VW T3 Westfalia

Foruma dalībnieku tūninga projekti vai viņu īpašumā esošie tūnētie auto.

Moderator: Tūneru grupa

Post Reply
User avatar
Nubb_2
Posts: 119
Joined: 26 Jan 2009, 18:19

Re: VW T3 Westfalia

Post by Nubb_2 » 25 May 2015, 18:53

Puperdupers wrote:Par kārbas remontēšanu vari uzzvanīt un uzjautāt 26445505. Atrodas tas džeks Cēsīs, skrūvē kārbas ļoti labi, varbūt arī tavējo var sariktēt.
Super, paldies!
Cristorf wrote:Tā arī man likās kad nesajaucu, diez vai Francijā tajā pat brīdī varēja būt kāds cits sarkans T3 ar NO numuriem!
Es mainīšu dzinējus e46 no 1.9 benzīna uz 3.0 benzīnu, tad jau redzēs ko vegvesens man teiks.
Ok, es pārpratu, domāju, ka runa iet par T3 un motora maiņu, tāpēc nobrīnījos par tiem 6 cilindriem.

Ja rūpnīca kādreiz ir izlaidusi e46 ar 3L dzinēju, tad problēmu nebūs, bet ja e46 ar tādu dzinēju nekad nav bijis, tad diezgan bezcerīgi.
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///

You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!

User avatar
jaaniss
Audi 80
Posts: 2862
Joined: 11 Feb 2005, 14:22
Location: Jelgava
Contact:

Re: VW T3 Westfalia

Post by jaaniss » 26 May 2015, 08:36

jaaniss wrote:zinu vienu čali, kas uz t3 lika kārbas no renault espace
Jā es arī viņu zinu, bet Renault kārba ir par garu un ir jāgriež caurums rāmī un to no gan laikam neviens man neļaus un diezko prātīgi nebūtu.
Tas pats džeks deva kārbas remontēt meistaram no Saldus (Jautā viņam, smalkāk nezinu)
www.ajblasters.lv
Sodas strūkla, smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.

User avatar
O.z
Posts: 9179
Joined: 08 May 2013, 23:05
Location: Lauki

Re: VW T3 Westfalia

Post by O.z » 26 May 2015, 10:28

S
jaaniss wrote:
jaaniss wrote:zinu vienu čali, kas uz t3 lika kārbas no renault espace
Jā es arī viņu zinu, bet Renault kārba ir par garu un ir jāgriež caurums rāmī un to no gan laikam neviens man neļaus un diezko prātīgi nebūtu.
Tas pats džeks deva kārbas remontēt meistaram no Saldus (Jautā viņam, smalkāk nezinu)
Saldū zinu vienu onku kas garažā skrūvē kārbas,vai tas ir tas pats,nezinu, bet nu t4 kārbu sariktēja un iet bez bēdas :naac:

User avatar
Nubb_2
Posts: 119
Joined: 26 Jan 2009, 18:19

Re: VW T3 Westfalia

Post by Nubb_2 » 26 May 2015, 11:59

jaaniss wrote:
jaaniss wrote:zinu vienu čali, kas uz t3 lika kārbas no renault espace
Jā es arī viņu zinu, bet Renault kārba ir par garu un ir jāgriež caurums rāmī un to no gan laikam neviens man neļaus un diezko prātīgi nebūtu.
Tas pats džeks deva kārbas remontēt meistaram no Saldus (Jautā viņam, smalkāk nezinu)
O.z wrote:S
jaaniss wrote:
jaaniss wrote:zinu vienu čali, kas uz t3 lika kārbas no renault espace
Jā es arī viņu zinu, bet Renault kārba ir par garu un ir jāgriež caurums rāmī un to no gan laikam neviens man neļaus un diezko prātīgi nebūtu.
Tas pats džeks deva kārbas remontēt meistaram no Saldus (Jautā viņam, smalkāk nezinu)
Saldū zinu vienu onku kas garažā skrūvē kārbas,vai tas ir tas pats,nezinu, bet nu t4 kārbu sariktēja un iet bez bēdas :naac:
Jā, Guntis, vīrs no Saldus zināms. Esmu taisījis divas kārbas pie viņa, bet pēdejoreizi viņš teicās, ka vairs negribot ar T3 kārbām ņemties. Tas ar saprotams, jo T4 kārbas ir daudz sakrarīgāk remontēt. Ar T3 kārbām tik problēmas.
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///

You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!

User avatar
Nubb_2
Posts: 119
Joined: 26 Jan 2009, 18:19

Re: VW T3 Westfalia

Post by Nubb_2 » 30 Sep 2016, 14:47

Beidzot mazs updeits pēc vairāk kā gada klusēšanas. Jātzīst, ka 2015. gada sezona nav īpaši pieminēšanas vērta, jo nekur prātīgi nesanāca pabraukt. Ar nekas īpašs ar auto netika izdarīts izņemot kādu mazāku ķibeļu novēršanu.

Parlaimi 2016. gads atnāca mazliet cerīgāks un jau ap februāri lēnām sāku pētīt karti. Bija liela vēlme aizbraukt kautkur, tur kur nav būts, kaukur, kur būtu mazliet citādāk kā ierasts. Ap aprīļa vidu tapa skaidrs, ka tiekam brīvi jau no aprīļa beigām. Tad nu panikā tika sākti kalt plāni kur tad un kā braukt.

29. aprīļa vakarpusē, pēc haotiskas krāmēšanās un pakošanās, beidzot bijām gatavi startēt no Bergenas (Norv.). Auto tika piekrāmēts līdz jumtam un vēl arī kaste uz jumta līdz vākam pilna. Braucēji divi pieaugušie un divi mazie stūrmaņi kam 3 un 1 gads. Komanda ne no tām spēcīgākajām, bet apņēmības pilna doties plašajos lielceļos. Vecākais puika pat izturēja pirmās 45 minūtes nepaprasot - vai jau drīz būsim klāt? Brīdī, kad paprasīja pirmoreiz, bijām nobraukuši ap 60km un līdz finišam bija palikuši vairs tikai nieka 13580km...

Pirmais posms bija virzienā uz Norvēģijas dienvidgalu Kristiansandu no kurienes bija paredzēts ņemt prāmi uz Dāniju. Vakars iesākās skaisti apmācies un pelēks, bet kalni sagaidīja jau ar patīkamu vēja pūsmiņu un sniegpārsliņām. Phe..un šitāds ir mūsu vasaras ceļojuma sākums!?!

Image


Arī pirmais rīts pienāca ar daudzsološu ledus kārtiņu uz vējstikla. Yuhuu...vasaras brauciens var sākties, tik vilnas zeķes jāsameklē.

Image

Image

Otrā pusē Skagerakam no lietus un sniega vairs nebija nemiņas. Vakarā ap 21.00 prāmis mūs izsēdināja Hirsthals (DK) un sākām ripināt 500km Kopenhāgenas virzienā.

Pēc mazas draugu apciemošanas Kopenhāgenā sākām stūrēt uz Vācijas pusi. Kur iegriezu mazu līkumu pie VW T3 Syncro guru Bernd Jäger. Vīrs, kurš ar traki ātru un labi skanošu Syncro T3 busu braukājas pa Jūtubu.
(https://www.youtube.com/watch?v=hD6VF_hOjpQ" onclick="window.open(this.href);return false;)

Image

Tālāk maza pietura Frankfur auf Main un tad jau gar Šveici iekšā Francijā un uz Barselonu Spānijā. Šo posmu varēju pabraukt viens, jo pārējā komanda lidinājās ar lidmašīnu līdz Barselonai.

Image


Francijā iebraucu jau vakarpusē un kautkur Valencas apkaimē ap trijiem naktī varens miegs sāka nākt. Itkā jau zināju, ka Francijā benzīntankos gulēt nav droši, bet nu skatos vienā benzīntankā guļ kādi pāris ceļotājauto un nodomāju, eh, pagulēšu drusku. Sataisu gultiņu, aiztaisu aizkarus, noliekos gulēt. Kautkā uzreiz neiemigu, un pēķšņi pamanu ka kāds ar gaismiņu ložņā gar mašinu. Nu neko, klausos kas notiks tālāk. Brīdi vēlāk jau sāk darboties gar durvīm. Sabijos un tā kā lamāties Franciski nemāku, tad vienkārši ieslēdzu gāzesdetaktora signalizāciju, lai sataisītu kādu troksni. Bandīši sabijās un aizlaidās ar savu Opeli, bet nu man ar no miega vairs ne miņas. Sēdos pie stūres un ripināju tālāk līdz Barselonai ne aci nepamirkšķinot.

Pireneji pie horizonta

Image

Skats uz Barselonu no Gaudi dārziem.

Image

Jā, Mašas sapņi piepildās. Te ar kautko ieskrāpējuši.

Image

Pēc mazas Barselonas apskates vakarpusē varējām beidzot doties uz ostas pusi un no 101 piestātēm atrast pareizo ar mūsu TNV prāmi uz Maroku. Ja līdz šim brauciens bija vairāk vai mazāk garlaicīgs, tad jau pēc iestāšanās rindā uz prāmi, kļuva skaidrs, ka drīz pametam ēropu. Agrak piktojos, ka uzbraukšana uz Stoholmas prāmi ilgst 40min, tad šeit tā procesija aizņēma 6 stundas. Prāmim bija jāiziet 22 vakarā, bet mēs 24.00 joprojām stāvējām rindā nekustīgi. Tik ap 01:00 beidzot tikām uz lielās laivas un kautkādā mistiskā veidā kā pati pēdējā mašīna.

Image

Image

Tad nu sākās kuģošana - nakts + diena + nakts. Prāmī vienīgā izklaide bija gaitenis no viena prāmja gala uz otru. Diemžēl arī šo prieku nevrēja izmantot visā tā krāšņumā, jo cilvēki taupības nolūkos bija okupējuši gaiteni gulēšanai. Pēcpusdienā sākās satraukta rosība uz prāmja. Satraukušies tēli sāka skraidīt ar mazām lapiņām rokās. Izrādas, ka tās kautkādas muitas deklarācijas, kuru var aizpildīt jau uz prāmja pirms iebraukšanas ostā. Kautkā izlauzījies franču un arābu valodām cauri ar trīcošu roku pasniedzu lapiņu ar visām pasēm policista kungam, kurš sev kantori bija ierīkojis kuģa diskozālē. Acīmredzot dīžejs bija izsviests ārā un policists cienīgi iekārtojis sev kantori pašā dizkozāles centrā, tagad dusmīgi vicināja savu štempeli tā ka tinte šprakstēja vien.

Gibraltārs ar skatu no otras puses...

Image


Nākamais rīts pienāca ar varenu prieku un satraukumu. Beidzot! Beidzot varēsim ieripināt Āfrikā. Manas bēdas par to, ka bijām pati pēdēja mašīna uz prāmja bija pilnīgi nevietā, jo noejot uz kuģa grāžu atklājās, ka visi atpakaļgaitā brauks ārā, pilnīgi neorganizēti un pēc principa, kurš pirmais brauc tas arī aizbrauc. Tā nu es smaidīgs izripināju no kuģa gandrīz pirmais un pēc nelielas maldīšanās pa ostas teritoriju, ieripināju robežkontroles punktā. Laikam jau mans platais un muļķigais smaids iežēlināja robežsargu un viņš žēligi saņēmis mani aiz piedurknes izvadājā ar visām shēmām pa pareizajiem lodziņiem un kantoriem un pusstundas laikā šaštempelēja pases, aizpildīja visas deklarācijas un beidzot mūsu ceļojums varēja sākties. Vēl tik bija janopērk apdrošināšana.

Jāpiemin ar tāda nianse, ka Marokā iebraucot ar savu auto pasē tiek iespiests zīmogs, kas nozīmē, ka bez šī auto valsti pamest nevar. Busiņ, turies!

Image

Image

Image

Image


Pirmais pieturas punkts Chefchouen. Šis rajons slavens ar narkotiku audzētājiem un izplatītājiem. Iepazināmies, ne ar vienu vien. Draudzīgi tēli, bet nu nekāds bizness viņiem ar mums nesanāca.

Image


Jauka pilsētiņa, tik mazliet nepaveicās ar laikapstākļiem.

Image

Image

Image


Arī apmaldīties nebija grīti. Jāpibilst ar, ka pirmās dienas braucām bez GPS.

Image

Image


Arbūzi brokastīs, pusdienās un vakariņās.

Image


Vietējie darboņi skaistā citrešu mežā netālu no ciema Azrou.

Image


Nemaz ne pieticīgs kempings. Vietējie to iesaukuši par Disnejlendu. Parlaimi tā bija tikai ieeja. Pats kempings bija ok un saimnieks ar jauks cilvēks, tik ar arhitektu laikam nebija diezko paveicies.

Image


Beidzot Atlasa kalni parādās pie apvāršņa

Image


Te nu drusku nācās paspīdzīnāt busiņu augšup. Vareni skaisti skati, ko bildēs grūti attēlot.

Image


Kāpienā pamanījām ar kādu pavisam sagurušu BMW ar vidējo ātrumu 0,025km/h. Dūmi, dzenis, un degošās eļļas smaka liecināja tikai par to, ka tas motors tūlīt nobeigsies. Apdzenot vēl nosmējos, šitie līdz augšai netiks. Man par pārsteigumu trīs dienas vēlāk un nu jau netālu no Alžīrijas robežas tas pats mirstošais BMW paripināja mums garām. Apsveicama uzcītība.

Image

Te kāds Peugeot pitstopā iegriezies riepas pārbaudīt.

Image


Kārtējais smagauto apdzen citu lielgabarītauto. Tas nekas, ka abi brauc ar vienādu ātrumu. Apdzīšanai pret kalnu, nepārredzamā vietā tas netraucē. Ja ir ko apdzīt, tad jāpdzen!

Image


Jo dziļāk smiltīs, jo siltāk.. Labi, ka oāze tālumā, citādi jau sāk kļūt diezgan karsti.

Image


Pārbraucot Atlasa kalnus sākās līdzenums un diezgan tukšnešains skats. Mēs ar par nelaimi bijām sezonas beigās un to labi varēja manīt pēc laikapstākļiem. Maijā un jūnijā sākas vēji un smilšuvētras, kas nav nekas patīkams kombinācijā ar karsējošu sauli.


Image

Ceļi kļuva arvien interesnatāki un šaurāki

Image


Šeit sanāca mazliet sabojāt omu off-road braucējiem. Viņi sabraukuši ar saviem džipiem, vinčām un smilšupalikņiem, saģērbušies super-duper ekipējumā pusdieno savas brokastis no kosmonautu tūbiņām. Tad pēkšņi pie apvāšņa parādās kautkāda oranža, rūcoša kaste ar prastām ielas riepām. Noparkojas blakus offrodistiem un laukā izveļas mazubērnu ģimene zandelēs, šortos un ar saldējumu rokā.

Image

Image

Image


Reku liela smišu kaudzīte pie apvāršņa! Puikas sapriecājās, ka beidzot varēs smiltiņās paspēlēties.

Image

Image

Image

Image


Vakars pienāca pavisam skaists, bet pirms satumšsanas sākās kautkas, ko nebijām gaidījuši. No debesīm sāka pilēt lielas lietus lāses.. WTF? Nu neko, drusku pasmējāmies, ka mums pat tuksnesī līst un devāmies gulēt. Bet tad tā ap 24. vakarā sāka parādīties vējš. Sākumā vēl tāds normāls, bet pamazām ar vien spēcīgāks un spēcīgāks. Lietus pieņēmās spēkā un vēl sāka zibeņot. Busiņš ar paceltu jumtu sanāk laba bura un vējš tā trakoja, ka ap 3 naktī sapratu, ka labi nebūs, laidām lejā jumtu un nācās visiem saspiesties "pirmajā stāvā". Tai naktī neko daudz nedabūju pagulēt jo brīžiem tiešām bija sajūta, ka labi šitas vissnebeigsies. Arī tā apziņa, ka esi mazliet nekurienē un neviena cita apkārt nav, bija diezgan baisi. Toties no rītus atkal smuka saulīte un pilnīgs klusums.

Image

Image

Pēcpusdienā gan atkal sāka celties vējš un šoreiz bez lietus, tikai ar foršu smilšūstrūklu. Un atkal vējš tāds nepajokam. Tagad tiešām bija skaidrs, ka esam nesezonā un kāpēc apkārt nemana nevienu tūristu.

Ar smiltīm pilns bija viss, sākot no apakšbiksēm līdz zobubirstei. Maizi ēdot šņerkstēja smiltis starpzobiem.

Nācās vien pakoties kopā un doties uz mazliet mierīgākiem apvidiem. Te sanāca pabraukt pa nomaļākiem nostūriem ar interesantām vietām un ceļiem.

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Mazliet tuvāk kalniem atradām skaistu oāzi, kur ēnā bija pavisam jauki.
Image

Pie Atlasa kalniem atkal varēja saķert skaistus skatus un arī interesantus ceļus.


Image

Pēc triju nedēļu braukāšanās izdevās pamanīt arī pirmo T3. Ģimene no Čehijas. Viņi kā jau īsti čehi bija atraduši the bottle shop, ko Marokā ir ļoti grūti atrast. Alkohola tirzniecība, tai skaitā alus nav atļauta izņemot specializētus veiklaus, kurus gandrīz neiespējami atrast. Tā nu man nācās lielāko ceļojuma daļu iztikt ar bezalkholisko alu Bavaria ar zemeņu garšu.

Image

Ikdienas pasākums ar vannā iešanu. Sākumā, kad plānojām braucienu bija baigās šaubas vai būtu prātīgi doties ar tik maziem bērniem tik salīdzinoši garā braucienā un uz salīdzinoši mazpazīstamu valsti. Bija tik daudz nezinamā, kā būs, kas būs, kas notiek ja saslimst, kā būs ar karstumu, pārtiku, ūdeni. Draugi teica, kur tad tak ar šito veco graustu pat nedēļas nogalē būt bail braukt. Es laikam šaubījos līdz pēdejam brīdim vai vajag braukt vai nē. Beigās tomēr pieņēmām pareizo lēmumu. Nebija, protams, tikai chill visu laiku, bet tagad pēc brauciena ir baigi forša sajūta un zinu, ka tagad brauktu, pat i daudz nedomājot.

Image


Atpakaļ otrā pusē Atlasakalniem dabā atkal atgriezās zaļie toņi.

Image

Image

Image


Divas dienas pirms bija nolemts pamest Maroku, kādā nekurienē piemetās tehniskā ķibele. Pārslēdzoties no piektā uz ceturto ātrumu salūza sinhronizātors. Laimīgā kārtā nekas nesaķīlējas un joprojām varēja pārslēgt ātrumus. Tik skaņa nebija nekāda skaistā trāpot pa zobratiem, bet nu ka tik var uz priekšu tikt. Ar laiku ar piešāvos pārslēgties un nebija ne vainas.

Image

Image

Tā nu līkumojot bijām nonākuši atpakaļ pie Tangier un prāmja, kas vedīs atpakaļ uz Eiropu. Muitas procedūru sākām ap 15 pēcpusdienā un pēc visādu papīru zīmogošanas, autoskaneriem, imigrantmeklētājiem un citiem brīnumiem uz prāmja nonācām atkal ap 1 naktī. Kautkā pa tām ilgajām gaidīšanas stundām sirdī bij sakrājies rūgtums un sūrums. Nelaimīgā kārtā kāds no kuģa apkalpes man aizrādīja, lai ātrāk parkoju savu auto. Tad nu nabaga cilvēkam pāri nāca viss mans sūruma izvirdums. Pašam pēctam bij kauns, bet nu ap sirdi vieglāk palikās.

Image

Vēl mazliet pavērojām Spānijas piekrasti un tad dēvāmies Andoras virzienā, kur pa ceļam piestājām pie pavisam jauka kalna - Pedraforca. Šeit nu garām nevarēja braukt un bija jākāp augšā.

Image

Image

Image

Sanāca fantastisks kāpiens. Ja sanāk būt tai apkārtnē, noteikti iesaku uzkāpt.

Izmetām līkumu caur Andoru, bet jāsaka, ka nekas tur baigi saistošs nebija. Varētu vienīgi ziemā braukt slēpot.

Atpakaļ Francijā un tālākais plāns bija nokļūt Parīzē un pēctam Lillē, lai apciemotu draugus. Braucot caur Franciju, ātrumkārbai jau sāka pavisam apnikt braukšana un sāka mest ārā no piektā ātruma, bet esot jau Francjas dienvidrietumos sajūta bija, ka esam jau gandrīz mājās pie garāžas vārtiem.

Jāsaka gan, ka braukšana pa eropas lielceļiem tagad šķita pavisam garlaicīga. Pietrūka Marokas ceļu šarma.

Image

Pēc ciemošanās Parīzē un Lillē vēl iebraucām Wolfsburgā VW muzejā un Berlīnē un tad jau uz Latviju. Waršavā sāka lekt ārā arī no ceturtā ātruma, bet tad jau tiešām bija viss vienalga. Ja vajadzētu varētu aiziet kaut ar kājām uz mājām pēc rezerves kārbas..

Kopā nobraukti - 13631km, nodedzināta gandrīz tonna dīzeļa, tīrā braukšana sanāca tā rupji rēķinot ap 200 stundām.

Izņemot kārbas problēmu, citādāk auto kalpoja bez problēmām. Nav nemaz tik slikti priekš 34 gadnieka.

Jūtu, ka prasās jau sākt plānot ko jaunu nākamajai sezonai :)

Image
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///

You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!

User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 14364
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Contact:

Re: VW T3 Westfalia

Post by Juzix » 30 Sep 2016, 15:07

Vienkārši slimi! :yo:
Cik ilgu laiku aizņēma šis brauciens?
Image :latvija:

User avatar
Volfsburgs
Posts: 8811
Joined: 16 Dec 2012, 23:34

Re: VW T3 Westfalia

Post by Volfsburgs » 30 Sep 2016, 15:08

Forši lasīt bija! :cool:
Image

User avatar
Laapsta
Posts: 3225
Joined: 13 May 2013, 01:49
Location: Vienīgā pilsēta kas nav lauki - RĪGA

Re: VW T3 Westfalia

Post by Laapsta » 30 Sep 2016, 15:50

:aleluja: :cool: :cool: :cool: :cool:
DYXBY
no krustojuma vienmēr izbraucu pirmais

User avatar
whitej
Posts: 153
Joined: 11 Jun 2012, 21:19
Location: Liepāja

Re: VW T3 Westfalia

Post by whitej » 30 Sep 2016, 16:13

Super apraksts! Visu cieņu ko tādu apņemties!
Honda civic EJ2 - Ex
Honda Civic EJ7

Tilts
Posts: 104
Joined: 02 Aug 2010, 15:11
Location: Rīga

Re: VW T3 Westfalia

Post by Tilts » 30 Sep 2016, 16:25

Feini nopakotas mašīnas uz prāmja, turpceļā. Pa Maroku arī ir nācies pabraukt. Ceļu policisti nikni tur, ja nošauj ar fēnu, sarunāt atlaist neiespējami...vismaz nezinot franču valodu.

User avatar
Fretka
Posts: 15913
Joined: 17 Jul 2009, 14:07

Re: VW T3 Westfalia

Post by Fretka » 30 Sep 2016, 16:51

Meeeeeeega :miiila: :cool:
Zems kā pisiens
"Kad būs izbrauciens?" Racing team

User avatar
Nubb_2
Posts: 119
Joined: 26 Jan 2009, 18:19

Re: VW T3 Westfalia

Post by Nubb_2 » 30 Sep 2016, 16:51

Juzix wrote:Vienkārši slimi! :yo:
Cik ilgu laiku aizņēma šis brauciens?
55 Marokas brauciens un tad vēl pa LV un vēl šur tur. Kopā kādas 65 naktis busiņā nakšņots.
Tilts wrote:Feini nopakotas mašīnas uz prāmja, turpceļā. Pa Maroku arī ir nācies pabraukt. Ceļu policisti nikni tur, ja nošauj ar fēnu, sarunāt atlaist neiespējami...vismaz nezinot franču valodu.
Jā, ar tukšiem autiņiem tur neviens nevizinās apkārt. Ja ved, tad ved. Marokas ceļu policija un kontrolposteņi ir ļoti interesants pasākums. Pēc Marokas brauciena esmu apsolījies vairs nekad nečīkstēt, ka LV ir par daudz ceļu policisti ar radariem. Pirms braukšanas uz Maroku biju dzirdējis, ka būs daudz radaru, bet nu tā īsti nesapratu par ko ir runa pirms pats uz savas ādas to nepiedzīvoju. Ipaši nepārspīlējot varu teikt, ka uz katriem 10km bija policija ar radaru + vēl militārie posteņi ar automātiem, naglu ķēdēm un bruņu autiņiem. Militārajos posteņos bija tik jāpiebremzē un lielākoties pamāja, lai brauc tālāk, kad redzēja, ka mēs tūristi. Bet kad bijām jau dziļāk Marokā, tad arī militārie posteņi kļuva mazliet baisāki. Dažos tā mazliet pašķībi uz mums noskatījās.

Protams, uzrāvos jau uz otrā vai trešā radara posteņa. Bet kautkā briesmīgi noveicās, jo dusmīgo policistu gandrīz nobrauca kāds traks Mersedess un pēkšņi mans pārkapums bija tīrais nieks. Policista vājprātigo plātīšanos uztvēru kā zīmi, ka varu braukt prom bez soda.

Pārējo laiku braucu dikti godīgi. Tur tiešām ar ātrumu nevarēja jokot. Vēl mums bija problēma, ka puika sēdēja priekšā. Marokā tas nav atļauts, bet nu tā kā bija bērnu krēsliņš, tad itkā bij ok, bet vairākas reizes par to aizrādīja.
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///

You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!

User avatar
Martinss
Posts: 3826
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga

Re: VW T3 Westfalia

Post by Martinss » 30 Sep 2016, 17:11

Čotka, mega apraksts, mega ceļojums! :cool: :cool: :cool: :miiila:

User avatar
*Sicram
Posts: 25901
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Contact:

Re: VW T3 Westfalia

Post by *Sicram » 30 Sep 2016, 20:08

Wow..
Paklau, kāpēc ar necēlies pāri ar kuģi pašā Gibraltārā ? "uz kartes" izskatās, ka biji diezgan tuvu jau :roll:
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasaris 2019. organizatori ir Fretka/Vilciens/Abit

User avatar
Nubb_2
Posts: 119
Joined: 26 Jan 2009, 18:19

Re: VW T3 Westfalia

Post by Nubb_2 » 30 Sep 2016, 21:10

*Sicram wrote:Wow..
Paklau, kāpēc ar necēlies pāri ar kuģi pašā Gibraltārā ? "uz kartes" izskatās, ka biji diezgan tuvu jau :roll:
Izdevīgākie prāmji laikam iet no Algericas un Tarifas, mazliet aiz Gibraltāra, bet mūsu gadījumā izrēķinājām, ka prātīgāk būs ņemt no Barselonas. Naudas ziņā sanāca mazliet dārgāk, bet ietaupījām vienu dienu. No Barselonas sanāk vēl kādi 1200km, kas nozīmē, ka ar mazajiem būtu jābrauc vismaz divas dienas. Un nonākot līdz Barselonai bijām jau diezgan daudz braukuši, kas nozīmē, ka vajadzētu pauzi, lai turpinātu braukt. A tā varējām uz prāmja atpūsties un tai pašā laikā kustējāmies uz priekšu. Maršrutu lielā mērā nācās pielāgot attiecīgi pēc mazo dienas rutīnas un spējām. Būtu bez bērniem, drošivien būtu bijis krietni citādāk, bet arī šādi bija interesanti.
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///

You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!

User avatar
howitzer
M30
Posts: 24501
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи

Re: VW T3 Westfalia

Post by howitzer » 04 Oct 2016, 11:34

Ak Dievs, cik superīgi! :yo: Tās tuksneša bildes kopā ar oranžo busu, aaaaaaaaaaaaaaa!!! :lovs:
Vislielākā cieņa Tev, ka ved savu ģimeni apskatīt pasauli šādi, nevis lidene -> 5zvaigžņu viesnīca -> viss iekļauts -> nedēļu no vietas dzeram -> lidene uz mājām. Man liekas, ka Tavus sīkos sagaida episka bērnība! :) :cool: Cepuri nost!
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

ImageAll BMW drivers use indicators.It's just that the bulbs emit a light which the poor people can't see.

User avatar
Archuks
BMW
Posts: 12618
Joined: 13 Sep 2004, 20:30
Location: Centrs
Contact:

Re: VW T3 Westfalia

Post by Archuks » 04 Oct 2016, 15:22

Ceļojums cool un apraksts arī :cool:
VW GOLF MK7 GTI DAILEY / BMW E46 NOT BORING EDITION / Peugeot 106 ABC RACE / BMW E36 EUROPEBEATER
Image

User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1017
Joined: 09 Jul 2004, 21:22

Re: VW T3 Westfalia

Post by J.K.jr.bad. » 05 Oct 2016, 09:49

:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
:yo: :yo: :yo: :yo: :yo: :yo:
:aleluja: :aleluja: :aleluja: :aleluja: :aleluja:

respekts vislielākais!
J.K.jr.bad.
http://www.adparts.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:

User avatar
Abit e30
Posts: 818
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Contact:

Re: VW T3 Westfalia

Post by Abit e30 » 05 Oct 2016, 10:30

J.K.jr.bad. wrote::cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
:yo: :yo: :yo: :yo: :yo: :yo:
:aleluja: :aleluja: :aleluja: :aleluja: :aleluja:

respekts vislielākais!
+++

User avatar
Kaross
Posts: 1284
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: VW T3 Westfalia

Post by Kaross » 05 Oct 2016, 22:39

Dulli! Man reāli būtu bail tik tālu braukt.
Kur nu vēl ar tām neizturīgajām T3 kārbām.
Galvenais vajag atrast sasinhronizēt pārslēdzoties kārbas un motora apgriezienus, tad arī bez sinhronizātoriem var pārslēgties bez krakšķa. Bišķit ar gāzīti neitrālajā jāpaspēlējas.
Es tā esmu braucis sen atpakaļ, kad Audi izbeidzās sajūga cilindrītis. Tad bez sajūga var gāzt arī no 1.-5.ātrumam. :D
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

Post Reply