Arī nepietiek laika, lai visu sadarītu?edzz85 wrote:Sveikts ar e30 - uzreiz sagribējās nevis pusdienās iet, bet kaut ko paskrūvēt savam=)
Alejandro 318i e30
Re: Alejandro 318i e30
BBS RA ir smuki, bet, manuprāt, vislabākais būtu pameklēt BBS Mahle vai Melber vai BBS RZ vai ko tādu, kas ir vismaz 7" plati un ar e30 draudzīgāku iznesumu. BBS RA jāliek uz flančiem, lai nepazūd dziļi arkās (un, iespējams, lai nodrošinatu klīrensu starp bremžu suportiem). Otra lieta, ar 195/50 vai 185/55 riteņa diametrs būs visai mazs, attiecīgi diezgan pamatīgi jāsēdina, lai nav masīvs wheelgap. Ar 7" disku var easy likt 205/50r15 un saglabāt riteņa diametru tuvu oriģinālam, attiecīgi iztikt bez vai ar nelielu sēdinājumu un saglabāt stock look.Alejandro wrote:Dabūju, bet par to nedaudz vēlāk, lai ievērotu hronoloģiju Kādas Tev riepas uz RA? Svārstos starp 185/55 (cik saprotu, oriģināli uz VW tādā izmērā nāca uz RA) un 195/50 (disku platums 6j).arniks8 wrote:Sumks e30
P.s. bbs ra dabūji ?
Sodit slidgultnus uz spiediena
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7829
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Alejandro 318i e30
Man ir baloni, kuriem knapi vajadzētu ielīst arkās 195/55. Par riepām es nemācēšu atbildēt, bet abi izmēri ir mk2 lietotāja grāmatiņā, bet nezinu kā tas uz bmw izskatītos.Alejandro wrote:Dabūju, bet par to nedaudz vēlāk, lai ievērotu hronoloģiju Kādas Tev riepas uz RA? Svārstos starp 185/55 (cik saprotu, oriģināli uz VW tādā izmērā nāca uz RA) un 195/50 (disku platums 6j).arniks8 wrote:Sumks e30
P.s. bbs ra dabūji ?
Re: Alejandro 318i e30
Spriežot pēc https://www.tyresave.co.uk/tyre-size-calculator/" onclick="window.open(this.href);return false; , 205/50r15 riteņa diametrs ir tikai par 1 mm lielāks nekā 185/55r15. 195/50r15 gan ir ap 10 mm mazāks diametrs.Ch. wrote:BBS RA ir smuki, bet, manuprāt, vislabākais būtu pameklēt BBS Mahle vai Melber vai BBS RZ vai ko tādu, kas ir vismaz 7" plati un ar e30 draudzīgāku iznesumu. BBS RA jāliek uz flančiem, lai nepazūd dziļi arkās (un, iespējams, lai nodrošinatu klīrensu starp bremžu suportiem). Otra lieta, ar 195/50 vai 185/55 riteņa diametrs būs visai mazs, attiecīgi diezgan pamatīgi jāsēdina, lai nav masīvs wheelgap. Ar 7" disku var easy likt 205/50r15 un saglabāt riteņa diametru tuvu oriģinālam, attiecīgi iztikt bez vai ar nelielu sēdinājumu un saglabāt stock look.Alejandro wrote:Dabūju, bet par to nedaudz vēlāk, lai ievērotu hronoloģiju Kādas Tev riepas uz RA? Svārstos starp 185/55 (cik saprotu, oriģināli uz VW tādā izmērā nāca uz RA) un 195/50 (disku platums 6j).arniks8 wrote:Sumks e30
P.s. bbs ra dabūji ?
Kāpēc visiem e30 ar r15 īpašniekiem tik ļoti patīk 205/50? Man īsti nekad nav gājis pie sirds šāds setups, varbūt es kaut ko nesaprotu?
Re: Alejandro 318i e30
Ui, priekš 6j tie tiešām ir pa lielu. Man pašlaik uz 7j ir 195/55, bet vienalga kaut kas nav.arniks8 wrote:Man ir baloni, kuriem knapi vajadzētu ielīst arkās 195/55. Par riepām es nemācēšu atbildēt, bet abi izmēri ir mk2 lietotāja grāmatiņā, bet nezinu kā tas uz bmw izskatītos.Alejandro wrote:Dabūju, bet par to nedaudz vēlāk, lai ievērotu hronoloģiju Kādas Tev riepas uz RA? Svārstos starp 185/55 (cik saprotu, oriģināli uz VW tādā izmērā nāca uz RA) un 195/50 (disku platums 6j).arniks8 wrote:Sumks e30
P.s. bbs ra dabūji ?
Re: Alejandro 318i e30
Tiešām labi izskatās bet manējais tik zems nebūs, līdz ar to ar šādiem diskiem/riepām izskatīsies ne tik forši. Es taisos tikai nedaudz piesēdināt, lai kopskats būtu ļoti līdzīgs OEM. Bet nu Tavējais liek aizdomāties par kaut ko vairākedzz85 wrote:Pa lielam viss ir izdarīts - tagad jau fetiš sakās.Alejandro wrote:Arī nepietiek laika, lai visu sadarītu?
labs padoms - 7.5 & 8.5Ch. wrote: vai BBS RZ vai ko tādu
Iedvesmojos arī no Kristaps.sh e30, peimēram:
http://burnout.lv/forums/viewtopic.php? ... 0#p1106075" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Alejandro 318i e30
Tavējais jau bija baigi foršs Jaguar nespēj aistāt e30?howitzer wrote:Apsveikts ar auto, bildēs izskatās lieliski! Redzot, kā čomi un paziņas ņemas ar saviem E30, reizēm tomēr sailgojos pēc sava ex auto.
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7829
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Alejandro 318i e30
Man gan ir 6.5j, Tev tiešām ir 6j? Viņi laikam pārsvarā nāca 6.5jAlejandro wrote:Ui, priekš 6j tie tiešām ir pa lielu. Man pašlaik uz 7j ir 195/55, bet vienalga kaut kas nav.arniks8 wrote:Man ir baloni, kuriem knapi vajadzētu ielīst arkās 195/55. Par riepām es nemācēšu atbildēt, bet abi izmēri ir mk2 lietotāja grāmatiņā, bet nezinu kā tas uz bmw izskatītos.Alejandro wrote:Dabūju, bet par to nedaudz vēlāk, lai ievērotu hronoloģiju Kādas Tev riepas uz RA? Svārstos starp 185/55 (cik saprotu, oriģināli uz VW tādā izmērā nāca uz RA) un 195/50 (disku platums 6j).arniks8 wrote:Sumks e30
P.s. bbs ra dabūji ?
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Alejandro 318i e30
Once E30, always E30.Alejandro wrote:Tavējais jau bija baigi foršs Jaguar nespēj aistāt e30?howitzer wrote:Apsveikts ar auto, bildēs izskatās lieliski! Redzot, kā čomi un paziņas ņemas ar saviem E30, reizēm tomēr sailgojos pēc sava ex auto.
Jaguārs ļoooti patīk, bet reizēm gribas tādu auto, ar kuru atstāt divas, melnas strīpas uz asfalta un normāli plivināt apkārt. Mans E30 jau kārtīgs korčs bija, varēja normāli plosīties. Jāstrādā cītīgi un pēc kādiem pāris gadiem droši vien atkal jāpaņem kas dusmīgs.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Alejandro 318i e30
Skaidrs, bet tā arī nepateiksi, ka korčs man draugam e30 mt2 arī it kā normāls, bet priekš viņa tas jau ir korčshowitzer wrote:Once E30, always E30.Alejandro wrote:Tavējais jau bija baigi foršs Jaguar nespēj aistāt e30?howitzer wrote:Apsveikts ar auto, bildēs izskatās lieliski! Redzot, kā čomi un paziņas ņemas ar saviem E30, reizēm tomēr sailgojos pēc sava ex auto.
Jaguārs ļoooti patīk, bet reizēm gribas tādu auto, ar kuru atstāt divas, melnas strīpas uz asfalta un normāli plivināt apkārt. Mans E30 jau kārtīgs korčs bija, varēja normāli plosīties. Jāstrādā cītīgi un pēc kādiem pāris gadiem droši vien atkal jāpaņem kas dusmīgs.
Re: Alejandro 318i e30
Paturpināšu savu stāstu ar bildēm
Pirmās bildes auto esot manā īpašumā - ejot tehnisko uzreiz pēc iegādes:
Tad bija jāuzgaida ~mēnesis kamēr ziema beigsies - pirms braukt uz tehnisko 2.reizi (kā jau minēju, 1.reizē neizgāju dēļ vasaras riepām), te pat sniegs vēl redzams
Pirmais izbrauciens:
Salons
Kāda bilde no mazgāšanas procesa:
Pirms Youngtimer Cars&Coffee pasākuma 2017.gada pavasarī:
Pirmās bildes auto esot manā īpašumā - ejot tehnisko uzreiz pēc iegādes:
Tad bija jāuzgaida ~mēnesis kamēr ziema beigsies - pirms braukt uz tehnisko 2.reizi (kā jau minēju, 1.reizē neizgāju dēļ vasaras riepām), te pat sniegs vēl redzams
Pirmais izbrauciens:
Salons
Kāda bilde no mazgāšanas procesa:
Pirms Youngtimer Cars&Coffee pasākuma 2017.gada pavasarī:
Re: Alejandro 318i e30
Man jau nekas neoem - izņemot vdo turbo dačiku un alpine subi bagāžniekā nav.Alejandro wrote:Bet nu Tavējais liek aizdomāties par kaut ko vairāk
Viss ir tikai no e30 sakomplektēts, lai nav pliks, jo no rūpnīcas nekādu extru nebija.
Pēc vairāk iedvesmas pm
prometals.lv
Re: Alejandro 318i e30
Un ja jau sanāca iesākt sarunu par diskiem, ārpus hronoloģijas pastāstīšu par savām gaitām ar tiem.
Kā jau minēju, auto iegādes brīdī tas bija uz oriģinālajiem r14 bottle caps (paliks kā pamatdiski, bet gribās arī kaut ko interesantāku) un centrus iepriekšējais īpašnieks iedeva līdzi (tie bija jāsapucē).
Pa rokai gadījās Pepsi pudele:
Pēc ~24 h un tīrīšanas:
Laicīgi jau biju pasūtījus jaunas uzlīmes:
Foto, kā uz auto izskatās būs nedaudz tālāk, jo nepaspēju ar tiem īsti pabraukāties (līdz ar to foto uz to brīdi vēl nebija), jo tika iegādāti BBS Style 5 diezgan cienīgā stāvoklī un ar visiem četriem vāciņiem
Draugs bija aizbraucis pakaļ diskiem, par ko viņam milzīgs paldies
Tad sākās ilga un mocībām pilna domāšana par riepām - oriģināli nāca 205/55r15, alternatīvie varianti: 205/50r15, 195/55r15 un pat 195/60r15.
Beigās izvēlējos orīginālā izmēra riepas 205/55r15 uz BBS Style 5 - dēļ vecajām riepām vai dēļ kā, bet izskatījās ļoti slikti, kaut gan bija redzēti arī ļoti smuki e30 ar šādu setupu
No šī rakursa, manuprāt, izskatījās ļoti OK:
...tomēr izdomāju, ka ir jāmaina pret kaut ko citu. Un atkal no jauna jādomā... Izdomāju par labu 195/55r15, bet aizbraucot uz servisu un salīdzinot 205/55 un 195/55 secināju ka vispār neatšķiras tās riepas pēc izmēra, tāpēc beigās izvēlējos 195/50r15. Kā jau minēju, 205/50 galīgi negāja pie sirds, tāpēc tā. Tagad domāju, ka toreiz labāk būtu izvēlējies 205/50. Un tad ar nelielu piemaksu apmainīju 205/55 riepas pret 195/55r15 uz BBS Style 5:
BBS Style 5 vāciņus arī bija nepieciešams sapucēt, tāpēc nomazgāju un uzsūtīju jaunās uzlīmes. Vienam uzlīme bija ļoti labi saglabājusies, tāpēc to atsāju - pa labi apakšā vēl vecā tika BMW logo 2D, pa labi augšā jau ir jaunā tipa logo 3D:
Jau no paša sākuma nepatika, ka priekša ir pārāk augsta, sāku kaut ko domāt/meklēt. Draugs uz to brīdi savas -40 mm atsperes nomainīja pret koiliem, tāpēc nolēmu pamēģināt priekšā uzlikt tos (aizmugurē augstums patika kāds bija). Daudz foto ar šādu setupu:
Kopskats, manuprāt, kļuva daudz labāks, bet priekša sanāca nedaudz zemāka, nekā vēlējos, kā arī sarkanās atsperes nepatika, gribējās melnās. Auto arī palika manāmi cietāks, palika žēl, tāpēc pēc kāda laika uzliku atpakaļ bottle caps.
Procesā:
Dažas bildes:
Un te jau pirms sezonas slēgšanas:
Kā jau minēju, auto iegādes brīdī tas bija uz oriģinālajiem r14 bottle caps (paliks kā pamatdiski, bet gribās arī kaut ko interesantāku) un centrus iepriekšējais īpašnieks iedeva līdzi (tie bija jāsapucē).
Pa rokai gadījās Pepsi pudele:
Pēc ~24 h un tīrīšanas:
Laicīgi jau biju pasūtījus jaunas uzlīmes:
Foto, kā uz auto izskatās būs nedaudz tālāk, jo nepaspēju ar tiem īsti pabraukāties (līdz ar to foto uz to brīdi vēl nebija), jo tika iegādāti BBS Style 5 diezgan cienīgā stāvoklī un ar visiem četriem vāciņiem
Draugs bija aizbraucis pakaļ diskiem, par ko viņam milzīgs paldies
Tad sākās ilga un mocībām pilna domāšana par riepām - oriģināli nāca 205/55r15, alternatīvie varianti: 205/50r15, 195/55r15 un pat 195/60r15.
Beigās izvēlējos orīginālā izmēra riepas 205/55r15 uz BBS Style 5 - dēļ vecajām riepām vai dēļ kā, bet izskatījās ļoti slikti, kaut gan bija redzēti arī ļoti smuki e30 ar šādu setupu
No šī rakursa, manuprāt, izskatījās ļoti OK:
...tomēr izdomāju, ka ir jāmaina pret kaut ko citu. Un atkal no jauna jādomā... Izdomāju par labu 195/55r15, bet aizbraucot uz servisu un salīdzinot 205/55 un 195/55 secināju ka vispār neatšķiras tās riepas pēc izmēra, tāpēc beigās izvēlējos 195/50r15. Kā jau minēju, 205/50 galīgi negāja pie sirds, tāpēc tā. Tagad domāju, ka toreiz labāk būtu izvēlējies 205/50. Un tad ar nelielu piemaksu apmainīju 205/55 riepas pret 195/55r15 uz BBS Style 5:
BBS Style 5 vāciņus arī bija nepieciešams sapucēt, tāpēc nomazgāju un uzsūtīju jaunās uzlīmes. Vienam uzlīme bija ļoti labi saglabājusies, tāpēc to atsāju - pa labi apakšā vēl vecā tika BMW logo 2D, pa labi augšā jau ir jaunā tipa logo 3D:
Jau no paša sākuma nepatika, ka priekša ir pārāk augsta, sāku kaut ko domāt/meklēt. Draugs uz to brīdi savas -40 mm atsperes nomainīja pret koiliem, tāpēc nolēmu pamēģināt priekšā uzlikt tos (aizmugurē augstums patika kāds bija). Daudz foto ar šādu setupu:
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Procesā:
Dažas bildes:
Un te jau pirms sezonas slēgšanas:
Spoiler
Show