Oskara Volvo V40 T4
Posted: 30 Aug 2018, 12:48
Sveiciens visiem!
Iespējams kāds atcerās, ka bija man jau viens topiks ar Volvo s40 t4 spaiņa krāsā. Tas tika nošķilts un stāvēja uz detaļām.
Gāja laiks un domāju ko iepirkt vietā, jo tas vairs nebija ceļams. Visa bundža saliecās.
Ilgi domāju par unīti, jo ļoti patīk. Attiecīgi v40. Gribeju paņemt kaut kādu neejošu un ieswapot turbo motoru no spaiņa.
Tad ssā uzradās šis Volvo ar tieši tādu pašu t4 turbo motoru (vairs nevaru nokāpt no turbo). Cena 900e, biju aplūkot, likās ok. Vismaz vizuāli un pēc rūsas daudz svaigāks kā spainis. Kaut kā uz to brīdi baigi vēl neko nebiju sakrājis un aizmirsās. Vienu dienu čoms atsūta to pašu sludinājumu jau pa 600e. Laikam nevienam nav vajadzīgs liels smags auto ar 12l patēriņu.
Zvanu un saku, ka ņemu. Tā nu iegādājos šo zaļo unīti. Uzmetu uzreiz mazos bbs no spaiņa un braucu.
Izrādās pēdējie divi saimnieki lējuši tiaki 95e degvielu
No mīnusiem: krīt griesti, īsti nestrāda bagāžnieka mehānisms.
Tehniskā apskate bija augusta vidū un līdz tam braucu, nekas negrab un nedreb. Ar hadeni viss ok. Braucot uz burnout meetu, motorā iemetās dzenis un sāka kalt nedaudz. Pačekoju eļļu, eļļas nav pat uz šupa..... Saprotu ka ir skābi. Pielēju uz to brīdi eļļu.
Braucu pa štrāsi un kalt sāk tā ka caur mūziku var dzirdēt. Nu ir skaidrs ka motors aizgāja pa dirsu. Tiku līdz mājām un noliku.
Tā nu arī šobrīd sanāks swapot motoru no spaiņa iekšā unītī.
Darbi jau sākušies
Plāns: ielikt motoru, iziet TA, uzlikt taisno trubu no spaiņa un varbūt palaist zemāk un uzlikt r17 lai var kādu track day pabraukt.
Iespējams kāds atcerās, ka bija man jau viens topiks ar Volvo s40 t4 spaiņa krāsā. Tas tika nošķilts un stāvēja uz detaļām.
Gāja laiks un domāju ko iepirkt vietā, jo tas vairs nebija ceļams. Visa bundža saliecās.
Ilgi domāju par unīti, jo ļoti patīk. Attiecīgi v40. Gribeju paņemt kaut kādu neejošu un ieswapot turbo motoru no spaiņa.
Tad ssā uzradās šis Volvo ar tieši tādu pašu t4 turbo motoru (vairs nevaru nokāpt no turbo). Cena 900e, biju aplūkot, likās ok. Vismaz vizuāli un pēc rūsas daudz svaigāks kā spainis. Kaut kā uz to brīdi baigi vēl neko nebiju sakrājis un aizmirsās. Vienu dienu čoms atsūta to pašu sludinājumu jau pa 600e. Laikam nevienam nav vajadzīgs liels smags auto ar 12l patēriņu.
Zvanu un saku, ka ņemu. Tā nu iegādājos šo zaļo unīti. Uzmetu uzreiz mazos bbs no spaiņa un braucu.
Izrādās pēdējie divi saimnieki lējuši tiaki 95e degvielu
No mīnusiem: krīt griesti, īsti nestrāda bagāžnieka mehānisms.
Tehniskā apskate bija augusta vidū un līdz tam braucu, nekas negrab un nedreb. Ar hadeni viss ok. Braucot uz burnout meetu, motorā iemetās dzenis un sāka kalt nedaudz. Pačekoju eļļu, eļļas nav pat uz šupa..... Saprotu ka ir skābi. Pielēju uz to brīdi eļļu.
Braucu pa štrāsi un kalt sāk tā ka caur mūziku var dzirdēt. Nu ir skaidrs ka motors aizgāja pa dirsu. Tiku līdz mājām un noliku.
Tā nu arī šobrīd sanāks swapot motoru no spaiņa iekšā unītī.
Darbi jau sākušies
Plāns: ielikt motoru, iziet TA, uzlikt taisno trubu no spaiņa un varbūt palaist zemāk un uzlikt r17 lai var kādu track day pabraukt.