Cherbikoff Mercedes-Benz C140
- Cherbikoff
- Posts: 163
- Joined: 16 Nov 2017, 13:55
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Cherbikoff Mercedes-Benz C140
Beidzot ir pienācis laiks atskaitīties par manu kupeju sāgu. Vēlā 2017. gada rudenī, tumsā, lietū es mirkļa vājumā spontāni iegādājos sasistu 93. gada Mercedes E320 kupeju. Tā kā bija pārsists radiators, tad varētu pat teikt, ka tā mašīna bija neejoša. Bet vizuāli bojājumi nebija lieli, liku cerības uz to, ka ātri varēs viņam sakrāmēt sasito priekšu atpakaļ vietā un būs man jaudīgs ziemas sitējs. 2 nedēļas vēlāk jau bija skaidrs ka lonžeroni ir saliekti un un tur viss patiesībā ir ļoti slikti, kaut arī sākumā izskatījās cerīgi.
Tā nu tā misene pie čoma servisā nomētājās gandrīz gadu un mans entuziasms attiecībā uz to auto, ar katru dienu saruka ģeometriskā progresijā. L'idz pagājušajā nedēļā, regulārās ss.com apsekošanas laikā uzdūros citai samēra zolīdai 124 kupejai par draudzīgu cenu. Ātri par ārkārtīgi draudzīgu cenu nogrūdu savu nošķilto kupeju, un braucu pakaļ jaunajai. 95. gada E320 ar tādu pašu 3.2L motoru kā tai kuru pārdevu. Faktiski sanāca tāds kā shortcuts, jo par papildus iztērēto naudu pelēko pacelt līdz tādam stāvoklim kādā ir melnā man nebūtu izdevies.
Tā nu gadu vēlāk vienu kupeju esmu nomainījis pret citu daudz dzīvāku eksemplāru, turklāt relatīvi retā Sportline izpildījumā.
Plāns ir sakopt un atgriezt to auto pilnīgi oriģinālā izpildījumā.
Tā nu tā misene pie čoma servisā nomētājās gandrīz gadu un mans entuziasms attiecībā uz to auto, ar katru dienu saruka ģeometriskā progresijā. L'idz pagājušajā nedēļā, regulārās ss.com apsekošanas laikā uzdūros citai samēra zolīdai 124 kupejai par draudzīgu cenu. Ātri par ārkārtīgi draudzīgu cenu nogrūdu savu nošķilto kupeju, un braucu pakaļ jaunajai. 95. gada E320 ar tādu pašu 3.2L motoru kā tai kuru pārdevu. Faktiski sanāca tāds kā shortcuts, jo par papildus iztērēto naudu pelēko pacelt līdz tādam stāvoklim kādā ir melnā man nebūtu izdevies.
Tā nu gadu vēlāk vienu kupeju esmu nomainījis pret citu daudz dzīvāku eksemplāru, turklāt relatīvi retā Sportline izpildījumā.
Plāns ir sakopt un atgriezt to auto pilnīgi oriģinālā izpildījumā.
- Cherbikoff
- Posts: 163
- Joined: 16 Nov 2017, 13:55
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Cherbikoff Mercedes-Benz E320 C124
Kamēr savai kupejai mainu izdegušās spuldzītes un ar citiem sīkumiem krāmējos, tikmēr mana ex-kupeja arī jau ir ielās. Tas protams priecē, jo pārdevu labam draugam.
Re: Cherbikoff Mercedes-Benz E320 C124
Viens no maniem mīļākajiem MB, es ceru uz ilgu un smalku aprakstu.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- howitzer
- M30
- Posts: 28631
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Cherbikoff Mercedes-Benz E320 C124
Gangster.
Kas ar komplektāciju n šit?
Kas ar komplektāciju n šit?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Cherbikoff Mercedes-Benz E320 C124
no aprīkojuma ziņas izskatās stipri plikshowitzer wrote:Gangster.
Kas ar komplektāciju n šit?
Bet nu bombix šā kā tā
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- Cherbikoff
- Posts: 163
- Joined: 16 Nov 2017, 13:55
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Cherbikoff Mercedes-Benz E320 C124
Aprīkojums ir pieticīgs. Jūsu priekam bilde no VIN dekodera
Interesantās ekstras ir 281, 653 un 952, kas viss kopā nozīmē ka šis ir legit legit Sportline gan vizuāli, gan tehniski.
Vēl interesanta ekstra ir 885 kas arī pilnībā funkcionē. Aizslēgšana un atslēgšana notiek kā vecajiem televizoriem, notēmējot ar atslēgu uz durvju ručku kurā ir uztvērējs un zaļas un sarkanas lampiņas kas informē par auto aizslēgšanu vai atslēgšanu. Hi tech oldskūls, nenormāli patīk
Pārējais viss apstiprina tikai faktu, ka tur nekā nav
Interesantās ekstras ir 281, 653 un 952, kas viss kopā nozīmē ka šis ir legit legit Sportline gan vizuāli, gan tehniski.
Vēl interesanta ekstra ir 885 kas arī pilnībā funkcionē. Aizslēgšana un atslēgšana notiek kā vecajiem televizoriem, notēmējot ar atslēgu uz durvju ručku kurā ir uztvērējs un zaļas un sarkanas lampiņas kas informē par auto aizslēgšanu vai atslēgšanu. Hi tech oldskūls, nenormāli patīk
Pārējais viss apstiprina tikai faktu, ka tur nekā nav
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Cherbikoff Mercedes-Benz E320 C124
a tev asd ( bloķa kungs ) tur ir vai nav ?
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- Cherbikoff
- Posts: 163
- Joined: 16 Nov 2017, 13:55
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Cherbikoff Mercedes-Benz E320 C124
bloķa kungs nav gan bet w124 viņu sazīmēt nav grūti un dārgi. tas varētu būt, ka tiks pietūnēts klāt
- Cherbikoff
- Posts: 163
- Joined: 16 Nov 2017, 13:55
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Cherbikoff Mercedes-Benz E320 C124
Pa lielam darīt tur nav daudz ko, bet es noteikti atradīšu daudz visādus sīkumus.
Šī brīža detalizētais plāns:
Tehniskās lietas:
*Nomainīt siksnu un spriegotāju
*Nomainīt dzeses šķidrumu (radiators jāceļ ārā, lai siksnu mainītu, tad nav jēga liet veco atpakaļ)
*Nomainīt saplīsušo putekļu gumiju pusasij
*Noregulēt lampas
*Nomainīt degvielas sūkni, esošais palicis aizdomīgi skaļš
*Nomainīt eļļu motoram un ātrumkārbai
*Nomainīt sveces
*Savākt pilnīgā kārtībā ritošo daļu.
*Bremžu trubiņas nomainīt.
*Izpūtējam kautkas jāizdara, virs 4k rpm skan pēc mopēda šobrīd
Salons un komforts:
*Atjaukt vaļā abas durvis, apkopt un saeļļot logu mehānismus
*Nomanīt aizmugurējo palodzi, jo esošā ir sagraizīta ar tumbu caurumiem
*Pāršūt stūri
*Atrast oriģinālo Sportline ātrumkloķa uzgali
*Lūku apkopt un saeļļot
*Viduskonsoles kastītei atrast nesalauztu vāciņu
*Oriģinālajās tumbu vietās jāieslēpj mūsdienīgas tumbas (Becker radio jau ieliku, bildes vēl nav)
Eksterjers:
*Nomainīt esošo ķīnas resti pret oriģinālo
*Moldingiem ir daži nolauzti klipši, tos jānomaina
*Hood ornament uzlikt
*R16 "pelmeņus" uzlikt, kas šim auto bija oriģinālajā Sportline aprīkojumā.
*Krāsas defekti un rūsas burbuļi jānovērš
*Nomainīt aizmugurējo stiklu. Esošajā ir neliela plaisa.
Aizrāvos, bet nu vairāk nevaru iedomāties tagad uz sitiena ko tur tai mašīnai varētu izdarīt lai viss būtu ideāli. Redzēs arī cik daudz uzņēmības un aizrautības man būs lai to visu izdarītu, bet tā kopumā nekas baigi daudz tur arī īstenībā nav.
Šī brīža detalizētais plāns:
Tehniskās lietas:
*Nomainīt siksnu un spriegotāju
*Nomainīt dzeses šķidrumu (radiators jāceļ ārā, lai siksnu mainītu, tad nav jēga liet veco atpakaļ)
*Nomainīt saplīsušo putekļu gumiju pusasij
*Noregulēt lampas
*Nomainīt degvielas sūkni, esošais palicis aizdomīgi skaļš
*Nomainīt eļļu motoram un ātrumkārbai
*Nomainīt sveces
*Savākt pilnīgā kārtībā ritošo daļu.
*Bremžu trubiņas nomainīt.
*Izpūtējam kautkas jāizdara, virs 4k rpm skan pēc mopēda šobrīd
Salons un komforts:
*Atjaukt vaļā abas durvis, apkopt un saeļļot logu mehānismus
*Nomanīt aizmugurējo palodzi, jo esošā ir sagraizīta ar tumbu caurumiem
*Pāršūt stūri
*Atrast oriģinālo Sportline ātrumkloķa uzgali
*Lūku apkopt un saeļļot
*Viduskonsoles kastītei atrast nesalauztu vāciņu
*Oriģinālajās tumbu vietās jāieslēpj mūsdienīgas tumbas (Becker radio jau ieliku, bildes vēl nav)
Eksterjers:
*Nomainīt esošo ķīnas resti pret oriģinālo
*Moldingiem ir daži nolauzti klipši, tos jānomaina
*Hood ornament uzlikt
*R16 "pelmeņus" uzlikt, kas šim auto bija oriģinālajā Sportline aprīkojumā.
*Krāsas defekti un rūsas burbuļi jānovērš
*Nomainīt aizmugurējo stiklu. Esošajā ir neliela plaisa.
Aizrāvos, bet nu vairāk nevaru iedomāties tagad uz sitiena ko tur tai mašīnai varētu izdarīt lai viss būtu ideāli. Redzēs arī cik daudz uzņēmības un aizrautības man būs lai to visu izdarītu, bet tā kopumā nekas baigi daudz tur arī īstenībā nav.
Re: Cherbikoff Mercedes-Benz E320 C124
Logu tīrītāja mehānismu iesaku saeļļot - noņemt abus plastmasus (uzmanīgi ar lielāko) un sasmērēt ar grafīta smēri abus stieņus. Lūkas apkope ietvers arī blīvējošās gumijas maiņu? Cik zinu, dabūjama ir OEM, bet maksā tik, ka nē paldies! (ja vien lūka izteikti netek)
- Cherbikoff
- Posts: 163
- Joined: 16 Nov 2017, 13:55
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Cherbikoff Mercedes-Benz E320 C124
Jā, tā poga ieslēdz salona apgaismojumu aizmugurē. Diezgan dīvains risinājums, bet nu tāds viņš tur oriģināli arī ir.
Logu tīrītājam eļļošanu kāds jau droši vien ir veicis, jo strādā ļoti brīvi, neredzu jēgu pagaidām tur līst iekšā. Es savam w201 logu tīrītāja mehānismu pārjaucu un smērēju, tā ka pati procedūra jau ir zināma
Blīvējošo gumiju mainīt nedomāju, ar tecēšanu lūkai problēmu nav, bet strādā ar nenormālāko pretestību, tā ka negribas pat aiztikt viņu kamēr neesmu tur visu sakopis.
Logu tīrītājam eļļošanu kāds jau droši vien ir veicis, jo strādā ļoti brīvi, neredzu jēgu pagaidām tur līst iekšā. Es savam w201 logu tīrītāja mehānismu pārjaucu un smērēju, tā ka pati procedūra jau ir zināma
Blīvējošo gumiju mainīt nedomāju, ar tecēšanu lūkai problēmu nav, bet strādā ar nenormālāko pretestību, tā ka negribas pat aiztikt viņu kamēr neesmu tur visu sakopis.
Last edited by Cherbikoff on 18 Sep 2018, 14:58, edited 1 time in total.
- Laapsta
- Posts: 3241
- Joined: 13 May 2013, 01:49
- Location: Vienīgā pilsēta kas nav lauki - RĪGA
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Cherbikoff Mercedes-Benz E320 C124
tā tad tā poga man nestrādā, betCherbikoff wrote:Jā, tā poga ieslēdz salona apgaismojumu aizmugurē. Diezgan dīvains risinājums, bet nu tāds viņš tur oriģināli arī ir.
Logu tīrītājam eļļošanu kāds jau droši vien ir veicis, jo strādā ļoti brīvi, neredzu jēgu pagaidām tur līst iekšā. Es savam w201 logu tīrītāja mehānismu pārjaucu un smērēju, tā ka pati procedūra jau ir zināma
diezgan dīvains risinājums ir ar pogu nolaižamie pagalvji aizmugurē sēdošajiem
DYXBY
no krustojuma vienmēr izbraucu pirmais
no krustojuma vienmēr izbraucu pirmais
- Cherbikoff
- Posts: 163
- Joined: 16 Nov 2017, 13:55
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Cherbikoff Mercedes-Benz E320 C124
Pati ideja itkā ir kautkādā ziņā loģiska. Pasažieri izkāpj, pagalvjus protams nenolaiž un logs paliek aizsegts ar tiem pagalvjiem, tad šoferis ar pogu viņus eleganti var nolaist. Cik reizes dzīvē to funkciju izmanto, ir cits jautājums Īpatnējs ir izpildījums tai funkcijai, jo to darbina vakuums Tāpat arī priekšējo sēdekļu atzveltnes fiksējas ar vakuumu. Un lampas arī regulējas ar vakuumu
- Cherbikoff
- Posts: 163
- Joined: 16 Nov 2017, 13:55
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Cherbikoff Mercedes-Benz E320 C124
Tā, tākā šo auto nopirku ar melno skati, tad viens no primārajiem uzdevumiem bija to sagatavot tā lai TA var iziet un pēc tam jau pa ziemu nopietnāk ķerties klāt. TA ir izieta, rezultāts ne pārāk, besī ka par lampu atstāja vieninieku. Vēl varam visi kolektīvi ierēkt par to, ka riepas bija jaunas tad, kad es vēl skolā gāju
Paralēli ir vēl kkādi sīkumi padarīti:
*Nomainītas putekļu gumijas pusasīm
*Noregulētas lampas, pēc TA servisā vēlreiz apstiprināja ka viss ir precīzi.
*Nomainīta eļļa motoram
*Nomainītas sveces
*Durvis pārjauktas, logu mehānismi saeļļoti
*Viduskonsoles kastītei vāciņu izrādās varēja sataisīt. Tagad darbojas kā jauns.
*Jauns MAFs uzlikts
*Vakuuma trubas pārskatītas un saliktas kā vajag
*Grīdas paklājs šofera pusē ielikts. Kāds zina kāpēc kupejām tieši viņu nav? W124 ir tā, ka grīdas apšuvums ir izņemams līdzīgi kā paklājiņš, tiešām cilvēki viņus sasmērē un izmet? un pēc tam vienkārši uz plikas bleķa grīdas ieklāj maximas paklājiņus. Nesaprotu. Vecajai kupejai nebija, šai kupejai nebija, vēl vairākas kupejas esmu redzējis kurām trūkst to grīdas paklāju tieši šofera pusē. Mistika
Paralēli ir vēl kkādi sīkumi padarīti:
*Nomainītas putekļu gumijas pusasīm
*Noregulētas lampas, pēc TA servisā vēlreiz apstiprināja ka viss ir precīzi.
*Nomainīta eļļa motoram
*Nomainītas sveces
*Durvis pārjauktas, logu mehānismi saeļļoti
*Viduskonsoles kastītei vāciņu izrādās varēja sataisīt. Tagad darbojas kā jauns.
*Jauns MAFs uzlikts
*Vakuuma trubas pārskatītas un saliktas kā vajag
*Grīdas paklājs šofera pusē ielikts. Kāds zina kāpēc kupejām tieši viņu nav? W124 ir tā, ka grīdas apšuvums ir izņemams līdzīgi kā paklājiņš, tiešām cilvēki viņus sasmērē un izmet? un pēc tam vienkārši uz plikas bleķa grīdas ieklāj maximas paklājiņus. Nesaprotu. Vecajai kupejai nebija, šai kupejai nebija, vēl vairākas kupejas esmu redzējis kurām trūkst to grīdas paklāju tieši šofera pusē. Mistika
- Cherbikoff
- Posts: 163
- Joined: 16 Nov 2017, 13:55
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Cherbikoff Mercedes-Benz E320 C124
Pavasaris pienācis, bet nekas darīts diemžēl ar viņu nav. Cerams drīzumā sanāks pieķerties. Lai sevi motivētu tika sapucēta un dažas normālas bildes uztaisītas
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0