Page 1 of 6

Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 13:24
by Black_smoke
Pirms nepilna gada iegādājos 2006. gada seat ibiza 1.9tdi FR.Sākotnēji gribēju cupra modeli,bet priekšroku beigās devu FR modelim,jo tas ir vizuāli identisks cupra modelim,bet tehniskās atšķirības ir nelielas - FR 130ZS, bet cupra 160zs.Auto tika pirks ar domu,lai savienotu savstarpēji grūti savienojamas īpašības un rezultātā iegūtu ātru, ekonomisku,viegli skrūvējamu un lēti uzturamu auto.Tāpēc arī izvēle tika izdarīta par labu ibiza FR 96kw versijai,jo svarīgi bija, lai stokā jau tur būtu gara 6gang kārba ar 240mm sajūgu un resnajām pusasī. Lai paceļot jaudu šie mezgli nebūtu kā "arhileja cīpsla" :emo:
Vizuāli auto ir pilnigs sleepers, salonā uz paneļa ir tikai turbo spiediena monometrs,bet tehniski ir palielināta jauda nomainot turbīnu un interkoleru kopā ar trubām.
Turbīna ir ar gultņiem, būvēta turbomotors,par pamatu ņemot bmw f10 2.0d 190zs turbīnu,kurai ielikti GTX tipa spārniņi.Karstā daļa ir no VAG 2.0 ,bet kompressora ārējā daļa no vnt20.Viss tas kopā ir devis kompaktu bolt on upgreidu,kas max boostu(1.9bar) sasniedz jau ap 1800rpm,bet 1bar ap 1300-1400rpm :drive:
Image
Image
Vēl ir nomainītas priekšējo plauktu bukses pret poly buksēm un uzlikts jauns divmassu sachs sajūga komplekts ar sachs ZF racing piespiedēj disku,kas paredzēts uz 520Nm griezes momentu.
Image
Frontālais intercoolers un ieplūdes trubas ir no seat ibiza Cupra R versijas.
Image
Image
Uz doto brīdi ibiza no 0-100km/h ieskrienas ~5,9-6,0s Vidēji tērējot 5,3-5,8L/100km pa šoseju un līdz 6,8L/100km pilsētā.

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 13:32
by arniks8
Kad čiposi?

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 13:36
by O.z
Pec nikneima uzreiz sapratu ka te būs pa gjelu. :cool:

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 13:37
by *Sicram
Nekautrējies, var ielikt arī bildes.

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 13:39
by Mellaish
arniks8 wrote:Kad čiposi?
tur jau iraid zirgābeļi saskrējuši zem kapotņikova. :emo: :emo: :emo:

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 13:40
by Mellaish
O.z wrote:Pec nikneima uzreiz sapratu ka te būs pa gjelu. :cool:
ne tikai pa ģēlu :naac:

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 13:42
by Black_smoke
arniks8 wrote:Kad čiposi?
Auto jau ir saregulēts un vadības blokā ierakstītas 2 programmas viena 1.9bar turbo spiedienu,bet otra (ziemas programma) ar 1.7bar max spiedienu,mērenu turbo spiediena pieaugumu līdz 2500rpm un mazākām degvielas dozām uz maziem apgriezieniem,lai novērstu bezjēdzīgu spolēšanu.

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 13:43
by *Sicram
Cik eiro maksā tāds hibrīdturbo ? :roll:

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 13:50
by Black_smoke
*Sicram wrote:Cik eiro maksā tāds hibrīdturbo ? :roll:
Nepilnus 700€
Bet galvenais mērķis nebija tikai pacelt jaidu,bet arī iegūt ātru boostu,kas atkal dod papildus ekanomiju.

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 14:10
by -AF-
Spiediens vēl huiņa, svarīgs aspekts cik labi spēj to noturēt. Un turbomotoram ar to kvalitāti ir kā ir, takā skaties piesardzīgi, iztestē kamēr jauna, lai ja kas varētu pretenzijas celt.

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 14:15
by arniks8
Bildi Tev nerāda ši iemesla dēļ
Screenshot_2018-11-22-13-14-25-393_com.android.chrome.png

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 14:19
by Black_smoke
-AF- wrote:Spiediens vēl huiņa, svarīgs aspekts cik labi spēj to noturēt. Un turbomotoram ar to kvalitāti ir kā ir, takā skaties piesardzīgi, iztestē kamēr jauna, lai ja kas varētu pretenzijas celt.
Bija arī manā gadījumā keza viņiem-divas reizes vedu atpakaļ,bet nu jau pēc regulēšanas esmu nobraucis 8000km.Un viss strādā lieliski-iepūšsss ātri un spiediens turas vienmērīgs līdz redline.

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 14:28
by Black_smoke
Braucot uz jaudas stendu biju noslinkojis un neuzliku interkūleru un uz stenda atklājās nepatīkams pārsteigums,ka ieplūdes temperatūra iet kosmossā,līdz pat 110°
Tāpēc arī mērijums lika vilties:
Image
Teorētiķi saka,ka -10° ieplūdē ir +2% jaudas,ar jauno kūleri ieplūdes temperatūra nepārsniedz 35°

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 14:59
by ray112
Droši var pajautāt mūsu lokālajam teorētiķim, viņš noteikti ko gudru pateiks par temperatūru un citām lietām :reeka:

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 15:05
by Black_smoke
Šos skaitļus,-10° = +2% minēja Gints_K,bet tas nebija saistībā ar ibizu.

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 15:12
by MissL
Black_smoke wrote:
arniks8 wrote:Kad čiposi?
Auto jau ir saregulēts un vadības blokā ierakstītas 2 programmas viena 1.9bar turbo spiedienu,bet otra (ziemas programma) ar 1.7bar max spiedienu,mērenu turbo spiediena pieaugumu līdz 2500rpm un mazākām degvielas dozām uz maziem apgriezieniem,lai novērstu bezjēdzīgu spolēšanu.
Tu to mašīnu pats būvēji? Atminos, ka pirms kāda gada redzēju ss.com šitādu un arī tur par ziemas softu pārdevējs rakstīja.

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 15:16
by Black_smoke
MissL wrote:
Black_smoke wrote:
arniks8 wrote:Kad čiposi?
Auto jau ir saregulēts un vadības blokā ierakstītas 2 programmas viena 1.9bar turbo spiedienu,bet otra (ziemas programma) ar 1.7bar max spiedienu,mērenu turbo spiediena pieaugumu līdz 2500rpm un mazākām degvielas dozām uz maziem apgriezieniem,lai novērstu bezjēdzīgu spolēšanu.
Tu to mašīnu pats būvēji? Atminos, ka pirms kāda gada redzēju ss.com šitādu un arī tur par ziemas softu pārdevējs rakstīja.
Tas bija cits,jau sabūvēts auto,biju arī to apskatīt-nepatika.
Jā,visus skrūvēšanas darbus esmu darījis pats.
Vadības programmu taisīja Kaross

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 15:20
by MissL
Ok, a cik Tev tur beigās jaudas? Vai tā arī nenomērīji ar IC? Kas ar smidzinātājiem? Spararats parastais, nevis stiprināts?

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 15:38
by Black_smoke
Pēc kūlera maiņas uz stenda neesmu bijis.
Smidzinātāji ir mazie 96kw
Gadā braucu ap 30000-40000km,tāpēc būvējot tika saglabāts ari komforts.Auto kas vibrē un kratās,es negribēju,tā pat kā likt gtb2260,bet sprauslu ražībai atbilstošs gultņu turbo un divmassu spararatu.

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 15:41
by MissL
Black_smoke wrote:Pēc kūlera maiņas uz stenda neesmu bijis.
Smidzinātāji ir mazie 96kw
Gadā braucu ap 30000-40000km,tāpēc būvējot tika saglabāts ari komforts.Auto kas vibrē un kratās,es negribēju,tā pat kā likt gtb2260,bet sprauslu ražībai atbilstošs gultņu turbo un divmassu spararatu.
Ok, man arī vēl standarta spararats, interesē cik viņš turēs :D
Un ar 2260 man viss ir tīri labi.