Parasts E34 v2

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

Hazard
Posts: 80
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Parasts E34 v2

Post by Hazard » 07 Feb 2019, 14:01

Tā ka sen prātā lidoja domas, ka atstāt esošo auto tik Hobijam. Sākas meklēšana samēra jēdzīga un ne kosmosa cenu diapazona E34 unītis. Interesēja tieši tikai unīts, jo bieži problēmas sagādāja lielāka auto neesamību. Tā ar otru piegājienu man sanāca iegādāt jau senāk redzētu bieži Uniti. Pirmo meiģināju nopirkt 2017 gadā to. Īpašnieks beigas atmetas un braukāja turpmāk. Tad 2018 ieraudzīju otrreiz tirgošanā, un devos 7:00 pakaļ automobilim. :cool: Tā vasaras sakumā ticis pie Dailywagena


Tātad īsuma kamēr. 1995 gada 6 mēneša 525i ar EWS un jau ar gāzi. Bijušais automāts un anglis. Tapšanas brīdis un ka tas auto tikka ievests LV man ļoti labi zināms un redzēts. (No tā arī nesatrauca ka bijušais anglis. Labi salasīts :cool: )

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Pat atradu bildi no 10.03.2017 kad bija uz apkopi.
Image

Un turpinājums sekos. Pa šo laiku samēra daudz sadarīts ap auto lai būtu patīkami tur sēdēt un braukt.

Hazard
Posts: 80
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34 v2

Post by Hazard » 07 Feb 2019, 16:39

Pirmais ko izdarīju noplēsu ap visu auto un auto iekša nevajadzīgās uzlīmes. Uzliku no sedana diskus vasarai, jo uz to momentu sedans vasara pārsvara stāvēja tik garāža pusizjaukts.
Image
Image
Image
Braucot mājas vēloties iztīrīt logu, ievērojis ka vadītāja puse sliktāk pūs šķidrumu.
Vēlāk atklājas ka aprautas trubiņas. Bet ta nebija problēma jo man uz to mirkli jau bija 2 donoru Haubes. Kā ar uzmesti ksenoni, parlodēti aptrūkušies/sapuvuši vadi, kurus redzējis ar defektu.
Image
Image
Image
Pasmejos par to ka skaņas izolācija stāv no v8 motora
Tad pirmo reizi redzēju un sapratu ka tomēr E34 zem beņķa var iecelt 100ah akumulatoru 0_o. Tas bija patikami ka no iepriekšēja īpašnieka ir palicis atstats 2017 gada ziemā pirktais akumulators. Tā ka sedanam stāv jaudīga audiosistēma, nākamais tur ar būs piepirkts tāda paša izmēra akumulators uz 100ah
Image

Tā ka zināju, ka pārbūves procesa no angļa tika automobiļa iecelta pilna HIGH provodka (Nekāda bomžu HIGH versija kura dažreiz likās pat uz 525i), tātad nebūs problēmu ar jaunu vadu vilkšanu piemēram OBC vai kruīzam...
Tika meklēts OBC. Izbrīnījos ka laikam ejot vietā 5-7ls par OBC tagad uz sitiena prasa 35-40 eiro tik par viņu. Fb var iecelt pa 20 eiro, bet jāsēd javahtē.
Vismaz labi ka autovieta vismaz pagrieziena rādītāja slēdzis ar BC maksāja tik 7 eiro. Uz to momentu atradu tā var teikt detaļās pa 5 eiro OBC no m30b35, kuram bija uzsists nedaudz ekrāns un nerādīja uz mana m50 patēriņu. Tomēr kodi atšķiras uz viņiem.
uzlikts BC sledzis un OBC, kā ar iznemta vecā magnetola, jo tur nav USB. Ielikts laicīgi cits.
Image
Image
Image
Nākamais lai tas viss sarāda vajag tā saucamo signalizācijas bloku, vai arī ja tikai obc vajag savienot 2 vadus caur drošinātāju.
Šī bloka ja nav vnk piebarot 2 vadus caur 15A drošinātāju, tas pilnīgi pietiek priekš OBC.
Image
Vadi tam blokam atrodās aizmugurē zem beņķa. Aiz drošinātāju kastes.
Image
Pirmais update tika izdarīts. Te var redzēt ka nepareizi rāda patēriņu.
Image

Turpinājums sekos.

User avatar
estorial
Posts: 9
Joined: 06 Apr 2014, 20:00

Re: Parasts E34 v2

Post by estorial » 07 Feb 2019, 21:03

Skaists auto. :yo:

Man arī ir e34 unīts, 2.5 dīzelis.
Ir pilnais OBC ar BC slēdzi, bet nav pie spidometra tas displejs. Jautājums vai ieliekot spidometru ar displeju viss strādās, vai kaut kādi vadi atsevišķi vēl jāvelk?

User avatar
5STAR
Posts: 49
Joined: 29 Nov 2018, 00:14
Location: Rīga

Re: Parasts E34 v2

Post by 5STAR » 07 Feb 2019, 22:00

Jāsāk viss ar to, ka tev ir dīzelis kam ir bomzīgie vadi. Tu paneli ar check control neuzliksi ja nu vienīgi daļēji uzstādīsi HIGH pravodku.

Šitais braucamais ir tiešam ideāls daily, pašam sanāca braukt ar viņu uz Valku un atpakaļ, toreiz bija mazliet problemātisks, bet nu Hazijs drīz jau paturpinās par padarīto :naac:

User avatar
Abit e30
Posts: 844
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Contact:

Re: Parasts E34 v2

Post by Abit e30 » 07 Feb 2019, 22:42

tiešām parasts spaiņa krāsas e34, bet sska smuks :-D

User avatar
howitzer
M30
Posts: 25049
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи

Re: Parasts E34 v2

Post by howitzer » 07 Feb 2019, 23:58

Abit e30 wrote:
07 Feb 2019, 22:42
tiešām parasts spaiņa krāsas e34, bet sska smuks :-D
Uz kantainām tačkām (lasīt, CIGĀRZ, E34, E30, utt), spaiņa krāsa kak raz ahujenčiks izskatās. Uz 2000to gadu apaļajām "LAI BĒRNIŅI NESASIT JEBALU PRET ASIEM STŪRIEM" formām spainis izskatās pēc sūda.
Blakus neesmu stāvējis, bet viedoklis ir.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

ImageAll BMW drivers use indicators.It's just that the bulbs emit a light which the poor people can't see.

Hazard
Posts: 80
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34 v2

Post by Hazard » 08 Feb 2019, 00:37

Abit e30 wrote:
07 Feb 2019, 22:42
tiešām parasts spaiņa krāsas e34, bet sska smuks :-D
Galvenais lai nav zaļš, tds, automāts. Tad ir finiš :rofl:

User avatar
rrrainis
Posts: 4114
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga

Re: Parasts E34 v2

Post by rrrainis » 08 Feb 2019, 17:51

Kur turpinājums?
Subaru Impreza WRX GC8 JDM
VW Golf Mk7 1.4 TSI
Jeep Grand Cherokee

Hazard
Posts: 80
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34 v2

Post by Hazard » 08 Feb 2019, 22:55

rrrainis wrote:
08 Feb 2019, 17:51
Kur turpinājums?
Kad sevi pierunāšu kādu vakaru mājās palikt un pie datora apsēsties ilgāk nekā 10 min :D

Hazard
Posts: 80
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34 v2

Post by Hazard » 13 Feb 2019, 16:35

Tātad turpinājumā.
Tātad pirmais auto ar gāzi. Izpetits nedaudz ko un kā, atrasts kur var iegādāties gāzes filtrus. Nomainīju.
Image
Image
Image
Image
Image
Eļļa ar tika beidzot nomainīta.
Atsvaidzināju BMW zīmītes, jo man no otra auto palikušas labākas nekā te uz Uniša.
No
Image
Uz
Image
Papildināts apgaismojums salonā, vienmēr spilgtuma pietrūkst. (Diožu lampiņu balta krasā man liela kvantuma un iekrājuma.)
Image
Pirmajā brauciena uz Laukiem atklājās tehniskas ķibeles uz ko javelta visvairāk laika. Izbrīnīja ka vispār tas motors var patērēt eļļu 0_o. Nereizi mūža neesmu pielējis klāt eļļu sava sedana pa 10 gadiem. Te man gan izbrīna parādījās. No rīta pie mājām uz asfalta redzēta peļķe neliela ar eļļu...
Tad pats galvenais tur izdarīts kam dēl tāds auto bija vajadzīgs

Image
Image
Image
Nākamais atrasts ar šim auto salona apgaismojums cits.
Image
Nākamais ievērojis ka neregulējas man atpakaļskata spoguļi, un nestrādā apsilde. Saku pētīt
Image
Image
Image
Uz to mirkli man palika no sedana donoriem ausis, tie ar aizgājuši detālās. Kā ar vadus pārlodēju, apsildi vajag.
Rezultāts
Image
Nakamais samekleju AirBag nesaskrapetu vaciņu.
Vecais
Image
Pārpūsti logu tīrītāji.
Image
Apskatīts stāvoklis lejā.
Izbrīnīja ka tomēr Jurijs nemeloja un ielika tomēr toreiz Koni amjus :D
Image
Image
Koni 8240-1076 Sport

Priekšā ar Koni, tos es vēlāk, kad biju jaucis apskatījos.
Turpinājuma sākas cīņa. Auto rītiem ilgi grieza, slikti leca. Smirdēja pirmo minūti pēc degvielas, jātur gāze lai neslāpst...
Tā kā tas E34 dators īsti neko nerādīja.
Image
Uz gāzes + - strādā uz benzīna auzas...
Sakuma izvilkts degvielas sūknis un apmainīju no sedana, testam. Jo sedans uz to mirkli tā pat nebraucošs bija, jo pārbūvēju dažas lietas.
Jaucot jau ieraudzīju kādu mega tjuningu
Image
Image
Image
Image
Pie reizes abas bakas bija iztukšotas un izmazgātas no netīrumiem.
Image
Uz to laiku Laukos es pa simbolisku naudu nopirku vel no E34 labas detaļas sev iekrājumiem. Viss tiek ziedots lai mans E34 dzīvotu.
Image
Sūkņa maiņa neko nedeva. Kā ar sedans brauca ka senāk braucis, nekas nav mainījies.
Sāku kārties klāts eļļas noplūdes mazināšanai.
Image
Te jau atrasti bija pirmie daļēji vaininieki ķibele, bet tie nav visi.
Image
Ļoti nepatika ka nostrūklots vārsta vāks. (Principa ja kādam ir pa lētam naudām vārsta vāks no m50b25tu PM, esošo misenē gribās izmest.)
Image
Image
Kā ar redz ka čomaki teikuši ka ir kēde un spriegotais mainījušu, pusgadu atpakaļ, apstiprināts.
Image
Izjaukta ar kartera ventilācijas labirints.
Image
Ar šo visu uzvarēju eļļas patēriņu uz 1000km samazināju pat uz 0.5-0.7l. Tagad uz 1000km jadalej 0.2-0.3l. Meklēšana turpināsies.
Tad turpināju meklēt iztrūkstošas detaļas salonā. Faktiski nācās ne tikai dekoratīvu dalu nopirkt, bet ar plastmasu kur skrūvējās klāt, jo nolauzta izrādījās un nebija uzlikta uz kājām pūšama plastmasa.
Image
Image
Image
Kēros klās visbesigakajam. Katru reizi bagāžnieku nācās vērt ciet kā Džekičanam.
Image
Pārlasīts un izlabots tā ka ar stikls veras ka vajag. Iepriekšējais īpašnieks pat nezināja ka tam stiklam vajag vērties vaļā.
Image
Nopirkti numura plikņi priekšai un aizmugurei.
Image
Vaina tajā ka neveras ciet kā nākās, salocītas ausis.
Image
Atlocīju un viss tip top.
Image
Turpmāk turpinājās cīņa. Ar to darbināšanu un nevienmērīgu motora darbību uz benzīna.
Viens kas man nepatika 100%, ko ar teica pats mehs kas šo auto remontēja, ka būtu ieteicams detonācijas devējus nomainīt, jo vienam korpus izbiris. Īstenībā nebija vaina tur, bet tik un tā vecie bija ļoti sliktā stāvoklī, bez korpusiem.
Tā ka viņš no rīta nespēja iebraukt ar to auto vispār garāža un dusmīgs palika, sākas remonts :D Nomainīti 2 detonācijas devēji uz jauniem OEM Bosch
Image
Image
Tā aizvērts gāzes balons un aizdzīts remontēt. Remonta laikā kad meiģināja pabaudīt kā iešpriecē degvielas porcija, vieta iešprices lija vnk strūklaku un par daudz lija, tika uz izņemtām svecēm kuras gaisā karājas un iedeva dzirksteli, viss tas aizdegās. Motor telpa saka nedaudz degt :D :D :D Ātri protams viss tika nodzesēts un viss, bet vairāk mehs skrūvēt auto negribēja. Pa to laiku konstatēts ka netur reikas spiediena regulators, nomainīts. Nomainītas 2 sprauslas. Kuras parlēja. Tagad no rītiem vairāk tik ilgi ar starteri griest nevajag, pielec no pusapgrieziena.
Image
Ko vareja atrada, un čakarejies taļāk :D
Atbraucot uz garāžu saku skrūvēties tālāk.
Tikka svapotas no sedana Visas 6 indukcenes. Ieliku citas sveces. Pat nosvapoju degvielas reiku no sedana ar sprauslām.
Image
Principā tā paveicās ka man ir donors, auto no kura var visu pārmest un saildzināt vai kas mainās. Jo savādāk iekristu uz visa apkarināmo mainu, kosmosa būtu remonts :D
Ar uneversala detaļam sedans strāda ka strādāja iepriekš nekas nemainījās. Tika vienotas nost i ljambdas, i mainīts gaisas masas mērītais, droseles pozīcijas devējs..
Tad viena momentā universāls vairāk vispār uz bendzina iedarbināt un uzreiz slāpst, uz gāzes pedāļa nereaģē, viss. Piespiedu kārta darbinot uz gāzes strādā perfekti, pārslēdzies uz benzīna viss, slāpst nost.
Tad prātā ienāca uzlādēt akumulatoru nedaudz, ja šis viss nosēdināja to visu nedaudz. Un kas rezultātā?
Uzmetot atpakaļ klemi, viss strādā perfekti. Nu WTF. Pabraukājot dienu uz benzīna viss ok. Kā tik parslēdzies uz gāzes un pabrauka ar to, tā nākamajā rītā tas pats. Uz auskta darbini netur apgriezienus, slāpst. Nomet klemi uz liec viss ok. Uhhh, vismaz beidzot skaidrība kur skatieties tālāk. Braukšana pie gāzista.
Turpinājums sekos.

Tilts
Posts: 109
Joined: 02 Aug 2010, 15:11
Location: Rīga

Re: Parasts E34 v2

Post by Tilts » 13 Feb 2019, 17:28

Viss jau čotka, bet, mans novērojums, tīņiem un "laukiem" visur sabāzt diodes utml. (šoreiz griestu apgaismojums), liekas top tjūnings!!! Reāli izskatās un sajūta kā reanimācijā, kaut paši sevi aizstā - ahujennā gaisma, smuki forši.
Tik mans viedoklis, varat i-neta cīņas neuzsākt. Tas vnk mans viedoklis. Ar putām uz lūpām necentīšos aizstāvēt Savu viedokli....bet arī nemainīšu.

Hazard
Posts: 80
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34 v2

Post by Hazard » 13 Feb 2019, 17:42

Karstums pilnajā sparā, kondiška uzpildīta, bet nelietoju jo nestrādā kondiškas ventilators, kā arī, purns, buferis, haube viss šķībi stāveja, tas besija, tāpēc ķeros klāt tam visam. Atvedu no laukiem kaut kādus arī moldingus prefa un lēnam saku meklēt detaļas tam visam.
Image
Viss izjaukts un sāku pētit. Kondiškas ventiks metams, nokauts pilnība viss.
Tad eksperimenti kādus pagrieziena rādītājus uzlikt.
Image
Apstājos uz Smoked. Kā ari uztaisīju ar te amerikāņu gabarītus pagriezienos.
Image
Buferim uzliku vienu pref moldingu kurš man vienīgais dzīvs bija. Otru vel jāmeklē. Atvedu no laukiem buferim starplikas gumiju, kuras te nebija. Uzlikts numura paliktnis. Kā arī nomainīju dīzeļa resti bez caurumiem uz benzina resti ar robiem, lai labāk gaisa plūsma tur būtu. Pastiprināju dažas vietās plastmasu, salodēju sabojāto.
Image
Image
Sakas ventilatora meklējums. Atradu vienu strādājošo, bet ar sabojātu regulatoru. Pilna klapē strādā bet otra režīmā, kas ir lēnāks, nestrādā. Tā miskastēs šrotā meklēju ko vajag. No 3 sanāca vienu salikt.
Image
Image
Šo vispār es izravēju no e36, tiem gājuši tādi paši
Image
Rezultātā strādājos ventiks, abos režīmos. Saregulēta haube, sparns, buferis sava starpā. Vairs nav tāda vahanalia šķībumos. Kamēr tā, moldinga vienīgi vel vasarā nebija.
Image
Last edited by Hazard on 13 Feb 2019, 18:01, edited 2 times in total.

User avatar
Fretka
Posts: 16156
Joined: 17 Jul 2009, 14:07

Re: Parasts E34 v2

Post by Fretka » 13 Feb 2019, 17:44

Tilts wrote:
13 Feb 2019, 17:28
Viss jau čotka, bet, mans novērojums, tīņiem un "laukiem" visur sabāzt diodes utml. (šoreiz griestu apgaismojums), liekas top tjūnings!!! Reāli izskatās un sajūta kā reanimācijā, kaut paši sevi aizstā - ahujennā gaisma, smuki forši.
Tik mans viedoklis, varat i-neta cīņas neuzsākt. Tas vnk mans viedoklis. Ar putām uz lūpām necentīšos aizstāvēt Savu viedokli....bet arī nemainīšu.
Nav jau pamatojuma i-neta cīņām, neko nepareizu nepateici. Protams, ka pa 20-30 gadiem ir notikusi kaut kāda veida evolūcija un lietas mainās, taču jautājums - padarīt auto ergonomiskāku, to sapišot - ir katram savās rokās :aiwa:
Viens iepisīs androida planšeti viduskonsolē, otrs ieliks xenonu un baltus led'us visās malās.

Par laimi no manis laukus vismaz tik daudz sanāca izdzīt un piekrītu, ka gateris.

Pēdējā bildē gan sevišķi clean izskatās :cool:
Zems kā pisiens
"Kad būs izbrauciens?" Racing team

Hazard
Posts: 80
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34 v2

Post by Hazard » 13 Feb 2019, 17:55

Tilts wrote:
13 Feb 2019, 17:28
Viss jau čotka, bet, mans novērojums, tīņiem un "laukiem" visur sabāzt diodes utml. (šoreiz griestu apgaismojums), liekas top tjūnings!!! Reāli izskatās un sajūta kā reanimācijā, kaut paši sevi aizstā - ahujennā gaisma, smuki forši.
Tik mans viedoklis, varat i-neta cīņas neuzsākt. Tas vnk mans viedoklis. Ar putām uz lūpām necentīšos aizstāvēt Savu viedokli....bet arī nemainīšu.
Es vel vairāk pateikšu, numura apgaismojums ar tāds pats. lai svilst perdaki. :angry:

Image

Hazard
Posts: 80
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34 v2

Post by Hazard » 13 Feb 2019, 17:57

Fretka wrote:
13 Feb 2019, 17:44
Tilts wrote:
13 Feb 2019, 17:28
Viss jau čotka, bet, mans novērojums, tīņiem un "laukiem" visur sabāzt diodes utml. (šoreiz griestu apgaismojums), liekas top tjūnings!!! Reāli izskatās un sajūta kā reanimācijā, kaut paši sevi aizstā - ahujennā gaisma, smuki forši.
Tik mans viedoklis, varat i-neta cīņas neuzsākt. Tas vnk mans viedoklis. Ar putām uz lūpām necentīšos aizstāvēt Savu viedokli....bet arī nemainīšu.
Nav jau pamatojuma i-neta cīņām, neko nepareizu nepateici. Protams, ka pa 20-30 gadiem ir notikusi kaut kāda veida evolūcija un lietas mainās, taču jautājums - padarīt auto ergonomiskāku, to sapišot - ir katram savās rokās :aiwa:
Viens iepisīs androida planšeti viduskonsolē, otrs ieliks xenonu un baltus led'us visās malās.

Par laimi no manis laukus vismaz tik daudz sanāca izdzīt un piekrītu, ka gateris.

Pēdējā bildē gan sevišķi clean izskatās :cool:
Mhm, tur vel nebija finišs vel. Test drive vel bez kondišaks ventilatora. Bus turpinājums

Hazard
Posts: 80
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34 v2

Post by Hazard » 13 Feb 2019, 18:00

Atrasta pēdēja detaļa priekš OBC. Stradajošs temperatūras devējs. Iedeva 3, no kuriem 2 nestrādātāja un viens strādājošs. Viens rādija visu laiku -30( vai -37). Otrs likās strāzda saka mest lēnām no – uz +, bet sabojāts uz citu pusi, rādija visu laiku maksimālo +30(vai cik tur bija maksimālais). Tad pēdējais tik strādāja ka nākas.
Image
Image
Tika atrasti 40w OEM tumbiņas priekšai. Vietā 25w šos ieliku. Ar visam plastmasām kas piekājām, jo manējam te salauzts viss bija. Dabūju ar lielāko magnētu kas gājis orgināli tiem.
Image
Image
Image
Image
Image
Atrasta bez defektiem salona plastmasa, vecajam kaut kāds robs bija vidū
Image
Tad otrā brauciena šauize bija, izradījās nepareizi ieliku sūkņa gumiju un slikti pievilku, pielejot pilnu bāku iztecināju ap 3-5l :D
Image
Image
Bija drusku mīzīgi ka atpakaļ LV tik no ārvalstīm.

Hazard
Posts: 80
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34 v2

Post by Hazard » 13 Feb 2019, 19:18

Tad tika izlemts ka šie uniša diski man galīgi nepatīk vasarā. Nobortētas riepas un savākti labākie 4 Style5 R15 diski un uzšauti tie tur.
Image
Image
Tā ka uz to momentu jau vasara bija galā. Un pēc vasaras tik sedanu saliku, lol, ka ar plānots savācu no tā 40mm sēdinātas atsperes FK priekšai.
Tā kā esošam setam atsperes bija WTF OEM :D
Vareja fistingu nodarboties starp riepu un sparnu.
Image
Image
Atjaucas + - vel normāli. Vienīgi es nezinu ar ko tur suportus bija pievilkuši. WTF, pēc šī 2 skrūves izmetu ārā, braucu uz šrotu meklēju citas.
Image
Kā te var redzēt, man stāvēja bomžakais stock, pec OEM numura sitās ka OEM atspere 1994 gada. 7 vijumi. Uz Sedana man ar m piekari oriģināli stāvēja 6 vijumu no rūpnīcas. Esošas FK ir 5 vijumu.
Image
Ietestēju vai var uzlikt Camberi uz parastiem amjiem kas iet uz parasto atbalstu. Jo sedana man stav sarežģītā, resnāks, un šos camber plates nevarēju uzlikt diemžēl. TA Technic saita galīgi apčakarēja un uz rakstītam vēstulēm ka neder atbild ka jāder.... Principa nelietoti, jo tā uz auto neuzliku. Var iegadāties, bet lēti nebūs.
Image
Kā tad bez fail. Viena pusē nolūza šaiba. Paveicas ka tāda pati bija ar e36 kura bija kaudzē pie detaļām.
Image
Kā arī ņēmu nost, nomainīju dubļusargus un atsitējus jaunus.
Image
Rezultāta beidzot nomala paskata E34. Beidzot tas auto man vismaz + - sak patikt, nevis ka senāk tik dirsvāgis.
Image
Image
Paralēli tam, ka tas bus ziemas braucamais, izlēmu pārmest priekšējos beņķus.
Tā ka elektromotorsporti ļoti smagi, a sedanu īstenība vajag atvieglināt tas pirmais. Otrais ka apsilde man ziemā vajadzīga, tātād apsilde vajadzīga universālā. Nu un vairāk braukāšu es ar Universālu, tāpēc eketrokonforts te vajadzīgs.
Pie reizes normāli visu iztīrīju. Tā ka jau iepriekš minēju ir HIGH pilna provodka, izvilku beņķiem vadus jau no zem paklāja. Ar auduma lentu partinu.
Image
Universāls jau savāca gumijas paklājiņus jo tuvojās ziema.
Image
Rezultāta salons tagad tāds bija
Image
Un tika savākti R17 diski fotosesijai.(Bildeju pats , haha)
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Alja Hazijs Photografiiiii :D

Turpinājums sekos.

User avatar
GG.
Posts: 13445
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: THE DOCTOR, THE SLONIK, THE BIG KORPUS

Re: Parasts E34 v2

Post by GG. » 13 Feb 2019, 19:39

Style5 ļoti labi izskatās :cool:

Tev šis auto beigās nebūs labāks kā sedans? :D
500eur alpians

Hazard
Posts: 80
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34 v2

Post by Hazard » 13 Feb 2019, 19:42

GG. wrote:
13 Feb 2019, 19:39
Style5 ļoti labi izskatās :cool:

Tev šis auto beigās nebūs labāks kā sedans? :D
Nē, šis auto ar sedanu salidzinajuma ir mironis.
Kā saka nevērtē E34 pēc ārēja izskata. iekšēji tur var būt viss auzās. :D

Uz šo momentu ja visu dzītu uz servisu remontēt, pirktu detālas kā parasts mirstīgs bez atlaidēm, būtu jau 1k+ eiras izterētas. Samainīts strādājošās detālas kaudzēm :D Un tik par darbu piķotu. Par to vel turpinājuma bus, visādi prikoli.

-AF-
Posts: 3771
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Parasts E34 v2

Post by -AF- » 13 Feb 2019, 22:44

Damn, sulīgs topics
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Post Reply