Tommi wannabe trackday bro E36

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

Post Reply
User avatar
TomSkarsts
Spam addicted
Posts: 390
Joined: 16 Mar 2017, 18:51
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Tommi wannabe trackday bro E36

Post by TomSkarsts »

Sen jau tiek lasīts burnout, bet parasti tika kaut kas random postots @ e36 (Tagad 3er) forumā, bet realitātē sen saprasts, ka šeit apgrozās normāli vīri un ir dažādība starp autiņiem, kamēr katrā BMW forumā visi mīž karstu tikai par konkrēto autiņu, konkrētiem modiem un long story short viss pārējais sūds. :emo:

Šito visu penteri gan laikam jāsadala daļās, lai pats vispār saprastu un atcerētos, kas ir noticis un darīts :D



1. Daļa. Pre-Portugal.
hronoloģiski ganjau kāda vieta/lieta sajaukta vietām, bet nu who gives a shit


Agrāk (un joprojām) ļoti tika fanots par visādiem izpuvušiem JDM brīnumiem, bet studentam naudas nav, noskatītā Eclipse nopuvusi - 2015.10.26 iegādājos savu pirmo autiņu un pirmo E36 (neviens vēl tad nenojauta, ka būs arī citi..)
Image


Bundža diezgan solīdā stāvoklī, visādi citādi nekas īpašs. M42B18 (jeb 318is), open diffs, TA koilas, FK bundulis, enģeļacis, OMP stūre (protams ka china, bet brīnumainā kārtā ļoti stingra), priekšā M bamperis, sliekšņiem M uzlikas ar līmi pielīmētas.


Sanāca sākumā kaut kāda wannabe mīlestības bilde arī (lai draudzene saprastu, kas dzīvē tagad ir prioritāte)
Image


Tālāk jau sākās pirmais studentu on budget mods. Tā kā fotošopā kaut kāda sajēga ir, kā arī ir pieeja pie labas printēšanas/kopēšanas tehnikas, tika iemēģināta roka pārtaisīt BMW speedo fontu uz Hondu (joprojām sāpēja sirds, ka nebraucu ar JDM miseni)
Image
Image
Image


Tā arī ziema tika nogāzta ar to, kas bija. Pavasarī kā jau cilvēkam no laukiem carwashi bija sveši un pret staķika etc mazgātuvēm naids. Nācās omes dīķī iemest sūkni, lai pļavā var nomazgāt sāli nost :D


Tad jau vēlāk beidzot parādījās arī kaut kādi R17 (līdz tam tika braukts ar random borbetiem priekšā un Style13 bottlecapiem aizmugurē uz 205/65 :D). Lieki piebilst, ka arī ar balonu auto bija max stabils arī virs 160kmh.
Image


Par cik krāsa briesmīga un uz plauktiņa kaut kas lobijās nost, tika nopūsts ar flakonu (kārtējo reizi sapņojot par JDM misenēm ar pelēks auto + balti diski combo)
Image
Image


Kaut kādā brīdī sākts strādāt arī ar vojīšu etc gaziku detaļām kopā ar liet. Rii un vēl vienu itāli, kas ticis kadrā. 2 no 3 e36 nošķilti(ups spoiler alert) un viens pamests šķūnī pūst.
Image


Pa vidam taisītas kaut kādas abšivkas etc sīkumi, kurus vairs neatceros. Par abšivku stāstu gan pilna garāža salasīta ar visādām abšivkām, no kurām vēlāk saliktas 2 zbis ar plastmasa klipšu vietām, jo tie kartona sūdi vienkārši eventualyl izbeidzas.
Vēlāk FK bundulis nolikts taisni un uztaisīti 2x pod M3 style 63mm gali (šo gribu atkārtot ar sakarīgātu rezonatoru un 2x76mm galiem)
Image
Image


Tad ziemā braucot offroada sa*ists M bamperis un vēlāk iespējams aprautas šāles (nomainot eļļu gan atkal rūca normāli) un nomests ar ķip aprautajām šālēm un klāts ar sāli sencīša garāžā un uz pusgadu prom uz Portugāli dzert, tripot, ķip studēt un overall baudīt dzīvi bez rūsainiem auto.
Image
Image

To be continued...
Being second is being the first of the losers. /Senna/
User avatar
GG.
Posts: 15696
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tommi wannabe trackday bro E36

Post by GG. »

Pleas do tell moar
User avatar
TomSkarsts
Spam addicted
Posts: 390
Joined: 16 Mar 2017, 18:51
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tommi wannabe trackday bro E36

Post by TomSkarsts »

2. Daļa. Post-Portugal.
pre-crash


Esot Portugālē redzēju, ka uz tirdziņu iet padzīvojusi kupeja, iekšā 2.5 M52 bloks ar 2.8 iekšām, M50 un M54 sadalenes, vienmasas spararats, m50 ieplūde. Priekšā M bampers, iekšā e46 recaro krēsli, 3b shortshifts, sporta stūrīta (fake OMP again). Cena tikai 1200e. Nedomājot bija jāņem. Bija zināms, ka bundža dzīvi redzējusi (nezināju cik ļoti), dzinējs pārlejas un piesūc gaisu, bet pēc liet. Rii apskatīšanas tāpat tika nolemts ka lēti un jāņem un sataisīs. Sākumā pat biju domājis savas kupejas vietā, jo pirms aizbraukšanas uz Portugāli neveiksmīgi nometu no dankrota un sapi*u vienu donkrata vietu aizmugurē.



Te nu lūk nopirktā miskaste.
Image


Īpašnieks gan ilgu laiku tēloja draugu un stāstīja par defektiem, ka vēl sazīmēs kādu rezerves daļu utt.


Atgriežoties LV konstatēts, ka sāls normāli paēdis auto pat stāvot sausā garāžā. Vēl gan uzņemts kāds kadrs oriģinālajā komplektācijā. Pietrūkst. :(
Image



Nonākot līdz iepirktajai miskastei. Sarunāts, ka kāds palīdzēs ar swapu, savāks pašu kupeju un manu veco M42 motoru + 600e. Fair enough. Lieki piebilst, ka beigās dabūju tikai 300e. Turpinam!



Reāli eļļa gāžas ārā pa visām malām, gaisu piesūc 100 vietās, rīstās, slīd sajūgs - viss slikti. Long story short, izrādās, ka stock 2.5 motors no E39, nav arī nekādu sadaleņu un sajūgs no M40 jeb 1.6, tas pats beidzies. Lol.
Pa lielam pliks 2.5 ar m50 ieplūdi un uzplēstiem recaro sēdekļiem (pārējais palika uz auto) iepirkts pa 900e. Sliktākais pirkums ever. Neko darīt, jāturpina.
Image
Image
Image
Image




Nomainīts vārstu vāks (bija saplēsts) uz alumīnija, karteris ar uztvērēju no e36. Lielākā daļa šļaukas, vakuuma trubas un blīves, sveces etc. Dzinējs gan laimīgā kārtā no iekšpuses izskatās tīrs un kompresija arī bija zbis. Lieki piebilst, ka izplūde ar e46 3.0 gala bunduli, kuram 2 ieejas un viena no tām vienkārši aizsvarīta ciet. Bez komentāriem.
Image
Image



Pēc swapa auto pa pusei steigā samests kopā un veido kārtīgas miskastes skatu.
Image
Image



Tālāk seko tikai un vienīgi neveiksmes. Regulāri pārliešanās, gaisa piesūkšana (personāžs seeingman jeb lisais arī m50 ieplūdei salaboja caur pēcpusi uzliktu m52 plāksnīti, kur nāk devēji utml.). Reizes 2 vai 3 tika mainīti kloķenes devēji un pēdējā reizē pat nebija ticības, ka vēlreiz nosprādzis devējs un nespējas atrast vainu rezultātā auto mazliet nomests malā.
Image



Vēlāk gan viss salikts kopā, beidzot iet kā jāiet. Plānos poly etc upgradi. Cik nu tas 323 var iet, bet smaids pa seju un viss notiek.
Image



Tad sūdi turpinās. Sencīts nošķiļ savu autiņu puskilometru no manas šances, jo kāds dalbajobs nezina, ka pa autobusu joslu zem dzeltenā/sarkanā taisni pi*t nevajag :)
Image



Un mēneša laikā kāds arī man priekšā izdomā uztaisīt kreiso. bb.
Image


race in peace. pirmais foto pēc pelēča iegādes.
Image


edit: dažas bildes sagāzušās, mēģinās iztaisnot
Being second is being the first of the losers. /Senna/
User avatar
TomSkarsts
Spam addicted
Posts: 390
Joined: 16 Mar 2017, 18:51
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tommi wannabe trackday bro E36

Post by TomSkarsts »

bet..

Image
Being second is being the first of the losers. /Senna/
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tommi wannabe trackday bro E36

Post by howitzer »

Bļin, izskatās, ka izvērtīsies prikolīgi. :shura:

Ielikt bembī hondas mērpulksteņus laikam ir stulbākais/lieliskākais mods, kādu es jebkad esmu redzējis - dod vēl kaut ko tādu! :naac:

p.s. - izskatās, ka to, ka nevajag pirkt automašīnu no e36.lv lietotājiem/tādu auto, kuru rotā e36.lv uzlīmes, būsi apguvis pašmācības ceļā. :aiwa:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
TomSkarsts
Spam addicted
Posts: 390
Joined: 16 Mar 2017, 18:51
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tommi wannabe trackday bro E36

Post by TomSkarsts »

howitzer wrote: 18 Apr 2019, 23:13 Bļin, izskatās, ka izvērtīsies prikolīgi. :shura:

Ielikt bembī hondas mērpulksteņus laikam ir stulbākais/lieliskākais mods, kādu es jebkad esmu redzējis - dod vēl kaut ko tādu! :naac:

p.s. - izskatās, ka to, ka nevajag pirkt automašīnu no e36.lv lietotājiem/tādu auto, kuru rotā e36.lv uzlīmes, būsi apguvis pašmācības ceļā. :aiwa:
gribēju rīsus kaut kādus piebērt, bet bez naudas un kvalitatīvi :D

pelēkajam starpcitu nebija ne vainas ar visām uzlīmēm. Turpinājums top labāks :D
Being second is being the first of the losers. /Senna/
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 7741
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Tommi wannabe trackday bro E36

Post by arniks8 »

jdm spidometrs ahujenna :D , gaidu turpinājumu :cool:

bļeeeeeee, piedod, bet kopš Tavas neveiksmes pie DITF fakultātes, tavs nošķiltais bumers rotā manu whatsapp background :emo: :susnaks: Atvainojos jau iepriekš, drīz nomainīšu :susnaks:

Neatceros vai pirms vai pēc Tava crasha mums pasniedzējs nošķīla gandrīz turpat vienu auto :reeka:
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
TomSkarsts
Spam addicted
Posts: 390
Joined: 16 Mar 2017, 18:51
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tommi wannabe trackday bro E36

Post by TomSkarsts »

3. Daļa. Now & till forever.
trackday bro to be


Skatoties uz bojājumiem pelēcim reāli samīzos, ka glāzes ganjau nav taisnas un ģeometrija arī nē - domāju, ka dzinējs, salons etc man ir, jātiek tikai pie braucamas kupejas ar jebkādu dzinēju, salonu un galvenokārt - dzīvu virsbūvi.
Image
Image



Tika apskatīti daudzi auto pat ar temperatūru, bet ne reizi nebiju apmierināts.

2 apskatītie, kas iespiedušies atmiņā:
zilais 318is, problēma - prasa 2k par tādu, kuram aizm. dankrota vietas metinātas un jāmetina priekšējās (Still nožēloju, ka nepaņēmu)
un
pelēkais 320i, ja nemaldos bezvanos - bija uzsists slieksnis un deformēts spārns, likās overall nopists (meklēju taču ideālu)
Image
Image


Te nu lūk nopirktā. Pirmā bilde - sludinājuma, otrā bilde - jau manējā.
Image
Image


Autiņš 320i(M52), pilnīgs stock. Panelis ar airbagu. Stock izplūde. Tomēr likās, ka bundža laba, pat 3 no 4 donkrata vietu "puļķiem" savās vietās.
Image
Image


kaut kādā brīdī pa ziemu arī gribēju piešķilt pelēko, nekādīgi nesanāca. Tad nāca apskaidrība, ka biju ne tikai izņēmis imobilaizeri lai auto vērtētājs (par cik avārijā nebiju vainīgs) nevarētu piešķilt, bet arī izrāvis EWS kastītes štekeri. Visu saspraudu un pieleca no pusabarota :]
Image
Image

Un tad jau beidzot vajadzēja to 2.5 izraut no pelēkā un ielikt zilajā. Pie reizes arī samainīts ūdenssūknis, termostats un tika uzlikts alu termostata korpuss, kurš mistiski laida garām - uzliku veco plastmasa. Kā arī eļļas korpusa blīvīti mainot sapratu, ka iepriekš jau biju mainījis un aizmirsis. :D
Image
Image
Image
Image


kaut kādā brīdī pa 100e pārdots pelēkais ar tiltiem, reiku, stock amjiem, pilnu ādas nerecaro salonu, e34 krustiņu etc labumiem. hvz kapēc pārdevu bundžu ar 10x labākām arkām kā pašam tgd :aleluja:
Image




vēlāk pa ziemu galīgi nebija lustes taisīt bremzes, kuras bija kkādas lētās un vajadzēja pārlasīt, kā arī reika sāka izdot dīvainas skaņas (nomainot tāpat uzliku tādu kas nenāk atpakaļ :reeka: ) un izdomāju, ka varētu pārvietoties ar pa brīvo iegūto rezerves 90. gada Colt 1.3 karbi :yo: :yo: :yo:
Image
Last edited by TomSkarsts on 21 Feb 2020, 14:11, edited 1 time in total.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
User avatar
TomSkarsts
Spam addicted
Posts: 390
Joined: 16 Mar 2017, 18:51
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tommi wannabe trackday bro E36

Post by TomSkarsts »

Kas reāli ir izdarīts
un kas vēl padomā

Kā auto izskatās šobrīd:
Image
izdarītais:
Vizuāli:
POD m3 difuzors aizmugurē no pelēkā (neredzu jēgu tērēt naudu M3 bamperim)
Iegādāts ķīnas M bamperis priekšā un facelift uzlikas, kā arī m3 spoileris.
Aizmugurē lampas ar balto augšu

Salons:
OMP ķīnas stūre
Preface panelis
Melnie griesti
Aizvākts tonējums no logiem
E46 kupejas elektro recaro ([censored] cik smagi)

Piekare:
Visur poly izņemot augšējās peldošās aizmugurē.
MSR ebay koilas (priekša vēl turās, aizmugurē meyleHD atbalsti)
Alfa romeo garās atsaites ar 24mm stab stieni priekšā un 18 (laikam 18 bija resnākais) stab stieni aizmugurē
Plauktiem meyleHD šarnīri
Reduktors 3.45 opens bez poly (jāuzliek otrs vāks vai arī otrs metinātais reduktors, kam poly ir vākā)
Uztaisīta savirze ar -2.5 camber visapkārt (aizmugurē vajag regulējamās ķegas, lai var -1.5 dabūt) un aizmugurē toe in 0.10, priekšā 0. Pa risēm mētā mazliet, bet vadās awesome. Nevar salīdzināt ar stock regulējumiem.
OEM BMW jaunas aizmugurējās camber skrūves

Stūres sistēma:
Lemforder iekšējie un ārējie pirksti
Purple tag E46 reika (iespējams īsāka, bet krietni asāka un ja nemaldos progresīva)
E34 krustiņš

Dzinējs:
Šortšifteris - samainītas buksītes, šaibiņas un kārbas gals (pie kura nāk shifting rod), kā arī pati kulise no ZF kārbas
M50 ieplūde, zaļās sprauslas un M52 fuel rail ar 3.5 bar regulatoru
M52 drosele ar flanci, noravēts ASC
M50 vienmasas spararats (joprojām pasmags)
Random izplūde, uz aci resnāka par 320/323

Rati, bremzes:
priekšā sunfull 205/45, aizmugurē random 205/45
priekšā ate powerdisc un jurid white kluči, kā arī pārlasīti suporti.
visas bremžu šļauciņas jaunas, bet joprojām gumijas stock.
Style 32 8j ET20 visi 4 diski


to-do:
Vizuāli:
Jāuzliek M bamperis priekšā, facelift uzlikas
Jāuzliek spoileris, jāuztaisa custom "dtm" flap
Vajadzēs arī "felony form" lai saiet 235/40 riepas.
Tuvākā laikā jāuzpulē (cerams špaktele neatkritīs), lai izskatās dzīvāk.
Jāuztaisa fog light delete
Jāsaliek kopā lēcu lukturi ar "hella dark" un xenonu (lai kko redz arī)

Salons:
Jāaizvāc tonējums no aizmugurējā loga
Prasās ķīmisko
Jāsameklē vismaz ne-elektro recaro no e36/e46 kupejas, lai vieglāki un mazāk vadu
Jāpieliek taurīte
Jāsaliek līdz galam abšivkas
Jāiegaterizē start poga, kas stāv atvilknē :naac:
Jāuzvirpo normāls gals kulisei, lai nekrīt nost un ērtāk štepselēt

Piekare:
Aizmugurē prasās B8 amjus.
No idea, ko darīšu kad/ja priekšas MSR izbeigsies. Atbalstus vēl varētu M3 apmest otrādāk, bet amjus hvz.

Stūres sistēma:
Stūres kolonnai jānomaina gultnis, mazliet brīvkustība ir
Iespējams jāuzliek M43 sūknis ar AN fittingiem, jo atšķiras no M52 un M52 mirst viegli un ātri
Lenķi un šaibas man laikam nevajag
Stūres pārejai skrūves jāpārurbj uz 6mm, jo šitās vairs neklausa un dzīvo savu dzīvi

Dzinējs:
Jāuzliek normāls rezonators vidū un galā, lai ir kaut kāds trobelis.
Prasītos visā garumā 76mm (Ar skatu nākotnē) un ķīnas kolektoru (no rokas fui nē dārgi bb)
Jāsaregulē, lai ir backfire priekš tailgateriem
Mētājas 2.8 sprauslas, bet pagaidām laikam nevajag
Jāsalabo filtra kaste (ir caurums) un ar laiku POD filtrs ar CAI, tikai ar normālu izolējošo sienu (varbūt ar caurumu lampā :hvz: )
Kompresiju mērīt negribas, bet šķiet ka ar stāvēšanu un pārliešanos ir pazudusi, jo uz estakādes atstājot robā ik pa mazam gabaliņam paripoja uz leju :D
Par dzinēju pašu pēdējo domās.
Sajūgu prasās pārvirpot uz 240mm ar 3.0D kurvi, tikai nepatīk ka sajūga disks būs bez atsperītēm pa cieto.

Rati, bremzes:
RS-R 235/45 visapkārt vajadzētu
arī aizmugurē ate powerdisc un jurid white kluči, kā arī pārlasīt suportus ventilejamajām bremzēm.
Ja ar to būs pa īsu, jāmeklē niknāki kluči priekš trackday.
visas bremžu šļauciņas jāliek braided. sajūgam arī varētu

Tad jau teorētiski beidzot varētu kaut kur uzbraukt arī :drive:
Being second is being the first of the losers. /Senna/
User avatar
GG.
Posts: 15696
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tommi wannabe trackday bro E36

Post by GG. »

Kāpēc 76mm? Pēc kalkulatoriem 76mm ir līdz 367zs. Pēc teorijas tam 2.5 ar 168zs jāpietiek ar divām 36mm caurulēm :D
User avatar
TomSkarsts
Spam addicted
Posts: 390
Joined: 16 Mar 2017, 18:51
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tommi wannabe trackday bro E36

Post by TomSkarsts »

GG. wrote: 19 Apr 2019, 01:26 Kāpēc 76mm? Pēc kalkulatoriem 76mm ir līdz 367zs. Pēc teorijas tam 2.5 ar 168zs jāpietiek ar divām 36mm caurulēm :D
Divas caurules no go. Lieks svars. TIkai un vienīgi 1 trubu.
Otrkārt - rakstīju, ka ar skatu nākotnē. Visu mūžu tur nebūs tikai 2.5. Protams prioritāte ir handling, bet tāpat.

Par zirgiem diskutēt nevaru jo ruļļus redzējis nav, bet lēnāks par stock 328 arī nav. Bet nu tie cipari man diezgan mazsvarīgi. Modi vairāk lai ir throttle response, elpotu brīvi etc.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
User avatar
MissL
Posts: 20435
Joined: 26 Sep 2010, 22:23
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tommi wannabe trackday bro E36

Post by MissL »

"Jāsaregulē, lai ir backfire priekš tailgateriem."

A moš vienkārši var pavākties malā, ja kāds stumj? :emo:
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli :]
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
Image
///M57 uz programmas nenormāli :]
Image
TDR. LV
User avatar
AtmoBenzin
Posts: 11910
Joined: 01 Nov 2012, 16:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tommi wannabe trackday bro E36

Post by AtmoBenzin »

Izklausās, ka Tu ar huiņu nodarbojies, nevis braukt kkur gribi. Kas arī ir apsveicami, jo dzīve ir par īsu lai to uztvertu parāk nopietni. :naac:
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tommi wannabe trackday bro E36

Post by howitzer »

Jaunības garša šajā topikā - cīnies! :naac: :cool:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
TomSkarsts
Spam addicted
Posts: 390
Joined: 16 Mar 2017, 18:51
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tommi wannabe trackday bro E36

Post by TomSkarsts »

MissL wrote: 19 Apr 2019, 09:06 "Jāsaregulē, lai ir backfire priekš tailgateriem."

A moš vienkārši var pavākties malā, ja kāds stumj? :emo:
Uz šosejas pa otro joslu nekad nebraucu, ja nav kāds jādzen. Uzsvars uz tiem lohiem, kas satiksmē mēģina ielīst pēcpusē, kurus palaižot viņi nekur netiks.

AtmoBenzin wrote: 19 Apr 2019, 10:10 Izklausās, ka Tu ar huiņu nodarbojies, nevis braukt kkur gribi. Kas arī ir apsveicami, jo dzīve ir par īsu lai to uztvertu parāk nopietni. :naac:
ja uzsvars uz hondas speedo, tas bija 2015 gads. Pēdējā laikā daru tikai tehniskas lietas. Un ar random 205/45 un stock bremzēm nekur neuzbrauks lai vai cik ļoti gribētu. (pafrezet pa lidlauku, kur nevajag neko, nav aktuāli)
ja uzsvars uz M bamperi etc - stav gadu jau garāža. Par cik prioritāte tehniskais - nav nekas uzlikts :)
Being second is being the first of the losers. /Senna/
User avatar
AtmoBenzin
Posts: 11910
Joined: 01 Nov 2012, 16:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tommi wannabe trackday bro E36

Post by AtmoBenzin »

Tieši pretēji, uzbrauc ar random 205 un stock bremzēm un tad sapratīsi ko vajag ko nevajag mainīt, lai būtu sev braukšana labāka nevis tikai interneta punkti.
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tommi wannabe trackday bro E36

Post by -AF- »

Nice!!!
Bet nevajag likt treknākas sprauslas, tev ar tām stock zaļajām sprauslām pietiks ar liektiem galiem uz 2.5 apjomu , ja vien turbo netaisīsi.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
TomSkarsts
Spam addicted
Posts: 390
Joined: 16 Mar 2017, 18:51
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tommi wannabe trackday bro E36

Post by TomSkarsts »

AtmoBenzin wrote: 19 Apr 2019, 11:42 Tieši pretēji, uzbrauc ar random 205 un stock bremzēm un tad sapratīsi ko vajag ko nevajag mainīt, lai būtu sev braukšana labāka nevis tikai interneta punkti.
paldies, tiešām bez sarkasma šādu viedokli nan vajadzēja. Baltic series diezvai, bet kādā 3nieku trackdat uzlaist varētu. Viedoklis tik interesē par svarku vs openu? Man baile ka svarka ar tendenci stumt purnu, a man atkal patīk, ka purns ļoti ass tagad ir (ar purple tag reiku, 34 krustu un negativu camber ar 0 toe)
Being second is being the first of the losers. /Senna/
User avatar
kars
Posts: 3460
Joined: 10 Jan 2010, 00:24
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tommi wannabe trackday bro E36

Post by kars »

Kur tu lhd 'purple tag' dabūji?

Palielam 3er recepte ir dabūt purnu max cietu, +liels cambers. Ideālā variantā tā lai uz 3 riteņiem brauc asā līkumā, kad priekšejais atslogotais rats ceļās gaisā.
Кто разбирается тот разбирается...
User avatar
TomSkarsts
Spam addicted
Posts: 390
Joined: 16 Mar 2017, 18:51
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tommi wannabe trackday bro E36

Post by TomSkarsts »

kars wrote: 19 Apr 2019, 15:53 Kur tu lhd 'purple tag' dabūji?

Palielam 3er recepte ir dabūt purnu max cietu, +liels cambers. Ideālā variantā tā lai uz 3 riteņiem brauc asā līkumā, kad priekšejais atslogotais rats ceļās gaisā.
no kkada 1.8 kompakta e46
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Post Reply