Page 1 of 12

Pieczvaigžņu e34 528i

Posted: 02 Dec 2018, 21:42
by 5STAR
DAUDZ TEKSTA
Labas dienas riepu kūpinātājiem,

Papētiju citus e34, kas burnout.lv lietotājiem ir bijuši un intereses pēc iemetu CSDD un konstatēju, ka lielākā daļa vairs uz ceļiem neatrodas, taču sagribējās kādu latviešu saitu kur apkopot informāciju un paveikto par savu e34. Cerams ir vēl kādi kadri kam e34 iet pie sirds tikpat daudz cik e30 :naac:

Tātad, pēc divām neveiksmīgām žurciņām (e36), kuras tika iepirktas tīņu gados kad tavs draugs nopirku vienu un tev arī gribējās, izdomāju pārsēsties uz auto, kas īstenībā jau mazotnē jau patika, jo kaimiņam bija - BMW e34. Šis bija otrs eksemplārs, kas tika skatīts un tas, ka viņam bija tikko izieta TA tikai uzlaboja visu.
Auto likās daudz maz labs, diski smuki, kaut arī iznesumi nebija pareizie priekš e34 ko vēlāk tikai uzzināju, braukt brauca uz priekšu, aizmugurē čīkstēja atbalsts, bet nu tikuntā patikās viss. Problēma vienmēr bijusi, ka man gribas kaut ko uzbūvēt, uzlabot utt taču bāze tam vienmēr ir bijusi sūdīga, tāpēc domāju, ka ar šo auto tikai nobraukšu vasaru un būs labi. Un protams viss sākās no čīkstošā atbalsta un pašlaik ir beidzies ar pilnas virsbūves atrestaurēšanu, bet nu par to vēlāk.

2016. gads 17. maijs - diena kad šis auto nonāca manās rokās. Bilde no sludinājuma.
Image
Image


Nebija diez ko priecīgs, ka motors iekš viņa bija m20b25, jo sirds kārojās pēc m50, taču visi pārējie eksemplāri bija metami. Īpašnieks vismaz godīgi pateica, ka motors iet uz beigām, bet nepateica, ka bija mazliet dibenā sists, bildes vēlāk internetā uzgāju netīšām. Aķis bija jau aizvilkts uz aizmuguri tākā viss ķip gatavs priekš m50 swapa :rofl:
Braucu visu vasaru laimīgs, pabiju Latgalē, Lietuvas pierobežā un vēl šur tur.
Bilde no Biržiem:
Image

Tātad 2016. gads:
Spoiler
Show
Ar auto braukājos, taču čīkstošais atbalsts krita uz nerviem, auto prasījās pēc savirzes tāpēc netālu no mājām aizdzinu uz pirelli key point. Pie savirzes uzprasīju, lai samaina atbalstus aizmugurē un sataisa savirzi, savirzei bija vajadzīgi jauni stūres pirksti, kas tika apmainīti un auto beigās ripoja taisni bez liekām čīkstoņām.
Turpināju ripoties apkārt līdz brīdim kamēr noķīlēja priekšējais kreisas bremžu suports un paliku bez bremzēm uz pāris sekundēm, tas vēlāk tika novērsts un braucu tālāk. Ta protams sākās visi upgreidi un tad pirmais no lielajiem bija TA Technix amīšu un atsperu komplekts, kas tika ieķerts no psih-arno, beigās tika konstatēts, ka manējie amīši visi bija iztecējuši tākā laikam jau sen vajadzēja šo izdarīt.
Image

Vienmēr bija paranoja un tendence bāzt galvu zem grīdas ik pa laikam un apskatīties vai nav kāds caurums un beigās protams tika uziets caurums, kas bija tieši zem šofera krēsla. Jau pie pirkšanas apskates bija skaidri redzams, ka kaut kas ir ķīmiķots ar grīdu un domkrata vietas principā vairs neeksistēja, tikai viena bija daudz maz idzīvojusi.
Gada beigās izlēmu ieziemot tieši dienu pirms uznāca putenis, ziemas riepas tāpat nebija. Iebāzu kaut kādā garāžā kurā īstenībā bija mitrāks gaiss nekā ārā taču decembra beigās tika sarunāts viens cilvēks, kas sametinās grīdu un piespiedu kārtā nācās 2017. gada ziemu nobraukt.
2017. gads: - šeit sākas nopietnu vīru lietas
Spoiler
Show
Auto daudz maz uz ātro sametināts un kaut kādas ziemenes atrastas un laižam ielās.
Image

Uz mazu brītiņu sagribējās šķūningu un ieķēru pa velti caur čomu tonētas aizmugurējās lampas
Image

Jau kopš janvāra biju m50b25 swapa meklējumos tieši priekš e34, taču nekas labs nebija pieejams un beigu beigās pienāca marts - motors aizgāja pie dieviem, rokeris noplīsa un skanēja kā (r)audi.
Cilvēki apkārt pierunāja atrestaurēt esošo, ķip lētāk būs un nav tik traki, cik tad tur tie gredzeni un šāles maksā - huiņa, dzelži, kapeikas, vismaz nebūs konstruktors utt. :emo:
Izdomāju remontēties autovieta.lv, jo cik skatījos viņiem bija lielāka saprašana klasiskajos BMW, tātad sākas lielo puišu lietas:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Beigās tika uzbūvēts 2.8 strokeris, kas noteikti nav bieži sastopams iekš e34. Ja atmiņa nepieviļ no mana motora tik vien palika vārstu vāks un karteris, visam pārejām bija vakars uz ezera.
Tad bijušajam klasesbiedram vajadzēja naudu, lai tiktu pie pārējiem tautiešiem iekš UK un bija negribīgi gatavs notirgot no sava ex-e34 salonu. Es personīgi tikai gribēju melnu ādas salonu, kas diemžēl šajam nebija pašā sākumā, tikt pie sporta beņķiem es vēl mazāk sapņoju, taču BMW dievi svētija mani šķīsteni ar šo pagodinājumu. :D

Tiku pie melnas ādas sportsitzēm, kopā ar durvju apšuvumiem un sākās skrūvēšanas darbi. Stūri biju jau 2016. gada beigās samainījis uz mazāka diametra sporta stūri, kas bildēs būs redzams.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Tālāk sekoja kaut kas interesants, draugs ieminējās, ka mums vienam pazīstamam uz e34 stāvot "bloķis", es domāju svarka kārtējā, kas mani absolūti neinteresēja, bet nu labi nocēlām nost, atsitām vāku vaļā un pavērās labs skats:
Image

Divreiz nedomājot, sapiķoju 200 naudas un savācu viņu.
Jaunais motors bija jau nobraucis savus 800km "iebraukšanas" laiku un bija pienācis laiks mainīt eļļu, pie viena tika pasūtīta jauna blīve vākam priekš LSD, jo hermētiķis vnk laida garām un tika uzmests virsū. Viss tika operatīvi izdarīts iekš K&E Motors servisa.
Image
Image
Image
Image

Jūnija vidū tika ieķerti RH MBN diski, 2x8j ET10 un 2x10J ET17, varbūt daži tagad kasīs galvu un domās kāpēc es viņus vēlāk notirgoju, bet nu man godīgi sakot kopš uzlikšanas virsū viņi gluži pie sirds tik traki negāja un vēlāk tika notirgoti nost.
Image
Image
Image

Pie K&E Motors viesoties pamanīju, ka viņiem stāv kaut kāds e34 uz detaļām, apstaigāju apkārt, pamanīju pelēkus rekārus un citādus labumus, ar roku pabakstīju logu tīramo mehānismu un sapratu, ka gribu viņu un protams tiem kam ir e30, e34, e32 un varbūt kādi citi vecie modeļi zin par ko es runāju - lufte mehānisma trapecijā.
Image
Image

Braukājos tālāk līdz novembrim, domāju, ka vajag to auto pa riktīgo savest kārtībā beidzot, japārmetina sliekšņi un grīda šur tur, taču tas izvērsās par nopietnāku darbu nekā bija paredzēts.
2018. gads:
Spoiler
Show
Sākas metināšanas darbi, citi teiktu, ka nav jēgas ieguldīt vecā lūznī vai arī, ka varēji nopirkt Vācijā citu kuzavu un ar to tālāk darboties, taču te citi skrūvē e36 un es neko nesaku - katrs iet savu ceļu :cool:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Auto tika daļēji pārkrāsots, jo neesmu miljonārs, taču cerība ir kādreiz pilnu pārkrāsošanu veikt, lai nav toņu izmaiņas, jo pašam tas krīt uz nerviem.
Ziemas laikā tika ieķerti Remotec mesh diski R15 priekš vasaras, jo zināju, ka naudas priekš R17 nebūs, bet nu savu nokalpoja un nesen tika pārdoti tālāk.
Kā saņēmu auto tā tika braukts uz tehnisko apskati kuru protams izgāju ar pirmo kā bija paredzēts.
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Pēc tam izdomāju, ka beidzot vajag hella dark replikas, par laimi bija ieķerts vēlviens pāris lukturu kuriem tika ielikti krusti un viss pārējais, uzlikti jauni stikliņi pie viena. Stara kvalitāti var redzēt bildē, vecie lukturi vs jaunie.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Liels paldies Jankam no Siguldas, kas uzmeistaroja viņus :-D

Pēc tam izdomāju ietestēt pasaules slavenos K&N gaisa filtrus, godīgi sakot nezinu vai jūtu atšķirību vai nē, bet nu liekas itkā, ka asāks cēliens tomēr ir.
Image

Nopirku jaunus TYC migliniekus, jo vecie Hellas vairs ne sūda nespīdēja kaut arī tika izjaukti un iztīrīti. Pie čoma salodēju miglinieka vadu, jau vesalu pusotru gadu braucu bez strādājošiem migliniekiem.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Ja labi būsiet ievērojuši iepriekšējās bildēs man aizmugurē stāvēja logu tīrāmā kājiņa. Tā bija domāta, lai manuāli varētu iekurbulēt salona ventilatoru, jo tas man negāja kopš nopirku auto, taču šogad beidzot tas tika samainīts uz jaunu thermotec ventilatoru un viss strādā kā vajag un neko nevajag vairs iekurbulēt :emo:
Image

Nopirku jaunas BOSCH slotiņas, kuras sen jau vajadzēja uzlikt un rezultāts bija diena pret nakti. Pie viena beidzot saņēmos un ieķēru jaunu Pioneer TS-WX300A sabuferu, priekš aktīva sabufera rībina labi.
Image
Image
Image

Septembrī vajadzēja aizlaist līdz Tallinai pie draudzenes tantes, salējām pilnu bāku un laidām ceļā, vispirms vajadzēja apstāties Valkā pārnakšņot un tad no paša rīta uz Tallinu. Ceļš bija ap 800km turp atpakaļ, varbūt pat vairāk, līdz Rīgai atpakaļ tiku ar vēl 20+l bākā, tākā esmu daudz maz apmierināts, taču prasās pēc 6tā roba un kruīza :naac:
Samainīju eļļu pirms ceļojuma, jo iepriekšējā konkrēti nesa pēc degvielas un bija melna kā piķis, auto tak bija pusgadu nostāvējis bezkustībā un laidu ceļojumā.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Tālāk tika nomainīta čarkostošā tumbiņa pie kājām uz pagaidu laiku ar citu jaudīgāku, kas laikam nākusi no Hi-Fi opcijas - 40W tumbiņa. Tika iegādāti resnāki stabilizatora stieņi, 25mm priekšā un 16mm aizmugurē, kas bijusi reta opcija universāļiem. Stiprinājumi buksēm tika daudz maz sakopti no rūsas, jo jaunus pa 24 eur gabalā es negribēju likt. :dusma:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Ar šo auto ir kā "hate/love relationship" kaut kas noplīst, uznāk dusmas, bet tomēr beigās tu to auto mīli un šoreiz man bēdu sagādāja drosele, kuru jau būšu mainījis trešo reizi. Vaina tika atrasta tajā, ka nebija ierobežotājs grīdā, kas ļāva pedālim iet reāli "grīdā" tādejādi laužot droseli, tika sagrābtas visas droseles kuras varēju sagrābt kuras būs rezervei ja nu kas :naac: :naac:
Ieķēru arī oriģinālo "groziņu" un "sietiņu" tumbām aizmugurē, jo pašreizējās 20cm tumbas tik ravētas ārā, jo izskatās drausmīgi.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Auto pašlaik ir ieziemots, taču darbi turpinas, par plāniem labāk nestāstīšu, darbi vairāk parādīs.

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Posted: 02 Dec 2018, 21:57
by arniks8
Smuks trīm ceturtais, veiksmi darbos :cool:

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Posted: 02 Dec 2018, 21:58
by 5STAR
Vakar sāku likt jauno aizmugurējo stablizatoru un konstatēju, ka viens no stiprinājumiem ir salocījies un abi ir norūsējuši pa riktīgam. Būs jāsūta jauni, līdz tam brīdim skrūvēšana ir uz pauzes.

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Posted: 02 Dec 2018, 22:02
by smith
Benbis bonba nice

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Posted: 02 Dec 2018, 23:23
by -AF-
Blin feins topics, prieks lasīt, skatos pāris bildes no pļavnieku blakus pagalma, tu tur dzīvo?

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Posted: 02 Dec 2018, 23:29
by 5STAR
-AF- wrote:Blin feins topics, prieks lasīt, skatos pāris bildes no pļavnieku blakus pagalma, tu tur dzīvo?
Pats esmu no centra, patīkami dzirdēt labus vārdus no tevis, jo arī mazliet sekoju tavam turbo projektam, dzīvē arī mazliet redzēts. Bija pirms gada plānā aizdzīt pie tavējiem @ turbochip.lv saregulēt kompi priekš jaunā motora, bet nu aptrūkās naudas, e34 nav lēts prieks. :D

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Posted: 03 Dec 2018, 08:36
by -AF-
Tev tur vecais Bosch motronik stāv , par cik tev ir palielinājies dzinēja tilpums un attiecīgi suknejama gaisa apjoms vajadzētu pieregulēt, bet ieteiktu apsvērt domu uzlikt vadības sistemu no m50b25 ar individualajām spolēm, no tā tu labu upgreidu dabūsi+ noregulēt.
Šā vai tā regulēšana 200€ maksā.

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Posted: 03 Dec 2018, 09:42
by 5STAR
Par m50 vadību esmu dzirdējis iepriekš, taču nezinu vēl kad līdz tam tikšu. Ir citas tehniskas nianses, kas jāatrisina vispirms, pie tā varbūt pieiešu kad vizuālais būs savests kārtībā. Sajūgs arī drīz ies uz beigām un pakaļējais tilts arī staigā kur sirds kāro. :(

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Posted: 03 Dec 2018, 09:57
by howitzer
Ahujennnableg!
Viss kā pirms 10/15 gadiem! <3 Hellas, baloni, vecās numurzīmes, melnais salons, M20, vsje djela. :cool: Par M20 motora saglābšanu atsevišķs groziņš ar respekta punktiem! :grudaks:

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Posted: 03 Dec 2018, 15:05
by Juzix
Kad meklēju savu e28, vienubrīd ar sāku skatīties uz e34/e32, bet ja e28 vienk bija nopuvuši, tad e34 vienk bija nojātas miskastes
Arī liels +1 par m20
Pastāstīs sīkāk par storkera būvi. Kas no kā utjp.

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Posted: 03 Dec 2018, 15:07
by Jūda
howitzer wrote:Ahujennnableg!
Viss kā pirms 10/15 gadiem! <3 Hellas, baloni, vecās numurzīmes, melnais salons, M20, vsje djela. :cool: Par M20 motora saglābšanu atsevišķs groziņš ar respekta punktiem! :grudaks:
+1 jau sabijos nosaukuma dēļ, ka būs m52b28

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Posted: 03 Dec 2018, 16:34
by 5STAR
Diži daudz nepastāstīšu par to strokeri, jo es neliku kopā, bet nu visam pamatā bija kloķene no m52b28 :cool: bet nu cik atminos laikam tad no 3 motoriem tika tas viens salikts, jo manējam kā saka viss bija slikti :D divi virzuļi čau, sadalenes čau, galvai čau utt, savus 350k bija veiksmīgi nobraucis
Bija ideja īstenībā iemest divvanosu m52b28 iekšā, bet nu kaut kā atrunāja no tā un beigās paliku pie šī paša, tik škrobīgi tas, ka specifiskas detaļas jāmeklē atsevišķi e30 nodaļā, jo visi aizmirsuši, ka šie motori arī nāca iekš e34 kuzava.

EDIT:
Mazliet izrīkojos ar vecajām ziemenēm, tāpat vecas un vairs nekam citam nederīgas :naac:
» Skatīties Youtube


Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Posted: 03 Dec 2018, 18:05
by J.K.jr.bad.
m20 forever!

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Posted: 04 Dec 2018, 00:31
by howitzer
Ak jā - jebkurā E34 topikā jābūt šim video. :aiwa:
» Skatīties Youtube

Šis ir before Tevzadze was cool.

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Posted: 06 Dec 2018, 19:03
by rrrainis
VS statuss arī plānā? :D

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Posted: 06 Dec 2018, 23:04
by 5STAR
Diezvai iedos, lielāks blats ar vecajām numurzīmēm. :naac: kaut gan atvieglot mani no 137 eur katru gadu nenāktu par ļaunu.

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Posted: 06 Dec 2018, 23:20
by VuskansDavis
var jau paturēt nr zīmes, tik cik ieraksts teh pasē, labojiet mani, ja kļūdos

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Posted: 07 Dec 2018, 10:48
by Juzix
Kārtojot VS statusu nr zīmes var paturēt esošās.

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Posted: 07 Dec 2018, 12:11
by 5STAR
Čoms iedeva uzmērīt diskus, jo interesēja kā R17 izskatīsies uz mana kad atsperēm gumijas izravētas :emo: secinājums tāds, ka jāliek būs OEM izmēru riepas uz R17 235/45 priekšā un 255/40 aizmugurē, arkas kaut kā jāaizpilda, varbūt vēl kādu flanci vajadzēs
Image
Image
Pagaidām putekļus krāj kamēr darbi uz pauzes :(

Re: Pieczvaigžņu e34 528i

Posted: 07 Dec 2018, 12:27
by Fretka
Nevienam nav noslēpums, ka diski dod kā minimums 80% vizuālā izskata un tagad tas auto izskatās tieši tik daudz labāk :cool:
Period and size correct diski. Ļoti labi.