Andrams | Acaijnais W208
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Andrams | Acaijnais W208
Tas Shark reduktors gavno, man ar tāds bija uz 230hp dzinēja, dodot mizā rubījās nost, nu loģiski, viņš ir līdz 200zs un ar tikai tāpēc, ka nakruķīts spiediens. Tāds pats uz 1200mBar ir 150hp... Maini tik nost. Savam uzliku KME 300zs Goldu un izrubenis pārstāja būt.
PS. Pag, tad sanāk, ka LPG var pats privātpersona nolegalizēt? Pastāsti sīkāk kas un kā tieši par legalizācijas procesu!
PS. Pag, tad sanāk, ka LPG var pats privātpersona nolegalizēt? Pastāsti sīkāk kas un kā tieši par legalizācijas procesu!
- andrams
- Posts: 401
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Andrams | Acaijnais W208
Standarta 2.kategorijas pārbūves process. CSDD mājaslapā var atrast paraugu, pēc tā sapildi ciparus, sataisi bildītes no visa, kas tur prasīts, samet kopā, aizsūti uz pārbūvēm. Tur 15 dienu laikā izskata, atsūta atbildi, ka apstiprināts vai arī atsūta, kas nepatīk. Kad apstiprina, mauc uz tehnisko ekspertīzi, iepriekš piesakoties pa telefonu. Tur pārbauda,vai viss atbilst patiesībai, pārbauda principiāli, vai neesi auzas sataisījis un vēl šo, to. Pēc tam ir akts par pārbūvi, akts par nr.salīdzināšanu. Ar pārbūves papīru uz reģistrāciju, sakarā ar degvielas veida maiņu.nakurilijs wrote: ↑28 Jul 2020, 21:05 PS. Pag, tad sanāk, ka LPG var pats privātpersona nolegalizēt? Pastāsti sīkāk kas un kā tieši par legalizācijas procesu!
Re: Andrams | Acaijnais W208
Par gāzes reduktoriem - viņus iedala pēc barojamo motoru Zs, tikai neviens neņem vērā - viņš spiedīs gāzi kolektorā, kur ir spiediens kad ber grīdā vai kur ir vakuums visu laiku. Tāpēc Sharks vieniem iet, citiem nē. Ja viņš jau ir un meseris nav turbo vai kompresors, tad var mēģināt likt. Var apsvērt domu likt 8mm trubu no balona nevis 6mm, kā arī plastikāta nevis kapara va kāda tur metāla viņas nāk.
Re: Andrams | Acaijnais W208
Gāzes reduktorā spiediens pieaugs proporcionāli ieplūdes spiedienam, deltas spiediens paliks nemainīgs vienalga vai vakuums vai boosts. Pie boosta jāskatās vai nav pārspiediena vārsts reduktoram. Piemēram MAGIC 3 Power 450hp reduktors var nodrošināt 1.5bar deltu pie 3bar boosta.Brainless wrote: ↑29 Jul 2020, 10:48 Par gāzes reduktoriem - viņus iedala pēc barojamo motoru Zs, tikai neviens neņem vērā - viņš spiedīs gāzi kolektorā, kur ir spiediens kad ber grīdā vai kur ir vakuums visu laiku. Tāpēc Sharks vieniem iet, citiem nē. Ja viņš jau ir un meseris nav turbo vai kompresors, tad var mēģināt likt. Var apsvērt domu likt 8mm trubu no balona nevis 6mm, kā arī plastikāta nevis kapara va kāda tur metāla viņas nāk.
e30 m30b35TUrbogāzeskūts
Chevy GMT400 377 stroker
Jeep XJ 6.2 LS Swap
Chevy GMT400 377 stroker
Jeep XJ 6.2 LS Swap
Re: Andrams | Acaijnais W208
Es nevaru neko teikt par Tevis minēto reduktoru, bet ar Shark spiediens vienmērīgi braucot ir uzgriezts uz 1.6 un tā arī turās, berot grīdā nokrīt uz 0.7 - 0.9 un auto kratās. Es neesmu servismenis, bet ar čomiem esam pieslēguši un braukuši, tos Shark kādreiz lika biezā slānī visiem un vienmēr. Atmosfēras daudz labāk ar viņu sadzīvoja, nekā turbo.
Re: Andrams | Acaijnais W208
Nu Shark tāpāt kā Valtek typ30 sprauslas ir ateja. Lai būtu stabils spiediens, jāņem reduktors ar pēc iespējas lielāku jaudas rezervi. Vēl interesants produkts ir AMR M7.
e30 m30b35TUrbogāzeskūts
Chevy GMT400 377 stroker
Jeep XJ 6.2 LS Swap
Chevy GMT400 377 stroker
Jeep XJ 6.2 LS Swap
- andrams
- Posts: 401
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Andrams | Acaijnais W208
Man tāds jau bija, meserim ir kompresors, ir arī 8mm truba visā garumā, tikai multivārsts ir ar 6nieku caurumu. Bet tad jau skaidrs, ka ar stock/kādreiz 197hp uz 200hp wannabe reduktoru nebūs aršanaBrainless wrote: ↑29 Jul 2020, 10:48 Par gāzes reduktoriem - viņus iedala pēc barojamo motoru Zs, tikai neviens neņem vērā - viņš spiedīs gāzi kolektorā, kur ir spiediens kad ber grīdā vai kur ir vakuums visu laiku. Tāpēc Sharks vieniem iet, citiem nē. Ja viņš jau ir un meseris nav turbo vai kompresors, tad var mēģināt likt. Var apsvērt domu likt 8mm trubu no balona nevis 6mm, kā arī plastikāta nevis kapara va kāda tur metāla viņas nāk.
- andrams
- Posts: 401
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Andrams | Acaijnais W208
Tā.
Bija skaidrs, ka ar nitrosu pārvietoties grūti. Pagājušonedēļ palika arī neiespējami. Sapratu, ka nav, ko bremzēt, pašlaik reduktoru nemainīs, bet provēs vienkārši atdzīvināt. Uzsūtīju remkomplektu, piektdienas vakarā uzliku reduktoru uz galda, pēc pirmās vizuālās inspicēšanas viss kļuva skaidrs (vai vismaz tā likās):
yummy
Šitais izbira no reduktora filtra slota
Atradu pirmo substanci, ko neņem Wurth attaukotājs, nācās birstēties ar 646. Membrāna vesela, bik pastiepusies, protams, bet nekā kritiski nāvējoša - ne plaisu, ne caumuru. Izbirstēju šitās šausmas, saliku visas jaunas gumijas, domāju, ka viss laču. Nosēdināju blakus draudzeni ar kompi, izbraucam uz ielas, pirmais, otrais - mierā. Nekas nebija ne atrisinājies, ne mainījies. Nākamās teorijas, kas tika pārbaudītas - līnijas filtrs pirms sprauslām un reduktora atspere. Filtrā tikpat kā nemaz eļļainās šņagas, reduktora atspere apmainīta no tāda paša Shark 1500 - jēgas nekādas. Čikājoties ap nitrosu, kaut kur pazuda arī boosts, likās, ka nu toč viss slikti, benzīna kompim klāt netieku, OBD kabelis nomiris, gāze neiet, brauc ar neejošu mašīnu + uz benzīna. Nu labi, ne slikti, bet "ir bijis labāk™"
Beigās vaina izrādījās diezgan debīla kaut kādu iemeslu dēļ no vibrācijām vai kaut kā līdzīga bija izdomājis griezties ciet rokas vārsts, kas multivārstā pa šiem 5k km bija lēnām aizrotējies tā, ka nepadevās normix spiediens uz reduktoru. Atgriezu vaļā kkādus 3 riņķus to mazo nodevēju un acaijnais ir dzīvs
P.S. Varam pieņemt, ka šitā viņu aizkakāju es, bet tā kā nejaucu vaļā, pirms liku uz mašīnas un kamēr uz merša, pildos tikai Vladā, pieņemsim, ka viņš nebija tīrs jau startā
Bija skaidrs, ka ar nitrosu pārvietoties grūti. Pagājušonedēļ palika arī neiespējami. Sapratu, ka nav, ko bremzēt, pašlaik reduktoru nemainīs, bet provēs vienkārši atdzīvināt. Uzsūtīju remkomplektu, piektdienas vakarā uzliku reduktoru uz galda, pēc pirmās vizuālās inspicēšanas viss kļuva skaidrs (vai vismaz tā likās):
yummy
Šitais izbira no reduktora filtra slota
Atradu pirmo substanci, ko neņem Wurth attaukotājs, nācās birstēties ar 646. Membrāna vesela, bik pastiepusies, protams, bet nekā kritiski nāvējoša - ne plaisu, ne caumuru. Izbirstēju šitās šausmas, saliku visas jaunas gumijas, domāju, ka viss laču. Nosēdināju blakus draudzeni ar kompi, izbraucam uz ielas, pirmais, otrais - mierā. Nekas nebija ne atrisinājies, ne mainījies. Nākamās teorijas, kas tika pārbaudītas - līnijas filtrs pirms sprauslām un reduktora atspere. Filtrā tikpat kā nemaz eļļainās šņagas, reduktora atspere apmainīta no tāda paša Shark 1500 - jēgas nekādas. Čikājoties ap nitrosu, kaut kur pazuda arī boosts, likās, ka nu toč viss slikti, benzīna kompim klāt netieku, OBD kabelis nomiris, gāze neiet, brauc ar neejošu mašīnu + uz benzīna. Nu labi, ne slikti, bet "ir bijis labāk™"
Beigās vaina izrādījās diezgan debīla kaut kādu iemeslu dēļ no vibrācijām vai kaut kā līdzīga bija izdomājis griezties ciet rokas vārsts, kas multivārstā pa šiem 5k km bija lēnām aizrotējies tā, ka nepadevās normix spiediens uz reduktoru. Atgriezu vaļā kkādus 3 riņķus to mazo nodevēju un acaijnais ir dzīvs
P.S. Varam pieņemt, ka šitā viņu aizkakāju es, bet tā kā nejaucu vaļā, pirms liku uz mašīnas un kamēr uz merša, pildos tikai Vladā, pieņemsim, ka viņš nebija tīrs jau startā
Re: Andrams | Acaijnais W208
Mjā...
Žēl ka nav motora tam auto!
Žēl ka nav motora tam auto!
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
- andrams
- Posts: 401
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Andrams | Acaijnais W208
Nu čau!
Šis agregāts vēl pavisam nosprādzis nav, kaut ko kust...
Un tā, daudz maz hronoloģiska remontgrāmata:
Pagājušā gada augustā kaut kādi narkomāni Teikā nolauza merša zīmi no haubes. Likās, ka vairs nav 2000šais gads, bet laikam jau ir. Oh well... Uzsūtīju kaut kādu jebājā, ir ok.
Tad pienāca kaut kāds oktobris, ikdienā vizinos, vienu dienu, braucot atpakaļ no pusdienām, kaut kur atsitos ar galvu un izdomāju, ka varētu iemest rītīgi grīdā bremžu pedāli. Uuun, tad kaut kas padevās Pēc darba paskatījos, peļķes nekur nav, značit gļuks. Pabraucu nepilnu nedēļu - iedegās brake fluid warnings panelī. Hehehe, šahs un mats jāmaina caurules virs pakaļtilta. Bet nav sliekšņu, aiz kuriem uzkarināt uz pacēlāja. Pabāzu galvu zem mašīnas, noskaidroju, ka kreisais pakaļējais ritenis (HL in deutsch, aut.piez.) ir aizgājis. So be it. Pagaidu risinājums:
Tā nobraucu visu ziemu, pāris reizes ESP izmisīgi centās to vienu riteni bremzēt, bet diezgan bezjēdzīgi, protams kautru reizi, braucot uz lielpilsētu, biš bija bails par CP atrakcijām uz ceļa, bet kaut kā sagāja.
Kaut kad janvārī padevās izpūtēja caurule vidū. Ņemot vērā, ka padevās "pret spalvai", nācās steidzami viņu dakterēt, jo negribējās iestādīt visu to dandāli bruģītī, nolaužot visu pakaļgalu.
Savilcēja fosilija.
Pie reizes, uzmetu lūriķi kardānam - izrādās, ka arī karājošā gultņa gumija ir pilnībā beigta. Savādi. Braucot nejutu, visus sitienus pārmetoties norakstīju uz beigtām tilta buksēm un lufti redaktora sazobē. Nu, nomainot kardāna pakaļgalu, nekas nemainījās.
Februārī pamanīju dīvainu švīkstoņu no viena riteņa, bija piiiilnībā izbeidzies priekšējais gultnis, nevienā brīdī nejutu gaudošanu.
Tad iedevu sametināt labās puses slieksni, jo sapratu, ka TA nesaies bez viena riteņa bremzēm. Pašam negribējās aukstā garāžā to depresiju ar slieksni piedzīvot. Ap Lieldienām dabūju atpakaļ. Likās no vienas puses savādi, ka nedziest ESP/BAS lampiņa panelī. Tā kā ESP, kruīzs un viss pārējais strādāja, tikai nevarēja izslēgt ESP un dega lampiņa, baigi neiespringu. Domāju, ka kaut kur CAN līnijās kaut kas nomirījis. To be continued...
Nāca TA un tad kaut kā gandrīz laicīgi attapos, ka vajag pakaļtilts. Uz pacēlāja noravējām nost aizmuguri, bāku un sapratu, ka tiltam ir beigts pilnīgi VISS. Nedaudz sakopu apakšu (lasīt: pacēlu paklāju), sapratu, ka "vajag jaudīgāku bmw"™. Saliku jaunas sviras, bukses, gultņus, bremžu aizsargus, sakrāsoju tiltu ar pulveri utt. utjpr., pēc nepilna mēneša karāšanās uz pacēlāja tilts bija saārstējies, un mersis nebija uzkritis man uz galvas. Win-win!
TA neko, biju nedavilcis vienu savirzes šarnīru, čoms turpat uz domkrata pievilka, pārējais viss laču, pirmo reizi manā izpildījumā mersis ieguva atļauju smacēt pa ceļiem ar pirmo reizi.
Paralēli aizmugures tilta epopejai ļoti gribējās šogad braukt kaut kur youngtimeros, tā nu tiku pie leģendāra youngtimer auto
UN tad... nekā ļauna negribēdams, sapratu, ka ir laiks mersim doties tautiņās, pašam sāk palikt nedaudz par nepraktisku, uzcepu sludinājumu ssā, iemetu par kosmosu, jo gribas vietā 4riteni. Vienā jaukā dienā dārgā man saka, ka gribas izmest līkumu un parībināt mūzičku. Brauksim ar mersi. Oki. Aizeju līdz mersim, slēdzu vaļā - nekas nenotiek. Domāju, hu s ņim, atslēdzu ar roku, iekāpju. Skatos, ka panelim padzisušas lampiņas, tā kā aķis būtu bik pasusis. Domāju, moš pieleks. Kā ieslēdzu aizdedzi pat nē, pagriezu atslēgu uz 1.pozīciju un no tā brīža visu vakaru džinkstēja ausis...
Well, fek. Garīgais +/-0.2, gribas sakurt ugunskuru zem balona. Salādēju aķi, atdzīvināju bagāžnieka slēdzeni, ar trīcošām rokām liku virsū klemmi un šķīlu klāt. Pirms tam noštepselēju stūres ķisenu - negribējās kasīt briļļu rāmi ārā no sejas.
Kaut kādu mēnesi tā arī noskudinājos, neviens par sludinājumu vispār neinteresējas, sāku joka pēc meklēt vainu savam ESP blokam. Izložņāju pa ESP bloka CAN līnijām, tās iet blakussēdētāja pusē, tālāk uz leju gar labo slieksni. Aizdomīgi. joprojām atcerējos par savu sakritību ar to, ka kļūme parādījās pēc sliekšņa. Atjaucu tomēr vaļā labās puses vadu šahtu - well... hello...
Nu, kādi 15 vadi pakusuši, kādi pāris vadu pāri guļ kopā, dzīslas plikas. Lieki piebilst, bija cietusi 1 ESP CAN līnija, kaut kādus vadus aiztiekot, aizslēdzās mašīna. Gan jau kaut kādā brīdī arī tas nosēdināja aķi. Gan jau kaut kur tur blakus arī kāds crash sensors bija. Nu, neko darīt.
Šonedēļ dabūšu stiklu, gan jau arī nomainīšu. Ies tālāk atpakaļ ssā.
Cena - 2keur vai mainu pret B Fronteru (ar iespējamu piemaksu), priekšroka bomžu nitrosam, (3.2, pēc tam 2.2) bet nu dīzelis varbūt jāpamēģina, lai saprastu, ka ir slikti
Jau eju.
Šis agregāts vēl pavisam nosprādzis nav, kaut ko kust...
Un tā, daudz maz hronoloģiska remontgrāmata:
Pagājušā gada augustā kaut kādi narkomāni Teikā nolauza merša zīmi no haubes. Likās, ka vairs nav 2000šais gads, bet laikam jau ir. Oh well... Uzsūtīju kaut kādu jebājā, ir ok.
Tad pienāca kaut kāds oktobris, ikdienā vizinos, vienu dienu, braucot atpakaļ no pusdienām, kaut kur atsitos ar galvu un izdomāju, ka varētu iemest rītīgi grīdā bremžu pedāli. Uuun, tad kaut kas padevās Pēc darba paskatījos, peļķes nekur nav, značit gļuks. Pabraucu nepilnu nedēļu - iedegās brake fluid warnings panelī. Hehehe, šahs un mats jāmaina caurules virs pakaļtilta. Bet nav sliekšņu, aiz kuriem uzkarināt uz pacēlāja. Pabāzu galvu zem mašīnas, noskaidroju, ka kreisais pakaļējais ritenis (HL in deutsch, aut.piez.) ir aizgājis. So be it. Pagaidu risinājums:
Tā nobraucu visu ziemu, pāris reizes ESP izmisīgi centās to vienu riteni bremzēt, bet diezgan bezjēdzīgi, protams kautru reizi, braucot uz lielpilsētu, biš bija bails par CP atrakcijām uz ceļa, bet kaut kā sagāja.
Kaut kad janvārī padevās izpūtēja caurule vidū. Ņemot vērā, ka padevās "pret spalvai", nācās steidzami viņu dakterēt, jo negribējās iestādīt visu to dandāli bruģītī, nolaužot visu pakaļgalu.
Savilcēja fosilija.
Pie reizes, uzmetu lūriķi kardānam - izrādās, ka arī karājošā gultņa gumija ir pilnībā beigta. Savādi. Braucot nejutu, visus sitienus pārmetoties norakstīju uz beigtām tilta buksēm un lufti redaktora sazobē. Nu, nomainot kardāna pakaļgalu, nekas nemainījās.
Februārī pamanīju dīvainu švīkstoņu no viena riteņa, bija piiiilnībā izbeidzies priekšējais gultnis, nevienā brīdī nejutu gaudošanu.
Tad iedevu sametināt labās puses slieksni, jo sapratu, ka TA nesaies bez viena riteņa bremzēm. Pašam negribējās aukstā garāžā to depresiju ar slieksni piedzīvot. Ap Lieldienām dabūju atpakaļ. Likās no vienas puses savādi, ka nedziest ESP/BAS lampiņa panelī. Tā kā ESP, kruīzs un viss pārējais strādāja, tikai nevarēja izslēgt ESP un dega lampiņa, baigi neiespringu. Domāju, ka kaut kur CAN līnijās kaut kas nomirījis. To be continued...
Nāca TA un tad kaut kā gandrīz laicīgi attapos, ka vajag pakaļtilts. Uz pacēlāja noravējām nost aizmuguri, bāku un sapratu, ka tiltam ir beigts pilnīgi VISS. Nedaudz sakopu apakšu (lasīt: pacēlu paklāju), sapratu, ka "vajag jaudīgāku bmw"™. Saliku jaunas sviras, bukses, gultņus, bremžu aizsargus, sakrāsoju tiltu ar pulveri utt. utjpr., pēc nepilna mēneša karāšanās uz pacēlāja tilts bija saārstējies, un mersis nebija uzkritis man uz galvas. Win-win!
TA neko, biju nedavilcis vienu savirzes šarnīru, čoms turpat uz domkrata pievilka, pārējais viss laču, pirmo reizi manā izpildījumā mersis ieguva atļauju smacēt pa ceļiem ar pirmo reizi.
Paralēli aizmugures tilta epopejai ļoti gribējās šogad braukt kaut kur youngtimeros, tā nu tiku pie leģendāra youngtimer auto
UN tad... nekā ļauna negribēdams, sapratu, ka ir laiks mersim doties tautiņās, pašam sāk palikt nedaudz par nepraktisku, uzcepu sludinājumu ssā, iemetu par kosmosu, jo gribas vietā 4riteni. Vienā jaukā dienā dārgā man saka, ka gribas izmest līkumu un parībināt mūzičku. Brauksim ar mersi. Oki. Aizeju līdz mersim, slēdzu vaļā - nekas nenotiek. Domāju, hu s ņim, atslēdzu ar roku, iekāpju. Skatos, ka panelim padzisušas lampiņas, tā kā aķis būtu bik pasusis. Domāju, moš pieleks. Kā ieslēdzu aizdedzi pat nē, pagriezu atslēgu uz 1.pozīciju un no tā brīža visu vakaru džinkstēja ausis...
Well, fek. Garīgais +/-0.2, gribas sakurt ugunskuru zem balona. Salādēju aķi, atdzīvināju bagāžnieka slēdzeni, ar trīcošām rokām liku virsū klemmi un šķīlu klāt. Pirms tam noštepselēju stūres ķisenu - negribējās kasīt briļļu rāmi ārā no sejas.
Kaut kādu mēnesi tā arī noskudinājos, neviens par sludinājumu vispār neinteresējas, sāku joka pēc meklēt vainu savam ESP blokam. Izložņāju pa ESP bloka CAN līnijām, tās iet blakussēdētāja pusē, tālāk uz leju gar labo slieksni. Aizdomīgi. joprojām atcerējos par savu sakritību ar to, ka kļūme parādījās pēc sliekšņa. Atjaucu tomēr vaļā labās puses vadu šahtu - well... hello...
Nu, kādi 15 vadi pakusuši, kādi pāris vadu pāri guļ kopā, dzīslas plikas. Lieki piebilst, bija cietusi 1 ESP CAN līnija, kaut kādus vadus aiztiekot, aizslēdzās mašīna. Gan jau kaut kādā brīdī arī tas nosēdināja aķi. Gan jau kaut kur tur blakus arī kāds crash sensors bija. Nu, neko darīt.
Šonedēļ dabūšu stiklu, gan jau arī nomainīšu. Ies tālāk atpakaļ ssā.
Cena - 2keur vai mainu pret B Fronteru (ar iespējamu piemaksu), priekšroka bomžu nitrosam, (3.2, pēc tam 2.2) bet nu dīzelis varbūt jāpamēģina, lai saprastu, ka ir slikti
Jau eju.
Re: Andrams | Acaijnais W208
Foršāk būtu ja kāds atbrauktu pirkt mersi, un tad airbag jobnītu. Aizskrietu prom atpakaļ neskatoties.
P.s. kad salikuši visu atpakaļ, pirms darbini pirmo reizi, neaizmirsti 3 ikonas uz paneļa pielikt, mazums palīdz
P.s. kad salikuši visu atpakaļ, pirms darbini pirmo reizi, neaizmirsti 3 ikonas uz paneļa pielikt, mazums palīdz
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- andrams
- Posts: 401
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Andrams | Acaijnais W208
Otrreiz jau nešaus. Nu, durvīs palika pa vienam katrā pusē, bet par to es izvēlos nedomāt
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Andrams | Acaijnais W208
...tas slieksnis tika visā garumā mainīts? tur pie domkrata vietām ir tākā caurums visapkārt vai bildē tikai izskatās? vai arī tur tādu ātro variantu taisija?