VW T3 Westfalia

Foruma dalībnieku tūninga projekti vai viņu īpašumā esošie tūnētie auto.

Moderator: Tūneru grupa

Post Reply
User avatar
GG.
Posts: 13545
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: THE DOCTOR, THE SLONIK, THE BIG KORPUS

Re: VW T3 Westfalia

Post by GG. » 06 Mar 2013, 02:34

Fantastiski! Tik salīdzinoši lielā auto, tik daudz par ko jāpiedomā. :cool:

Varbūt vari padalīties ar info kur iegādājies audumu sēdekļiem?
500eur alpians

User avatar
Martinss
Posts: 3928
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga

Re: VW T3 Westfalia

Post by Martinss » 06 Mar 2013, 10:35

Čotka! Lai arī update te ir reti, bet ja ir, tad ar kārtīgām bildēm un foršu aprakstu. :cool: Kur to eaglemasteru pirki un kādās cenās?

User avatar
*Sicram
Posts: 26147
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Contact:

Re: VW T3 Westfalia

Post by *Sicram » 06 Mar 2013, 10:54

Super ! :cool:
Tik man radās jautājums ..
Šajā bildē redzama pečkas regulēšana ja ? Tā ir vadība priekš uzstādītās pečkas, ja ?
Jo tuvāk šofera krēslam ir vēlviena tāda pati konsole, tā regulē standarta krāsniņu, nu vsm tā vajadzētu būt.
Image
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit

lm
ID 55
Posts: 2830
Joined: 05 Feb 2009, 22:53
Location: Rīga

Re: VW T3 Westfalia

Post by lm » 06 Mar 2013, 11:14

Ar lielāko interesi tiek sekots šim projektam, super :cool:
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!

User avatar
Nubb_2
Posts: 119
Joined: 26 Jan 2009, 18:19

Re: VW T3 Westfalia

Post by Nubb_2 » 06 Mar 2013, 13:12

Fantastiski! Tik salīdzinoši lielā auto, tik daudz par ko jāpiedomā. :cool:

Varbūt vari padalīties ar info kur iegādājies audumu sēdekļiem?
Paldies :)
Sēdekļu audums nāk no www.busshop.de

Viņiem tur kaudzēm labu lietu, buutu tik tam visam naudiņas..

Martinss wrote:Čotka! Lai arī update te ir reti, bet ja ir, tad ar kārtīgām bildēm un foršu aprakstu. :cool: Kur to eaglemasteru pirki un kādās cenās?
Eaglemasteru pirku iekš http://www.autoapsardze.lv. Nezinu vai labākais variants, bet nu priekš manis bija tas, kas vajadzīgs.
*Sicram wrote:Super ! :cool:
Tik man radās jautājums ..
Šajā bildē redzama pečkas regulēšana ja ? Tā ir vadība priekš uzstādītās pečkas, ja ?
Jo tuvāk šofera krēslam ir vēlviena tāda pati konsole, tā regulē standarta krāsniņu, nu vsm tā vajadzētu būt.
Image
Nu tur tai bildē pašu regulēšanu oriģinālajai krāsniņai neredz. Var redzēt tik caurumu, kur nāks slēdži. Tuvākais caurums stūrei. Vadība Eberspacer krāsniņai ir edzama zemāk pie ātrumkloķa. Melns vads un kastīte, mazs displejiņš. Dzeltenie vadi ar tādu melnu kastīti, kurai viens gals noapaļots ir spoguļu vadība. Pavidu lielākajā caurumā karājas vadi magnetafonam.

Uz doto brīdi krāsniņas un spoguļa vadība ir iepasēti tai plasmasas daļā, kura nosedz cauruli aiz ātrumkloķa, bet nu tas tik pagaidu variants, jo visticamāk mainot ātrumkārbu tik pārbūvēts ātrumpārslēgs uz trosēm, kas nozīme, ka visa tur tā priekšēja daļa mainīsies.

Būs kautkas uz to pusi kā bildē, bet nu ne tik traki liels. Tāds mazs un dizkrēts :)

Image
lm wrote:Ar lielāko interesi tiek sekots šim projektam, super :cool:
Prieks :)
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///

You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!

User avatar
Abit e30
Posts: 871
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Contact:

Re: VW T3 Westfalia

Post by Abit e30 » 06 Mar 2013, 17:09

Ļoti noiss :cool:

User avatar
Janx
Posts: 1401
Joined: 12 Feb 2005, 13:37
Contact:

Re: VW T3 Westfalia

Post by Janx » 06 Mar 2013, 23:20

Spoiler
Show
Image
Skatos, ka mūsu ražotais skaņas izolācijas materiāls ar tiek likts lietā. :D
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... :D

User avatar
elksnis
Spam addicted
Posts: 687
Joined: 08 Aug 2011, 13:00

Re: VW T3 Westfalia

Post by elksnis » 06 Mar 2013, 23:35

tepat lv razots? :roll: :shock:

User avatar
Nubb_2
Posts: 119
Joined: 26 Jan 2009, 18:19

Re: VW T3 Westfalia

Post by Nubb_2 » 06 Mar 2013, 23:44

Abit e30 wrote:Ļoti noiss :cool:
Thanks.

Janx wrote:
Spoiler
Show
Image
Skatos, ka mūsu ražotais skaņas izolācijas materiāls ar tiek likts lietā. :D
Vai tu domā to dzelteno vai pelēko? Dzeltenais ir oriæginæals no veclaikiem, bet pelēkais iegādāts iekš - aux.lv

:)
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///

You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!

User avatar
Janx
Posts: 1401
Joined: 12 Feb 2005, 13:37
Contact:

Re: VW T3 Westfalia

Post by Janx » 06 Mar 2013, 23:54

Nubb_2 wrote:
Janx wrote:
Spoiler
Show
Image
Skatos, ka mūsu ražotais skaņas izolācijas materiāls ar tiek likts lietā. :D
Vai tu domā to dzelteno vai pelēko? Dzeltenais ir oriæginæals no veclaikiem, bet pelēkais iegādāts iekš - aux.lv

:)
Pelēko domāju. ;) Pa retam viņi pie mums pasūta.
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... :D

User avatar
alfons
Posts: 276
Joined: 21 Mar 2012, 14:29
Location: Kurzemes krasts

Re: VW T3 Westfalia

Post by alfons » 09 Mar 2013, 00:46

Viss pa pirmo. Tik visu laiku dikti krīt acīs tā AUDI stūre, zinot to kas šis ir VW

User avatar
Nubb_2
Posts: 119
Joined: 26 Jan 2009, 18:19

Re: VW T3 Westfalia

Post by Nubb_2 » 09 Mar 2013, 12:13

alfons wrote:Viss pa pirmo. Tik visu laiku dikti krīt acīs tā AUDI stūre, zinot to kas šis ir VW
Jā, tā Audi stūre galīgi nav savā vietā, bet pagaidām neesmu atradis optimālāko variantu. Oriģinālā stūre ir jauka, tikai diametrs tāds, ka pasažierieriem katru reizi lielākā pagriezienā jāpieliecas, lai ar stūri pa ausīm nedabūtu. Derētu kautkas no citiem VW bet īsti nekas nav iepaticies.

Gribētos laikam kautko šādu.

Image

:roll:
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///

You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!

User avatar
Nubb_2
Posts: 119
Joined: 26 Jan 2009, 18:19

Re: VW T3 Westfalia

Post by Nubb_2 » 16 Apr 2013, 21:13

Tākā tagad, kad motors skaisti iet, tad pienācis laiks ķerties pie nākamā vājā punkta - ātrumkārbas. Lai cik ar spēcīgs dzinējs nebūt gandrīz viss labums pazūd kārbā. Līdz 80-90km/h vēl ir ciešami, bet pie 100km/h apgriezieni jau ir lieli un, ja jābrauc tālāki gabali, tad prieka nekāda.

Image


Otra problēma ir tā, ka lielākā daļa šo kārbu ir jau ap 20-30 gadi un neviens tās īpaši saudzējis nav. Par eļļas maiņu reti kurš piedomājis. Rezultātā nodilums kārbām ir paliels un arī pati konstrukcija nav diezko veiksmīga. Tad nu pieliekot pie TDI motora T3 kārbai ir skaitītas dienas.

Uz dotot brīdi braukāju ar T3 bēnzīnieka kārbu (AAP), kura skaitās ātrākā pieejamā, bet tāpat efekts nav diezko liels. Ir pārdomāti dažnedažādākie varianti un versijas. Pastāv viens variants likt Porsche kārbu, bet tās ar kā zināms kokos neaug un cipars pamatīgs.

Vēl variants likt Renault UN1 kārbu. Piejamas, un pārbūve nav tik liela, bet dimensjās sanāk mazliet par garu un nākas veikt iegriezumu kuzavā, rāmī, kas nu galīgi nepatīkas. Tātad atkrīt.

Vēl tehniski ļoti labs variants - subaru kārba. Tās ir iespējams pārbūvēt, lai derētu iekš T3. Ir labas atsauksmes dzirdētas, bet cipars ar sanāk diezgan paliels.

Variants ir arī izmantot Audi kārbu, apgāžot to ar kājām gaisā. Ir dzirdēts, ka daži to paveikuši, bet mazliet māc šaubas par eļļošanu un pusasīm, kuras sanāk asā leņķī. Arī paskats tāds nekāds. TA inspektori par to noteikti nepriecātos.

Tad nu atlika vēl viens variants, kurš tad arī tika izvēlēts. Kādi gudrenieki vācijā sākuši ražot jaunu diferenciāli pirkš T3 ar domu tieši piriekš TDI pārbūvēm.

Tad nu tika iegādāts šis diferensiālis un sameklēta kārba. Ciparos starpība sanāk oriģinļajam final drive - 5,43, jaunajam būs - 4.14. Krājumos bija aizķērusies viena sakarīga kārba ar labiem labu ātrumu attiecību, bet ar mega lēnu diferiencāli, ta kā ideāli man, jo sanāk nomainīt diferensiāli. Tagad viss aizvests pie mesitara un domājams maija beigās būs gatava braukšanai.

Image


Pie reizes iegādāta jauna centrālā ass ar kuru, tad varēs izmantot TDI oriģinālo sajūgu. Šobrīd ir ķimija ar TDI spararatu, T3 benzīnieka disku 228 un VR6 golfa kurvi. Neslīd, bet kautkāda mistiska vibrācija slidinot sajūgu, līdzarto prātīgāk būs pāriet uz oriģinālo TDI sajūgu.

Vēl ar uzlabojums būs SA-oil plates. Kautkad devindesmitajos, kad Dienvidāfrikā ražotāji T3 sāka lik iekšā Audi R5 dzinējus, tad attapās, ka kārbas ātri nojūk. Risinājums bija divas plātnes ātrumkārba, kuras tad ar uzlabo eļļošanu. Cerēsim, ka būs ar kāds efekts manā gadījumā.

Tik īsti par kārbas eļļu nav skaidrības, kuru labāk. :roll:
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///

You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!

User avatar
Nubb_2
Posts: 119
Joined: 26 Jan 2009, 18:19

Re: VW T3 Westfalia

Post by Nubb_2 » 24 Apr 2013, 23:08

Labas ziņas no kārbas meistara - darbiņš esot paveikts un kārba kārtībā. Diemžēl auto komandējumā un jāgaida līdz maija beigām, lai varētu sākt skrūvēt iekšā. Atliek tik cerēt ka esošā kārba izturēs, jo gaudo kā vecam Ikarusam.

Plusā jaunajam diferensiālim un eļļošanas plātnēm tika arī iemontēts bloķētājs no Syncro. Nav jau nekāds offroad auto, bet nu nekad jau nevar zināt kādā dublī vai kupenā sanāk iebraukt. Gan noderēs!

Image


Tagad varēs kā sudraba brālis sniegu ziemā šķūrēt..

Image
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///

You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!

User avatar
Nubb_2
Posts: 119
Joined: 26 Jan 2009, 18:19

Re: VW T3 Westfalia

Post by Nubb_2 » 13 May 2013, 22:53

Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///

You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!

User avatar
krissis
Posts: 1664
Joined: 30 Oct 2008, 11:11

Re: VW T3 Westfalia

Post by krissis » 13 May 2013, 23:05

Zaļais busabuss redzēts darbībā kazrunģī, gāja tiešām lupatu lēveros. Tās ovācijas no visiem kad pirmo reizi skrējās per volviķi :cool: :yo:
Ja jums ledusskapī nekā nav, paņemiet laša fileju :D

User avatar
Janx
Posts: 1401
Joined: 12 Feb 2005, 13:37
Contact:

Re: VW T3 Westfalia

Post by Janx » 13 May 2013, 23:11

Es ar tā dzirdēju, ka daudzus licis ārā. :D
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... :D

User avatar
Nubb_2
Posts: 119
Joined: 26 Jan 2009, 18:19

Re: VW T3 Westfalia

Post by Nubb_2 » 13 Aug 2013, 23:42

Pēc-vasaras updeits.

Vasara iesākās ar jaunās kārbas ieskrūvēšanu. Kā jau iepriekš rakstīts, tad kārba tika pie jauna, ātrāka diferencāļa un ātrāka piektā ātruma. Pie reizes tika nomainīts sajūgs, kurš neizskaidrojamu iemeslu dēl bija ļoti rausteklīgs.

Šoreiz labākas kvalitātes VR6 sajūgs un disks.

Image

Te ar paciņa no VW T3 Syncro guru Bernd-Jaeger.

Jauna centrālā ass, pateicoties kurai tad varēja arī montēt augša VR6 sajūgu. Jauni ātrumkārbas stiprinājumi, šis tas kulisei un vakum-aparāts bloķim.

Image

Viss saskrūvējas labi. Ātrumi kļuva krietni "garāki". Diemžēl tahometrs joprojām nedarbojas, līdzarto nevarēja samērīt, bet nu tīri uz izjūtu var teikt, ka starpība bija ļoti manāma.

Tad nu tā kā auto ripoja, tad radās doma, ka vajag, kautkur izmest kādu tālāku līkumu. Un tā kā sniega daudzumi maija pēdēja nedēļa neko labu nevēstīja par vasaras tuvošanos, tad virziens tika nosprausts uz dienvidu pusi.

26. maijs...
Image

Pēc laba atspēriena piestājām Ungārijā, kur sniegs bija nomainījies pret īslaicīgu lietu un vismaz zaļu zāli.
Image

Brauciena mērķis bija pabraukāties pa Bosniju-Hercogovinu un mazliet Itāliju. Tā kā komanda šoreiz sastāvēja nu jau no 3 braucējiem, tad arī mantas attiecīgi 6x vairāk.

Family camping... 8)
Image

Ceļi Bosnijā salīdzinoši labi un visnotaļ interesanti. 80km/h maksimālais atļautais ātrums, visi pieklājīgi vizinās.
Image

Skats uz Sarājevu. Nu jau 17 gadi, kopš kara beigām, bet joprojām daudz kur var redzēt sabombordētas un sašautas mājas. Uz ceļiem šur tur asfaltā pēdas no bumbu sprādzieniem. Pa kalniem ar ne visur var staigāt, jo ne viss ir atmīnēts.
Image

Image

Garšīgs alus viņiem.
Image

Pēc izvizināšanās pa Bosniju devāmies Dubrovņiku virzienā uz Horvātiju. Dubrovņiki bij jau agrāk apskatīti, tāpēc te tik pastaigas pa kalniem.
Image

No Dubrovņikiem ņemam prāmi pāri uz Itāljas pilsētu Bari. Rīndā uz prāmi satikām vāciešus, kas līdzīgā izbraucienā (baltais T4).
Image

Itālijā dodamies pa taisno pāri šķērsām. Īsta mērķa nav, bet kautkur bij dzirdēts, ka kautkur tur esot skaisti ceļi, kas noteikti esot jāizbrauc. Pilnīga taisnība. Jāizbrauc, ir to vērts!
Image

Image

Image

Image

30+ .. laiks apsvert domu par kondicioniera iegādi.
Image

Atpakaļceļā vēl Roma un Florence. Kultūra 8)
Image

Slovēnijā nespējām atturēties izmest līkumu caur Julian Alpiem un pārbraukt pāri Viršic-pass. Pacēlums uz 1600m.
Image

Nu atlika vairs tikai nogādāt komandas jaunākos braucējus uz lidmašīnu Budapeštā un turpināt ceļu mājup, bet kā jau pēc tradīcijas ierasts, tad nekas tik vienkārši nenotiekās, īpaši jau ja viss labi izplānots...

No Slovēnijas iebraucām Austrijā un pēkšņi sākas pamatīga vibrācija. Tas viss, protams, tunelī, stāties nevaru, lēnām izbraucu ārā. Izskatās, ka vibrācija tikai piektajā ātrumā. Pārējos tik dzirdams nejauks troksnis, bet pabraukt var. Lēnām noripinu pirmajā nobraucienā nost no bāņa. Skaidrs, ka kautkas nobrucis ātrumkārbā... Pamanu MB/servisu un piestāju. Angliski neviens, bet pēc plātīšanas noprotu, ka jābrauc vēl mazliet uz priekšu. Tā arī daru un pēc 300 metriem... tavu prieku vesela kaudze ar T3 busiem un darbnīca. Laikam jau veiksme neveiksmē.

Angliski nerunā gan neviens un pēc maza brīža esam pilnīgā - lost in translation. Viens no meistariem izbrauc mazu līkumu, lai konstatētu problēmu. Atbrauc atpakaļ un kautko dikti visiem stāsta. Izrādās nekad nebija braucis ar T3, kuram TDI motors. Esot raķete... bet nu man par nelaimi ātrumkārba nav gluži priecīga par raķeš-motorou un ir savu attieksmi paudusi diezgan nežēlīgā veidā.

Uzrodas viens viņu klients, kurš itkā runājot angliski. Paceļam busu augša, sarodas vīri no visām pusēm. Rausta, baksta, klaudzina, zvanās, skraida apkārt - satraukums ne pajokam.
Image

Slēdziens - Gethribe kaputt! Noņemam kārbu. Viens no gultņiem pusasīm ir uz izbeigšanās robežas, bet tā mazākā bēda, jo grozot var just, ka kautkas arī ātrumos ir sabrucis. Tā kā ir jau vēla pēcpusdiena, tad turpinājums tiek atlikts uz nākamo dienu. Servisa saimnieks sarunā mums labu hoteli. Tur uzņem kā mājās, saimnieks saprot bēdu un pacienā ar īpaši labām vakariņā. Alus esot uz viņa rēķina.

Skaidrs, ka manu kārbu saremontēt tik īsā laikā būs neiespējami, tāpēc sarunājam, ka man aizdos vienu vecu kārbu, ar kuru tad varēšu tikt līdz Latvijai. Pēcpusdienā viss ir gatavs un auto atkal ripo. Man par "prieku" tā ir 4 ātrumu kārba.. ar pārnesumu, kas pie maksimālajiem apgriezieniem 4 ātrumā dod 79km/h... Vēsture atkārtojas, pirms pāris gadiem tieši tāpat braucu no Ungārijas, bet šoreiz sanāk no pašiem Austrijas dienvidiem... Vispirms uz uz Budapeštu aizssteigties, lai paspētu uz lidmašīnu un,tad jau mierīgā gara'uz 70km/h cauri Slovēnijai, Polijai, Lietuvai... Nu pozititīvais, tas, ka dabu un ceļmalas var labi paspēt apskatīt. Polijā nav ar traktori un kombaiņi jāpdzen. Slow&Low.

Pa to pusotru dienu, ko tur pavadījām Austrijā laikam, ka atstājām labu iespaidu, jo uz prombraukšanu mūs jau pazina pus ciemats un darbnīcas īpašnieka sieva, pārliecināta katoliete nāca svētīt mūsu busiņu ar svētīto ūdeni, kas speciāli no Vatikāna atgādāts īpašiem gadījumiem! Mēs, potams, neiebildām, zinot, ka līdz Latvija vēl kāds gabaliņš ko braukt... Katrā ziņā tādu servisu vēl nekad nevienā servisā nebiju saņēmis.

Asfalts un dīzels Polijas nebeidzamajos ceļos...
Image

Latvijā atkal ķērāmies klāt kārbai. Vainenieks bij piektais ātruma zobrats. Acīmredzot neizturēja slodzi.
Image

Problēma varētu būt tajā, ka zobrats nāca no ātrumkārbas, kura ražota pirms 83 gada busam ar bezturbo dīzeli. Pēc 83 gada zobiem mainija dizainu, kas itkā esot izturīgāks. Tagad ielikām piekto ātrumu no 90 gada kārbas. Itkā ripo, bet man ir aizdomas, ka tas ir tikai laika jautājums. Neziklausās tā kārba diezko pārliecinoši. Ielēju arī Swepco 201 eļļu. USA cilvēki apgalvo, ka paildzinot kārbas mūžu.. nu redzēs, kas tur būs.. Pagaidām ripo.

Ja nu kādam ir kāda laba ideja ko darīt kārbas sakarā būšu priecīgs dzirdēt.

Kopā tika nobraukts 9600km un pabūts: Zviedrijā, Lietuvā, Polijā, Čehijā, Austrijā, Ungārijā, Slovākijā, Slovēnijā, Horvātijā, Bosnijā un Itālijā.

Image

:drive:
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///

You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!

User avatar
ruuzs
Posts: 358
Joined: 06 Dec 2010, 23:55
Location: Rīga

Re: VW T3 Westfalia

Post by ruuzs » 13 Aug 2013, 23:53

Vienmēr, atverot šo topicu, ar milzu interesi lasu apdeitus. Tāpat arī šoreiz jutu līdzi piedzīvojumiem.
Viena fantastiska padarīšana ceļošana ar tādu busu!

User avatar
Kaross
Posts: 1322
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: VW T3 Westfalia

Post by Kaross » 14 Aug 2013, 08:35

:D man patika tas teksts. "Izrādās nekad nebija braucis ar T3, kuram TDI motors."
Tā varētu būt. Lai atbrauc uz LV. Dabūs ne tik ar tādiem dīzeļiem izbraukt.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

Post Reply