saabs nav normaala mashiina un hr saabam nemaksaa 200 lsDionez wrote:Normāli automāšinai atsperes maksā ap 200Ls (H&R)
ja tev 200Ls šķiet baigi daudz, tad nah tu brauc ar sāāb aero, nevis 2.golfu ar 1.3 motoru ?
9000 aero aero
9000aero wrote:saabs nav normaala mashiina un hr saabam nemaksaa 200 lsDionez wrote:Normāli automāšinai atsperes maksā ap 200Ls (H&R)
ja tev 200Ls šķiet baigi daudz, tad nah tu brauc ar sāāb aero, nevis 2.golfu ar 1.3 motoru ?
Nu tad vēljovairāk...
JA nevari pavilkt, nebrauc ar SAAB. NEvajag lekt augstāk par savu pēcpusi.
E39 ///M paket individual key-lets-go swadowline edishen
Alfa 166 aka poor man's Quattroporte
Alfa 166 aka poor man's Quattroporte
Nah man jaunas atsperes? Velreiz jautaaju- kaa es esmu sabojaajis saveejaas?Maartinjsh wrote:9000aero wrote:saabs nav normaala mashiina un hr saabam nemaksaa 200 lsDionez wrote:Normāli automāšinai atsperes maksā ap 200Ls (H&R)
ja tev 200Ls šķiet baigi daudz, tad nah tu brauc ar sāāb aero, nevis 2.golfu ar 1.3 motoru ?
Nu tad vēljovairāk...
JA nevari pavilkt, nebrauc ar SAAB. NEvajag lekt augstāk par savu pēcpusi.
Tehniskajaa reizeem straadaa pilniigi akli dolbij...i kuri neredz dazhiem labiem lodbalstus uz izjuksanas robezhas un piesienaas jaunaam detaljaam- tad kaa gan var piesieties atspereem-kaa var pieraadiit? apskate jav ir ieta. Cilveeki uz apskati braukaa arii "bez" amortizaatoriem, bet tas jau muus neapdraud , jo viniem ieliimee uzliimesDarko wrote:Tehniskajā tev pastāstīs kā
To melno līmplēvi gan novāc. Resti, uzacis un moldingus nokrāso virsbūves krāsā. Tad varbūr būs labāks skats (mans viedoklis).
Uzliec smukus diskus.
Atsperes nav labi zāģēt, bet ja nesit cauri un var normāli pabraukt - kā vēlies.
Nesaprotu kapēc jāceļ histērija par atsperu zāģēšanu, noņemot pus vijumu fig pamanīsi, ka kaut kas izmainījies auto vadībā. Cilvēki gadiem braukā ar lūzušām atsperēm un tikai to pamana uz amotizātoru maiņu.
Lai cilvēks cīnās, caur kļudām iemācīsies kā pareizi visu darīt.
Un beidzot - PAR GAUMI NESTRĪDAS
Uzliec smukus diskus.
Atsperes nav labi zāģēt, bet ja nesit cauri un var normāli pabraukt - kā vēlies.
Nesaprotu kapēc jāceļ histērija par atsperu zāģēšanu, noņemot pus vijumu fig pamanīsi, ka kaut kas izmainījies auto vadībā. Cilvēki gadiem braukā ar lūzušām atsperēm un tikai to pamana uz amotizātoru maiņu.
Lai cilvēks cīnās, caur kļudām iemācīsies kā pareizi visu darīt.
Un beidzot - PAR GAUMI NESTRĪDAS
- gacciZm
- Moderators
- Posts: 1681
- Joined: 31 Aug 2005, 06:29
- Location: UK
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Reizēm varbūt tā arī ir.9000aero wrote:Tehniskajaa reizeem straadaa pilniigi akli dolbij...i kuri neredz dazhiem labiem lodbalstus uz izjuksanas robezhas un piesienaas jaunaam detaljaam- tad kaa gan var piesieties atspereem-kaa var pieraadiit? apskate jav ir ieta. Cilveeki uz apskati braukaa arii "bez" amortizaatoriem, bet tas jau muus neapdraud , jo viniem ieliimee uzliimes
Bet nu tavs izgājiens šitā sacūkot auto ir vēl aklāks bolbaj...s.
atsperei pēdējais vijums ir horizontāls ja nēesi pamanījis, nozāģēsi vijum un jamā vairs neatrodas parezizajā pozīcijā no tā arī sekas.9000aero wrote:salonu??? Kaaa?GirtzB wrote:salonu, durvju un bagažnieka apšvumu, motora pārsegu, lampas(uzacu dēļ) piekari(fundamentāli) apzāģējot atsperes pakļauj briesmām sevi un apkārtējos... etc.
Durvis???
Bagaaznieku????????????????
Tas ka juus piesienaties atspereem mani paarsteidz. Cik juusupraat es esmu nozaagjeejis no vinjaam un kas tieshi ir pasliktinaajies- Sakjere? Un visi tie dunduki kuri liek cietaas atsperes bez amortizatoru mainjas? Negribu sadi?st ar nosaukumu "lesofors" zviedru seedinaataas atsperes tieshi aero nepiedaavaa un vieniigo iemeslu kaapeec, vikingaa man paskaidroja- vinas ir miikstaakas kaa originaalaas aero.
Ja liek seedinaataas labas- vajag amartinjus- saabam bilsteini apmeeram 150-160 ls viens (prieksha). Visu auto seedinaat nemaz negribu. gribeeju tikai tuch pielabot priekshu
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
kaadas?GirtzB wrote:atsperei pēdējais vijums ir horizontāls ja nēesi pamanījis, nozāģēsi vijum un jamā vairs neatrodas parezizajā pozīcijā no tā arī sekas.9000aero wrote:salonu??? Kaaa?GirtzB wrote:salonu, durvju un bagažnieka apšvumu, motora pārsegu, lampas(uzacu dēļ) piekari(fundamentāli) apzāģējot atsperes pakļauj briesmām sevi un apkārtējos... etc.
Durvis???
Bagaaznieku????????????????
Tas ka juus piesienaties atspereem mani paarsteidz. Cik juusupraat es esmu nozaagjeejis no vinjaam un kas tieshi ir pasliktinaajies- Sakjere? Un visi tie dunduki kuri liek cietaas atsperes bez amortizatoru mainjas? Negribu sadi?st ar nosaukumu "lesofors" zviedru seedinaataas atsperes tieshi aero nepiedaavaa un vieniigo iemeslu kaapeec, vikingaa man paskaidroja- vinas ir miikstaakas kaa originaalaas aero.
Ja liek seedinaataas labas- vajag amartinjus- saabam bilsteini apmeeram 150-160 ls viens (prieksha). Visu auto seedinaat nemaz negribu. gribeeju tikai tuch pielabot priekshu
Čali, a drīkst uzzināt kurā šrotā tu atradi Bentley resti??9000aero wrote:bla bla bla .... Sho resti pirku shrotaa un paartaisiiju jo maneejo vispaar atjaunot, paartaisiit vairs nebija iespeejams.sadsoul wrote: bla bla bla
.... kas tev liedza atjaunot jau esošo, ja pietika drosmes un apņēmības zāģēt kaut kādu bentlija redeli?
tjip šī modeļa:
9000aero wrote:bla bla bla... un redele tika paartaisiita jo dabuuju resti no
http://ebay.windingroad.com/newsuploads ... t-spee.jpg
Viņš standarta redeli, kurai piemudrīt Bentley resti pirka šrotā...anders wrote:Čali, a drīkst uzzināt kurā šrotā tu atradi Bentley resti??9000aero wrote:bla bla bla .... Sho resti pirku shrotaa un paartaisiiju jo maneejo vispaar atjaunot, paartaisiit vairs nebija iespeejams.sadsoul wrote: bla bla bla
.... kas tev liedza atjaunot jau esošo, ja pietika drosmes un apņēmības zāģēt kaut kādu bentlija redeli?
tjip šī modeļa:9000aero wrote:bla bla bla... un redele tika paartaisiita jo dabuuju resti no
http://ebay.windingroad.com/newsuploads ... t-spee.jpg
E39 ///M paket individual key-lets-go swadowline edishen
Alfa 166 aka poor man's Quattroporte
Alfa 166 aka poor man's Quattroporte
- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
220 euro par atspereem ir vilinoshi, bet kaut arii origjinaali naak kautkaadi sporta amortizaatori, tomeer vajadzeetu arii tos mainiit ar atspereem.Lambertino wrote:domāju, ka tu sāc cūkot to auto
Būtu sācis ar gaumīgiem diskiem un sēdinājumu un tālāk skatijies un konsultējies ar cilvēkiem.
smelies iedvesmu drīzāk no šitādiem
Diskus esmu jau daudz mekleejis un saabem tieshaam reti kuri diski der, un tie kurus esmu atradis nepatiik. Tas ir par jauniem, bet lietotus veel gruutaak atrast.
- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0