Parasts E34

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

-AF-
Posts: 3775
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Parasts E34

Post by -AF- » 12 Mar 2019, 12:57

es nesaku ka nevajag smērēt, saku ka nevajag tak visu stoiku uzreiz nozieķēt kā neatkarīgas sievietes dildo. Un jā kapara smēre tam toč nav labākais risinājums, es ar litolu sasmērēju.
Tīri iesaku, pa ielam man pie dirsas kas ar tiem TA notiks :naac:
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Hazard
Posts: 83
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34

Post by Hazard » 12 Mar 2019, 13:14

-AF- wrote:
12 Mar 2019, 12:57
es nesaku ka nevajag smērēt, saku ka nevajag tak visu stoiku uzreiz nozieķēt kā neatkarīgas sievietes dildo. Un jā kapara smēre tam toč nav labākais risinājums, es ar litolu sasmērēju.
Tīri iesaku, pa ielam man pie dirsas kas ar tiem TA notiks :naac:
Oke :cool:

Hazard
Posts: 83
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34

Post by Hazard » 12 Mar 2019, 13:14

Tad devos ar visu kas ir pie zinošākiem cilvēkiem kas ko ieteiks. Un te atkal otrs fail. TA Tehnix apmeloja ka derēs atbalsti priekšs mana E34. Vel detaļu pasutinātajam teicu ka paliecināties ka uz sarežģīto atbalstu iet tas komplekts. Protams ka atrunās gāja ka viss der viss kul... Pie tam tā nagla meloja ka deres ar to KOMPLEKTU KO UZSŪTĪJU. WTF. Bet realitātē.
Image
Image
Image
Tad te saprasts ka atbalsti ir uz citiem atbalstiem, amjiem.
Image
Tad uz doto mirkli atmetu ideju tos likt. Uz deguna TA un jāsaliek auto vismaz braucošu. Ka iepriekš minējis ka uzliku glāžu savilci. Tātad auto bija braucošs. Aizmugurējā ass palika augstāka. Priekša stipri jūtamāk bija zemāka un pilnība savādāk strādāja. Pirms tam ilgi meklējis, kas man dziļās bedres sita cauri. Un nomainot faktiski visu palika pēdējais variants ka amis gan jau pats iet uz beigām (Tas ar īsti bija iemesls kāpēc gribēju pa reizi visu komplektā nomainīt). Un te pēc visa šī, pēc 3 dienam sakot jaucot priekšu konstatēts ka otrs amis iztecēja pabraukājot šīs 3 dienas. Haha, ka saka glāžu savilce strādā. :D
Priekšu nocelt jau bija vieglāk, un ar pieredze jau lielāka bija.
Kā beidzot varēju ķerties klāt ABS devējiem. Ar datoru skatoties rāda priekšējo pasažiera. Kad atvieno to rada ka neatrāda vadātāja pusē WTF? Oke, ņemu nost un izpētot manuālus, krievu forumus, sāku mērīt.
Image
Tā ka atbalsts tajā pusē mainīts 2 gadi atpakaļ, negribējās mest misenē. Bet amis pierusējuši pie tā atbalsta nereāli. Nenonemt. Kā ari apakšēja amja skrūve ar neiesperami atskrūvēt. Tā ka man garāža nav visu ko vajag dodos pie brāļa.
Image
Bilsteini teikšu nokalpoja godam. Pie manis no 2009 un zem jautājuma cik pirms manis braukts. Nomira 2018.
Image
Image
Tā ka tā visa kontrakciju ir neatskrūvējama, tika izlemts ka vnk nofleksēt ami. Tā pat metams.
Image
Image
Tad palika otra problēma atdalīt amja galu no atbalsta. Brālis saka nereāli izpresēt lai paliek dzīvs. Necentās pat darīt. Bet tad padomāju iebraukt pakonsultēties te servi citā vai var izpresēt. Ar pieredzi un normālu presi atbalsts ārā un viss čotka.
Image
Kā var redzēt ka labi sasēdies bija atbalsts.
Un protams atsitēji un putekļaizsargi metami
Image
Tad ķēros klāt tīrīt no rūsas lai var vispār uzskrūvēt līdz galam regulējamo daļu.
Image
Image
Un te atkal šaize.
Nekādies nesanāk savilkt atsperi ka nākās tās formas dēļ. Un tad jau likās man tas viss ļoti jocīgi. Jo ja sēdināta atspere vajadzēja maukties virsū bez savilcēm.
Image
Bet nu oke kaaaaaut ka paveicas un uzmaucas.
Image
Pabaudīts ABS devējs, rada pretestība ka nakas, kustinot rumbu viss strādā redz. Tāpēc neko nevarēju saprast kāpēc tā pat uz datora rada ka nestrādā pasažiera. Bet tur viss ok. Mistika. Bet to atstāju kā ir kamēr. Ķēros klāt otrai pusei
Te atkal sakas sex. Skrūvējot vienu skrūvi nost atbalstam viss. Atbalsts pabira.
Nācās mocīties ar fleksi uzmanīgi griezt nost
Image
Te vel man prata lido tā doma – tas tak ātri, viegli, ko tur nenomainīt, max 30 min... :D
Image
Nu šinī puse bija skaidrs ka mainīšu atbalstu pirms ķēros klāt. Bet nebiju domājis ka var būt tik traki.
Skrūvēšanas laikā vel konstatēts ka kāds man ne pa vītni suporta skrūves pieskrūveja...
Atkal uz šrotu pēc skrūvēm, jo nu ja likt ta likt.
Image
Tad pērkot atbalstu Ape, paldies dievam apskatījos tur pat iekopjat auto. Pēc koda uz kastes viss ok bet atbalsts iekša tāds, no subara kaut kāda. WTF? Appist gribēja vai?
Image
Image
Gāju atpakaļ runāties, bet nu beigas atnesa to kuru vajag.
Image
Tad otra pusē tik saldi negāja. Nācās iet uz noliktavu kur stāvēja normāls instruments tādām lietām. Jo nekādies nevarēju necentrēt atsperi skaisti atvelkot ar savilcēm atsperi. Tad bija skaidrs ka jāmaina gumijas augšā, bet uz deguna TA un vajadzēja braucošu auto un atpstaju kā ir. Brālis ieteica lai braucu pie tā un saliksim.
Image
Ka mēs viņu saukājam šaitana :D
Image
Image
Tad viss veiksmīgi salikts lai varētu iziet ikgadējo TA.
Image
Ilgi pētija man tos saliktos amjus un koilas, kratīja ilgi un nereāli meklēja pie ka piekasīties. Pat izložņāja man visu motortelpu no lejas, līda ar galvu gandrīz iekša zem pannas, nu WTF? Nu nav tur eļļas kur tu tur lieni.. Vēlāk beigās man pirms braukt projām pasaka:”Braucot ara, aiz vārtiem izgrieziet stūri maksimāli pa labi un izbrauciet. Pārbaudīsim reduktoru.” Tajā mirkli man bija tāds WTF? Nopietni
Un tagad varēja beidzot solīto max sedinājumu saregulēt leja un izbaudīt dēli.
Uuuuuuuun saregulējot maksimāli uz leju sanāca.
Image
Image
Image

Un domāju jūs saprotat cik es biju dusmīgs. Darbs un materjali vējā. Zvanot stastot situāciju ka iesmērēja sūdu man atbild – A tu pamēģini izņemt regulējamo skrūvi un visas savas "prsotavkas"!!! Tas to dēl tev tik augsts. Visiem ir tak oke.... Es tak neticu, sabildē, nevar būt tak...Meloju tak...
Jā jā darīt man nav ko ka melot.
Es domāju ka man tur neko nemainītos 1-2cm pat ja nodropošu, viss dirsā...
Esmu galīgi vīlies TA un domāju ka vairāk nevēlos no tas firmas neko ne iegadāties ne dzirdēt. Ar tādu attieksmi supporta ar klientiem. Atbalsti nederēja neuzliku, da vel nav zems. Džips. ibiomat.

User avatar
Fretka
Posts: 16161
Joined: 17 Jul 2009, 14:07

Re: Parasts E34

Post by Fretka » 12 Mar 2019, 13:22

:reeka:
Zems kā pisiens
"Kad būs izbrauciens?" Racing team

-AF-
Posts: 3775
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Parasts E34

Post by -AF- » 12 Mar 2019, 13:32

par atsperēm nemīz, tās par kādiem 2-3cm sasēdīsies ātri, piepis pilnu salonu ar draugiem un aizbrauc kkur
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Hazard
Posts: 83
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34

Post by Hazard » 12 Mar 2019, 13:33

-AF- wrote:
12 Mar 2019, 13:32
par atsperēm nemīz, tās par kādiem 2-3cm sasēdīsies ātri, piepis pilnu salonu ar draugiem un aizbrauc kkur
:reeka: :reeka: :reeka: :reeka: :reeka: :reeka: :reeka: :reeka: :reeka: :reeka: :reeka:

User avatar
5STAR
Posts: 51
Joined: 29 Nov 2018, 00:14
Location: Rīga

Re: Parasts E34

Post by 5STAR » 12 Mar 2019, 13:40

Man pa lielam tāds pats appisiens ar TA Technix atsperēm. Galīgi nav tas, beigās izravēju gumijas un tad daudz maz vēl nosēdās, bet fakts kā tāds, ka TA ir konkrēts mēsls. :D
Tas derēs par mācību tiem, kas apsver ņemt kko no TA.

User avatar
Fretka
Posts: 16161
Joined: 17 Jul 2009, 14:07

Re: Parasts E34

Post by Fretka » 12 Mar 2019, 13:45

E36 un E46 gadījumā TA ikdienas auto vajadzības pilnībā izpilda - viss der plug n play, nosēdināt var līdz zemei un, atstājot pie normālas regulācijas, auto gan izskatās zems, gan ir braucams.
E34 gadījumā ir pilnīgas auzas, kā to var redzēt šeit :aiwa:
Zems kā pisiens
"Kad būs izbrauciens?" Racing team

-AF-
Posts: 3775
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Parasts E34

Post by -AF- » 12 Mar 2019, 13:58

TA uz e46 da [censored] protams, uz katra pampaka sit cauri gan statni gan žolki, tās atsperes koilam ir stipri mīkstākas par oem.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
Fretka
Posts: 16161
Joined: 17 Jul 2009, 14:07

Re: Parasts E34

Post by Fretka » 12 Mar 2019, 14:16

Neko nesit cauri ar medium sēdinājumu. Atsperes mērītas 5-6kg, gan E36 gan E46. Normāla cietība ikdienas lietošanai.
Es ticu, ja atregulē uz salīdzinoši zemu pozīciju, tad bieži sitīs cauri.
Zems kā pisiens
"Kad būs izbrauciens?" Racing team

User avatar
petka17
Posts: 4410
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim

Re: Parasts E34

Post by petka17 » 12 Mar 2019, 16:29

HVZ, man TA strādā labi. Tur manuālī tak arī rakstīts, ka nav mega sēdinājums. Ja negribi lai sit cauri - noregulē pēc manuāļa. Parasti visi saregulē pa savam un tad saka, ka sūc.

P.S. TA-Technix nav nemaz baigam sēdinājumam paredzēts
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs

#IzdedzesVīrs2017

Hazard
Posts: 83
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34

Post by Hazard » 12 Mar 2019, 17:03

petka17 wrote:
12 Mar 2019, 16:29
HVZ, man TA strādā labi. Tur manuālī tak arī rakstīts, ka nav mega sēdinājums. Ja negribi lai sit cauri - noregulē pēc manuāļa. Parasti visi saregulē pa savam un tad saka, ka sūc.

P.S. TA-Technix nav nemaz baigam sēdinājumam paredzēts
Nu ne jau līdz tādam ka galvu var pabāzt starp arku un riepu. :emo:

Hazard
Posts: 83
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34

Post by Hazard » 12 Mar 2019, 17:22

Tā turpināju kādu laiku braukts kruts un blats uz koilām
Image
Tad TA iegūts, ķēros klāt sen ieplānotiem sīkumiem. Sen besija degvielas rādītāja daļa, ka atlipusi.
Image
Image
Image
Tad lauku tjuneru ikdienas
Image
Image
Image
Image
Image
Visādu sīkumu atrašana salonam.
Image

Paralēli tam jau laiciņu skrūvējās ar unīts. Tā kā bija pienākusi miglinieku diena. Tā ka maniem orgināliem migliniekiem aplauztas ausis ar kuram skrūvējas klāt pie bufera. Saku apdomāt variantus.
Kad man atdeva buferi līdzi gāja 2 miglas. Viena metama otra vel laba pa dzīva DEPO.
Image
Orginālie migliniekiem stikliņi jau apdauzīti un bija pārāk balti. Sagribējis ar migliniekus Smoked.
Tad vienu no vairākiem saliku. Iztīrīju.
Image
Image
Tad sāku meklēt un domāt variantus. Un te Māris piedāvāja ka var tak paņemt vnk jaunu TYC lukturi. Kada jēga tur čakarēties un nav tik dārgi. Varu teikt uzreiz TYC<DEPO. Ja ir iespēja ņemiet tik DEPO.
Tad vnk paņemu otra puse jaunu TYC. 22.05 eiro gabala. Pie tam var atsevišķi nopirkt, ne tikai pa pāriem.
Image
Kaut kā tā sanāca.
Image

Hazard
Posts: 83
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34

Post by Hazard » 13 Mar 2019, 21:11

Tā ka jau auto 2. Laicīgi jāsagatavo diski un izdomāt, kas bus uz ziemu un kas paliek vasarai, un kādi diski uz kāda auto būs.
Image

Kaut kādas daļas eksperimentiem salasītas salona.

Image
Ielikts laicīgi mazais OBC, lai uz to momentu ielikt Uniti un saprast vai strādā viss ka nākās un zinātu ko meklēt.
Image
Tad man atmeta info ka Telegrama tirgo no E32 priekšējo komplektu tādas kā TA Technix. Tāpēc zibenīgi devos pakaļ tām.
Image
Ka iepriekš minēju lai atskrūvēt to apakšējo dalu vajadzēja pāris dienas pamērcēt šķidrumos. Negāja vaļa ne par ko.
Bet svarīgākais man – atsperes. Pēc formas imitēja JOM firmas atsperes, bet tās it ka zila krasa, šis sarkanas.
Image
Tad zināmas kļūdas kas bija pieļautas visa tāja procesā un tāpēc izlabošu otrreizēji mainot.
Tātad uzsūtītas jaunas gumijas atsperēm, jo manējas metamas. Un oriģināli gāja augša 9 mm, bet sēdinātiem auto 3mm. Tāpēc ka pēc TA Technix man tāds šoks, tagad gāja katrs mm uz skaita.
Image
Image
Otram komplektam bija modificēta TA Technix atslēga priekš viņām, ja nu kas, izdomāšu otram auto uzlikt.
Image
Image
Tad ir 2 veidu atsitēji. Uz vietas m pieķeres atsitēju nebija, kuri ir īsāki. Tātad nācās 2 reizes samazināt izmērā. Ka ar nācās nedaudz putekļusargu apgriezt no lejas, jo atsperu formas dēļ. Tas jau no 2 nedēļu pieredzes info.
Image
Image
Ja to nedarīt būs šādi
Image
Tātad ja to darīt pašiem jāpērk uzreiz M pieķeres atsitējus ar putekļaizsargiem šos
31331138814
Image
Bet šie nederēs kuri ir parastie Stock
31331124449
Image
Ja atstāt Stock visa garumā, nestrādās amortizators un tas vispār nestrādās lāgā. Nebūs gājiena viņam. Tādēļ ka uz vietas nekur nebija tādu īso, uzsūtīju kas bija un sagraizīju. Tā pa pareizo būtu pagaidīt 1 vai 2 nedēļas detaļām.
Salīdzinot vītnes konstatēts ka tam nopirktajam komplektam apakšējā daļa nedaudz nogriezta, iemesls nav zināms. Tātad nevarēs zemāk nodropot. Tas man neder. Tātad atstāju no TA Technix
Image
Image
Šie TA Technix amji ir īsā gājiena. Tas ir labi.
Tie kas sev kaut ko doma tādu darīt, pievērsiet tam uzmanību. Kā ar 3 veidu atbalsti un sanāk uz katru atbalstu 2 veidu amji – īsā un garā gājiena.
Image
Tad liekot šos pat nevajadzēja atsperu savilces, jo šis atsperes reāli zemākas un varēja redzēt gaismu tuneļa galā :D Ir cerība.
Image
Un beidzot kaut kas izdodās.
Image

-AF-
Posts: 3775
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Parasts E34

Post by -AF- » 13 Mar 2019, 23:05

Vecīt, visu cieņu, tik daudz darba un laika, bet tev ieplūdes gofra ir ar izoleni notīta :/
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Hazard
Posts: 83
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34

Post by Hazard » 14 Mar 2019, 03:14

-AF- wrote:
13 Mar 2019, 23:05
Vecīt, visu cieņu, tik daudz darba un laika, bet tev ieplūdes gofra ir ar izoleni notīta :/
Vari noziedot viņai 44 eiro. Vai arī atvest vietā dzīvāku par esošo. Detaļas numurs - 13541703695

User avatar
ray112
Posts: 1728
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: Parasts E34

Post by ray112 » 14 Mar 2019, 09:14

Cilvēki pērk diskus, koiloverus, sēdekļus un citas lietas par simtiem eiro, bet tajā pašā laikā 44€ par detaļu, kura diezgan ietekmē motora darbību, liekas daudz. Šito es nekad neesmu sapratis.

User avatar
AtmoBenzin
Posts: 9864
Joined: 01 Nov 2012, 16:10

Re: Parasts E34

Post by AtmoBenzin » 14 Mar 2019, 09:25

Ja skočs stradā, tad strādā, pisec piesifās.
Spoiler
Show
Image

-AF-
Posts: 3775
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Parasts E34

Post by -AF- » 14 Mar 2019, 10:16

Hazard wrote:
14 Mar 2019, 03:14
-AF- wrote:
13 Mar 2019, 23:05
Vecīt, visu cieņu, tik daudz darba un laika, bet tev ieplūdes gofra ir ar izoleni notīta :/
Vari noziedot viņai 44 eiro. Vai arī atvest vietā dzīvāku par esošo. Detaļas numurs - 13541703695
Mle tev asc truba :emo: būtu bez asc tad caurule 12,50€ maksā.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Hazard
Posts: 83
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34

Post by Hazard » 14 Mar 2019, 12:46

Tā, tauta bez panikas, sametaties visi pa 1 eiro un būs gofra :reeka: Tur ne tikai tas skočšs, bet vel sasmērēt ka nākās. Tam auto ir daudz svarīgāku problēmu ar ko ņemties, tas var pagaidīt.

Post Reply