moro wrx

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

moro
Posts: 1350
Joined: 03 Jun 2005, 12:59
Has thanked: 0
Been thanked: 0

moro wrx

Post by moro »

Izdomāju savējo arī šeit ielikt :)

Subaru Impreza WRX '01

2007 vasara:
Image

26.04.2008:
Image

Image

Nopirkta ~gadu atpakaļ pilnīgi standarta izpildījumā.

Talākais plāns - mainīt turbīnu uz VF43 vai VF39. Sprauslas ir jau iegadātas, paliek atrast pašu turbīnu un nomainīt degvielas sukņi. Mērķis - ~330 zs / 420 Nm

Updated 29.05.2008
Konfigs uz šo brīdi:

- Engine -
• Decatted downpipe
• N1 style muffler
• Custom ECU remap

- Suspension -
• Eibach Pro-Kit progressive springs (-30mm)
• KYB AGX adjustable dampers
• Cusco front & rear adjustable antiroll bars

- Wheels -
• Dare Motorsport RG II 18x7.5 + Falken FK452 215/40R18 daily driving
• AL Racing 15x6 + Toyo R888 205/50R15 trackdays

- Exterior -
• Custom black housing headlights

- Performance -
~280 zs @ 5500 rpm, ~ 390 Nm @ 3900 rpm
Last edited by moro on 26 Aug 2008, 19:29, edited 7 times in total.
User avatar
psih-arno
Posts: 2648
Joined: 30 Aug 2004, 19:51
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by psih-arno »

Nav slikta naglu kaste! :-D
Image
Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings. PM!
User avatar
SmaLL
Posts: 1010
Joined: 29 Jan 2005, 23:26
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by SmaLL »

Kad uzstadisi jaunu Turbinu un parejo varesi normali ar mentiem no luksofora gazt :D
Image
moro
Posts: 1350
Joined: 03 Jun 2005, 12:59
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by moro »

gāzt jau tagad var - mentiem 230 zs un 320 nm :D
User avatar
Mr.Red
Posts: 226
Joined: 31 Jul 2004, 15:13
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Mr.Red »

Tomēr tos 330 zs gribās :D

A ko izdomāji ar aizm.bloķi????
LC 120
moro
Posts: 1350
Joined: 03 Jun 2005, 12:59
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by moro »

Pagaidam neko :)
User avatar
jnk
Posts: 651
Joined: 26 Oct 2005, 21:42
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by jnk »

Mr.Red wrote:Tomēr tos 330 zs gribās :D

A ko izdomāji ar aizm.bloķi????
kautkur dala bloķus? man drusku interesē ..
rust in piece ricing team.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay. Image
moro
Posts: 1350
Joined: 03 Jun 2005, 12:59
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by moro »

Diemžēl nē. STi bloķis neder, jāmainā visu transmisīju (6-AK + starpasnieks, kardans, aizm. diffs, pusasis).
Cusco dalā - bet ~$1000 plus piegāde :D
Pa lēto var tikai priekšējo OBX paņemt :D
User avatar
jnk
Posts: 651
Joined: 26 Oct 2005, 21:42
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by jnk »

vēl jautājums par projektu - kā transmisija iztur tos ~390Nm ;)
ilgi jau ar tādiem brauc?

a cusco bloķi ir pašam jāliek iekšā, negribas rokas smērēt (atmazka)
rust in piece ricing team.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay. Image
moro
Posts: 1350
Joined: 03 Jun 2005, 12:59
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by moro »

jnk wrote:vēl jautājums par projektu - kā transmisija iztur tos ~390Nm ;)
ilgi jau ar tādiem brauc?

a cusco bloķi ir pašam jāliek iekšā, negribas rokas smērēt (atmazka)
~mēnesi., bet 390 Nm vēl ok. Ar citu turbīnu tā problēma gan kļust aktuāla. Bet grieze neiznicīna karbas, iznicīna triecienslodze. Ja ņemt to vērā un attiecīgi braukt - tad transmisīja turēs. Bet ja grības uz dragiem - tad jāliek 6ak / dog gearset / vēl kaut ko / visu kopā Image

Cusco - jāliek pašam savā korpusā.
moro
Posts: 1350
Joined: 03 Jun 2005, 12:59
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by moro »

Beidzot atnāca atsperes - Eibach Pro kit

Image
User avatar
HaL
Admins
Posts: 2986
Joined: 27 Aug 2004, 11:00
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Post by HaL »

spainim tak nevajag sēdinātas atsperes, nav jau asfalta auto :aiwa:
Life is what happens while you're busy making other plans
User avatar
GirtzB
Posts: 2233
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by GirtzB »

HAL eibach prokit obligāti nav sēdinātās :D
pie tam mok tās ir forestera atsperes :D
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
moro
Posts: 1350
Joined: 03 Jun 2005, 12:59
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by moro »

Vasarā būs gan asfalta :verycool:
Eibachi ir -3 cm
User avatar
GirtzB
Posts: 2233
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by GirtzB »

moro wrote:Vasarā būs gan asfalta :verycool:
Eibachi ir -3 cm
-30mm no Forestera = Impreza Stock :D
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
moro
Posts: 1350
Joined: 03 Jun 2005, 12:59
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by moro »

Nedirš :D
Re kur Impreza ar Aibahiem:
Image

Tā kā traki sedināta nebūs
User avatar
sarkans
Posts: 91
Joined: 27 Nov 2005, 13:20
Location: Riga, Pļavinieki
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by sarkans »

Eibach Pro Kit kā minimums ir 25 mm sēdinājums... atkariiba no auto modeļa 8)
moro
Posts: 1350
Joined: 03 Jun 2005, 12:59
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: moro wrx

Post by moro »

Sen nekas nav rakstīts Image.
Kādu pusotru menesi atpakaļ uzliku Prokitu uz saviem jau ne pirma un pat ne otra svaiguma amīšiem. Pēc meneša šie izbeidzas, tā kā pagaidam braucu bez amortizācijas, toties ar graboņu un čikstēšanu :gigi: No Štatiem tika pasūtīti regulējamie KYB AGX un pie reizes Cusco priekšējais un aizmugurējais 22mm šķersstabilizatori. Pēc pāris nedeļam jāatnāk - redzēs cik tas setups uzlabos uzvedību trasēs. Bet pagaidam būs jānobrauc 1. Vasaras Sprinta posmu bez amīšiem Image

Arī pa šo laiku iegadājos Toyo R888 road legal slikus - šie paradīja sevi no labas puses, kad viņi uzsilst, grips vispar nav salidzināms ar ielas riepam.

Un te pāris nesenas bildes:

Image

Image

Image
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: moro wrx

Post by Lambertino »

O, varēsim pamērīties trasē - šoreiz mēģināšu M3 likt trasē (nekad neesmu ar viņu tur bijis) :yo:
ImageImage
moro
Posts: 1350
Joined: 03 Jun 2005, 12:59
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: moro wrx

Post by moro »

Jā, redzēju tevi reģistrācijas sarakstā jau :)
Nu no pirma posma es neko labu negaidu. Deļ amīšiem uz katra minimala nelidzēnuma Subars lēc un slid ārā no līkuma. Jā jā, lētas atmazkas, es zinu :banana:

Turpinot Skubija tēmu, plānus par tubinas maiņu pagaidam atmētu dēļ Vasaras Kausa. Lielāka turbina nozīme mazāku griezi pie 2500-3500 RPM, un musu kartinga trases tas diapazons ir svarīgs. Tapēc optimizēšu parējas lietas - ir ko izdarīt ar izplūdi, varbūt uzlikšu lielāku top mount kūleri un citus sīkumus, lai nedaudz pacēlt maks. jaudu pie esošas turbīnas.
Post Reply