Parasts E34 v2

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
howitzer
M30
Posts: 25121
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи

Re: Parasts E34 v2

Post by howitzer » 13 Feb 2019, 22:59

Hazard wrote:
13 Feb 2019, 19:42
GG. wrote:
13 Feb 2019, 19:39
Style5 ļoti labi izskatās :cool:

Tev šis auto beigās nebūs labāks kā sedans? :D
Nē, šis auto ar sedanu salidzinajuma ir mironis.
Kā saka nevērtē E34 pēc ārēja izskata. iekšēji tur var būt viss auzās. :D

Uz šo momentu ja visu dzītu uz servisu remontēt, pirktu detālas kā parasts mirstīgs bez atlaidēm, būtu jau 1k+ eiras izterētas. Samainīts strādājošās detālas kaudzēm :D Un tik par darbu piķotu. Par to vel turpinājuma bus, visādi prikoli.
Šitais ir metināts? Ja nav jāmetina, tad vienos vārtos spainis ir labāks.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

ImageAll BMW drivers use indicators.It's just that the bulbs emit a light which the poor people can't see.

User avatar
ray112
Posts: 1738
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: Parasts E34 v2

Post by ray112 » 13 Feb 2019, 22:59

Hazard wrote:
13 Feb 2019, 19:42
GG. wrote:
13 Feb 2019, 19:39
Style5 ļoti labi izskatās :cool:

Tev šis auto beigās nebūs labāks kā sedans? :D
Nē, šis auto ar sedanu salidzinajuma ir mironis.
Kā saka nevērtē E34 pēc ārēja izskata. iekšēji tur var būt viss auzās. :D

Uz šo momentu ja visu dzītu uz servisu remontēt, pirktu detālas kā parasts mirstīgs bez atlaidēm, būtu jau 1k+ eiras izterētas. Samainīts strādājošās detālas kaudzēm :D Un tik par darbu piķotu. Par to vel turpinājuma bus, visādi prikoli.
Nu tāpēc pārsvarā cilvēki cenšas nemainīt uz dullo pus mašīnas detaļas, bet maksimāli saprast kas vainas ar diagnostikas palīdzību. Ja ir donors vai otrs auto no kā eksperimentēt, tā ir cita runa. Un ja kādā servisā sāktu mainīt man pusi daļas nevajadzīgi, tad par viņām diez vai es piekritu maksāt.

Hazard
Posts: 83
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34 v2

Post by Hazard » 13 Feb 2019, 23:04

ray112 wrote:
13 Feb 2019, 22:59
Hazard wrote:
13 Feb 2019, 19:42
GG. wrote:
13 Feb 2019, 19:39
Style5 ļoti labi izskatās :cool:

Tev šis auto beigās nebūs labāks kā sedans? :D
Nē, šis auto ar sedanu salidzinajuma ir mironis.
Kā saka nevērtē E34 pēc ārēja izskata. iekšēji tur var būt viss auzās. :D

Uz šo momentu ja visu dzītu uz servisu remontēt, pirktu detālas kā parasts mirstīgs bez atlaidēm, būtu jau 1k+ eiras izterētas. Samainīts strādājošās detālas kaudzēm :D Un tik par darbu piķotu. Par to vel turpinājuma bus, visādi prikoli.
Nu tāpēc pārsvarā cilvēki cenšas nemainīt uz dullo pus mašīnas detaļas, bet maksimāli saprast kas vainas ar diagnostikas palīdzību. Ja ir donors vai otrs auto no kā eksperimentēt, tā ir cita runa. Un ja kādā servisā sāktu mainīt man pusi daļas nevajadzīgi, tad par viņām diez vai es piekritu maksāt.
Tas gan, ātrāk pateiktu nākamajā dienā savāc auto, jo nezin ka sataisīt. Ir gadījumi tādi bijuši. Un tad neviens neņemas taisīt, nezini kur dzīt remontēt, un beigās pļava tas auto nopūst. Bet nu tas ar tiem veciem motoriem kurus tā nediagnosticēsi.
Last edited by Hazard on 13 Feb 2019, 23:14, edited 1 time in total.

Hazard
Posts: 83
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34 v2

Post by Hazard » 13 Feb 2019, 23:07

howitzer wrote:
13 Feb 2019, 22:59
Hazard wrote:
13 Feb 2019, 19:42
GG. wrote:
13 Feb 2019, 19:39
Style5 ļoti labi izskatās :cool:

Tev šis auto beigās nebūs labāks kā sedans? :D
Nē, šis auto ar sedanu salidzinajuma ir mironis.
Kā saka nevērtē E34 pēc ārēja izskata. iekšēji tur var būt viss auzās. :D

Uz šo momentu ja visu dzītu uz servisu remontēt, pirktu detālas kā parasts mirstīgs bez atlaidēm, būtu jau 1k+ eiras izterētas. Samainīts strādājošās detālas kaudzēm :D Un tik par darbu piķotu. Par to vel turpinājuma bus, visādi prikoli.
Šitais ir metināts? Ja nav jāmetina, tad vienos vārtos spainis ir labāks.
Jā viss slikti te. OEM sliekšni, gan jau pludo visa grīda. Leja prieksā 2 plastmasas sūdi nav aizmetināti, tātad tur 100% nav hermētiski, viss ar ūdeni gan jau peld. Miljons vietu pa punktiem kas un kā.... Kopumā nekas te nav labāks ;) Bet nu cena jau viņam ar jau nebija 5k tā ka viss ok. Par savu cenu ļoti zoldīs e34
Neko īsti negribu ar pierādit, jo galīgi vienalga. Diemžēl unīts sliktāka stāvokli kopumā. Lai piedzīt komplektācija/bundžā/motora bus vairāki tūkstoši jāiegulda lai vismaz pietuvinātos sedanam. Diemžēl, kad E34 pirms tam bija tik tāds dirsvāgis. 2-3 gadi norbaukt ar to un bus ok. Uz vairāk neko neceru.

Hazard
Posts: 83
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34 v2

Post by Hazard » 14 Mar 2019, 17:14

Tad gatavošanas braucienam ārpus LV. Aizbraukts ar Uniti līdz Tartu.
Image
Tad uz ziemu saka sliktāk pūst silto gaisu salonā. Nomainīju filtru
Image
Pie sēdekļu maiņas toreiz nācās ar apšuvumus paremontēt.
Image
Image
Image
Tikka beidzot nomainitas apgaismojums salonā
Image
Atbraucot uz laukiem savākt mantas, atklājas ka ziema sākusies. Nācās ziemas diskus kas bija paredzēti uz cita E34 ziemošanai uzlikt uz esoša un braukt tā.
Image
Image
Image
Turpinātājas cīņa ar to ka jau motors ar gāzi padauzīts normāli un meta eļļu gofrā. Ik pa laikam tīrīju, bet tas jau tik sekas, iemesls jau cits...
Image
Un lai cilvēki saprastu tas nav m52. Tas ir m50. Tātad kartera ventilācija nenonāk karterī, bet vnk gaiss aiziet uz gofru un viss.
Rezultāta.
Image
Image
Atnāca vel pāris jaunu uzgaļu. Jo vel joprojām cīnījos ar nevienmērīgu motora darbību.
Image
Un pirmais WTF. Viena indukcene metama. Labi ka bija savāktas pārītis visādam gadījumam. Noderēja
Image
Image
Tā ka veiksmīgi tikts līdz Rīgai, pārģērbu ziemas diskus.
Image
Image
Tā kā vienlaikus braukaju tik ar vienu auto, daudzas lietas metāju no viena uz otru, atkarība ar kuru auto braucu. Bet lēnām iepirku visu lai nevajag tā darīt.
Iegādājos 1.4 bar jaunu vāciņu ar unitim
Image
Iegādātas un nomainītas sveces. Jo zem jautājuma cik ilgi ar tam braukts un bija made in Russia Bosch
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Iegādājos vel divas 40w OEM tumbiņas aizmugurei. Tagad visas 4 tumbiņas 40w. Laicīgi derēs.
Pasūtiju vārsta vāka blīvei rinķišus, jo tos nebiju mainījis un caur viņiem man sāk spiest eļļu iekša sveču kanālos.
Image
Image
Image

Hazard
Posts: 83
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34 v2

Post by Hazard » 14 Mar 2019, 18:06

Eļļa sulojas no visiem pakšiem. Rītos peļķes zem auto. Skatoties no lejas sāka spiest ārā eļļu no eļļas līmeņa devēja. Te radās jautājums, ja ielikšu citu kuru vel jāatrod, kas ir problemātiski, jauns 120 eiro. Vaa nesanākas ka pēc 1 mēneša i tas nesāks sulot. Izlemts ka vnk iepirkšu no m50b20 zaglušku. Līmeni tā pat es te visu laiku sekoju. Nākas liet jau mazāk klāt, bet tik un tā. Viss tek ārā dabā.
Image
Tā kā tuvojas Janvārī Tehniskā apskate, tas ir svarīgs moments lai nebūtu viss eļļa no lejas, ka ir dotajā momentā
Testam tika savākti no sedana smoked pagriezieni ar defektu. Tā kā man patika ka ir, izdomāju pie tādiem ar palikt. Iepirku vel vienu pagriezienu komplektu. Jo tas esošais bija ar plaisām un neizietu tehnisko.
Image
Uneversals ar reizēm palīdz sevi remontēt.
Image
Ar filtra maiņu ziemā tukšgaita netika atrisināta. Pūta mērenu gaisu pat ja ir uzsildīts motors. Un reizēm varēja dzirdēt ka tikšt vārsti pečkai.
Tā ka vasara es biju dabūjis no viena laba donora, tika izlemts nomainīt.
Image
Image
Pie reizes ar parbaudīju vai papildus sūknis strādā. Viss oke, strādā.
Rezultāta labāk palika.
Uzstādīti pagriezieni un uztaisīti gabarīti arī te pagriezienos.
Image
Vel tā pabraukāts
Image
Tad sāku domāt ka lai vispār iziet TA jā sulo eļļa. Un ka vismaz laicīgi līdz vasarai davilkt, un nemet eļļu gofrā un iepludniekā.
Palasot draivā, iesaka uzlikt eļļas atdalitaju/seperatoru (Маслопомойка). Tad atrasts viens varaints kas man patīk un principa realizējams. Un sanāk ik pa laikam to eļļu kas krājas gofra, iepludnieka un filtra kastē varētu no tilpnes izliet un tālāk braukt.
Iegadāts no kaut kada X5 4.6 motora saucamais labirinta tipa atdalītajs.
Tad es sapratu ka šlangi lielā izmēra gan maksā kosmosu(30 eiro metrā, hidroskanā :D). Tāpēc devos meklēt pa gabaliem kaut ko servī.
Image
Visāda izmēra šlangi salasīti un var ķerties klāt.
Image
rezultāta
Image
Drosele sausa, zem filtra kastes peļke nerodās. Visa tā eļļa aiziet kolba kas paplesta lejā. Bet jāsaprot ka tas nav remonts. Tas ir laicīgi lai izdzīvot līdz vasarai un TA iziet. Ķēros klāt eļļas maiņai, jo tieši atbraucot no laukiem pienāca tie 10k km noskrējiena. Kā ar tika likvidēts eļļas līmeņa devējs un uzlikta zagluška un devos uz sarunāto gāzes regulāciju, pārbaudīt, lai pa atgāzēm iziešu tehnisko. Un tad devos uz TA Kā te redz ka Latvija Tehniska nav radītais nekam. Izgāju ar pirmo.
Image
Tātad vienai problēmai mazāk. Eļļas patēriņu samazināju no 0.5-0.7l uz 0.2-0.3l nobrauktiem 1000km. Tā ka manipulācijas nebija veltīgas. Pēc gāzes paregulācijas, samainītam svecēm, indukcenem pilpišiem, tīrām gofrām... Beidzot motors sāka strādāt vienmērīgi un padevās regulācijām. Uz doto mirkli gāzes iekārta parādīja ka man ne visai otrais cilidrim strādā indukcene To nomainīju, bet vairāk neesmu slēdzis klāt vai labāk palika. To gan jau kaut kad tuvāko laiku pārbaudīšu.
Bet principa visiem ir skaidrs ka motors metams. Rītos skaļak ar klaudz. Ilgāk japasilda. Tā kā te 100% vismaz gredzenu maiņa, ir plana kas jedzīgāgs. Bet to gan jau tuvak laikam ejot un kad uzsaksies darbi.

User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 14653
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Contact:

Re: Parasts E34 v2

Post by Juzix » 14 Mar 2019, 18:14

A kur problēma uzreiz novērst eļļas noplūdes, nevis tērēt laiku un naudu kaut kādā kolhoza radīšanai? :doh:
Image :latvija:

Hazard
Posts: 83
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34 v2

Post by Hazard » 14 Mar 2019, 18:18

Juzix wrote:
14 Mar 2019, 18:14
A kur problēma uzreiz novērst eļļas noplūdes, nevis tērēt laiku un naudu kaut kādā kolhoza radīšanai? :doh:
Augstāk atbilde.

User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 14653
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Contact:

Re: Parasts E34 v2

Post by Juzix » 14 Mar 2019, 18:20

Hazard wrote:
14 Mar 2019, 18:18
Juzix wrote:
14 Mar 2019, 18:14
A kur problēma uzreiz novērst eļļas noplūdes, nevis tērēt laiku un naudu kaut kādā kolhoza radīšanai? :doh:
Augstāk atbilde.
Tas nemaina lietas būtību - kolhozs.
Image :latvija:

Hazard
Posts: 83
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34 v2

Post by Hazard » 14 Mar 2019, 18:24

Juzix wrote:
14 Mar 2019, 18:20
Hazard wrote:
14 Mar 2019, 18:18
Juzix wrote:
14 Mar 2019, 18:14
A kur problēma uzreiz novērst eļļas noplūdes, nevis tērēt laiku un naudu kaut kādā kolhoza radīšanai? :doh:
Augstāk atbilde.
Tas nemaina lietas būtību - kolhozs.
Netaisos maksat 400-700 eiro par remontu esošam, ja būs strokeris. Ja to nesaprast, tad mums nav par ko runāt. Vari iet uz citu topiku. Gaidu lābaku laiku lai varu pārsēsties uz sedanu, lai nepalikt bez auto. Trešais auto man faktiski atņemts jo ģimene ir papildinājums cilvēkam ar B kategoriju.

User avatar
estorial
Posts: 9
Joined: 06 Apr 2014, 20:00

Re: Parasts E34 v2

Post by estorial » 14 Mar 2019, 21:17

Man tā pati problēma ar silto gaisu. Max pečkas režīmā pūš maz un vāji silto gaisu. Kas īsti atrisināja tev to problēmu?
Ūdenssūknis jauns.

Hazard
Posts: 83
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34 v2

Post by Hazard » 14 Mar 2019, 22:37

estorial wrote:
14 Mar 2019, 21:17
Man tā pati problēma ar silto gaisu. Max pečkas režīmā pūš maz un vāji silto gaisu. Kas īsti atrisināja tev to problēmu?
Ūdenssūknis jauns.
Tas arī var būt lēta gala ūdens sūkņa dēl. Man tā reizi bija uz sedana. Oriģinālais sadeju apenēs pie -30, ieliku jaunu kaut kādu lēto knapi sildīja. Kaut kur firmu sarasts man bija kurus labāk nelikt vispār. Kāds tev uzlikts?

-AF-
Posts: 3775
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Parasts E34 v2

Post by -AF- » 15 Mar 2019, 08:03

Eļļu var mest iepludē ja tev vārstu vākā pirms ventilācijas nav tās barjeras (kāds izmeta)
Un ja virs ieplūdes sadalenes nav plastmasas vāks uz Sadalenes , tad sadalene kuļ eļļu kura nonāk galvā.
Vēl variants kā eļļas spiediena restriktors galvā ir ieķīlejis un eļļa tiek neierobežotā daudzumā galvas.

Noņem vārstu vāku un pārbaudi.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
estorial
Posts: 9
Joined: 06 Apr 2014, 20:00

Re: Parasts E34 v2

Post by estorial » 15 Mar 2019, 09:06

Hazard wrote:
14 Mar 2019, 22:37
estorial wrote:
14 Mar 2019, 21:17
Man tā pati problēma ar silto gaisu. Max pečkas režīmā pūš maz un vāji silto gaisu. Kas īsti atrisināja tev to problēmu?
Ūdenssūknis jauns.
Tas arī var būt lēta gala ūdens sūkņa dēl. Man tā reizi bija uz sedana. Oriģinālais sadeju apenēs pie -30, ieliku jaunu kaut kādu lēto knapi sildīja. Kaut kur firmu sarasts man bija kurus labāk nelikt vispār. Kāds tev uzlikts?
Kāds precīzi - neatceros, bet no lētā gala. Thermotec?
Vienkārši nav vēlme visu pēc kārtas sistēmā mainīt cerot uz brīnumu. 😂

-AF-
Posts: 3775
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Parasts E34 v2

Post by -AF- » 15 Mar 2019, 09:10

Ja vajag varu tev noziedot labu strādājošu ūdenssūkni ;)
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
ray112
Posts: 1738
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: Parasts E34 v2

Post by ray112 » 15 Mar 2019, 09:39

Hazard wrote:
14 Mar 2019, 17:14

Turpinātājas cīņa ar to ka jau motors ar gāzi padauzīts normāli un meta eļļu gofrā. Ik pa laikam tīrīju, bet tas jau tik sekas, iemesls jau cits...
Kā saprast to, ka motors ar gāzi padauzīts? Tev tur kaut kas detonē visu laiku vai šauj izplūdē atpakaļ? Jeb vnk gāze nenormāli sausina motoru tomēr.

Hazard
Posts: 83
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34 v2

Post by Hazard » 15 Mar 2019, 13:49

ray112 wrote:
15 Mar 2019, 09:39
Hazard wrote:
14 Mar 2019, 17:14

Turpinātājas cīņa ar to ka jau motors ar gāzi padauzīts normāli un meta eļļu gofrā. Ik pa laikam tīrīju, bet tas jau tik sekas, iemesls jau cits...
Kā saprast to, ka motors ar gāzi padauzīts? Tev tur kaut kas detonē visu laiku vai šauj izplūdē atpakaļ? Jeb vnk gāze nenormāli sausina motoru tomēr.
Jā, iepriekšējais saimnieks pacentās ;). Ja interese kāpēc un ko varu klātiene izstatīt. Ilgi stāstīt. Un manus Latviešu tekstus lielos kvantumos grūti lasīt.

User avatar
Foxijs
Posts: 6296
Joined: 17 Mar 2007, 14:30
Location: Rīga
Contact:

Re: Parasts E34 v2

Post by Foxijs » 16 Mar 2019, 14:57

Liekas interesanti ka tiek dokumentēti tādi sīkumi abos topicos, nepārproti, pārmaiņai nav slikti, kad galīgi nav ko darīt (kas ir reti :D ) var palasīt.

Hazard
Posts: 83
Joined: 29 Jan 2019, 22:11

Re: Parasts E34 v2

Post by Hazard » 20 Apr 2019, 11:29

Atrasti un iegādāti beidzot OEM gumijas paklājiņi.
Image
Image
Image
Pabūts laukos. Sakrauti tā kartupeļi kā pat meta kļūdu.
Image
Savākti un uzlikti 2 vasaras diski kas ziema tika tur atstāti.
Image
Lēnām no tā kas ir pa rokai. Liekas otra kaste 15’’ subim.
Image
Kaut kas aplūza, kaut kas vēlāk Lemona piepirkts.
Image
Image
Savādāk ikdienā ar tādu kasti braukāt negribās. Tā tik uz kādu pasākumu iemest
Image
Image
Nomainīju bagāžnieka vāka slēdzi. Saka nefiksēties, vispār. Pie reizes saliku tur iztrūkstošas daļas.
Image
Image
Atrasts viens rezerves ritenis ciešamā stāvokli no rezerves riteņa.
Image
Image
Uzsūtīti jauni spraudņi priekš amerikanu skata gabarītiem. Gribās beidzot jedzīgāk uztaisīt. Un pārējie šteķeri jau šrotos.
Image
Image
Nomainīju lambdu ar šim auto. Kūudu nemeta, bet jūtami bija palielināts patēriņš pilsētā (15.4l/100km)
Image
Image
Image
Kaut kur pa vidu no šipotam riepām uz M+S pārģērbos. Tagad jau uz vasarenēm.
Kamēr viss. Pārējais procesā. Lēnām pēc sarasta viss darās.

Post Reply