AF'a BMW misenes (nākamā)
AF'a BMW misenes (nākamā)
Long story short -> jūnija beigās man tika piedāvāts piedalīties jūlija pirmajā weekendā rallijā apkārt LV ar misenēm līdz 300€
Ņemot to ka tulīt būtu Jāņi, tad kopumā man palika nepilnas 7 dienas lai piedalītos, nesaprotams spēks mani nelika mierīgu un nākamajā dienā meklējot, man forumietis Pēteris piedāvāja žurku 318i universāli pa 300€, bet, aplasītu, bez salona un ar defektiem - motora un bremžu.
Apsktatot sapratu ka pupu mizas, jo nu tam motoram nekas ļauns nevar būt, kamēr ir kompresija.
Tad nu savācu un tai pašā vakarā ar izoleni un vecām svecem no kupejas , motors rūc kā nākas.
Apzinot paziņu šrotus, par paldies saņēmu veselas un normālas priekšējās bremzes - paldies ArtE46.
Paldies Maximo par pakaļējiem amjiem no e46, bija tieši laikā cieti, un kkādas ziemenes - navarkas arī piemeta no kaudzes, ā un tur pat pievācu alumīnija pannu no e46, ar pāris trikiem perfekti der uz e36, attiecīgi var nemīzt par ekstrēmo elļas nomaiņu.
Salonu man iesvēra šrots, precīzāk sakot beņķus, pievemtus un piedirstus, bet paberžot 3h ar birsti izskatījās kā jauni, tai pat šrotā no kaudzes izvilku arī pakaļējo trūkstošo bamperu.
Vairāk tērēt naudas par 300€ neatļāva noteikumi, kā arī bija aizliegts piedalīties ar sagāzētiem auto.
Tad nu pāris dienās auto tika sataisīts tehniski perfekts - vienīgi vizuāli atgādināja atraugu, bet par pamesta izskata auto deva punktus, tākā ir ok.
Protams nočipojām, lai iet labāk un ēd mazāk.
Pārējais misenē bija vairāk kā labs, jo iepriekšējais saimnieks to uzturēja godam.
Tad nu visu ralliju auto izturēja teicami, nekas nenolūza vai neiztecēja neskatoties uz visiem maniem centieniem.
Ar pedāli grīdā, pilnu auto , visu ralliju nobraucu ar 8,5L uz 100, mērot pēc ielietā tankā, tas gan patīkams pārsteigums.
ik pa laikam pārbaudu vai viss vietā.
rocene bija svaiga bet prasījās noregulēt.
vienīgais centrālā pārstāja pēkšņi strādāt.
ak tie puiku prikoli.
ja godīgi tad tā pat ērtāk iekāpt.
citiem mazāk paveicās.
Rallija atziņa- nepērciet audi, tie birst kā sūdi.
Bmw сила!
Auto nolikts malā un ieliku pārdošanā, skate līdz novembra beigām, neizpuvis , iet labi, tehniski zjbisj, ar domu ka moš aizies, ja nē tad ar prieku brauktu pa ziemu.
Bet ko nu tur, pēc vairakiem želejniekiem, kas domā ka 500€ auto būs sviestmaize, ieradās pacani no Jelgavas, un nopirka ar prieku šo leģendu.
Nākamajā rītā atveru ssku un atrodu nākamo misseni pa 550€ ar tekošu antifrīzu.
vecais saimnieks esot mehāniķis un to auto kopis, ok var būt..
Skate auto beidzās tai pat dienā, bet mani tas daudz nekratīja, savācu auto un vakarā jau rakos cauri.
Priekšā kkas nereāli grab, to ex saimnieks paskaidroja ka plauktu buksēm ir gals un visdrīzāk stūres stieņiem, komiedeva līdzi jaunus.
Palienu bedrē un redzu ka plaukta bukses ir jaunas, pat nav nosmērējušās, ilgi čamdot saprotu ka visdrīzak grab priekšējais kreisais amortizātors, kurs ir vec oem un izpuvis, pārējie 3 amortizātori ir mainīti un katrs cita ražotāja
Priekšējos amjus sazīmēju lietotus Mpakas amjus, pie reizes tad jau saliku visas jaunās detaļas ko iedeva lidzi saimnieks + 5mm speiseri reikai lai iegūt papildus stūres leņķi.
Novēršot antifrīza sūci , samainot oringu uz trubiņas 50centu vērtībā, beidzot izdarvinu un izsildu kārtīgi motoru, un tad parādās kkas nelāgs..
Jep, uzsiltot motors sāka grabēt, nolijos ar sviedriem, padomāju - tad lūk kapēc tik lēti, bet nu samierinājos, ka par to summu un m43 - pii dirsas
Atvelkot elpu, ieklausoties saprotu , ka kladz neritmiski un tad kad ellas spiediens nokrītas uz mazāko, saprotu ka visdrīzāk grab balansieri. Pārbaudot ellas līmeni saprotu, ka ella ir stipri atšķīdusi ar benzīnu, kapēc? Pārbaudīju uzreiz vakuuma trubiņas kas iet uz degvielas regulātoru un atklājas, ka viņas ir sabirušas, attiecīgi tukšgaitā pārlej.
Samainīju trubiņas un ellu, un motors strādā vispār bez skaņas.
Baigi tas auto gan nebija kopts
Grīdu no apakšas un kur tieku nopūtu ar pretkorozijas līdzekli uzreiz, lai nekas nerodas pa ziemu.
Uzliku r16 , tos tizlos r18 pārdevu. Izgāju T-O, ar daudz vieniniekiem, bet pajāt, pist var.
Nočipoju protams.
Plāni uz nākotni:
Dzert
Pisties
Ielikt ķīnas LSD
Hidru- stāv plauktā
Krāmēt pa ziemu
Pārdot 3x dārgāk
Veikt valstī apvērsumu
Pagaidām ar auto ikdienā pārvietojas Signe.
Varbūt kāds var ietirgot auduma Recaro priekšējos beņķus un r16 labas ziemas riepas ar radzēm! Jaunas ic pats varu nopirkt..
Ņemot to ka tulīt būtu Jāņi, tad kopumā man palika nepilnas 7 dienas lai piedalītos, nesaprotams spēks mani nelika mierīgu un nākamajā dienā meklējot, man forumietis Pēteris piedāvāja žurku 318i universāli pa 300€, bet, aplasītu, bez salona un ar defektiem - motora un bremžu.
Apsktatot sapratu ka pupu mizas, jo nu tam motoram nekas ļauns nevar būt, kamēr ir kompresija.
Tad nu savācu un tai pašā vakarā ar izoleni un vecām svecem no kupejas , motors rūc kā nākas.
Apzinot paziņu šrotus, par paldies saņēmu veselas un normālas priekšējās bremzes - paldies ArtE46.
Paldies Maximo par pakaļējiem amjiem no e46, bija tieši laikā cieti, un kkādas ziemenes - navarkas arī piemeta no kaudzes, ā un tur pat pievācu alumīnija pannu no e46, ar pāris trikiem perfekti der uz e36, attiecīgi var nemīzt par ekstrēmo elļas nomaiņu.
Salonu man iesvēra šrots, precīzāk sakot beņķus, pievemtus un piedirstus, bet paberžot 3h ar birsti izskatījās kā jauni, tai pat šrotā no kaudzes izvilku arī pakaļējo trūkstošo bamperu.
Vairāk tērēt naudas par 300€ neatļāva noteikumi, kā arī bija aizliegts piedalīties ar sagāzētiem auto.
Tad nu pāris dienās auto tika sataisīts tehniski perfekts - vienīgi vizuāli atgādināja atraugu, bet par pamesta izskata auto deva punktus, tākā ir ok.
Protams nočipojām, lai iet labāk un ēd mazāk.
Pārējais misenē bija vairāk kā labs, jo iepriekšējais saimnieks to uzturēja godam.
Tad nu visu ralliju auto izturēja teicami, nekas nenolūza vai neiztecēja neskatoties uz visiem maniem centieniem.
Ar pedāli grīdā, pilnu auto , visu ralliju nobraucu ar 8,5L uz 100, mērot pēc ielietā tankā, tas gan patīkams pārsteigums.
ik pa laikam pārbaudu vai viss vietā.
rocene bija svaiga bet prasījās noregulēt.
vienīgais centrālā pārstāja pēkšņi strādāt.
ak tie puiku prikoli.
ja godīgi tad tā pat ērtāk iekāpt.
citiem mazāk paveicās.
Rallija atziņa- nepērciet audi, tie birst kā sūdi.
Bmw сила!
Auto nolikts malā un ieliku pārdošanā, skate līdz novembra beigām, neizpuvis , iet labi, tehniski zjbisj, ar domu ka moš aizies, ja nē tad ar prieku brauktu pa ziemu.
Bet ko nu tur, pēc vairakiem želejniekiem, kas domā ka 500€ auto būs sviestmaize, ieradās pacani no Jelgavas, un nopirka ar prieku šo leģendu.
Nākamajā rītā atveru ssku un atrodu nākamo misseni pa 550€ ar tekošu antifrīzu.
vecais saimnieks esot mehāniķis un to auto kopis, ok var būt..
Skate auto beidzās tai pat dienā, bet mani tas daudz nekratīja, savācu auto un vakarā jau rakos cauri.
Priekšā kkas nereāli grab, to ex saimnieks paskaidroja ka plauktu buksēm ir gals un visdrīzāk stūres stieņiem, komiedeva līdzi jaunus.
Palienu bedrē un redzu ka plaukta bukses ir jaunas, pat nav nosmērējušās, ilgi čamdot saprotu ka visdrīzak grab priekšējais kreisais amortizātors, kurs ir vec oem un izpuvis, pārējie 3 amortizātori ir mainīti un katrs cita ražotāja
Priekšējos amjus sazīmēju lietotus Mpakas amjus, pie reizes tad jau saliku visas jaunās detaļas ko iedeva lidzi saimnieks + 5mm speiseri reikai lai iegūt papildus stūres leņķi.
Novēršot antifrīza sūci , samainot oringu uz trubiņas 50centu vērtībā, beidzot izdarvinu un izsildu kārtīgi motoru, un tad parādās kkas nelāgs..
Jep, uzsiltot motors sāka grabēt, nolijos ar sviedriem, padomāju - tad lūk kapēc tik lēti, bet nu samierinājos, ka par to summu un m43 - pii dirsas
Atvelkot elpu, ieklausoties saprotu , ka kladz neritmiski un tad kad ellas spiediens nokrītas uz mazāko, saprotu ka visdrīzāk grab balansieri. Pārbaudot ellas līmeni saprotu, ka ella ir stipri atšķīdusi ar benzīnu, kapēc? Pārbaudīju uzreiz vakuuma trubiņas kas iet uz degvielas regulātoru un atklājas, ka viņas ir sabirušas, attiecīgi tukšgaitā pārlej.
Samainīju trubiņas un ellu, un motors strādā vispār bez skaņas.
Baigi tas auto gan nebija kopts
Grīdu no apakšas un kur tieku nopūtu ar pretkorozijas līdzekli uzreiz, lai nekas nerodas pa ziemu.
Uzliku r16 , tos tizlos r18 pārdevu. Izgāju T-O, ar daudz vieniniekiem, bet pajāt, pist var.
Nočipoju protams.
Plāni uz nākotni:
Dzert
Pisties
Ielikt ķīnas LSD
Hidru- stāv plauktā
Krāmēt pa ziemu
Pārdot 3x dārgāk
Veikt valstī apvērsumu
Pagaidām ar auto ikdienā pārvietojas Signe.
Varbūt kāds var ietirgot auduma Recaro priekšējos beņķus un r16 labas ziemas riepas ar radzēm! Jaunas ic pats varu nopirkt..
Last edited by -AF- on 14 Dec 2019, 00:35, edited 5 times in total.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Manas misenes
Īsumā
pasākums izdomāts alkholisku dzērienu ietekmē par pamatu ņemot TG / GT pasākumus
plānoja braukt čoumiņi
izauga līdz daudz vairāk čoumiņiem
vai būs nākošgad, nezinu, bet kungiem domas esot.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
Re: AF'a BMW misenes
Ziema tuvojas, misseni arī jāupgreido.
Bremzes uz missenes ex saimnieks mainīja, bet banāns nemanīja, ka suporti ķīlē, rezultātā svaigi diski ātri savērpās.
Uzstādīti ABE street performance supadupa bremžu diski.
Sapratu, kapēc kraisais suports nemaz nebija gaisots, pipisjka bija jau ielauzta :faceoff:
Pesda :faceoff: nakts izvērtās gara, ar 2h borēšanu, daudz alus un pusnakts brauciena pie čuomiņa pakaļ citam suportam.
Ap pusnakti samainīju.
Vakar salonu updeits, recaro beņķi, un aliexpress shiftknob - jāatzīst ka ļoti kvalitatīva, nezinātājs neatšķirs.
Drīzumā būs vēl updeiti.
Bremzes uz missenes ex saimnieks mainīja, bet banāns nemanīja, ka suporti ķīlē, rezultātā svaigi diski ātri savērpās.
Uzstādīti ABE street performance supadupa bremžu diski.
Sapratu, kapēc kraisais suports nemaz nebija gaisots, pipisjka bija jau ielauzta :faceoff:
Pesda :faceoff: nakts izvērtās gara, ar 2h borēšanu, daudz alus un pusnakts brauciena pie čuomiņa pakaļ citam suportam.
Ap pusnakti samainīju.
Vakar salonu updeits, recaro beņķi, un aliexpress shiftknob - jāatzīst ka ļoti kvalitatīva, nezinātājs neatšķirs.
Drīzumā būs vēl updeiti.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- petka17
- Posts: 6655
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: AF'a BMW misenes
Suporta noluzusu nipeli es ari nemaku izurbt
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- TomSkarsts
- Spam addicted
- Posts: 390
- Joined: 16 Mar 2017, 18:51
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: AF'a BMW misenes
Kas tas par brīnumu sapūsts uz grīdas?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Re: AF'a BMW misenes
Ne, beņķus noteikti negribu mainīt jo sader ar salonu.
Grīda nopūsta ar kkadu movilu vai Hz ko, antikoru.
Grīda nopūsta ar kkadu movilu vai Hz ko, antikoru.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: AF'a BMW misenes
man vienmēr licies smieklīgi nolauztu skrūvi mēģināt izskrūvēt ar šitiem kreisajiem urbīšiem, kas tam ir "paredzeti"
Jo skrūve, šajā gadījumā gaisojamais nopelis, jau nolūza no mēģināšanas to izskrūvēt, ar rotējošu spēku, nejau ar āmuru uzšaujot no sāniem
Es parasti ņemu vienu izmēru mazāku urbīti, un ideālā variantā ieurbju ne centrā, tad kad vecais nipelis daļēji ir izurbts, tad ņem smalku - skūvgriezi un izķesē
atlikumu ārā, gluži kā veikt abortu
galvenais ir neieurbt pa dziļu
atvainojos par netēmu, bet gribēju padalīties
Jo skrūve, šajā gadījumā gaisojamais nopelis, jau nolūza no mēģināšanas to izskrūvēt, ar rotējošu spēku, nejau ar āmuru uzšaujot no sāniem
Es parasti ņemu vienu izmēru mazāku urbīti, un ideālā variantā ieurbju ne centrā, tad kad vecais nipelis daļēji ir izurbts, tad ņem smalku - skūvgriezi un izķesē
atlikumu ārā, gluži kā veikt abortu
galvenais ir neieurbt pa dziļu
atvainojos par netēmu, bet gribēju padalīties
Re: AF'a BMW misenes
Problēma jau sākas tur, ka skrūvējot iekšā ekstraktoru, vai kā nu viņu tur sauca, tas nabaga gaisojamais nipelis tiek vēl vairāk spiests uz sāniem, līdz ar to radot pretestību vītnē, kuras dēļ tas ir noķīlējis. Arī ir sanācis dažus piebeigt kā AF bildē. Metināt uzgriezni laikam ir labāks variants, jo pie viena vītne no karstuma jau dabūn izstaigāt un atbrīvoties daļēji.
Re: AF'a BMW misenes
Uzlikts ķīnas bloķis, lai baudot ziemas priekus neesmu vienriteņa lošara
Bukses arī.
Mledj vaina nebija buksēs
Bukses arī.
Mledj vaina nebija buksēs
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: AF'a BMW misenes
Ahh, classic.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi