Andrams | Acaijnais W208

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
nakurilijs
Posts: 4448
Joined: 03 Apr 2015, 13:53

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by nakurilijs »

Tas Shark reduktors gavno, man ar tāds bija uz 230hp dzinēja, dodot mizā rubījās nost, nu loģiski, viņš ir līdz 200zs un ar tikai tāpēc, ka nakruķīts spiediens. Tāds pats uz 1200mBar ir 150hp... Maini tik nost. Savam uzliku KME 300zs Goldu un izrubenis pārstāja būt.

PS. Pag, tad sanāk, ka LPG var pats privātpersona nolegalizēt? Pastāsti sīkāk kas un kā tieši par legalizācijas procesu!
e39 M54B30 with Stage2+ lowered roof upgrade

User avatar
andrams
Posts: 288
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by andrams »

Nu es pašlaik metu acis uz Alex Turbot, bet mazo, 1200mbar versiju
Opel Kadett D '81 2.0i 8v FWD

User avatar
andrams
Posts: 288
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by andrams »

nakurilijs wrote:
28 Jul 2020, 21:05
PS. Pag, tad sanāk, ka LPG var pats privātpersona nolegalizēt? Pastāsti sīkāk kas un kā tieši par legalizācijas procesu!
Standarta 2.kategorijas pārbūves process. CSDD mājaslapā var atrast paraugu, pēc tā sapildi ciparus, sataisi bildītes no visa, kas tur prasīts, samet kopā, aizsūti uz pārbūvēm. Tur 15 dienu laikā izskata, atsūta atbildi, ka apstiprināts vai arī atsūta, kas nepatīk. Kad apstiprina, mauc uz tehnisko ekspertīzi, iepriekš piesakoties pa telefonu. Tur pārbauda,vai viss atbilst patiesībai, pārbauda principiāli, vai neesi auzas sataisījis un vēl šo, to. Pēc tam ir akts par pārbūvi, akts par nr.salīdzināšanu. Ar pārbūves papīru uz reģistrāciju, sakarā ar degvielas veida maiņu.
Opel Kadett D '81 2.0i 8v FWD

User avatar
Brainless
Posts: 8
Joined: 24 Aug 2012, 21:25

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by Brainless »

Par gāzes reduktoriem - viņus iedala pēc barojamo motoru Zs, tikai neviens neņem vērā - viņš spiedīs gāzi kolektorā, kur ir spiediens kad ber grīdā vai kur ir vakuums visu laiku. Tāpēc Sharks vieniem iet, citiem nē. Ja viņš jau ir un meseris nav turbo vai kompresors, tad var mēģināt likt. Var apsvērt domu likt 8mm trubu no balona nevis 6mm, kā arī plastikāta nevis kapara va kāda tur metāla viņas nāk.

User avatar
juris800
Posts: 145
Joined: 12 Apr 2018, 22:09

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by juris800 »

Brainless wrote:
29 Jul 2020, 10:48
Par gāzes reduktoriem - viņus iedala pēc barojamo motoru Zs, tikai neviens neņem vērā - viņš spiedīs gāzi kolektorā, kur ir spiediens kad ber grīdā vai kur ir vakuums visu laiku. Tāpēc Sharks vieniem iet, citiem nē. Ja viņš jau ir un meseris nav turbo vai kompresors, tad var mēģināt likt. Var apsvērt domu likt 8mm trubu no balona nevis 6mm, kā arī plastikāta nevis kapara va kāda tur metāla viņas nāk.
Gāzes reduktorā spiediens pieaugs proporcionāli ieplūdes spiedienam, deltas spiediens paliks nemainīgs vienalga vai vakuums vai boosts. Pie boosta jāskatās vai nav pārspiediena vārsts reduktoram. Piemēram MAGIC 3 Power 450hp reduktors var nodrošināt 1.5bar deltu pie 3bar boosta.
e30 m30b35TUrbogāzeskūts
Jeep XJ 4.0
Chevy GMT400 377 stroker

User avatar
Brainless
Posts: 8
Joined: 24 Aug 2012, 21:25

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by Brainless »

Es nevaru neko teikt par Tevis minēto reduktoru, bet ar Shark spiediens vienmērīgi braucot ir uzgriezts uz 1.6 un tā arī turās, berot grīdā nokrīt uz 0.7 - 0.9 un auto kratās. Es neesmu servismenis, bet ar čomiem esam pieslēguši un braukuši, tos Shark kādreiz lika biezā slānī visiem un vienmēr. Atmosfēras daudz labāk ar viņu sadzīvoja, nekā turbo.

User avatar
juris800
Posts: 145
Joined: 12 Apr 2018, 22:09

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by juris800 »

Nu Shark tāpāt kā Valtek typ30 sprauslas ir ateja. Lai būtu stabils spiediens, jāņem reduktors ar pēc iespējas lielāku jaudas rezervi. Vēl interesants produkts ir AMR M7.
e30 m30b35TUrbogāzeskūts
Jeep XJ 4.0
Chevy GMT400 377 stroker

User avatar
tolx
Posts: 705
Joined: 29 Oct 2005, 20:23
Location: tava iztēle

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by tolx »

Pled, taisni vai skaudība parāva... bet nekas, gan jau mans acajnaijs arī brauks pa ielām.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām

User avatar
andrams
Posts: 288
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by andrams »

Brainless wrote:
29 Jul 2020, 10:48
Par gāzes reduktoriem - viņus iedala pēc barojamo motoru Zs, tikai neviens neņem vērā - viņš spiedīs gāzi kolektorā, kur ir spiediens kad ber grīdā vai kur ir vakuums visu laiku. Tāpēc Sharks vieniem iet, citiem nē. Ja viņš jau ir un meseris nav turbo vai kompresors, tad var mēģināt likt. Var apsvērt domu likt 8mm trubu no balona nevis 6mm, kā arī plastikāta nevis kapara va kāda tur metāla viņas nāk.
Man tāds jau bija, meserim ir kompresors, ir arī 8mm truba visā garumā, tikai multivārsts ir ar 6nieku caurumu. Bet tad jau skaidrs, ka ar stock/kādreiz 197hp uz 200hp wannabe reduktoru nebūs aršana :reeka:
Opel Kadett D '81 2.0i 8v FWD

User avatar
andrams
Posts: 288
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by andrams »

Tā.

Bija skaidrs, ka ar nitrosu pārvietoties grūti. Pagājušonedēļ palika arī neiespējami. Sapratu, ka nav, ko bremzēt, pašlaik reduktoru nemainīs, bet provēs vienkārši atdzīvināt. Uzsūtīju remkomplektu, piektdienas vakarā uzliku reduktoru uz galda, pēc pirmās vizuālās inspicēšanas viss kļuva skaidrs (vai vismaz tā likās):

Image

yummy

Image
Šitais izbira no reduktora filtra slota

Image

Image

Atradu pirmo substanci, ko neņem Wurth attaukotājs, nācās birstēties ar 646. Membrāna vesela, bik pastiepusies, protams, bet nekā kritiski nāvējoša - ne plaisu, ne caumuru. Izbirstēju šitās šausmas, saliku visas jaunas gumijas, domāju, ka viss laču. Nosēdināju blakus draudzeni ar kompi, izbraucam uz ielas, pirmais, otrais - mierā. Nekas nebija ne atrisinājies, ne mainījies. Nākamās teorijas, kas tika pārbaudītas - līnijas filtrs pirms sprauslām un reduktora atspere. Filtrā tikpat kā nemaz eļļainās šņagas, reduktora atspere apmainīta no tāda paša Shark 1500 - jēgas nekādas. Čikājoties ap nitrosu, kaut kur pazuda arī boosts, likās, ka nu toč viss slikti, benzīna kompim klāt netieku, OBD kabelis nomiris, gāze neiet, brauc ar neejošu mašīnu + uz benzīna. Nu labi, ne slikti, bet "ir bijis labāk™"

Beigās vaina izrādījās diezgan debīla :naac: kaut kādu iemeslu dēļ no vibrācijām vai kaut kā līdzīga bija izdomājis griezties ciet rokas vārsts, kas multivārstā :rofl: pa šiem 5k km bija lēnām aizrotējies tā, ka nepadevās normix spiediens uz reduktoru. Atgriezu vaļā kkādus 3 riņķus to mazo nodevēju un acaijnais ir dzīvs :yo:

P.S. Varam pieņemt, ka šitā viņu aizkakāju es, bet tā kā nejaucu vaļā, pirms liku uz mašīnas un kamēr uz merša, pildos tikai Vladā, pieņemsim, ka viņš nebija tīrs jau startā :D
Opel Kadett D '81 2.0i 8v FWD

User avatar
huliits
Posts: 113
Joined: 13 Mar 2011, 22:11
Location: Iecava

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by huliits »

Un boosts arī parādijās atgriežot vārstu?

User avatar
andrams
Posts: 288
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by andrams »

Ā, nē, tur čikājoties ar propānu biju sarāvis savu otrās zondes kļūdu kaut kā nopietnāk, ka neaizvērās kompresoram bypass :hvz:
Opel Kadett D '81 2.0i 8v FWD

User avatar
laurisko
Posts: 1085
Joined: 01 Oct 2007, 13:10

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by laurisko »

Mjā...
Žēl ka nav motora tam auto! :emo:
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI

Post Reply