Šobrīd ir 09 Dec 2018, 22:25

Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]




Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 291 ziņas ]  Pāriet uz lapu Iepriekšējais  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Nākošais
Autors Ziņojums
 Publicēt tēmu: Re: VW T3 Westfalia
AtbildētIerakstīts: 06 Mar 2013, 02:34 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 30 Okt 2011, 23:05
Atbildes: 13063
Atrašanās vieta: THE DOCTOR, THE SLONIK, THE BIG KORPUS
Fantastiski! Tik salīdzinoši lielā auto, tik daudz par ko jāpiedomā. :cool:

Varbūt vari padalīties ar info kur iegādājies audumu sēdekļiem?

_________________
500eur alpians


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: VW T3 Westfalia
AtbildētIerakstīts: 06 Mar 2013, 10:35 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 04 Mai 2006, 11:29
Atbildes: 3797
Atrašanās vieta: pieRīga
Čotka! Lai arī update te ir reti, bet ja ir, tad ar kārtīgām bildēm un foršu aprakstu. :cool: Kur to eaglemasteru pirki un kādās cenās?

_________________
Oversteer is best, because you don't see the tree that kills you.
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: VW T3 Westfalia
AtbildētIerakstīts: 06 Mar 2013, 10:54 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 04 Mai 2008, 00:29
Atbildes: 25788
Atrašanās vieta: Latvija, Rīga
Super ! :cool:
Tik man radās jautājums ..
Šajā bildē redzama pečkas regulēšana ja ? Tā ir vadība priekš uzstādītās pečkas, ja ?
Jo tuvāk šofera krēslam ir vēlviena tāda pati konsole, tā regulē standarta krāsniņu, nu vsm tā vajadzētu būt.
Attēls

_________________
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasaris 2019. organizatori ir Fretka/Vilciens/Abit


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: VW T3 Westfalia
AtbildētIerakstīts: 06 Mar 2013, 11:14 
Offline
ID 55

Pievienojies: 05 Feb 2009, 22:53
Atbildes: 2830
Atrašanās vieta: Rīga
Ar lielāko interesi tiek sekots šim projektam, super :cool:

_________________
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: VW T3 Westfalia
AtbildētIerakstīts: 06 Mar 2013, 13:12 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 26 Jan 2009, 18:19
Atbildes: 119
Citāts:
Fantastiski! Tik salīdzinoši lielā auto, tik daudz par ko jāpiedomā. :cool:

Varbūt vari padalīties ar info kur iegādājies audumu sēdekļiem?


Paldies :)
Sēdekļu audums nāk no www.busshop.de

Viņiem tur kaudzēm labu lietu, buutu tik tam visam naudiņas..


Martinss rakstīja:
Čotka! Lai arī update te ir reti, bet ja ir, tad ar kārtīgām bildēm un foršu aprakstu. :cool: Kur to eaglemasteru pirki un kādās cenās?


Eaglemasteru pirku iekš http://www.autoapsardze.lv. Nezinu vai labākais variants, bet nu priekš manis bija tas, kas vajadzīgs.

*Sicram rakstīja:
Super ! :cool:
Tik man radās jautājums ..
Šajā bildē redzama pečkas regulēšana ja ? Tā ir vadība priekš uzstādītās pečkas, ja ?
Jo tuvāk šofera krēslam ir vēlviena tāda pati konsole, tā regulē standarta krāsniņu, nu vsm tā vajadzētu būt.
Attēls


Nu tur tai bildē pašu regulēšanu oriģinālajai krāsniņai neredz. Var redzēt tik caurumu, kur nāks slēdži. Tuvākais caurums stūrei. Vadība Eberspacer krāsniņai ir edzama zemāk pie ātrumkloķa. Melns vads un kastīte, mazs displejiņš. Dzeltenie vadi ar tādu melnu kastīti, kurai viens gals noapaļots ir spoguļu vadība. Pavidu lielākajā caurumā karājas vadi magnetafonam.

Uz doto brīdi krāsniņas un spoguļa vadība ir iepasēti tai plasmasas daļā, kura nosedz cauruli aiz ātrumkloķa, bet nu tas tik pagaidu variants, jo visticamāk mainot ātrumkārbu tik pārbūvēts ātrumpārslēgs uz trosēm, kas nozīme, ka visa tur tā priekšēja daļa mainīsies.

Būs kautkas uz to pusi kā bildē, bet nu ne tik traki liels. Tāds mazs un dizkrēts :)

Attēls

lm rakstīja:
Ar lielāko interesi tiek sekots šim projektam, super :cool:


Prieks :)

_________________
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///

You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: VW T3 Westfalia
AtbildētIerakstīts: 06 Mar 2013, 17:09 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 13 Nov 2011, 13:06
Atbildes: 812
Atrašanās vieta: Madona, Rīga
Ļoti noiss :cool:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: VW T3 Westfalia
AtbildētIerakstīts: 06 Mar 2013, 23:20 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 12 Feb 2005, 13:37
Atbildes: 1400
Spoiler: show
Attēls

Skatos, ka mūsu ražotais skaņas izolācijas materiāls ar tiek likts lietā. :D

_________________
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... :D


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: VW T3 Westfalia
AtbildētIerakstīts: 06 Mar 2013, 23:35 
Offline
Spam addicted
Lietotāja avatars

Pievienojies: 08 Aug 2011, 13:00
Atbildes: 687
tepat lv razots? :roll: :shock:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: VW T3 Westfalia
AtbildētIerakstīts: 06 Mar 2013, 23:44 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 26 Jan 2009, 18:19
Atbildes: 119
Abit e30 rakstīja:
Ļoti noiss :cool:


Thanks.


Janx rakstīja:
Spoiler: show
Attēls

Skatos, ka mūsu ražotais skaņas izolācijas materiāls ar tiek likts lietā. :D


Vai tu domā to dzelteno vai pelēko? Dzeltenais ir oriæginæals no veclaikiem, bet pelēkais iegādāts iekš - aux.lv

:)

_________________
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///

You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: VW T3 Westfalia
AtbildētIerakstīts: 06 Mar 2013, 23:54 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 12 Feb 2005, 13:37
Atbildes: 1400
Nubb_2 rakstīja:
Janx rakstīja:
Spoiler: show
Attēls

Skatos, ka mūsu ražotais skaņas izolācijas materiāls ar tiek likts lietā. :D


Vai tu domā to dzelteno vai pelēko? Dzeltenais ir oriæginæals no veclaikiem, bet pelēkais iegādāts iekš - aux.lv

:)

Pelēko domāju. ;) Pa retam viņi pie mums pasūta.

_________________
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... :D


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: VW T3 Westfalia
AtbildētIerakstīts: 09 Mar 2013, 00:46 
Offline

Pievienojies: 21 Mar 2012, 14:29
Atbildes: 214
Atrašanās vieta: Kurzemes krasts
Viss pa pirmo. Tik visu laiku dikti krīt acīs tā AUDI stūre, zinot to kas šis ir VW


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: VW T3 Westfalia
AtbildētIerakstīts: 09 Mar 2013, 12:13 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 26 Jan 2009, 18:19
Atbildes: 119
alfons rakstīja:
Viss pa pirmo. Tik visu laiku dikti krīt acīs tā AUDI stūre, zinot to kas šis ir VW


Jā, tā Audi stūre galīgi nav savā vietā, bet pagaidām neesmu atradis optimālāko variantu. Oriģinālā stūre ir jauka, tikai diametrs tāds, ka pasažierieriem katru reizi lielākā pagriezienā jāpieliecas, lai ar stūri pa ausīm nedabūtu. Derētu kautkas no citiem VW bet īsti nekas nav iepaticies.

Gribētos laikam kautko šādu.

Attēls

:roll:

_________________
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///

You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: VW T3 Westfalia
AtbildētIerakstīts: 16 Apr 2013, 21:13 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 26 Jan 2009, 18:19
Atbildes: 119
Tākā tagad, kad motors skaisti iet, tad pienācis laiks ķerties pie nākamā vājā punkta - ātrumkārbas. Lai cik ar spēcīgs dzinējs nebūt gandrīz viss labums pazūd kārbā. Līdz 80-90km/h vēl ir ciešami, bet pie 100km/h apgriezieni jau ir lieli un, ja jābrauc tālāki gabali, tad prieka nekāda.

Attēls


Otra problēma ir tā, ka lielākā daļa šo kārbu ir jau ap 20-30 gadi un neviens tās īpaši saudzējis nav. Par eļļas maiņu reti kurš piedomājis. Rezultātā nodilums kārbām ir paliels un arī pati konstrukcija nav diezko veiksmīga. Tad nu pieliekot pie TDI motora T3 kārbai ir skaitītas dienas.

Uz dotot brīdi braukāju ar T3 bēnzīnieka kārbu (AAP), kura skaitās ātrākā pieejamā, bet tāpat efekts nav diezko liels. Ir pārdomāti dažnedažādākie varianti un versijas. Pastāv viens variants likt Porsche kārbu, bet tās ar kā zināms kokos neaug un cipars pamatīgs.

Vēl variants likt Renault UN1 kārbu. Piejamas, un pārbūve nav tik liela, bet dimensjās sanāk mazliet par garu un nākas veikt iegriezumu kuzavā, rāmī, kas nu galīgi nepatīkas. Tātad atkrīt.

Vēl tehniski ļoti labs variants - subaru kārba. Tās ir iespējams pārbūvēt, lai derētu iekš T3. Ir labas atsauksmes dzirdētas, bet cipars ar sanāk diezgan paliels.

Variants ir arī izmantot Audi kārbu, apgāžot to ar kājām gaisā. Ir dzirdēts, ka daži to paveikuši, bet mazliet māc šaubas par eļļošanu un pusasīm, kuras sanāk asā leņķī. Arī paskats tāds nekāds. TA inspektori par to noteikti nepriecātos.

Tad nu atlika vēl viens variants, kurš tad arī tika izvēlēts. Kādi gudrenieki vācijā sākuši ražot jaunu diferenciāli pirkš T3 ar domu tieši piriekš TDI pārbūvēm.

Tad nu tika iegādāts šis diferensiālis un sameklēta kārba. Ciparos starpība sanāk oriģinļajam final drive - 5,43, jaunajam būs - 4.14. Krājumos bija aizķērusies viena sakarīga kārba ar labiem labu ātrumu attiecību, bet ar mega lēnu diferiencāli, ta kā ideāli man, jo sanāk nomainīt diferensiāli. Tagad viss aizvests pie mesitara un domājams maija beigās būs gatava braukšanai.

Attēls


Pie reizes iegādāta jauna centrālā ass ar kuru, tad varēs izmantot TDI oriģinālo sajūgu. Šobrīd ir ķimija ar TDI spararatu, T3 benzīnieka disku 228 un VR6 golfa kurvi. Neslīd, bet kautkāda mistiska vibrācija slidinot sajūgu, līdzarto prātīgāk būs pāriet uz oriģinālo TDI sajūgu.

Vēl ar uzlabojums būs SA-oil plates. Kautkad devindesmitajos, kad Dienvidāfrikā ražotāji T3 sāka lik iekšā Audi R5 dzinējus, tad attapās, ka kārbas ātri nojūk. Risinājums bija divas plātnes ātrumkārba, kuras tad ar uzlabo eļļošanu. Cerēsim, ka būs ar kāds efekts manā gadījumā.

Tik īsti par kārbas eļļu nav skaidrības, kuru labāk. :roll:

_________________
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///

You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: VW T3 Westfalia
AtbildētIerakstīts: 24 Apr 2013, 23:08 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 26 Jan 2009, 18:19
Atbildes: 119
Labas ziņas no kārbas meistara - darbiņš esot paveikts un kārba kārtībā. Diemžēl auto komandējumā un jāgaida līdz maija beigām, lai varētu sākt skrūvēt iekšā. Atliek tik cerēt ka esošā kārba izturēs, jo gaudo kā vecam Ikarusam.

Plusā jaunajam diferensiālim un eļļošanas plātnēm tika arī iemontēts bloķētājs no Syncro. Nav jau nekāds offroad auto, bet nu nekad jau nevar zināt kādā dublī vai kupenā sanāk iebraukt. Gan noderēs!

Attēls


Tagad varēs kā sudraba brālis sniegu ziemā šķūrēt..

Attēls

_________________
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///

You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: VW T3 Westfalia
AtbildētIerakstīts: 13 Mai 2013, 22:53 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 26 Jan 2009, 18:19
Atbildes: 119
Mazs iepriecinošs video no T3 kolēģa.

Vat a Fak? Vat a Fak? Vat a?
Subaru impreza VS scooby doo car ( DRAGRACE )

Dragruņģis, Dragreisa atklāšana kazruņģis 04.05.2013 Zaļš buss, un vecs

:yo:

_________________
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///

You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: VW T3 Westfalia
AtbildētIerakstīts: 13 Mai 2013, 23:05 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 30 Okt 2008, 11:11
Atbildes: 1666
Zaļais busabuss redzēts darbībā kazrunģī, gāja tiešām lupatu lēveros. Tās ovācijas no visiem kad pirmo reizi skrējās per volviķi :cool: :yo:

_________________
Ja jums ledusskapī nekā nav, paņemiet laša fileju :D


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: VW T3 Westfalia
AtbildētIerakstīts: 13 Mai 2013, 23:11 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 12 Feb 2005, 13:37
Atbildes: 1400
Es ar tā dzirdēju, ka daudzus licis ārā. :D

_________________
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... :D


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: VW T3 Westfalia
AtbildētIerakstīts: 13 Aug 2013, 23:42 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 26 Jan 2009, 18:19
Atbildes: 119
Pēc-vasaras updeits.

Vasara iesākās ar jaunās kārbas ieskrūvēšanu. Kā jau iepriekš rakstīts, tad kārba tika pie jauna, ātrāka diferencāļa un ātrāka piektā ātruma. Pie reizes tika nomainīts sajūgs, kurš neizskaidrojamu iemeslu dēl bija ļoti rausteklīgs.

Šoreiz labākas kvalitātes VR6 sajūgs un disks.

Attēls

Te ar paciņa no VW T3 Syncro guru Bernd-Jaeger.

Jauna centrālā ass, pateicoties kurai tad varēja arī montēt augša VR6 sajūgu. Jauni ātrumkārbas stiprinājumi, šis tas kulisei un vakum-aparāts bloķim.

Attēls

Viss saskrūvējas labi. Ātrumi kļuva krietni "garāki". Diemžēl tahometrs joprojām nedarbojas, līdzarto nevarēja samērīt, bet nu tīri uz izjūtu var teikt, ka starpība bija ļoti manāma.

Tad nu tā kā auto ripoja, tad radās doma, ka vajag, kautkur izmest kādu tālāku līkumu. Un tā kā sniega daudzumi maija pēdēja nedēļa neko labu nevēstīja par vasaras tuvošanos, tad virziens tika nosprausts uz dienvidu pusi.

26. maijs...
Attēls

Pēc laba atspēriena piestājām Ungārijā, kur sniegs bija nomainījies pret īslaicīgu lietu un vismaz zaļu zāli.
Attēls

Brauciena mērķis bija pabraukāties pa Bosniju-Hercogovinu un mazliet Itāliju. Tā kā komanda šoreiz sastāvēja nu jau no 3 braucējiem, tad arī mantas attiecīgi 6x vairāk.

Family camping... 8)
Attēls

Ceļi Bosnijā salīdzinoši labi un visnotaļ interesanti. 80km/h maksimālais atļautais ātrums, visi pieklājīgi vizinās.
Attēls

Skats uz Sarājevu. Nu jau 17 gadi, kopš kara beigām, bet joprojām daudz kur var redzēt sabombordētas un sašautas mājas. Uz ceļiem šur tur asfaltā pēdas no bumbu sprādzieniem. Pa kalniem ar ne visur var staigāt, jo ne viss ir atmīnēts.
Attēls

Attēls

Garšīgs alus viņiem.
Attēls

Pēc izvizināšanās pa Bosniju devāmies Dubrovņiku virzienā uz Horvātiju. Dubrovņiki bij jau agrāk apskatīti, tāpēc te tik pastaigas pa kalniem.
Attēls

No Dubrovņikiem ņemam prāmi pāri uz Itāljas pilsētu Bari. Rīndā uz prāmi satikām vāciešus, kas līdzīgā izbraucienā (baltais T4).
Attēls

Itālijā dodamies pa taisno pāri šķērsām. Īsta mērķa nav, bet kautkur bij dzirdēts, ka kautkur tur esot skaisti ceļi, kas noteikti esot jāizbrauc. Pilnīga taisnība. Jāizbrauc, ir to vērts!
Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

30+ .. laiks apsvert domu par kondicioniera iegādi.
Attēls

Atpakaļceļā vēl Roma un Florence. Kultūra 8)
Attēls

Slovēnijā nespējām atturēties izmest līkumu caur Julian Alpiem un pārbraukt pāri Viršic-pass. Pacēlums uz 1600m.
Attēls

Nu atlika vairs tikai nogādāt komandas jaunākos braucējus uz lidmašīnu Budapeštā un turpināt ceļu mājup, bet kā jau pēc tradīcijas ierasts, tad nekas tik vienkārši nenotiekās, īpaši jau ja viss labi izplānots...

No Slovēnijas iebraucām Austrijā un pēkšņi sākas pamatīga vibrācija. Tas viss, protams, tunelī, stāties nevaru, lēnām izbraucu ārā. Izskatās, ka vibrācija tikai piektajā ātrumā. Pārējos tik dzirdams nejauks troksnis, bet pabraukt var. Lēnām noripinu pirmajā nobraucienā nost no bāņa. Skaidrs, ka kautkas nobrucis ātrumkārbā... Pamanu MB/servisu un piestāju. Angliski neviens, bet pēc plātīšanas noprotu, ka jābrauc vēl mazliet uz priekšu. Tā arī daru un pēc 300 metriem... tavu prieku vesela kaudze ar T3 busiem un darbnīca. Laikam jau veiksme neveiksmē.

Angliski nerunā gan neviens un pēc maza brīža esam pilnīgā - lost in translation. Viens no meistariem izbrauc mazu līkumu, lai konstatētu problēmu. Atbrauc atpakaļ un kautko dikti visiem stāsta. Izrādās nekad nebija braucis ar T3, kuram TDI motors. Esot raķete... bet nu man par nelaimi ātrumkārba nav gluži priecīga par raķeš-motorou un ir savu attieksmi paudusi diezgan nežēlīgā veidā.

Uzrodas viens viņu klients, kurš itkā runājot angliski. Paceļam busu augša, sarodas vīri no visām pusēm. Rausta, baksta, klaudzina, zvanās, skraida apkārt - satraukums ne pajokam.
Attēls

Slēdziens - Gethribe kaputt! Noņemam kārbu. Viens no gultņiem pusasīm ir uz izbeigšanās robežas, bet tā mazākā bēda, jo grozot var just, ka kautkas arī ātrumos ir sabrucis. Tā kā ir jau vēla pēcpusdiena, tad turpinājums tiek atlikts uz nākamo dienu. Servisa saimnieks sarunā mums labu hoteli. Tur uzņem kā mājās, saimnieks saprot bēdu un pacienā ar īpaši labām vakariņā. Alus esot uz viņa rēķina.

Skaidrs, ka manu kārbu saremontēt tik īsā laikā būs neiespējami, tāpēc sarunājam, ka man aizdos vienu vecu kārbu, ar kuru tad varēšu tikt līdz Latvijai. Pēcpusdienā viss ir gatavs un auto atkal ripo. Man par "prieku" tā ir 4 ātrumu kārba.. ar pārnesumu, kas pie maksimālajiem apgriezieniem 4 ātrumā dod 79km/h... Vēsture atkārtojas, pirms pāris gadiem tieši tāpat braucu no Ungārijas, bet šoreiz sanāk no pašiem Austrijas dienvidiem... Vispirms uz uz Budapeštu aizssteigties, lai paspētu uz lidmašīnu un,tad jau mierīgā gara'uz 70km/h cauri Slovēnijai, Polijai, Lietuvai... Nu pozititīvais, tas, ka dabu un ceļmalas var labi paspēt apskatīt. Polijā nav ar traktori un kombaiņi jāpdzen. Slow&Low.

Pa to pusotru dienu, ko tur pavadījām Austrijā laikam, ka atstājām labu iespaidu, jo uz prombraukšanu mūs jau pazina pus ciemats un darbnīcas īpašnieka sieva, pārliecināta katoliete nāca svētīt mūsu busiņu ar svētīto ūdeni, kas speciāli no Vatikāna atgādāts īpašiem gadījumiem! Mēs, potams, neiebildām, zinot, ka līdz Latvija vēl kāds gabaliņš ko braukt... Katrā ziņā tādu servisu vēl nekad nevienā servisā nebiju saņēmis.

Asfalts un dīzels Polijas nebeidzamajos ceļos...
Attēls

Latvijā atkal ķērāmies klāt kārbai. Vainenieks bij piektais ātruma zobrats. Acīmredzot neizturēja slodzi.
Attēls

Problēma varētu būt tajā, ka zobrats nāca no ātrumkārbas, kura ražota pirms 83 gada busam ar bezturbo dīzeli. Pēc 83 gada zobiem mainija dizainu, kas itkā esot izturīgāks. Tagad ielikām piekto ātrumu no 90 gada kārbas. Itkā ripo, bet man ir aizdomas, ka tas ir tikai laika jautājums. Neziklausās tā kārba diezko pārliecinoši. Ielēju arī Swepco 201 eļļu. USA cilvēki apgalvo, ka paildzinot kārbas mūžu.. nu redzēs, kas tur būs.. Pagaidām ripo.

Ja nu kādam ir kāda laba ideja ko darīt kārbas sakarā būšu priecīgs dzirdēt.

Kopā tika nobraukts 9600km un pabūts: Zviedrijā, Lietuvā, Polijā, Čehijā, Austrijā, Ungārijā, Slovākijā, Slovēnijā, Horvātijā, Bosnijā un Itālijā.

Attēls

:drive:

_________________
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///

You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: VW T3 Westfalia
AtbildētIerakstīts: 13 Aug 2013, 23:53 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 06 Dec 2010, 23:55
Atbildes: 358
Atrašanās vieta: Rīga
Vienmēr, atverot šo topicu, ar milzu interesi lasu apdeitus. Tāpat arī šoreiz jutu līdzi piedzīvojumiem.
Viena fantastiska padarīšana ceļošana ar tādu busu!


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: VW T3 Westfalia
AtbildētIerakstīts: 14 Aug 2013, 08:35 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 20 Feb 2008, 17:07
Atbildes: 1275
:D man patika tas teksts. "Izrādās nekad nebija braucis ar T3, kuram TDI motors."
Tā varētu būt. Lai atbrauc uz LV. Dabūs ne tik ar tādiem dīzeļiem izbraukt.

_________________
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 291 ziņas ]  Pāriet uz lapu Iepriekšējais  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Nākošais

Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]


Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: -AF-, garaisss, marssew, ValtersZ, vilks16 un 7 viesi


Jūs nevarat izveidot jaunas tēmas šajā forumā
Jūs nevarat atbildēt uz tēmām šajā forumā
Jūs nevarat rediģēt savas ziņas šajā forumā
Jūs nevarat dzēst savas ziņas šaja forumā
Jūs nevarat pievienot failus šajā forumā

Pāriet uz:  
Darbojas ar phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.lv