Smith Audi B6 quattro
Smith Audi B6 quattro
Nu ko šodien aiz gara laika izdomāju uzcept topiku savam jaunajam daily driverim. Tādu kā virtuālo remontgrāmatu n stuff.
Stāsts sākās ar to, ka bija man BMW tourings kas man bija jau diezgan daudz noriebies un biju saguldījis tajā daudz naudu, bet tāpat vēl bija daudz ko darīt. Beigās izbeidzās viena sprausla, to nomainot pieteicās kārba. Pārdevu pirmajā dienā par 1400eur. Parēķināju, ka saliekot kopā tos 1400 plus visu defektu novēršanai vajadzīgo naudu tur jau sanāk vairāk nekā maksā tāds pats ar jaunu skati un ejošā kārtībā.
Tā nu BMW savu mūžu pie manis beidza. Aizbraucot pajūgā
Tad nu tika meklēts nākamais auto. Budžets apmēram 4500. Vienīgie nosacījumi - lai nav FWD un ir manuālā kārba, jo automāts jau biški apriebies. Un vēl gribējās lai ir daudz maz aprīkots.
Nu ko meklēšanas diena klāt. Iesākumā bija doma par Audi A4 B6 quattro ar 1.9 tdi, bet vienu nokavēju un otrs kas atbilda manām prasībām jau no bildēm neizturēja facecontrol. Paliek 1.8T un V6 TDI. 1.8T nebija neviens sludeklis uz to mirkli ar manuāli un quattro. Atlika V6 dīzelis, kurš man jau ir bijis, taka daudz maz pazīstu to dzinēju.
Ok, zvanu pirmajam, tas saka, ka darbā līdz vakaram un apskatīt varēs tikai tad. Sarunājam, ka tiksimies vakarā un pa to laiku braucu uz perekupu galvas pilsētu, kur arī atrodas visi 3 pārējie eksemplāri.
Pirmais ko apskatu - Aprīkots diezgan ok, bildēs izskatās labi.
Vnk drausmīgs. Rūsa visur, daudzi plastmasi salauzti, BOSE izdauzīta, roku balsts nolauzts, kondiška un stūres pastūzis nestrādā, motors nopuņķojies utt.
Nākamais spaiņa krāsā ar mazu aprīkojumu, toties izskatījās pēc bildēm ļoti svaigs. -
Diezgan nostāvējis placī. Dabuju pastartēt diezgan līdz pieleca. Bagāžnieku attaisīt nevar. Logi aplipuši ar kkādiem sūdiem, salons nereāli piekurīts un šofera beņķī caurums. Uzsākot braukt kkādi sitieni no apakšas. Pateicu, ka nepirkšu, perekups iekāp pamēģina pats un saka - Nu kkas te nav kārtībā, bet tik traki jau arī nav
Tad bija vēl viens kam man nav bilde un īpašnieka sieva braucot uz darbu ar viņu un dabuju appētīt bez īpašnieka klātbūtnes aizslēgtu. Baltais ādas salons padilis un tā arī pēc tam vairs nepiezvanīju.
Aizbraucu mājās un sāku šķirstīt sludinājumus un skatīties E46 FL virzienā, jo domāju jau, ka visi tie B6 nopysti līdz kliņķim un ka nav izredzes atrast labu un ka tas pēdējais ko sarunāts vakarā aplūkot nebūs labāks. Skatījos tikai vidējā izmēra auto, jo negribas man vairs tik lielu un smagu auto kāds bija E39.
Čalis aizkavējas darbā un reāli satumst. Saku, lai brauc uz Nesti un pabrauc zem kalonkas. Tur vismaz gaišs Nu un šitas reāli bija labs pa manam prātam. Aprīkots ļoti labi, dzinējs sauss, piekare klusa, rūsa nav. Sarunājam tikties CSDD, jo čalim bija 2ciparnieks virsū ko atdot negribēja.
Nu ko. Iegādājos 2003. gada Audi A4 B6 quattro avantu ar V6 TDI 180hp un 6gang manuāli.
Ievests no fričiem šī gada martā laikam. vai aprīlī. Neatceros.
Aprīkojuma viskkas, tajā skaitā -
*quattro (galvenā extra )
*pusādas alcantaras salons
*Parkingi abās pusēs
*piekabes āķis noņemams
*elektriski nolokāmi spoguļi
*BOSE
*kruīzs
*ledusskapis
*pavadošās gaismas
*s-line zeminātā piekare
*AUTO gaismas utt.
Trūkst lietus sensors, xenons un varbūt vēl kkas ko gribētu. Xenonu varbūt kkad ielikšu atpakaļ, jo ir bijis pēc VIN. Kā arī pie svirām ir level sensori. Nezinu kas pie vainas, ka nav vairs, varbūt nabagie kas nevar spuldzes vai blokus nomainīt.
Pagaidām nomainīju eļļu un filtrus. Drīzumā uzmainīšu siksnas un varēs gāzt.
Izdega viena spuldze, ieliku Osram night breakerus
Un protams iedevu offroadā
Šeit var redzēt salīdzinājumu parastajai piekarei un zeminātajai.
Pagaidām esmu ļoti apmierināts ar auto, patīk stabilitāte un gaita uz ceļa, kā arī skaņas izolācija salonā, kas E39 vnk simtkārt pārsit pušu. Vienīgi jauda sākumā likās par maz, taču nu jau esmu pieradis un neliekas nemaz tik slikti.
Šeit dažas labākas bildes.
Nākotnes plānos ietilpst tā xenona uzstādīšana, pa ziemu atrast vasaras diskus, novākt OEM telefona turētāju, atrast sietu ko liek uz bagana grīdas lai piespiež maisus, nomainīt siksnas un gāzt. Vēl visādi VCDS modi, mož ar xenona ielikšanu bi-xenon upgrade. Varbūt arī kkad čips, bet nez vai vajag. Tas īsumā viss pagaidām. Ja neesmu neko aizmirsis.
Paldies par uzmanību.
P.S. Paldies arī arniks8 par iedvesmu.
Stāsts sākās ar to, ka bija man BMW tourings kas man bija jau diezgan daudz noriebies un biju saguldījis tajā daudz naudu, bet tāpat vēl bija daudz ko darīt. Beigās izbeidzās viena sprausla, to nomainot pieteicās kārba. Pārdevu pirmajā dienā par 1400eur. Parēķināju, ka saliekot kopā tos 1400 plus visu defektu novēršanai vajadzīgo naudu tur jau sanāk vairāk nekā maksā tāds pats ar jaunu skati un ejošā kārtībā.
Tā nu BMW savu mūžu pie manis beidza. Aizbraucot pajūgā
Tad nu tika meklēts nākamais auto. Budžets apmēram 4500. Vienīgie nosacījumi - lai nav FWD un ir manuālā kārba, jo automāts jau biški apriebies. Un vēl gribējās lai ir daudz maz aprīkots.
Nu ko meklēšanas diena klāt. Iesākumā bija doma par Audi A4 B6 quattro ar 1.9 tdi, bet vienu nokavēju un otrs kas atbilda manām prasībām jau no bildēm neizturēja facecontrol. Paliek 1.8T un V6 TDI. 1.8T nebija neviens sludeklis uz to mirkli ar manuāli un quattro. Atlika V6 dīzelis, kurš man jau ir bijis, taka daudz maz pazīstu to dzinēju.
Ok, zvanu pirmajam, tas saka, ka darbā līdz vakaram un apskatīt varēs tikai tad. Sarunājam, ka tiksimies vakarā un pa to laiku braucu uz perekupu galvas pilsētu, kur arī atrodas visi 3 pārējie eksemplāri.
Pirmais ko apskatu - Aprīkots diezgan ok, bildēs izskatās labi.
Vnk drausmīgs. Rūsa visur, daudzi plastmasi salauzti, BOSE izdauzīta, roku balsts nolauzts, kondiška un stūres pastūzis nestrādā, motors nopuņķojies utt.
Nākamais spaiņa krāsā ar mazu aprīkojumu, toties izskatījās pēc bildēm ļoti svaigs. -
Diezgan nostāvējis placī. Dabuju pastartēt diezgan līdz pieleca. Bagāžnieku attaisīt nevar. Logi aplipuši ar kkādiem sūdiem, salons nereāli piekurīts un šofera beņķī caurums. Uzsākot braukt kkādi sitieni no apakšas. Pateicu, ka nepirkšu, perekups iekāp pamēģina pats un saka - Nu kkas te nav kārtībā, bet tik traki jau arī nav
Tad bija vēl viens kam man nav bilde un īpašnieka sieva braucot uz darbu ar viņu un dabuju appētīt bez īpašnieka klātbūtnes aizslēgtu. Baltais ādas salons padilis un tā arī pēc tam vairs nepiezvanīju.
Aizbraucu mājās un sāku šķirstīt sludinājumus un skatīties E46 FL virzienā, jo domāju jau, ka visi tie B6 nopysti līdz kliņķim un ka nav izredzes atrast labu un ka tas pēdējais ko sarunāts vakarā aplūkot nebūs labāks. Skatījos tikai vidējā izmēra auto, jo negribas man vairs tik lielu un smagu auto kāds bija E39.
Čalis aizkavējas darbā un reāli satumst. Saku, lai brauc uz Nesti un pabrauc zem kalonkas. Tur vismaz gaišs Nu un šitas reāli bija labs pa manam prātam. Aprīkots ļoti labi, dzinējs sauss, piekare klusa, rūsa nav. Sarunājam tikties CSDD, jo čalim bija 2ciparnieks virsū ko atdot negribēja.
Nu ko. Iegādājos 2003. gada Audi A4 B6 quattro avantu ar V6 TDI 180hp un 6gang manuāli.
Ievests no fričiem šī gada martā laikam. vai aprīlī. Neatceros.
Aprīkojuma viskkas, tajā skaitā -
*quattro (galvenā extra )
*pusādas alcantaras salons
*Parkingi abās pusēs
*piekabes āķis noņemams
*elektriski nolokāmi spoguļi
*BOSE
*kruīzs
*ledusskapis
*pavadošās gaismas
*s-line zeminātā piekare
*AUTO gaismas utt.
Trūkst lietus sensors, xenons un varbūt vēl kkas ko gribētu. Xenonu varbūt kkad ielikšu atpakaļ, jo ir bijis pēc VIN. Kā arī pie svirām ir level sensori. Nezinu kas pie vainas, ka nav vairs, varbūt nabagie kas nevar spuldzes vai blokus nomainīt.
Pagaidām nomainīju eļļu un filtrus. Drīzumā uzmainīšu siksnas un varēs gāzt.
Izdega viena spuldze, ieliku Osram night breakerus
Un protams iedevu offroadā
Šeit var redzēt salīdzinājumu parastajai piekarei un zeminātajai.
Pagaidām esmu ļoti apmierināts ar auto, patīk stabilitāte un gaita uz ceļa, kā arī skaņas izolācija salonā, kas E39 vnk simtkārt pārsit pušu. Vienīgi jauda sākumā likās par maz, taču nu jau esmu pieradis un neliekas nemaz tik slikti.
Šeit dažas labākas bildes.
Nākotnes plānos ietilpst tā xenona uzstādīšana, pa ziemu atrast vasaras diskus, novākt OEM telefona turētāju, atrast sietu ko liek uz bagana grīdas lai piespiež maisus, nomainīt siksnas un gāzt. Vēl visādi VCDS modi, mož ar xenona ielikšanu bi-xenon upgrade. Varbūt arī kkad čips, bet nez vai vajag. Tas īsumā viss pagaidām. Ja neesmu neko aizmirsis.
Paldies par uzmanību.
P.S. Paldies arī arniks8 par iedvesmu.
Last edited by smith on 04 Oct 2017, 22:09, edited 2 times in total.
Re: Smith Audi B6 quattro
Nu hvz kas tur bijis, bet neizskatās bliezts. Viss ir savās vietās, nekas nav locīts.Svā wrote:Xenons kkur pazudis, nebija quattro bļembuka restē, kkas nav tīrs
Bet veiksmi, lai labi ripo
Sent from my iPhone using Tapatalk
quattro bļembuku pirmajā dienā jau sadabūju
Paldies
- UldisUldis
- Posts: 4528
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Smith Audi B6 quattro
Pirms volgo arī šitādu meklējām, bet kaut cik aprīkotu un nenojātu 1.9tdi kvatrix atrast principā neiespējami. No V6 dīzeļa bija bail, pārāk daudz bēdu stāstu Bildēs izskatās stalts un taisns, lai labi ripo
Re: Smith Audi B6 quattro
UldisUldis wrote:Pirms volgo arī šitādu meklējām, bet kaut cik aprīkotu un nenojātu 1.9tdi kvatrix atrast principā neiespējami. No V6 dīzeļa bija bail, pārāk daudz bēdu stāstu Bildēs izskatās stalts un taisns, lai labi ripo
Šobrīd ssā ir 2 gab, bet abi pliki kā baznīcžurkas. Pietam viens no tiem ir sedans, kas man B6 izpildījumā nu galīgi nepatīk. Paldies
Re: Smith Audi B6 quattro
Kad atradīsi, pasaki pārējiem arī!smith wrote:atrast sietu ko liek uz bagana grīdas lai piespiež maisus
Re: Smith Audi B6 quattro
Hvz, es esmu izjutis nepieciešamību pēc tāda, bet nekad neesmu iedomājies pameklēt tādu.smith wrote:Melnais wrote:Kad atradīsi, pasaki pārējiem arī!smith wrote:atrast sietu ko liek uz bagana grīdas lai piespiež maisus
Baigais retums?
Re: Smith Audi B6 quattro
Te var redzēt iemeslu, kāpēc daudzi no B6 izmet to ksenonu. Viņam viena blīvīte nobeidzas, tiek iekšā mitrums, svīst ciet un nobeidz reflektoru.
Ja tiec līdz ksenona nopirkšanai, tad es varu tālāk detalizēti izstāstīt, kā tos lukturus atdzīvināt.
(Vai arī varu piedāvāt 1.9q jau ar ksenoniem)
Ja tiec līdz ksenona nopirkšanai, tad es varu tālāk detalizēti izstāstīt, kā tos lukturus atdzīvināt.
(Vai arī varu piedāvāt 1.9q jau ar ksenoniem)
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- howitzer
- M30
- Posts: 28620
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Smith Audi B6 quattro
Sasveikts ar jaunu mopēdu. Nezinu,ko Tu pīpē,bet b6 salonā ir vismaz 3x skaļāks par e39. Grāmatiņu par abiem lasīju. Lai maz problēmu ar motoru un apkari, jo jau 1.9 bija grūti tikt kam klāt, v6 noteikti tajā,mazajā motortelpā vispār ir ķirurga sapnis.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Smith Audi B6 quattro
ka tik šis nebija tas skaistais auto, kam, lai zobeni nomainītu, bija jaizceļ matorshowitzer wrote:Sasveikts ar jaunu mopēdu. Nezinu,ko Tu pīpē,bet b6 salonā ir vismaz 3x skaļāks par e39. Grāmatiņu par abiem lasīju. Lai maz problēmu ar motoru un apkari, jo jau 1.9 bija grūti tikt kam klāt, v6 noteikti tajā,mazajā motortelpā vispār ir ķirurga sapnis.
Re: Smith Audi B6 quattro
Ok, bet nu jau par vēluKlobsters wrote:
Ja tiec līdz ksenona nopirkšanai, tad es varu tālāk detalizēti izstāstīt, kā tos lukturus atdzīvināt.
(Vai arī varu piedāvāt 1.9q jau ar ksenoniem)
Tici vai nē, bet kvēpa nav nemaz.Black President wrote:LoL kvepx
Paldies nepīpēju jau gandrīz gadu, bet esmu sēdējis vismaz 5 E39 un visos ir bijis skaļāk nekā manā B6, kurš gan ir vienīgais B6 kurā esmu atradieshowitzer wrote:Sasveikts ar jaunu mopēdu. Nezinu,ko Tu pīpē,bet b6 salonā ir vismaz 3x skaļāks par e39. Grāmatiņu par abiem lasīju. Lai maz problēmu ar motoru un apkari, jo jau 1.9 bija grūti tikt kam klāt, v6 noteikti tajā,mazajā motortelpā vispār ir ķirurga sapnis.
Jā ķirurģija būs jāstudē, jo vakar ar to jau saskāros mainot spuldzes
ttd wrote: ka tik šis nebija tas skaistais auto, kam, lai zobeni nomainītu, bija jaizceļ mators
Jup, pietiek tikai ar purna noraušanu.mdz wrote:Var mēģināt celt, bet normālam cilvēkam pietiek noskrūvēt purnu, kas turās klāt uz pāris skrūvēm un nāk nost viss sborā.