omulis: Ford Escort MK3

Foruma dalībnieku tūninga projekti vai viņu īpašumā esošie tūnētie auto.

Moderator: Tūneru grupa

Post Reply
-AF-
Posts: 3870
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by -AF- » 14 Aug 2018, 07:18

Beigās jau tāpat škivoks drusku meta, bet par cik tika kloķenes sensors uzlikts induktivais - hola vietā, tad to ovalumu spēja “apēst”.

Ko varu piebilst no sevis, ar šādu auto nekad neesmu braucis, viss savādāk, stūrējas savādāk jo nav pastūža un stūrei apgriezienu attiecība lielāka, auto liekas kā kartings, gabarītos un svara ziņā :D

Ja godīgi nenožēloju šo ilgo projektu, baigi interesants! Nav standarta audi vai bmw !
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 14853
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Contact:

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by Juzix » 14 Aug 2018, 12:51

Kas Tev tur ar to ķebļus kaitu?
Image :latvija:

Nauris_t16
Posts: 50
Joined: 30 Jul 2012, 20:15

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by Nauris_t16 » 14 Aug 2018, 13:20

Taisīju saabam CPS disku no 3mm tērauda, priekš oem trionic5.5 vadības, kas izmanto bosch devējus - viss aizgāja ar pirmo. Ideja tāda pati kā šeit, tikai papildus tika izvirpots centrējošais pakāpes gredzens, kas uz 0,5mm precizitāti to iecentrēja škivokā un nekas nemet. Varbūt vēlāk atradīšu kādu bildi.

EDIT: atradu bildes

Image

Image

-AF-
Posts: 3870
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by -AF- » 14 Aug 2018, 16:07

Froda gadījumā tur tas CPS disks bija jāpieskrūvē pie siksnas škivoka, kas savukārt nāca pie zobsiksnas zobrata, protams tas siksnas škivoks nav super precīzs un viņš drusku met - takā ne diametrāli bet perpendikulāri asij, un uz lielāka škīvja tā spēle ir vēl lielāka. Pēc tam kad uzlika mazāku zobratu un kurš bija iecentrēts , bet tā staigāšana minimāli bija, par laimi induktīvajam tāmstaigāšana ir pie dirsas daudz maz.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
Artis12
Posts: 527
Joined: 14 Oct 2006, 20:55

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by Artis12 » 15 Aug 2018, 11:24

Korķa blīves ir sāpes pakaļā. Pirmkārt viņas ir easy pārvilkt un otrkārt apmēram pirmos 50-100km viņas tecēs, kamēr piebriedīs no siltās eļļas. Kad ir sasūkušās ar siltu eļļu tad jāmet mierā dzinējs kamēr auksta eļļa. Ja vēl sulo, tad jāliek jauna blīve. Nekādi hermētiķi nepalīdz.

Par kartera ventilāciju - bloku pārborēju tur pat kur Tu. Manam pēdējam projektam (arī 4cil.) piešķiļot uz pirmo pusstundu, pa kartera ventilāciju arī dzina izplūdes gāzes ( spiediens ). Šobrīd ir krietni mazāk, bet tāpat nedaudz dzen ( neesmu vēl izbraucis ). Es pieļauju ka šis varētu būt dēļ divām lietām: vai nu izdiluši darbagaldi, vai borē bez torqplate.

Kartera ventilācija Tev slēgtā? Ja dzen spiedienu ventilācijā, tad arī blīves spiež ārā...

User avatar
omulis
Moderators
Posts: 5756
Joined: 11 Jun 2004, 11:17
Location: Ādaži, Rīga
Contact:

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by omulis » 09 Sep 2018, 22:44

Jā, ar kloķenes stāvokļa zobratu nebija baigi daudz varianti, tas bija jāskrūvē pie celiņ-siksnas ruļļa.

Korķa blīve ir vārstu vākam- jauno korķa blīvi kuru iepirku Viktor Reinz problēmu nebija, jo tai nāca metāla distanceri pie skrūvju caurumiem un to pārvilkt īsti nevar. Savukārt par kartera blīvi lasīju, ka tās ir reālas galvassāpes uzlikt to lai netek. Man izdevās. Ok, ar sievas palīdzību :D Viņa dzirdēja daudz rupju vārdu ne dzimtajā valodā, bet rezultāts ir!
Šobrīd ventilācijā vairs nav spiediena, bet vakums. Tas bija tikai startā. Bet man tā pat no vāka iet atmosfērā, neesmu uzlicis vēl eļļas tanku.

Turpināšu. Pie paneļa instalācijas pieslēdzu pie kompja un notinu km 0 :)

Image

Vecajam spidometram bija viens štekers, jaunajam ar tahometru divi štekeri + vadi savādāk. Nācās mazliet paburties un pat sanāca pašam tikt galā :)

Image

Image

Tad visam pa vidu sačakarēju visas arkas dēļ platajām riepām. Tad valcēju un vēl vairāk sapisu. Nu tā, ka raudiens nāca. Krāsa saplaisāja un uztaisīju nesmukas. Bija diena, kad man Escorts izbesīja un vienas brīvdienas atpūtos no tā un uzbūvēju māju meitām :)

Image

Biju ciemos pie turbochip.lv uz regulēšanos. Saregulēja tā, lai nedotu piparā un piebrauktu prātīgi dzinēju.

Image

Image

Tika konstatēts, ka esošās sprauslas ir par švaku (ja grib tēmēt uz 250-300zs) Saab. Kkādi 263cc, liekas, ka bija. Tika meklētas ar esošajiem izmēriem jaudīgākas- nebija viegli. Kaut kas vairs neražojās, kaut kam savādāki smidzināšanas leņķi un tā. Ideālais variants bija Porshe Cayeene. Lietotas nebija atrodamas lv kādas man vajag. Tad vēl bija varaints no AMG ~2000gada meršiem, bet tur bija ar savādāku smidzināšanas lenķi. Neviens nevarēja īsti pateikt, vai tas ko ietekmēs. tikai minējumi, ka nē. Lietotas nemaksāja dārgi. Paņēmu.

Kaut kad tika aizbraukts arī uz skati un dabūta uzlīme uz gadu.

Image

Bija jāatrisina problēmu ar strīķēšanos arkās.

Image

Image

Vajadzēja ratus iegāzt uz iekšu. Uzsūtīju regulējamos plauktus ar ko īsti situāciju neizglābu, jo tas pabīda ratu uz āru līdz ar to tā pat arkās neieiet rats.

Image

Pacelt augšā īsti nevarēju, cietāku arī. Lūkoju koiloverus. Anglijā uzsūtīju GAZ koiloverus.

Image

Anglijā viņi ir izpatīti. Neko citu īsti arī nevarēja dabūt. Palasīju atsauksmes, esot ok. Biju arī pirms tam ciemos uz Plazu, bet nebija īsti varianti izņemot 1,5k uz augšu par individuālu izgatavošanu.

Situācija arī ar savirzi nebija laba maigi sakot. Aizmuurē sagāzums uz 3 grādiem. Priekšā 0,15 grādiem- praktiski taisni. Un trakākais no braukšanas aspekta, tad Rati aizmugurējie bija savērsti uz iekšu un mētāja konkrēti pa bedrainu ceļu.

Saņēmu koiloverus un devos uz urgas.lv Ar urgas radošo roku veiklību Escort tika pie vēlamās savirzes, sagāzuma, savērsuma.

Priekšā tika uztaisīti uniboli ar maksimālu nobīdītu centru, lai tiktu pie lielāka sagāzuma, priekš braukšanas pareizības un lai arkās nestrīķē. Rezultātā 0,15 grādu vietā 1,9 grādi.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image



Ā, un tosola noplūde bija no eļļas dzesētāja, tas bija savu nokalpojis. Tā vietā izvēlējos uzlikt ēļļas radiatoru ar termostatu.

Image

Image

Image

Image

Šaja bildē var arī redzēt pašdarinātu gaisa filtra aizsargu no ūdens un mazliet karstuma.

Image

Pirmais bija šāds :D RIMI var dabūt.

Image


Aizvirzījos. Viss mazliet haotiski, jo neatceros vairs kā viss bija un tā :D Kā arī piefiksēju, ka bildēju krietni mazāk, jo jau biš zajebo- vajag braukt :)

Aizmugurē savirze.

Aizmugurē koilām pavīlēju vienu skrūvju caurumu katram, lai var tādā veid;a pie stupicas regulēt. Daudz nevajadzēja. Tā lai arī ir ~2 grādu sagāzums.

Image

Image

Grūtak bija ar savērsumu. Tur vienīgais variants bija bīdīt garenstieni. Bīdīt tā lai rats iet vairāk uz aizmuguri un attiecīgi savērsums uzlabojas. To atrisināja ar šādu virpojumu.

Image

Image

Image

Image

Image

Lieta darīta.

Pienāca pirmais garāks izbrauciens uz laukiem- viss veiksmīgi. Ja neskaita plotņikovu 30+ grādos.

Image

Image

Image

Image

Image

Mazliet no apakšas.

Image

Image

Image

Vēlāk turpināšu.
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)

User avatar
omulis
Moderators
Posts: 5756
Joined: 11 Jun 2004, 11:17
Location: Ādaži, Rīga
Contact:

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by omulis » 09 Sep 2018, 22:49

Juzix wrote:Kas Tev tur ar to ķebļus kaitu?
Tehniskajā pasē 4 vietas, bet reāli piecas. Tur ievedot LV laikam kļūda bijusi.
Vajadzēja uztaisīt numura salīdzināšanu un nomainīt pasi.
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)

User avatar
omulis
Moderators
Posts: 5756
Joined: 11 Jun 2004, 11:17
Location: Ādaži, Rīga
Contact:

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by omulis » 09 Sep 2018, 23:05

Patiesībā nav diez ko daudz atrādīt.
Aizmugurējās arkās turpināja mesties riepas. Jo sagāzumu izmainot tās bez flanča tagad ir pie malas + vēl rats pabidijās uz aizmuguri regulējot savērsumu. Riepas īsti nevar šaurākas dabūt. Var , bet ne pusslikus. Es uz pusslikiem esmu ieciklējies.

Tad palika viens variants. Taisīt atboiņikus, kas neļaus iet amītim dziļāk par konkrētu gājienu. Tā arī tika darīts.

Aizmugurē uztaisīju un nomainīju.

Image

Augusts bija pilns ar darbiem un ceļojumiem līdz ar to sanāca maz pieķerties. Nobraukti pāri 2000k km jādodas ciemos pie turbochip.lv nomainīt sprauslas uz ražīgākām un regulēt. Regulācijas procesā vēl netiekot līdz boostam nočakarējās kārba.Palika trešajā robā. Nevarēja dabūt ārā, bet kaut kā vienā brīdī izsitu. Tad it kā viss bija okei- kārtībā. slēdzas kā nākas. Diena, gan bija galā un palika pus regulēts. Braucot mājās palika ceturtajā ātrumā. Izsitu diezgan viegli, bet pēc šī kaut kas kārbā sagāja ķīselī un varēja dabūt reti kurā ātrumā.


Šis bija jau gaidāms, bet ne tik ātri.

Ir zināms tagad kāda kārba jāliek, kas tur 300zs, bet tur mazliet nepieciešama pārbūve, ko varētu darīt ziemā. Šobrīd paņēmu šortā, mazliet jaunāku, mazliet labāku kārbu, kas turot it kā 200zs. Tad saganīju vēl no jaunāka Escorta mk6/7 pedāļu bloku. Problēma tāda, ka man sajūgs ir baigi ciets. Stingrs. Mainīju troses- nelīdz. Tad sagoglēju, ka liek pedāli no jaunāka, jo viņam nav pašregulējošais. + viņam zobrats lielāks. Šobrīd auto ir urgas.lv , kur nomainīta kārba. Uzlikti priekšā atboiņiki un kulisi taisa no 0, lai panāktu šortšifta efektu. Savādāk esošā kulise pilnīgas auzas. Pirmais ātrums pie kreisajām durvīm a, piektais labajās durvīs.

Jāsagaida no urgām un tad uz turbochip regulēt un, tad labot arkas.. Un tad jau jāliek gulēt :D Bet ja nopietni ceru, ka sanāks pabraukt mazliet arī jaudīgāk.

Pagaidām viss
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)

User avatar
howitzer
M30
Posts: 25459
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by howitzer » 09 Sep 2018, 23:19

Nebūtu bijis vieglāk atrisināt to visu gemāru ar piekari un arkām, vienkārši uzliekot oriģinālos Escort diskus? :)
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

ImageAll BMW drivers use indicators.It's just that the bulbs emit a light which the poor people can't see.

-AF-
Posts: 3870
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by -AF- » 09 Sep 2018, 23:37

Artūrs jau teica ka tev ar to kārbu reāli smagi gāja, ko tālāk, jo tagad ir reāli 50% no iespējamās max jaudas!?

Kā tagad piekare strādā? Jo pirms tam nestrādāja vispār :D

P.s atceroes ko tev teicu lai neceri ka uzreiz vālēsi cepuri kuldams, vienmēr uzreiz izlīdīs kasjaki kurus būs jānovērš līdz baudāmi braukt.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
omulis
Moderators
Posts: 5756
Joined: 11 Jun 2004, 11:17
Location: Ādaži, Rīga
Contact:

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by omulis » 10 Sep 2018, 07:56

howitzer wrote:Nebūtu bijis vieglāk atrisināt to visu gemāru ar piekari un arkām, vienkārši uzliekot oriģinālos Escort diskus? :)
Vieglāk noteikti bijan nesākt vispar šo projektu :D
Šiem liek arī 17 collas :) Šādi bija orģinali ( tikai collu mazāki) :) tur ne tik ļoti diskos problema kā riepu izmeros.

Ar šo nav tik vienkārši un nevar uzreiz zināt kas strādas un kas nē, jo nav informācijas netā kā tas ir par daudziem bmw modeļiem sagoglējams. Te visu izbaudu uz savas ādas.

AF, ir mtx75 kārba, kuru var uzlikt un kura tur 300+ zs, bet ir mazliet jāpiestrādā pie tā, lai viņu uzliktu. Tur arī citas pusasis nak un tā.

Šobrīd uzliku ib5 kārbu, kas ir māāzliet labaka par veco, kas bija BC. To uzliku bez bloķa kādu nopirku. Ar valoniņu nokrāsoju, lai šogad var visu pārejo +- nofinišēt un pa ziemu pieķerties kārbas jautājumam.

Kārbai kas bija arī bija jātur. Tur acīmredzami kkāda problema bija jau pirms tam. Vismaz šo jaudu toč..

Ceru, ka jaunā nepievils šogad :)
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)

-AF-
Posts: 3870
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by -AF- » 10 Sep 2018, 09:00

A tai jaunai kārbai nebūs iespējams pielikt kloķenes lasītāju pie spararata?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
Abit e30
Posts: 885
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Contact:

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by Abit e30 » 10 Sep 2018, 09:50

reāli kruts esīts! :aleluja: :aleluja:
viņiem kkādas lūpas nenāca? bildē no sāna tā vien prasās kkāda neliela lūpiņa :roll:

User avatar
Fretka
Posts: 16288
Joined: 17 Jul 2009, 14:07

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by Fretka » 10 Sep 2018, 10:00

Nice!
Plus viens par šaufelīti! :]

Image
Zems kā pisiens
"Kad būs izbrauciens?" Racing team

User avatar
omulis
Moderators
Posts: 5756
Joined: 11 Jun 2004, 11:17
Location: Ādaži, Rīga
Contact:

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by omulis » 10 Sep 2018, 11:18

Abit e30 wrote:reāli kruts esīts! :aleluja: :aleluja:
viņiem kkādas lūpas nenāca? bildē no sāna tā vien prasās kkāda neliela lūpiņa :roll:
Būs , būs. Jes, Fretka būs no 1600i modeļa. Iespējams arī uzīmes. Vismaz nomēģināšu toč. Aizmugures spoileris ir jau dabūts. Ar priekšējo ir švakāk, bet gan pa ziemu tiks sagādāts.

Aizmugures.

Image
-AF- wrote: A tai jaunai kārbai nebūs iespējams pielikt kloķenes lasītāju pie spararata?
mm, sensors liekas no bloka puses. šim blokam na vieta. Junāka gada šādiem pašiem blokiem nāca. Dalīt motoru uz pusēm būtu stulbi šobrīd :D
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)

-AF-
Posts: 3870
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by -AF- » 10 Sep 2018, 11:52

Ne tad protams nē.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
omulis
Moderators
Posts: 5756
Joined: 11 Jun 2004, 11:17
Location: Ādaži, Rīga
Contact:

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by omulis » 16 Sep 2018, 20:07

Kārbas nomaiņu uzticēju urgas.lv dēļ noslodzes. Gribējās šogad vēl pabraukt. Piektdien biju pēc auto. Kārbra nomainīta, un uztaisīts no 0 kulise ar short shifter. Šis ir labākais uzlabojums šim auto. Fantastika. Iepriekšējā kulise bija diezgan padilusi. Anglijā it kā varēja dabīt gatavu risinājumu, bet neviesa man tas uzticību + cenas ziņā 2x dārgāk. + tika uztaisīts mazliet mīkstāks sajūgs, jo ar stingro kurvi sajūgs ir neaprakstāmi ciets + on/off. Tika uzlikts pedālis no mk7 Escort + zobratas lielāks no tā paša. Rezultāts ir. Tas ir krietni vieglāks un gludāks.

Tagad jārunā vizīte pie turbochip.lv :)

Dažas bildes ar kulisi. Kopskatu nenobildēju.

Image

Image
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)

User avatar
Pauliic
Moderators
Posts: 4367
Joined: 15 Jun 2004, 14:33
Location: Carnikava, Rīga
Contact:

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by Pauliic » 16 Sep 2018, 21:20

slēdzās mega :love: nedaudz atgādina kulaciņu kārbu :cool:

-AF-
Posts: 3870
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by -AF- » 17 Sep 2018, 00:29

Pat ieintriģēja iztestēt, jo pirmās izjūtas ar fordiņu braucot un slēdzot bija -wtf kas tas par blenderi, es pareizā ātrumā ieliku :D

Tiešām liels prieks ka pieduries tādiem “sīkumiem” bet tai pat laikā nopietnām detaļām.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
Martinss
Posts: 3951
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by Martinss » 17 Sep 2018, 09:06

Tā apakša ir tiiiiik mint, skauž. :cool:
GAZ arī neizsapņotais sapnis, sen atpakaļ gandrīz salūzu, bet tad izdomāju, ka var savādāk. :)

Tie regulējamie balsti/plaukti skatei ies cauri? Gribu uzstādīt tādus pašus (sierrai identiska uzbūvē), taču negribu katru skati čakarēties un mainīt.

Post Reply