moro wrx
moro wrx
Izdomāju savējo arī šeit ielikt
Subaru Impreza WRX '01
2007 vasara:
26.04.2008:
Nopirkta ~gadu atpakaļ pilnīgi standarta izpildījumā.
Talākais plāns - mainīt turbīnu uz VF43 vai VF39. Sprauslas ir jau iegadātas, paliek atrast pašu turbīnu un nomainīt degvielas sukņi. Mērķis - ~330 zs / 420 Nm
Updated 29.05.2008
Konfigs uz šo brīdi:
- Engine -
• Decatted downpipe
• N1 style muffler
• Custom ECU remap
- Suspension -
• Eibach Pro-Kit progressive springs (-30mm)
• KYB AGX adjustable dampers
• Cusco front & rear adjustable antiroll bars
- Wheels -
• Dare Motorsport RG II 18x7.5 + Falken FK452 215/40R18 daily driving
• AL Racing 15x6 + Toyo R888 205/50R15 trackdays
- Exterior -
• Custom black housing headlights
- Performance -
~280 zs @ 5500 rpm, ~ 390 Nm @ 3900 rpm
Subaru Impreza WRX '01
2007 vasara:
26.04.2008:
Nopirkta ~gadu atpakaļ pilnīgi standarta izpildījumā.
Talākais plāns - mainīt turbīnu uz VF43 vai VF39. Sprauslas ir jau iegadātas, paliek atrast pašu turbīnu un nomainīt degvielas sukņi. Mērķis - ~330 zs / 420 Nm
Updated 29.05.2008
Konfigs uz šo brīdi:
- Engine -
• Decatted downpipe
• N1 style muffler
• Custom ECU remap
- Suspension -
• Eibach Pro-Kit progressive springs (-30mm)
• KYB AGX adjustable dampers
• Cusco front & rear adjustable antiroll bars
- Wheels -
• Dare Motorsport RG II 18x7.5 + Falken FK452 215/40R18 daily driving
• AL Racing 15x6 + Toyo R888 205/50R15 trackdays
- Exterior -
• Custom black housing headlights
- Performance -
~280 zs @ 5500 rpm, ~ 390 Nm @ 3900 rpm
Last edited by moro on 26 Aug 2008, 19:29, edited 7 times in total.
kautkur dala bloķus? man drusku interesē ..Mr.Red wrote:Tomēr tos 330 zs gribās
A ko izdomāji ar aizm.bloķi????
rust in piece ricing team.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay.
vēl jautājums par projektu - kā transmisija iztur tos ~390Nm
ilgi jau ar tādiem brauc?
a cusco bloķi ir pašam jāliek iekšā, negribas rokas smērēt (atmazka)
ilgi jau ar tādiem brauc?
a cusco bloķi ir pašam jāliek iekšā, negribas rokas smērēt (atmazka)
rust in piece ricing team.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay.
Drifting is like the ballet of motorsports, and last time I checked, ballet was gay.
~mēnesi., bet 390 Nm vēl ok. Ar citu turbīnu tā problēma gan kļust aktuāla. Bet grieze neiznicīna karbas, iznicīna triecienslodze. Ja ņemt to vērā un attiecīgi braukt - tad transmisīja turēs. Bet ja grības uz dragiem - tad jāliek 6ak / dog gearset / vēl kaut ko / visu kopājnk wrote:vēl jautājums par projektu - kā transmisija iztur tos ~390Nm
ilgi jau ar tādiem brauc?
a cusco bloķi ir pašam jāliek iekšā, negribas rokas smērēt (atmazka)
Cusco - jāliek pašam savā korpusā.
Re: moro wrx
Sen nekas nav rakstīts .
Kādu pusotru menesi atpakaļ uzliku Prokitu uz saviem jau ne pirma un pat ne otra svaiguma amīšiem. Pēc meneša šie izbeidzas, tā kā pagaidam braucu bez amortizācijas, toties ar graboņu un čikstēšanu :gigi: No Štatiem tika pasūtīti regulējamie KYB AGX un pie reizes Cusco priekšējais un aizmugurējais 22mm šķersstabilizatori. Pēc pāris nedeļam jāatnāk - redzēs cik tas setups uzlabos uzvedību trasēs. Bet pagaidam būs jānobrauc 1. Vasaras Sprinta posmu bez amīšiem
Arī pa šo laiku iegadājos Toyo R888 road legal slikus - šie paradīja sevi no labas puses, kad viņi uzsilst, grips vispar nav salidzināms ar ielas riepam.
Un te pāris nesenas bildes:
Kādu pusotru menesi atpakaļ uzliku Prokitu uz saviem jau ne pirma un pat ne otra svaiguma amīšiem. Pēc meneša šie izbeidzas, tā kā pagaidam braucu bez amortizācijas, toties ar graboņu un čikstēšanu :gigi: No Štatiem tika pasūtīti regulējamie KYB AGX un pie reizes Cusco priekšējais un aizmugurējais 22mm šķersstabilizatori. Pēc pāris nedeļam jāatnāk - redzēs cik tas setups uzlabos uzvedību trasēs. Bet pagaidam būs jānobrauc 1. Vasaras Sprinta posmu bez amīšiem
Arī pa šo laiku iegadājos Toyo R888 road legal slikus - šie paradīja sevi no labas puses, kad viņi uzsilst, grips vispar nav salidzināms ar ielas riepam.
Un te pāris nesenas bildes:
- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: moro wrx
O, varēsim pamērīties trasē - šoreiz mēģināšu M3 likt trasē (nekad neesmu ar viņu tur bijis)
Re: moro wrx
Jā, redzēju tevi reģistrācijas sarakstā jau
Nu no pirma posma es neko labu negaidu. Deļ amīšiem uz katra minimala nelidzēnuma Subars lēc un slid ārā no līkuma. Jā jā, lētas atmazkas, es zinu
Turpinot Skubija tēmu, plānus par tubinas maiņu pagaidam atmētu dēļ Vasaras Kausa. Lielāka turbina nozīme mazāku griezi pie 2500-3500 RPM, un musu kartinga trases tas diapazons ir svarīgs. Tapēc optimizēšu parējas lietas - ir ko izdarīt ar izplūdi, varbūt uzlikšu lielāku top mount kūleri un citus sīkumus, lai nedaudz pacēlt maks. jaudu pie esošas turbīnas.
Nu no pirma posma es neko labu negaidu. Deļ amīšiem uz katra minimala nelidzēnuma Subars lēc un slid ārā no līkuma. Jā jā, lētas atmazkas, es zinu
Turpinot Skubija tēmu, plānus par tubinas maiņu pagaidam atmētu dēļ Vasaras Kausa. Lielāka turbina nozīme mazāku griezi pie 2500-3500 RPM, un musu kartinga trases tas diapazons ir svarīgs. Tapēc optimizēšu parējas lietas - ir ko izdarīt ar izplūdi, varbūt uzlikšu lielāku top mount kūleri un citus sīkumus, lai nedaudz pacēlt maks. jaudu pie esošas turbīnas.