Marrakesh brown e34
Posted: 05 Jan 2020, 04:53
A long time ago in a galaxy far, far away....
Nē nē nē, STAR WARS jaunākā daļa gan šoreiz nebūs, bet miljonais piegājiens uzcept topicu par savu pieredzi ar e34 gan būs.
Iesākumā jāpieskaras pirmajam 5iecītim, dēļ kura nebūtu sākusies epopeja ar pašreizējo bavariešu superauto
Nekādu garo par un ap nerakstīšu, tīri īsumā, jo tajā brīdī ar auto biju vairāk uz JŪS
KKads 2014. gada rudens
Šeit autiņš ir neilgu laiku pēc iegādes, pēc mini remonta, kā jau ar visam lietotām misenēm
Dzinējs neko dižais M50B20, manuālis, prefs, salons sākumā pretigi gaišs bija, bet tas ātri tika labots. Dotajā laika periodā bija nospļauties par kkādām ekstrām, sēdinājumiem un citiem labumiem, jo gluži vnk neinteresēja un bija jagāž
Tomēr kkādam progresam jābut un augt vaig! Sulas paku izsperam ar kāju ārā un swapojam B25! Pirmais swaps ever, likās ka medaļu esmu pelnījis Pēc tam sekoja LSD upgrade un atkal gāžam.
Kas vēl tika darīts un lauzts nav šobrīd vērts pieminēt, jo 34ais tā pat aizgaja karotēs patrāpījās koks ceļā!
Bet iespējam, ka tas tikai par labu, jo tad varbūt nebūtu uzsācis to, kas sekos tālāk
Tākā autiņš lupatās, bet ratus zem pakaļas vaig, tad ātri veram vaļā ss.lv un skatamies piedavājumus, jo padomā tak lielas lietas
Laika nav daudz, sludinājumu maz, bet tad uzrodas šis draudziņš:
1994. gada facelift aprīkots ar M50B25 benzīna dzinēju
Salons koža roža melns, lielais obc, štorka aizmugures logam... tākā rakstu tikai tagad un atmiņa īsa, tad kas tur tam autiņam vēl bija, vairs neatminos bet paturam prātā, ka tas nav būtiski, jo ir tak lielie plāni
Protams, ka mīnusi arī bija, un lielākais no tiem, automāts pietam pusdzīvs. Loģiski bez ruslana neiztikt, bet gluži pa zemi kājas arī nevilkās. Nu un vēl šādas tādas nianses, kas nepatika, bet sadzīvot to īso periodu varēja. Principā pārziemot un viss... Taču arī tas nevisai sanāca. Vairāk sanāca sēdēt garāža un labot to automātisko pārnesumu kārbu neka braukt
Kr4 nav ko vilkt garumā, kka ziemu pārdzīvoju, un bam aiziet tad plančiks
Motora swapu pardevu
Liekam boksā uz kkādu laiku, par kura ilgumu pat bail domāt
Uzstutējam mazliet augstāk un apbrīnojam no visiem rakursiem šo mākslas darbu
Novācam lieko pa perimetru, pētam sliktās vietas
Kad tas darīts, jāielūkojas salona
Izņemot paklāju aizmugurē nekas parāk traks neatklājas.
Turpinam ar priekšu, jo aizdomas, ka tur būs auzas
aizdomas apstiprinās grīda un sliekšņi tur ,kur parasti, ir pipec
Kkur pa starpai uzsūtīti jauni sliekšņi (1mm) un nolemts tos arī visā garumā parmetināt
Mākslinieciski atzīmējam griešanas vietas
Izgriezu un skats nebija pārāk labs
drusku kvalitāte piekliboja, bet nu ko darīt. Ideja skaidra
Padalīšos ar šito sviestu so far un kamēr strebju koču dzejošu tālāk. Varbūt 100 gadiem būs turpinājums
Nē nē nē, STAR WARS jaunākā daļa gan šoreiz nebūs, bet miljonais piegājiens uzcept topicu par savu pieredzi ar e34 gan būs.
Iesākumā jāpieskaras pirmajam 5iecītim, dēļ kura nebūtu sākusies epopeja ar pašreizējo bavariešu superauto
Nekādu garo par un ap nerakstīšu, tīri īsumā, jo tajā brīdī ar auto biju vairāk uz JŪS
KKads 2014. gada rudens
Šeit autiņš ir neilgu laiku pēc iegādes, pēc mini remonta, kā jau ar visam lietotām misenēm
Dzinējs neko dižais M50B20, manuālis, prefs, salons sākumā pretigi gaišs bija, bet tas ātri tika labots. Dotajā laika periodā bija nospļauties par kkādām ekstrām, sēdinājumiem un citiem labumiem, jo gluži vnk neinteresēja un bija jagāž
Tomēr kkādam progresam jābut un augt vaig! Sulas paku izsperam ar kāju ārā un swapojam B25! Pirmais swaps ever, likās ka medaļu esmu pelnījis Pēc tam sekoja LSD upgrade un atkal gāžam.
Kas vēl tika darīts un lauzts nav šobrīd vērts pieminēt, jo 34ais tā pat aizgaja karotēs patrāpījās koks ceļā!
Bet iespējam, ka tas tikai par labu, jo tad varbūt nebūtu uzsācis to, kas sekos tālāk
Tākā autiņš lupatās, bet ratus zem pakaļas vaig, tad ātri veram vaļā ss.lv un skatamies piedavājumus, jo padomā tak lielas lietas
Laika nav daudz, sludinājumu maz, bet tad uzrodas šis draudziņš:
1994. gada facelift aprīkots ar M50B25 benzīna dzinēju
Salons koža roža melns, lielais obc, štorka aizmugures logam... tākā rakstu tikai tagad un atmiņa īsa, tad kas tur tam autiņam vēl bija, vairs neatminos bet paturam prātā, ka tas nav būtiski, jo ir tak lielie plāni
Protams, ka mīnusi arī bija, un lielākais no tiem, automāts pietam pusdzīvs. Loģiski bez ruslana neiztikt, bet gluži pa zemi kājas arī nevilkās. Nu un vēl šādas tādas nianses, kas nepatika, bet sadzīvot to īso periodu varēja. Principā pārziemot un viss... Taču arī tas nevisai sanāca. Vairāk sanāca sēdēt garāža un labot to automātisko pārnesumu kārbu neka braukt
Kr4 nav ko vilkt garumā, kka ziemu pārdzīvoju, un bam aiziet tad plančiks
Motora swapu pardevu
Liekam boksā uz kkādu laiku, par kura ilgumu pat bail domāt
Uzstutējam mazliet augstāk un apbrīnojam no visiem rakursiem šo mākslas darbu
Novācam lieko pa perimetru, pētam sliktās vietas
Kad tas darīts, jāielūkojas salona
Izņemot paklāju aizmugurē nekas parāk traks neatklājas.
Turpinam ar priekšu, jo aizdomas, ka tur būs auzas
aizdomas apstiprinās grīda un sliekšņi tur ,kur parasti, ir pipec
Kkur pa starpai uzsūtīti jauni sliekšņi (1mm) un nolemts tos arī visā garumā parmetināt
Mākslinieciski atzīmējam griešanas vietas
Izgriezu un skats nebija pārāk labs
drusku kvalitāte piekliboja, bet nu ko darīt. Ideja skaidra
Padalīšos ar šito sviestu so far un kamēr strebju koču dzejošu tālāk. Varbūt 100 gadiem būs turpinājums