Andrams | Acaijnais W208

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
andrams
Posts: 288
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by andrams »

Purns ir nereāli augstu, par to vairāk bik vēlāk. Par riepām - sakarā ar debīlo J, ET kombināciju disks stāv nereāli tuvu priekšējai stupicai - bildē. Un tāpēc uzliku 215, jo pēc čuja likās, ka tas ir pēdējais, kas tur saiet, lai riepa netorčītu šarnīra skrūvē/uzgrieznī. Šobrīd ir 225 priekšā, 245 aizmugurē, bet joprojām šī paša iemesla dēļ. 245 priekšā gribēdams nevaru ielocīt :D
Opel Kadett D '81 2.0i 8v FWD

User avatar
ray112
Posts: 3363
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by ray112 »

andrams wrote:
27 Jul 2020, 13:31
Purns ir nereāli augstu, par to vairāk bik vēlāk. Par riepām - sakarā ar debīlo J, ET kombināciju disks stāv nereāli tuvu priekšējai stupicai - bildē. Un tāpēc uzliku 215, jo pēc čuja likās, ka tas ir pēdējais, kas tur saiet, lai riepa netorčītu šarnīra skrūvē/uzgrieznī. Šobrīd ir 225 priekšā, 245 aizmugurē, bet joprojām šī paša iemesla dēļ. 245 priekšā gribēdams nevaru ielocīt :D
Nu viss palika skaidrāks. :cool: vnk 215 uz 8.5j likās kaut kāds perebors.

User avatar
andrams
Posts: 288
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by andrams »

So, tālāk.

Apnika belarusa purns, pabāzu galvu apakšā - kas tad tas?

Image

Izrādās, 5 puļķu atsperu atbalsti (27mm), biezākie savvaļā pieejamie, tas izskaidrotu kosmosu.
Sadabūju taisnu stupicu, pasūtīju zemākos 1 puļķa atbalstus (5mm), nomainīju to, ritenis palika taisnāks + šarnīrs bija pabeidzies, uzliku arī atbalstus, bet tā arī purns savu vietu neatrada. Varbūt bik sasēdās, bet ar aci nepateiksi.

Image

Tad kaut kad pa vidam atdzīvināju miglas, kurām nebija ne štekeru, ne normālu vadu. Saliku visu, lai ir iedegamas, job crossed off the list. Varēja jau, protams, paņemt arī jaunas, bet tā kā esošajām pietrūka tikai nedaudz mīļu vārdu un lodāmurs, why not?

Image
Opel Kadett D '81 2.0i 8v FWD

User avatar
O.z
Posts: 10012
Joined: 08 May 2013, 23:05
Location: Lauki

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by O.z »

Es domaju ka purna augstumu veiksmīgi varetu koriģet fleksis 8)

User avatar
kars
Posts: 2893
Joined: 10 Jan 2010, 00:24

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by kars »

Varbūt tur stāv ne-Avangard atsperes?

Artis01
Posts: 45
Joined: 26 Oct 2018, 09:35

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by Artis01 »

#jāsēdina

User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 13987
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by Black President »

Tas mersis pec laicina pats sevi nosedinas :naac:
0-200 kmh same fast as your sexual act

User avatar
howitzer
M30
Posts: 26912
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by howitzer »

Black President wrote:
28 Jul 2020, 09:38
Tas mersis pec laicina pats sevi nosedinas :naac:
this
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

User avatar
andrams
Posts: 288
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by andrams »

Domājat, tas tad, kad nolūst atsperu atbalsti? :D
Opel Kadett D '81 2.0i 8v FWD

User avatar
AtmoBenzin
Posts: 10828
Joined: 01 Nov 2012, 16:10

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by AtmoBenzin »

andrams wrote:
27 Jul 2020, 12:59
87 mahinācijas ar skrūvju garumiem
Oh jā, šitas labs messeriem prikols, arī cik sanācis tad meršiem katram disku komplektam vajadzīgas sava garuma skrūves un uz katra modeļa savādākas pie tam. :D

Bembim 10+disku komplekti man ir bijuši uzskrūvēti ar vienām un tām pašām skrūvēm.

User avatar
ray112
Posts: 3363
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by ray112 »

andrams wrote:
28 Jul 2020, 11:22
Domājat, tas tad, kad nolūst atsperu atbalsti? :D
Vai drīzāk kad burkas izrūsēs. :D

User avatar
andrams
Posts: 288
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by andrams »

A man tur atkal bija feils ar disku centra biezumu aiz skrūvju konusiem + flancis, nopirku M12x50 skrūves, vītnei gali izārdīja rocen.. kājen.. labi, stāvbremzes atsperītes, jolo. Tur viss tagad sakārtots un labi.

Kad saliku purnu pa vietām, likvidējot rižo plakandzelzi a.k.a. radiatoru balku, nācās noņemt gaisa cauruli no kompresora uz IC, kopš tā laika arī sākās jaudas problēmas, kad visu laiku rubīja nost kompresoru. Iemet pedal grīdā, sekundes 3 papūš un tad pazūd jauda. Riktīgi nois, ejot garām fūrei apgonā. Tā kā tur jau zināju, ka ir patrubokam stūris nolauzts, sāku medīt kompresora kolektoru/patruboku. Pabakstīju LV fejbooku, protams, katrā mazā miesta maizes veikalā ir atrodamas 3 šādas detaļas. Atveru jebāju, tur no vāciešiem, prosta alu klucis par 100, 130, 180 eur, hmm, nabūs. Paskrollēju vēl pāris dienas vēlāk, Polijā uzradusies tāda detaļa, ar visu shippingu nepilni 50eur. Nu, more like it. Uzsitu klačiņu ar poli, samaksāju, gaidu. Pēc tam saņēmos bik paskrūvēt.

Image

Image
Ā, nu jā, ritīgi hermētiska gaisa padeves sistēma.

Nomainīju šo, pie reizes amputēju plastmasas klusinātāju un tad jau arī jauda atgriezās. Beidzot atkal proper kliedziens, kas nepazūd.

Pavasarī saņēmos parādīt atsperēm fleksi. Darīju to pirmo reizi, mersim ļoti pateicīgs dizains atsperēm, bet man savukārt nepateicīgs intelekts šādām darbībām. Sāku ar vienu pusi, izlamājos uz savilcēju, iegāju azartā, norāvu 2 vijumus, izskatījās toit, norāvu arī otrā pusē 2 vijumus, un purns jau vilkās pa zemi #stabilizators :susnaks:

Image

Well. Pirmie Darvina kucēni jāslīcina. Nopirku jaunas lētākās atsperes, norāvu pusvijumu jau startā, bet tāpat debesīs iekrita. Tagad ar priekšas fitmentu 3 opcijas:
a. Noņemt esošās(jaunās) spirāles, ielaist fleksi vēl pusvijumā līdz vijumā, lai kopā 1-1.5 vijumi off. Nemāku šito joprojām.
b. Testfitam paprovēt -2 vijumu atsperes kopā ar biezajām atsperu gumijām, moooš saiet.
c. Izbeigt šito kokapstrādi un nopirkt Eibach Pro-kit.

Kamēr māžojos gar spirālveida metāla gabaliem, nojaucu purnu, sapulēju lampas, lai kaut ko arī redz. Pa ziemu biju uzskrūvējis aļika led-baru, bet tā arī nepievienoju. Bilžu nav, i varbūt labi, ka tā.

Image

Image

Image

Viens lukturis iekšā pieputējis, bet all in all - beidzot gaismām parādījās arī stars.
Opel Kadett D '81 2.0i 8v FWD

User avatar
andrams
Posts: 288
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by andrams »

ray112 wrote:
28 Jul 2020, 12:40
Vai drīzāk kad burkas izrūsēs. :D
Nu, to es arī biju domājis, jā :D
Opel Kadett D '81 2.0i 8v FWD

User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 15631
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Contact:

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by Juzix »

andrams wrote:
28 Jul 2020, 12:41

c. Izbeigt šito kokapstrādi un nopirkt Eibach Pro-kit.

:arrow:
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
MAN PRINCIPA IR P0HUJ (c) GG IV2.5

User avatar
OneLitreBeer
Spam addicted
Posts: 4088
Joined: 12 Sep 2012, 22:01
Location: Kanēļa Actiņa

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by OneLitreBeer »

waaat, man likās ka jožikiem ir stikla lukturi.
Vecs Sūds

User avatar
ray112
Posts: 3363
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by ray112 »

Tām biezajām atsperu gumijām starpība bildē liekas apmēram 1cm salīdzinot ar tām otrām. Diez vai ar to kaut ko baigi var izmainīt. Vai nu fleksē vēl to otro pāri, vai uzliec eibach atsperes. Tās kas bija par zemu, arī ar biezajām gumijām būs ļoti zemas.

User avatar
andrams
Posts: 288
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by andrams »

Ir gan, jā, plastmasas. Un pat depo lukturis maksā 140eur/gab. Vēlāk, kad būs daudz naudas, jāiepērk kaut kādi vizuāli jēdzīgi aftermarket lukturi ar lēcu, pagaidām - lai dzīvo.

So, liekam jaunu bildi iekšā.

Ar visu to, ka kovīda laikos benzīndegviela maksāja necienīgi maz, gribēju uzlikt mersim nitrosu. Gan tāpēc, ka maks vēl nav apdeitojies uz v2.0 un vēl pats nedrukā eurosus, gan arī tāpēc, lai izbrauktu cauri pārbūves procesam un saprastu, čo pa čom. Garāžā mētājās savulaik iepirktu lietotu nitrosu iekārtu komponentes (nu, šajā gadījumā tas ir tikai...) - Shark 1500 reduktors un Stag 300-4 kompis. Nopirku jaunu balonu, multivārstu un sprauslas un tad sāku lego. Sākumā provēju nolikt dīzes uz benzīna sprauslu pagarinājumiem, bet tā kā tiem violetajiem spricētājiem ļoti garš deguns, visa deguna sekcija aizsedza pagarinājumus un gāzei fiziski nebūtu daudz vietas, kur plūst. Tad nu nācās amputēt kolektoru, pie reizes arī apmainīju blīves, sakārtoju kartera ventilāciju, kas tur bija pārakmeņojusies no 1200g.p.m.ē. un ieurbu dīzes, dīzītes. Kaut kādu mēnesi pa vakariem ņēmāmies ar čomu, kamēr visu _smuki_ salikām pa vietām, sataisījām bildītes. Kopumā ar visu drukāšanu un braukāšanu uz Rīgu kaut kādi 2 mēneši nesteidzīga darba pa vakariem un sestdienām. Pats uzliku, pats sadrukāju, pats biju uz TA, pašam iekrāmēja 2nieku par nereģistrētu pārbūvi - nu, jo neuzspēju vienkārši uz ekspertīzi pieteikties laicīgi, pats biju uz ekspertīzi un pats arī reģistrēju, pats regulēju. Pa lielam normāls process, patika :rofl:

Image

Image

Ja kādam interesē detaļas, kaut kad jāsamētā pārējas bildes no šitā pasākuma, bet pa lielam - nekādu pretenziju pret AC W031 BFC sprauslām pagaidām un visu regulējumu kā tādu. Pie nepilniem 4k rpm met atpakaļ uz benzīnu, jo kompis bik par vecu, lai mācētu operēt ar abām degvielām vienlaicīgi. Pie slodzes >86% (pēc nitrosa MAP sensora) met uz benzīnu, pa pilsētu sēņojot zipā uz gāzes, pa taisni uz gāzes, pie apgona pārmet uz benzīnu viss kuul - jau 5k noripināti.

P.S. Vienīgais, kas pašlaik bik maisa galvu, ir pēkšņs gāzes spiediena kritums sistēmā. Līdz šim varēju pastaipīt uz nitrosa pirmos 3-4 robus, un tikai tad ierāva spiediena kļūdu - jo reduktors ir tuvu pie gala savai ''jaudas'' rezervei. Tagad kopš sestdienas vakara pilsētā pat ir grūti normāli pie mazas slodzītes ar 4to paātrināties, kā jau spiediens mēdz nokrist līdz 0.7bar (ikdienā tukšgaitā darba spiediens ~1.5bar). Jāpalūkā, kas tas par gļuku, bet baigā aizdoma, ka būšu izstaipījis membrānu reduktoram un jādomā par citu reduktoru kaut kad.
Opel Kadett D '81 2.0i 8v FWD

User avatar
andrams
Posts: 288
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by andrams »

ray112 wrote:
28 Jul 2020, 18:40
Tām biezajām atsperu gumijām starpība bildē liekas apmēram 1cm salīdzinot ar tām otrām. Diez vai ar to kaut ko baigi var izmainīt. Vai nu fleksē vēl to otro pāri, vai uzliec eibach atsperes. Tās kas bija par zemu, arī ar biezajām gumijām būs ļoti zemas.
oficiāli 22mm atšķirība biezumā tai vietai, kur guļ atspere. 27 biezākā vs 5 plānākā. Pats gan ar mikrometru klāt stāvējis neesmu, bet kataloga datiem reizēm var ticēt :D


A tā kopumā visādas vecu ļerkatu kaites...

Lieku nitrosam vadus, pajaucu salonu blakussēdētāja pusē. Tieku līdz skaņas/vibro izolācijas švammei lielajai - slapja. Tā, bļ* :dusma: Ar nazi izgriežu, lai var to lupatu dabūt ārā tikai blakussēdētāja pusei, neņemot ārā paneli utt visu tur apkārt, kas tad mums tur irrr -

Image

Nu protams. :coconet:

Image

No 2 dīkstāves nedēļām viena pagāja, lāpot šo vietu. Apakšā stiprības riba, tā kādreiz nopuvusi, uzmetināta pa virsu uzlocīta jauna, bet nu tā, ne visai, jo arī tā sākusi izreaģēt, paraujot līdzi grīdu. Sametināju, sasmērēju, uzlocīju jaunu ribu un tur viss džimmi. Vēlāk pabāzu roku šofera pusē zem paklāja - protams, slapjš arī tur. :emo:
Last edited by andrams on 28 Jul 2020, 19:04, edited 1 time in total.
Opel Kadett D '81 2.0i 8v FWD

User avatar
ray112
Posts: 3363
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by ray112 »

andrams wrote:
28 Jul 2020, 18:54
ray112 wrote:
28 Jul 2020, 18:40
Tām biezajām atsperu gumijām starpība bildē liekas apmēram 1cm salīdzinot ar tām otrām. Diez vai ar to kaut ko baigi var izmainīt. Vai nu fleksē vēl to otro pāri, vai uzliec eibach atsperes. Tās kas bija par zemu, arī ar biezajām gumijām būs ļoti zemas.
oficiāli 22mm atšķirība biezumā tai vietai, kur guļ atspere. 27 biezākā vs 5 plānākā. Pats gan ar mikrometru klāt stāvējis neesmu, bet kataloga datiem reizēm var ticēt :D
Bildē izskatās mazāk, bet pašu atsperes sēžu gan neredz. Bet tā pat ja par 2 cm pacelsies purns, joprojām būs pārāk zems man liekas. Labākais variants jau būtu uzlikt modelim/motoram atbilstošas sedinatās atsperes.

User avatar
andrams
Posts: 288
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by andrams »

Janvārī bija uz nedēļām pieklusis, bet vispār visu laiku meta 'lamp defective' warningu, iemetot atpakaļgaitā. Lukturi paši deg, viss smuki, bet panelis katru reizi nobaurojas, lai saremontēju lukturus. Beigās palika zb un pēc īsas kašķa meklēšanas izjaucu aizmugurējiem vāka lukturiem konektorus. Tur arī viss tapa skaidrs :naac:

Image

Image

Brūns un zaļš, mīļākās krāsas. Satīrīju pinus mehāniski un nu ir miers arī ar to.


Kopš nopirkšanas šofera pusē durvīs grabēja viens skaļrunis. Grabēja parasti tad, kad ar meiteni divatā braucām garākus gabalus un gribējās kaut ko paskaļāk paklausīties. Nojaucu apšifku, paraustīju plecus:

Image

Image

Nokia has left the building.
Beidzās ar to, ka mājās atradu sen no čoma piespēlētas home edition tumbu kastes ar 2 GZ skaļruņiem katrā. Pamērīju Nokia, pamērīju mazāko GZ, sapratu, ka būs deals.
Vispār straight fit, izņemot to, ka vajadzēja pafrēzēt lielākas gropes tumbas rāmītī. Un pārlodēt vadus. Un noņemt gumijas magnētiem aizmugurē, jo atspiedās pret durvīm.

Image

Tā kā subwooferu ēra mani skāra diezgan vieglā formā, tad pilnībā apmierina šāds risinājums, skan ne gramu sliktāk par 'connecting pipl', tikai nav izkaltušas membrānas.


Vēl šosezon, kā jau minēju, pārgāju no 215/45 priekšā +225/45 mizām aizmugurē uz 225/45 + 245/40. Un tam ir miljons ieguvumu, varu nosaukt kaut 3 no tiem:
* nav tik zemas un cietas riepas;
* nav stretch priekšā;
* var iziet TA;
* Mazāk izceļas pretīgais wheel gaps priekšā;
* mazāk nāk vēmiens, paskatoties uz mašīnu;
* joprojām der riteņi priekšā;
* dabūju no čoma 245 mizas diezgan pasvaigas.

Image

Vēl daudz darba, lai būtu, kā es gribu, bet pavisam noteikti - patīk :)
Opel Kadett D '81 2.0i 8v FWD

Post Reply