekas negribēja nākt vaļā, tāpēc arī baigi sāka ievilkties viss, besis nenormāls, bet beigu beigās saliku visu, bildes gan principā nav, jo biju bez telefona un tā kā vienīgie vārdi ko es garāžā izdvesu bija necenzēti, bildēt nemaz neko negribēju
, sāku smagi nožēlot to ka ieliku dīzeli.
bija arī mazliet jāpielāgo 1.6 ieplūdnieks
Pienāca šķilšanas laiks, griežu, griežu, bet ņihujā nelec, pārbaudīju ar senci metkas, viss ok. Nu neko liku striķī un vilku - neleca. Nomainīju sprauslas un uzliku citu sūkni un izdevās pielaist, turbīna svilpo kā traka, nenormāli zili dūmi kā no kaut kāda ugunsgrēka, jaudas pilnīgi nav, raustās nenormāli un pēc 5min sasniedz darba temperatūru. Pēc ieteikuma mēģināju regulēt aizdezi, drošības pēc arī vairākas reizes pārliku zobeni, bet kā bija tā bija, vienu brīdi gan sāka mazliet mazāk raustīties, bet nu kā nebija, tā nebija un pēc pirmā rūciena arī parādījās šis
Kas bija pie vainas nezinu, varbūt nepietiekoši vārstus pieslīpēju vai varbūt nepievilku galvu pietiekoši/pārvilku, varbūt nenoslīpēju pietiekoši galvu, varbūt bloku bija jāslīpē. Man diezgan [censored], negāja tas motors un viss, jaukt vēlreiz vaļā netaisījos neparko, turpat kur iebraucu pagalmā pēc ievilkšanas, turpat zem klajas debess izcēlu motoru. Jetta tiks nolikta sausā vietā, apklāta un gaidīs naudu un rīcības plānu. Man pavīdēja prātā ideja par apakšas nostrūklošanu un apstrādi, bet tas uzreiz būtu dārgi un man nav tādas telpas kur gribētos ar ko tādu noņemties. Neesmu vel neko izlēmis, bet jetta nekur nepazudīs.
visi sarkanie burti huehuehue
Skaidrs bija tas, ka šosezon vairs nedabūtu īsti pabraukt ar jettu un ar senci tika izdomāts, ka vajag kkādu mizu ar ko arī pa ziemu braukt, kā arī vecajam labajam diu piec tē dē ī jau otro reizi pēc kārtas sanāca šaize ar zobeni + māsas borai gultnis jau uztraucoši skaļi gaudo un vibrē, tad ja nu saplīstu borai gultnis mēs nepaliktu pilnīgi bez mašīnas.
Pa 350 eirām nopirkām b3 passātu ar skati līdz nākošajam augustam, strādājošām bremzēm, pietiekami normālu bundžu, normāli strādājošu motoru un nesadirstu salonu.
Plāns attiecībā uz passātu:
-pist un slavēt;
-braukt uz Rīgu un atpakaļ mājās;
-pist un slavēt;
nu kkā tā