Cherbikoff Mazda MX5 NA
Posted: 19 Sep 2019, 16:12
Nu tad tā. Mans otrais piegājiens Mazda MX5. Pirmoreiz impulsīvi nopirku pirms 5 gadiem Lietuvā savu pirmo MX5 NA, atbraucu ar to uz Rīgu, un principā ar to arī stāsts beidzās jo tas nabags bija tā nopuvis, ka neviens metinātājs neņēmās pat aptuvenu ciparu nosaukt, ko varētu maksāt metināšana, kur nu vēl reāli ķerties klāt un kautko tiešām sākt darīt. Attiecīgi no Mazdas nācās šķirties, BET kamēr tā bija pie manis un mēnesi ar tranzīta numuriem varēja bēdu nezinot braukt, es absolūti iemīlēju mx5. Pa vidu daudz dažādi interesanti weekendu auto nomainīti, bet doma ka vajag vēlreiz paņemt mx5 iekšā sēdēja visu laiku un tad beidzot es to realizēju.
Latvijas, Lietuvas, Igaunijas un Vācijas sludinājumu portāli tika izskatīti un dažus eksemplārus pat Latvijā un Lietuvā aizbraucu apskatīties, bet tā kā mani galvenokārt interesēja dzīva bundža, tad kopsaucēju ar pārdevējiem atrast nespējām. Sāku jau atzīmēt piedāvājumus Vācijā, lai sastādītu plānu kādā secībā braukt skatīties, kad iedomājos ka vēl taču ir tāda zeme kā Polija. Ātri izķemmējot Polijas sludinājumus nonācu pie secinājuma, ka pa ceļam uz Vāciju ir noteikti vērts iebraukt paskatīties kas poļiem labs piedāvājams. Long story short, nedēļas nogalē jau braucu ar MX5 no Varšavas uz Rīgu.
Mašīnas cenas, virsbūves un tehniskā stāvokļa attiecība likās diezgan laba, un mazais perdaļots visus 750km līdz Rīgai, pēc gandrīz 2 gadu stāvēšanas nobrauca bez problēmām, bet iebraucot mājas pagalmā konstatēju, ka tek aizmugurējais bremžu suports un tek arī stūres pastiprinātāja šķidrums, itkā sīkumi, bet nu uz TA ar tādu nebrauksi.
Patreizējais auto stāvoklis ir šāds, un tā kā šo ir doma paturēt mazliet ilgāku laiku, tad tika restaurēti visi bremžu suporti, savilktas jaunas trubas, šļaukas, diski un kluči, stabilizatoru atsaites, stūres pirksti utt utjp. praktiski viss gandrīz. Nu un visam noslēgumā koiloveri kurus vēl gaidu. Nākamnedēļ jābrauc uz skati un tad.. droši vien jāsāk gatavoties jau ziemas miegam.
Latvijas, Lietuvas, Igaunijas un Vācijas sludinājumu portāli tika izskatīti un dažus eksemplārus pat Latvijā un Lietuvā aizbraucu apskatīties, bet tā kā mani galvenokārt interesēja dzīva bundža, tad kopsaucēju ar pārdevējiem atrast nespējām. Sāku jau atzīmēt piedāvājumus Vācijā, lai sastādītu plānu kādā secībā braukt skatīties, kad iedomājos ka vēl taču ir tāda zeme kā Polija. Ātri izķemmējot Polijas sludinājumus nonācu pie secinājuma, ka pa ceļam uz Vāciju ir noteikti vērts iebraukt paskatīties kas poļiem labs piedāvājams. Long story short, nedēļas nogalē jau braucu ar MX5 no Varšavas uz Rīgu.
Mašīnas cenas, virsbūves un tehniskā stāvokļa attiecība likās diezgan laba, un mazais perdaļots visus 750km līdz Rīgai, pēc gandrīz 2 gadu stāvēšanas nobrauca bez problēmām, bet iebraucot mājas pagalmā konstatēju, ka tek aizmugurējais bremžu suports un tek arī stūres pastiprinātāja šķidrums, itkā sīkumi, bet nu uz TA ar tādu nebrauksi.
Patreizējais auto stāvoklis ir šāds, un tā kā šo ir doma paturēt mazliet ilgāku laiku, tad tika restaurēti visi bremžu suporti, savilktas jaunas trubas, šļaukas, diski un kluči, stabilizatoru atsaites, stūres pirksti utt utjp. praktiski viss gandrīz. Nu un visam noslēgumā koiloveri kurus vēl gaidu. Nākamnedēļ jābrauc uz skati un tad.. droši vien jāsāk gatavoties jau ziemas miegam.