moro wrx
- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: moro wrx
nu tad jau redzēs - kā jau teicu, nekad neesmu trasē licis M3 un baill ir paļubomu
Pat neiet runa par tādiem sīkumiem kā amīši :neka:
Galvenais lai nesagribās driftā turēt
Pat neiet runa par tādiem sīkumiem kā amīši :neka:
Galvenais lai nesagribās driftā turēt
Re: moro wrx
Nesatraucies nebūsi vienīgais! :gigi: man tas pats variants + man atsperes ar jāmaina!moro wrote:Bet pagaidam būs jānobrauc 1. Vasaras Sprinta posmu bez amīšiem
BMW F31 M-Sport Estoril Blue
- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: moro wrx
Zinu, ka ir aizgājis offtopiks, bet vasaras sprintā taču dalād pa motora tilpumiemgt99 wrote:Brāli jau sāk pārņemt izmisums, kad skatās lielās klases pieteikumus Vasaras Sprintam. Izskatās ka ar parastu Impreza GT vairs šais sacensībās nav ko darīt , visi tik nopietni gatavojas.
- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: moro wrx
Un te es gribētu oponēt, ka jaudai kartingtrasēs nav tik ļoti liela nozīme - vairāk ir riepas :neka:gt99 wrote:Nu ja, tieši lielajā klasē lielā konkurence Un Subaru Impreza GT vairs galīgi nevar būt konkurētspējīgs pret M3, 300 zs WRX, STI, EVO, 350z uttLambertino wrote:Zinu, ka ir aizgājis offtopiks, bet vasaras sprintā taču dala pa motora tilpumiem
moro, kādi kontrollaiki treniņos 333 trasē?
Re: moro wrx
Ar beigtiem amiem 1:04.9-1:05.2 , rokas vēl jātaisno un jātaisno.gt99 wrote:Nu ja, tieši lielajā klasē lielā konkurence Un Subaru Impreza GT vairs galīgi nevar būt konkurētspējīgs pret M3, 300 zs WRX, STI, EVO, 350z utt
moro, kādi kontrollaiki treniņos 333 trasē?
WRX ar 300zs 333 nebūs labāks par standartu, jā nav riepas + piekāre. Ja runāt par stockiem, tad STi ir labāks, jo cietāka piekare + pareizie blokji.
GT ir arī pluss - 200 kg handikaps. Un jauda tiešam nav noteicošais. Domāju, kā ar pareiziem piekares modiem (statnes, stabilizatori, pareiza ģeometrija) un slikiem GT jau būs pietiekoši konkuretspejiigs, it īpaši 2007 vicečempiona rokās. Vēl var apsvērt boost kontrollera uzlikšānu un pameģināt ar to panākt ātrāku spool up - kartinga trasēs svarigāka ir grieze apakšā, nevis jauda.
Re: moro wrx
kaukaad buus
Amiishi galiigi izbeidzaas + kljuda ar riepu spiedienu. Pa pusotru apli 4 reizes knapi savaacos. Tapeec izdomaaju neriskeet paarsist riepas utt, bet izbraukt aaraa. Taapat sakjeres nebija un rezultaats buutu ne labaaks par 1. braucienu.
Amiishi galiigi izbeidzaas + kljuda ar riepu spiedienu. Pa pusotru apli 4 reizes knapi savaacos. Tapeec izdomaaju neriskeet paarsist riepas utt, bet izbraukt aaraa. Taapat sakjeres nebija un rezultaats buutu ne labaaks par 1. braucienu.
- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: moro wrx
tad nafig nost ņēmi pirmā svaiguma amīšus. Tikko tik savu dzīvi bija sākušimoro wrote:Šodien beidzot uzliku Kayabas. Par veciem amiem runaajot - kad priekšējos noņemam no mašīnas tiem štoki iekrita iekšā :verycool:
Re: moro wrx
Atnāca Cusco stabilizatori. Re kur ir aizmugurējais:
Priekšejo sabildēt nesanāk
Pabraukt vēl daudz nepaspēju, bet iespaidi tādi: taisni braucot starpības nekādas (loģiski :mrgreen: ), bet līkumos starpība milzīga. Mašīna gandrīz nesveras pat pie liela ātruma un tūras daudz labāk. Kaut ko vairāk varēšu teikt, kad tikšu līdz 333.
Kā arī jau pusotru nedēļu braucu ar KYB AGX amīšiem, pameģīnaju "1" regulējumu, tagad braucu ar "2". 1 ir lidzīgs standartam, tikai drucku cietāks. 2 man tagad ļoti patik - ir pietiekoši cieti, lai ikdiena braukt pa asfaltu. T.i. labi vadās, bet zobi veseli. 3 un 4 meģīnāšu uz 333
Priekšejo sabildēt nesanāk
Pabraukt vēl daudz nepaspēju, bet iespaidi tādi: taisni braucot starpības nekādas (loģiski :mrgreen: ), bet līkumos starpība milzīga. Mašīna gandrīz nesveras pat pie liela ātruma un tūras daudz labāk. Kaut ko vairāk varēšu teikt, kad tikšu līdz 333.
Kā arī jau pusotru nedēļu braucu ar KYB AGX amīšiem, pameģīnaju "1" regulējumu, tagad braucu ar "2". 1 ir lidzīgs standartam, tikai drucku cietāks. 2 man tagad ļoti patik - ir pietiekoši cieti, lai ikdiena braukt pa asfaltu. T.i. labi vadās, bet zobi veseli. 3 un 4 meģīnāšu uz 333
Re: moro wrx
Paldies, Archuk
Šodien beidzot atnāca visas komponentes, lai izveidot savu boosta vadības sistēmu. Planoju paralēli savienot MBC un 3-portīgu boosta solenoidu (standartā ir ar 2 portiem), šadā veidā iegustot maksimāli ātru spiediena pieaugumu, bet bez MBC negatīviem efektiem (pilnais spiediens pie nedaudz atverta droseļa 4-5 ātrumā un neiespējamība samazināt spiedienu pie lieliem apgriezieniem).
Bet stasts par citu. Re kādu kasti es saņemu pastā:
Attaisam vaļā:
Izņemam putuplastu:
Izņemam reklāmas katalogu ar General Motors performance detaļam:
Attaisam vaļā to mazāko kasti:
Un re kur pasūtītas detaļas:
Laikam es zinu kapēc piegāde šiem sīkiem štruntiem maksāja $35
Šodien beidzot atnāca visas komponentes, lai izveidot savu boosta vadības sistēmu. Planoju paralēli savienot MBC un 3-portīgu boosta solenoidu (standartā ir ar 2 portiem), šadā veidā iegustot maksimāli ātru spiediena pieaugumu, bet bez MBC negatīviem efektiem (pilnais spiediens pie nedaudz atverta droseļa 4-5 ātrumā un neiespējamība samazināt spiedienu pie lieliem apgriezieniem).
Bet stasts par citu. Re kādu kasti es saņemu pastā:
Attaisam vaļā:
Izņemam putuplastu:
Izņemam reklāmas katalogu ar General Motors performance detaļam:
Attaisam vaļā to mazāko kasti:
Un re kur pasūtītas detaļas:
Laikam es zinu kapēc piegāde šiem sīkiem štruntiem maksāja $35
Re: moro wrx
laka (no maximas)Ren wrote:Lampas labi izstaas,ko tur sadariiji taadu?
rust in piece ricing team.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay.