Pieczvaigžņu e34 528i
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Pa šo laiku auto pa lielam tiek tīri izmantots braukšanai. Kontūras tika aizvestas izvalcēt profilakses pēc un tad atdotas uz krāsošanu, kaut kad varbūt uz Jūnija vidu arī būs gatavas, līdz tam pagaidām ir balonu režīms.
Tika piemeklēti divi atsevišķi trūkstošie style 5 diski kam kopā nāca 18tā gada mazlietotas gumijas un varu teikt, ka bija jūtama atšķirība braucot pa mūsu ceļiem.
Kādam te nepatika kā izskatijās auto iekšpuse tam stāvot ziemas režīmā, taču pie tuvākās siltākās marta dienas viss tika smuki sakopts un protams āda iesmērēta ar mitrinātāju.
Tika piemeklēti divi atsevišķi trūkstošie style 5 diski kam kopā nāca 18tā gada mazlietotas gumijas un varu teikt, ka bija jūtama atšķirība braucot pa mūsu ceļiem.
Kādam te nepatika kā izskatijās auto iekšpuse tam stāvot ziemas režīmā, taču pie tuvākās siltākās marta dienas viss tika smuki sakopts un protams āda iesmērēta ar mitrinātāju.
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17045
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Par ādas kopšanu apjuatājies Howim, jo es jau tagad zinu ko viņš teiks - Turtle, maximas sūds! Jo Tev tie beņķi ir normāls speķis
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- omulis
- Moderators
- Posts: 5810
- Joined: 11 Jun 2004, 11:17
- Location: Ādaži, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Āda spīd, jo viņa ir netīra. Jāsāk ar ādas attīrīšanu nevis pa virsu dragat kkādus spīdumus. Atīrīt + balzāms un būs skaista mattēta āda.
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17045
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Nu nav jau par ko apvainoties
Darbā Howis man sakopa vairākas ādas mēbeles, kuras es domāju, ka ir nolietotas un metamas. Pēc tam, kad viņš bija uzšancējis ar saviem kopšanas līdzekļiem - es biju patīkami pārsteigts.
Tās taburetes vajag kārtīgi samazgāt ar ziepūdeni un tad ar kopšanas līdzekļeim un būs mega.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Pirms visu sasmērēju salons tika izsūknēts, lai tiktu vaļā no lielākuma putekļiem un pēc tam ar ziepjūdeni viss apslaucīts un nožāvēts un tad ar Turtle Wax pa kārtīgo beņķiem pārgāju pāri.
Pats nekad nebiju vispār kopis tos beņķus un tā man tāda pirmā pieredze bija tajā. Itkā sūdzības nav, jo neesmu ķīmiskās tīrītavas eksperts Droši var dot padomus ko un kā labāk.
Pats nekad nebiju vispār kopis tos beņķus un tā man tāda pirmā pieredze bija tajā. Itkā sūdzības nav, jo neesmu ķīmiskās tīrītavas eksperts Droši var dot padomus ko un kā labāk.
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
» Skatīties Youtube
Līdzīgu komplektu var nopirkt Smartservice, maksā ap 50E ar birstīti un mikrošķiedras lupatiņām.
Pāris stundas pacietīga darba un var salonu padarīt ļoti labāku.
Līdzīgu komplektu var nopirkt Smartservice, maksā ap 50E ar birstīti un mikrošķiedras lupatiņām.
Pāris stundas pacietīga darba un var salonu padarīt ļoti labāku.
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
This.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Tātad, īsumā par ādas saloniem. Āda spīd, jo tā ir netīra, taukaina. Pārklāta ar human slime, speķi, citiem mēsliem. Āda ir porains materiāls, kurā labi saķeras visāda draza. Ja ādas beņķim sāk zieķēt virsū visādus balzamiņus, tas ir tas pats, kas vaskot smilšainu, netīru auto, pirms tam to nenomazgājot.
Pirmais - nekad nevajag lietot 1000 IN 1 ALL PURPOSE CLEANER CONDITIONER SUPER PENIS ENHANCER BALZAM ALL IN ONE!!!111, jo fiziski nav iespējams attaukot ādu un to barot ar vienu ķīmiju.
Ādu var attaukot a speciāliem attaukotājiem, kuri nopērkami dažādos detailinga veikalos, taču katram mājās tāds viens jau ir - Fairy trauku ziepes.
Var uzjaukt bļodā/spainī siltu ūdeni (tik siltu, ka knapi var roku noturēt) un pieliet klāt to pašu Fairy. Tad ar mīkstu birstīti/švammīti (tādu, lai neskrāpētu ādu) mazgāt beņķi, paralēli liekās putas un izmazgāto drazu noslaukot ar citu lupatiņu - mikrošķiedras, kaut kādu dvielīti, papīra salvetēm, whatever. Silts, gandrīz karsts ūdens ir panākumu atslēga, jo tas foršāk parauj vaļā ādas poras un drazu dabūt ārā ir vieglāk.
Pagaidīt kādu brīdi, lai āda nožūst (es lapbrāt pa salonu plunčājos vasarā, salons maksimāli naski nožūst, ja auto atstāj saulē + ar ieslēgtu pečku ) un tad var uzklāt kaut ko, kas ādu pabaros, padarīs to mīkstu un pasargās no plaisāšanas. Te nu var meklēt internetos visādus līdzekļus, testēt un skatīties, kas pašam patīk, galvenais, lai tas ir balzams/kondicionieris ādas barošanai un aizsargāšanai. Ja tur virsū ir rakstīts arī CLEANING, izmet to mēslu pa logu. Pēc laba aizsarglīdzekļa uzklāšanas, ādai vairs nevajadzētu būt speķainai un spīdīgai, tai būtu jābūt viegli "matētai" un uz tausti ļoti patīkamai, maigai (protams, atkarīgs arī no ādas - Jaguārā āda ir pipec cieta).
Es savā darbā izmantoju jāšanas sporta inventāra (seglu, iemauktu, citu ādas lietu) kopšanas līdzekļus, jo tie ir saistīti ar manu profesiju un man viegli pieejami, bet noteikti ka mūsu pašu detailinga bodēs (carcare.lv, detailingmania.lv, utt) jābūt kam labam.
Ak jā, izvairies no līdzekļiem, kuru sastāvā ir silikons. Tas tikai padarīs ādu slidenu un spīdīgu, un arī pašai ādas veselībai par labu nenāks.
Cik bieži to darīt? Nu, par daudz to darīt nevar. Jaguāram to daru divas reizes siltajā sezonā, par Bembi pofig.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- TomSkarsts
- Spam addicted
- Posts: 390
- Joined: 16 Mar 2017, 18:51
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Rii
- Posts: 7585
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
būs labs
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Paldies dievam.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Vnk nav interese pisināties katru nedēļas nogali gar plauktiem, nav man pacietības un velmes kā citiem
Es domāju, ka labi izskatīsies tā kā ir un daudz maz ceru, ka pietuvosies tam izskatam ko es galvā visu laiku iedomājos.
Es domāju, ka labi izskatīsies tā kā ir un daudz maz ceru, ka pietuvosies tam izskatam ko es galvā visu laiku iedomājos.
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Var jau nolīmēt ar aliexpress alumīnija līmlenti.
Lūdzu, lūdzu, nav par ko!
Lūdzu, lūdzu, nav par ko!
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Tātad pa šo laiku auto ir sasniedzis apaļu jubilju - 30 gadi! Lidz VS dirst un peldēt diemžēl, bet nu īsti arī neceru uz to. Pa lielam tas ir vasaras daily auto un protams auto ir sagādājis mazas galvassāpes.
Tajā brīdī kad jūties komfortabli pēkšni negaidīts pārsteigums - tek ūdens gar priekšējo stoiku, pirmais ko nodomāju bija, ka lūkas noteka aizdirsusies neīstaja brīdī un nevarēju atstāt tā auto zem klajas debess, atļaujot salonam pārtapt par baseinu. Mainu kursu no mājām uz garāžu, rauju nost jumta apšuvumu un domāju kādā hujā atnāca notekas trubiņa nost no galvenās trubas pie lūkas.
Uzmetu citu hamutu, saliku visu atpakaļ un tad jau braucu talak.
Nākamais uzlabojums bija audio pilnveidošana. Tiku pie sen mekletajiem HiFi pīkstuļiem jeb midbeisiem iekš paneļa, tagad var izteikti dzirdēt augstos toņus nākam no paneļa augšpuses. Viņi izteikti skan skaļāk par oriģinālajiem pīkstuļiem. Tagad esmu pilnībā apmierināts ar audio kvalitati iekš auto, nebija nekādas gateriskas ovālās tumbas jaliek, viss ir pa OEM vietām bez papildus modifikācijām. Un pat nebija jāravē salons ara, lai ievilktu HiFi vadus.
Vecie pikstuli.
Jaunie.
TA jau vairs nebija aiz kalna un diemžēl uz to brīdi finanses bija patērētas un nācās dienu iepriekš pirms beidzas nolikt garāžā, lai pamarinējas nedeļu lidz algai. Pec tam jau dienas atlauja rokā, rindā sēžam un gaidam savu kārtu un TA ir rokā. Teorētiski rocene butu izbrāķējusi visu to padarīšanu, taču redzēja, ka viss pārējais tur ir labi un tomēr palaida cauri. Ievēroju, ka CO un CH stipri nokrities salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, pieņemu tāpēc, ka pārgāju no Circle K uz Neste.
Tad protams mazs mini mīts pie krastmalas.
Pēc tam jau sekoja ilgi gaidītais vizuālais uzlabojums - aizmugurējas lampas. Priekšā arī drīz būs tonētie pagriezieni. Pašam tagad tīkamāks skats uz tā auto aizmuguri.
Spontāni tiku pie priekšējām pasažiera durvīm delfīna krāsā, butu labi, ja kads piedāvātu arī pārējās tādā pašā krāsā.
Tad jau sakustējās beidzot tie Rīgas pazemes ūdeņi un sāku virzīties disku likšanai virsū, pirmais pirkums bija disku centriņi...
...tad jau sekoja riepu pasūtišana un disku vešana uz montāžu.
Tātad disku parametri: priekšā 8.5j ET13 un aizmugurē 10j ET15. Beigās uzliku 225/45 priekšā un 235/45 aizmugurē un tomer strīķējas riepas arkās ejot likumos asi, bet ar pilnu bāku tik dirsa nosēžas tā ka pirkstus nedabūt cauri.
Nosvinēti Līgo laukos pie drauga un kur nu vēl bez bildes ar alus pudeli plauktā
Atpakaļceļā apciemots vietējais Siguldas psihais, kas tracina visus ar savu 4.0 V8
Tajā brīdī kad jūties komfortabli pēkšni negaidīts pārsteigums - tek ūdens gar priekšējo stoiku, pirmais ko nodomāju bija, ka lūkas noteka aizdirsusies neīstaja brīdī un nevarēju atstāt tā auto zem klajas debess, atļaujot salonam pārtapt par baseinu. Mainu kursu no mājām uz garāžu, rauju nost jumta apšuvumu un domāju kādā hujā atnāca notekas trubiņa nost no galvenās trubas pie lūkas.
Uzmetu citu hamutu, saliku visu atpakaļ un tad jau braucu talak.
Nākamais uzlabojums bija audio pilnveidošana. Tiku pie sen mekletajiem HiFi pīkstuļiem jeb midbeisiem iekš paneļa, tagad var izteikti dzirdēt augstos toņus nākam no paneļa augšpuses. Viņi izteikti skan skaļāk par oriģinālajiem pīkstuļiem. Tagad esmu pilnībā apmierināts ar audio kvalitati iekš auto, nebija nekādas gateriskas ovālās tumbas jaliek, viss ir pa OEM vietām bez papildus modifikācijām. Un pat nebija jāravē salons ara, lai ievilktu HiFi vadus.
Vecie pikstuli.
Jaunie.
TA jau vairs nebija aiz kalna un diemžēl uz to brīdi finanses bija patērētas un nācās dienu iepriekš pirms beidzas nolikt garāžā, lai pamarinējas nedeļu lidz algai. Pec tam jau dienas atlauja rokā, rindā sēžam un gaidam savu kārtu un TA ir rokā. Teorētiski rocene butu izbrāķējusi visu to padarīšanu, taču redzēja, ka viss pārējais tur ir labi un tomēr palaida cauri. Ievēroju, ka CO un CH stipri nokrities salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, pieņemu tāpēc, ka pārgāju no Circle K uz Neste.
Tad protams mazs mini mīts pie krastmalas.
Pēc tam jau sekoja ilgi gaidītais vizuālais uzlabojums - aizmugurējas lampas. Priekšā arī drīz būs tonētie pagriezieni. Pašam tagad tīkamāks skats uz tā auto aizmuguri.
Spontāni tiku pie priekšējām pasažiera durvīm delfīna krāsā, butu labi, ja kads piedāvātu arī pārējās tādā pašā krāsā.
Tad jau sakustējās beidzot tie Rīgas pazemes ūdeņi un sāku virzīties disku likšanai virsū, pirmais pirkums bija disku centriņi...
...tad jau sekoja riepu pasūtišana un disku vešana uz montāžu.
Tātad disku parametri: priekšā 8.5j ET13 un aizmugurē 10j ET15. Beigās uzliku 225/45 priekšā un 235/45 aizmugurē un tomer strīķējas riepas arkās ejot likumos asi, bet ar pilnu bāku tik dirsa nosēžas tā ka pirkstus nedabūt cauri.
Nosvinēti Līgo laukos pie drauga un kur nu vēl bez bildes ar alus pudeli plauktā
Atpakaļceļā apciemots vietējais Siguldas psihais, kas tracina visus ar savu 4.0 V8
- Rii
- Posts: 7585
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Izskatās traki labi
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.