Page 2 of 6

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 15:51
by Black_smoke
Tad pasaki godīgi,cik liels ir tava auto turbo spiediens un pie kādiem apgriezieniem tas tiek sasniegts?

Es nākotnē gribu pielikt piekabes velkamo āķi,tāpēc vēlu sasniegts boosts neinteresē

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 15:58
by MissL
Black_smoke wrote:Tad pasaki godīgi,cik liels ir tava auto turbo spiediens un pie kādiem apgriezieniem tas tiek sasniegts?

Es nākotnē gribu pielikt piekabes velkamo āķi,tāpēc vēlu sasniegts boosts neinteresē
2,4 bar... Par max boost un rpm precīzi Tev tagad nepateikšu, bet nu kaut kur aiz 2 k rpm sapūš.

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 16:24
by Black_smoke
Ibizai 6. pārnesumā @1850rpm ir jau 120km/h,bet @3000rpm jau 180km/h,nez pie kāda ātruma 6. pērnesums kļūtu normāli izmantojams ar 2260 :D

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 16:28
by MissL
Black_smoke wrote:Ibizai 6. pārnesumā @1850rpm ir jau 120km/h,bet @3000rpm jau 180km/h,nez pie kāda ātruma 6. pērnesums kļūtu normāli izmantojams ar 2260 :D
Nav problēmu, ja nav dikti steidzīga apdzīšana, nemaz nepārslēdzu no 6 pārnesuma uz zemāku. Viss smuki notiek.
Manai 2260 vienīgi ir uzlabots rotors, bet visādi citādi parasta turbīna.
Aaaa, jā, ātrumus baigi nepētu, kad apdzenu.

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 17:04
by -AF-
Black_smoke wrote:Braucot uz jaudas stendu biju noslinkojis un neuzliku interkūleru un uz stenda atklājās nepatīkams pārsteigums,ka ieplūdes temperatūra iet kosmossā,līdz pat 110°
Tāpēc arī mērijums lika vilties:
Image
Teorētiķi saka,ka -10° ieplūdē ir +2% jaudas,ar jauno kūleri ieplūdes temperatūra nepārsniedz 35°
Aa jā , vēl turbīnām no turbomotors raksturīgi ka karsē gaisu ļoti, te pat Jurka var pakomentēt .

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 17:21
by *Sicram
un vispār, kad dot džeziņā, cik melns aiz tevis ir ?

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 17:23
by Black_smoke
-AF- wrote:
Black_smoke wrote:Braucot uz jaudas stendu biju noslinkojis un neuzliku interkūleru un uz stenda atklājās nepatīkams pārsteigums,ka ieplūdes temperatūra iet kosmossā,līdz pat 110°
Tāpēc arī mērijums lika vilties:
Image
Teorētiķi saka,ka -10° ieplūdē ir +2% jaudas,ar jauno kūleri ieplūdes temperatūra nepārsniedz 35°
Aa jā , vēl turbīnām no turbomotors raksturīgi ka karsē gaisu ļoti, te pat Jurka var pakomentēt .
Es domāju,ka manā gadījumā pie vainas bija mazais kūlers un tas,ka trūka it kā nebūtiska plastmasa,kas novadīja gaisu no priekšējās restes līdz kūlerim.Pat ieslēdzot lielo ventilātoru uz jaudas stenda temperatūra īsti nekritās.Bet nomainot kūleri problēma pazuda pilnībā.
Tā kā nedomāju,ka turbomotors manā gadījumā tur pie vainas

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 17:25
by Black_smoke
*Sicram wrote:un vispār, kad dot džeziņā, cik melns aiz tevis ir ?
Dūms ir ļoti neliels,arī TA dūmainība 0,58

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 22:41
by Black_smoke
[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=LgImQBirA ... e=youtu.be[/youtube]
Tā izskatās paātrinājuma uz doto brīdi.

Un vēl izskatās,ka mani pūliņi pievienot video nav diez ko veiksmīgi :D

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 22 Nov 2018, 23:44
by arniks8
Black_smoke wrote:
» Skatīties Youtube

Tā izskatās paātrinājuma uz doto brīdi.

Un vēl izskatās,ka mani pūliņi pievienot video nav diez ko veiksmīgi :D

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 23 Nov 2018, 00:32
by Kaross
Tas turbīnas mikslis ir kaut kas fantastisks. Reāli neticēju kādu brīdi, ka vispār tas ir iespējams. Tik zemos apgriezienos un tik augsts bōōsts nav nevienam auto vēl pieredzēts.
Nezinu AF, kas tev pret Turbomotoru, bet visu laiku tev viņi pie kaut kā vainīgi. Turbīna gaisu karsē tikai tajā brīdī, kad tā sāk darboties neefektīvā darba režīmā ārpus savas kompresora kartes. Nav iemesla kādu vainot pie tā, ka turbīna karsē gaisu, ja no tās turbīnas mēģina izspiest lielāku spiedienu (teorētisko jaudu) par to, kas paredzēts. Citādāk tāpat vien viņa gaisu nevar karsēt.
Ja celtnieks nopērk Fiskar lāpstu veikalā, mēģina ar to lāpstu špaktelēt sienas, tad jau tur nav vainīga sūdīga lāpsta vai Fiskar kā ražotājs. Tur ir vainīgs celtnieks, kas nepareizi lieto to lāpstu.

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 23 Nov 2018, 01:11
by puisietis
-AF- wrote:
Black_smoke wrote:Braucot uz jaudas stendu biju noslinkojis un neuzliku interkūleru un uz stenda atklājās nepatīkams pārsteigums,ka ieplūdes temperatūra iet kosmossā,līdz pat 110°
Tāpēc arī mērijums lika vilties:
Image
Teorētiķi saka,ka -10° ieplūdē ir +2% jaudas,ar jauno kūleri ieplūdes temperatūra nepārsniedz 35°
Aa jā , vēl turbīnām no turbomotors raksturīgi ka karsē gaisu ļoti, te pat Jurka var pakomentēt .
Turbosystems un Turbomotors jau laikam ir divi dažādi kantori. Turbosystems pēctam izlaboja savu kļūdu, iedeva jaunu turbo modeli, kas nekarsēja vairāk pa 45*, bet bedre protams... un viņiem kartes nebija,bet attiecīga cena produktam, salīdzinot pret garret. :rofl:

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 23 Nov 2018, 07:34
by -AF-
Aa tev bija turbosystems sory sajaucu.
Still ļoti skeptiski es pret tiem hibrīdiem, uzskatu, ka labāk piemeklēt rūpnieciski ražotu.
Bet nu ja strādāt tad veiksmi.

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 23 Nov 2018, 08:09
by Black_smoke
Turbo izvēle man radīja vislielākās problēmas,jo gribēju,lai viss tur notiek ātri un skaisti.Kā galveno vadlīniju izmantoju maksimālo sprauslu ražību,kas mana auto gadījumā ir ~230zs. Tad nu pēc ilgāka laika meklējumiem nonācu līdz pēdējās paudzes GTD1752VRK gultņu turbo,kāda stāv uz 2.0d 190zs bmw.Uzmanību piesaistīja,ka tas ir 2000ccm motors,kura stock jauda jau ir tuvu manai plānotajai.Pameklēju tādu turbo te pat Latvijā, Lietuvā, ebay...cenas par lietotu svārstas no 450-600€ pluss tam visam,turbo ir ar elektrisko aktivātoru,kas vēl jāpārbūvē. Tāpēc nolēmu piezvanīt uz turbomotors un izststāstit,ka gribu uz vakuma aktivātora pārbūvētu bmw turbo.Cilvēks otrā galā bija ļoti atsaucīgs un piedāvāja aizbraukt pie viņiem.Tā arī izdarīju-par cik turbo,ko izvēlējos ir no salīdzinoši jauna auto,tad uz vietas viņiem nekā tāda nebija,tikai jauns garrett chra no šāda turbo.Brīdi pacilājot izplūdes kolektors atklājās,ka to visu var salikt vag 2.0tdi 140/170zs kolektorā un kompressora pusē nolēmām nelikt 56mm spārniņus,bet atstāt standarta izmēra 52mm rotoru,to nomainot pret GTX garrett spārniņiem,kas ir vieglāki un ar lielāku ražību.Tas viss kopā sniedza bolt on upgreidu,kas droši var darboties līdz maksimālajai sprauslu ražībai sniedzot milzīgu atsaucību jau pie maziem apgriezienie.

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 23 Nov 2018, 10:23
by Black_smoke
Vēl varu pieminēt,ka pirms ķēros pie jaudas palielināšanas,sarūpēju citu motora galvu,kura tika izmazgāta no EGR piedegumiem,salikti jauni vārsti un uz speciāla CNC atjaunots vārstu sēžu leņķis.Kad tas viss bija izdarīts,tad galva tika svinīgi uzlikta un pievilkta ar ARL cietajām galvas skrūvēm.
» Skatīties Youtube

Image
Vēl visa šī procesa gaitā ibiza tikai pie jauna GATES zobsiksnas kompleta kopā ar ūdenssūkni.
Pēdējos gadus gan saviem gan klientu auto izmantoju tikai Gates zobsiksnas,jo ir nācies redzēt,ka citiem ražotājiem,pēc pirmajiem 10K zobsiksna ir izstiepusies jau par puss zobu.

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 26 Nov 2018, 09:51
by Black_smoke
Labrīt ar 2mm sniega kārtu :D
Image

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 26 Nov 2018, 12:56
by howitzer
Bļec, vismaz paraksts godīgs. :shura:

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 26 Nov 2018, 16:13
by Rudzinš
:yo: paraksts!

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 26 Nov 2018, 17:33
by Black_smoke
Varbūt kāds man var aizdot monometru ar ko nomērīt tandēm sūknim spiedienu?
Varu arī pieripot ciemos

Re: Black_smoke ibiza FR

Posted: 29 Nov 2018, 13:01
by Black_smoke
Šodien nomainīju degvielas filtru...protams,raksturīgi man pret jaudīgāku :reeka:
Image
Image