Šobrīd ir 22 Sep 2018, 12:02

Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]




Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 566 ziņas ]  Pāriet uz lapu Iepriekšējais  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Nākošais
Autors Ziņojums
 Publicēt tēmu: Re: omulis: Ford Escort MK3
AtbildētIerakstīts: 14 Aug 2018, 07:18 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 3426
Atrašanās vieta: Rīga
Beigās jau tāpat škivoks drusku meta, bet par cik tika kloķenes sensors uzlikts induktivais - hola vietā, tad to ovalumu spēja “apēst”.

Ko varu piebilst no sevis, ar šādu auto nekad neesmu braucis, viss savādāk, stūrējas savādāk jo nav pastūža un stūrei apgriezienu attiecība lielāka, auto liekas kā kartings, gabarītos un svara ziņā :D

Ja godīgi nenožēloju šo ilgo projektu, baigi interesants! Nav standarta audi vai bmw !

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: omulis: Ford Escort MK3
AtbildētIerakstīts: 14 Aug 2018, 12:51 
Offline
burnout.lv foto team
Lietotāja avatars

Pievienojies: 11 Apr 2006, 19:52
Atbildes: 14079
Atrašanās vieta: LV
Kas Tev tur ar to ķebļus kaitu?

_________________
Attēls :latvija:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: omulis: Ford Escort MK3
AtbildētIerakstīts: 14 Aug 2018, 13:20 
Offline

Pievienojies: 30 Jūl 2012, 20:15
Atbildes: 32
Taisīju saabam CPS disku no 3mm tērauda, priekš oem trionic5.5 vadības, kas izmanto bosch devējus - viss aizgāja ar pirmo. Ideja tāda pati kā šeit, tikai papildus tika izvirpots centrējošais pakāpes gredzens, kas uz 0,5mm precizitāti to iecentrēja škivokā un nekas nemet. Varbūt vēlāk atradīšu kādu bildi.

EDIT: atradu bildes

Attēls

Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: omulis: Ford Escort MK3
AtbildētIerakstīts: 14 Aug 2018, 16:07 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 3426
Atrašanās vieta: Rīga
Froda gadījumā tur tas CPS disks bija jāpieskrūvē pie siksnas škivoka, kas savukārt nāca pie zobsiksnas zobrata, protams tas siksnas škivoks nav super precīzs un viņš drusku met - takā ne diametrāli bet perpendikulāri asij, un uz lielāka škīvja tā spēle ir vēl lielāka. Pēc tam kad uzlika mazāku zobratu un kurš bija iecentrēts , bet tā staigāšana minimāli bija, par laimi induktīvajam tāmstaigāšana ir pie dirsas daudz maz.

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: omulis: Ford Escort MK3
AtbildētIerakstīts: 15 Aug 2018, 11:24 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 14 Okt 2006, 20:55
Atbildes: 525
Korķa blīves ir sāpes pakaļā. Pirmkārt viņas ir easy pārvilkt un otrkārt apmēram pirmos 50-100km viņas tecēs, kamēr piebriedīs no siltās eļļas. Kad ir sasūkušās ar siltu eļļu tad jāmet mierā dzinējs kamēr auksta eļļa. Ja vēl sulo, tad jāliek jauna blīve. Nekādi hermētiķi nepalīdz.

Par kartera ventilāciju - bloku pārborēju tur pat kur Tu. Manam pēdējam projektam (arī 4cil.) piešķiļot uz pirmo pusstundu, pa kartera ventilāciju arī dzina izplūdes gāzes ( spiediens ). Šobrīd ir krietni mazāk, bet tāpat nedaudz dzen ( neesmu vēl izbraucis ). Es pieļauju ka šis varētu būt dēļ divām lietām: vai nu izdiluši darbagaldi, vai borē bez torqplate.

Kartera ventilācija Tev slēgtā? Ja dzen spiedienu ventilācijā, tad arī blīves spiež ārā...


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: omulis: Ford Escort MK3
AtbildētIerakstīts: 09 Sep 2018, 22:44 
Offline
Moderators
Lietotāja avatars

Pievienojies: 11 Jūn 2004, 11:17
Atbildes: 5678
Atrašanās vieta: Ādaži, Rīga
Jā, ar kloķenes stāvokļa zobratu nebija baigi daudz varianti, tas bija jāskrūvē pie celiņ-siksnas ruļļa.

Korķa blīve ir vārstu vākam- jauno korķa blīvi kuru iepirku Viktor Reinz problēmu nebija, jo tai nāca metāla distanceri pie skrūvju caurumiem un to pārvilkt īsti nevar. Savukārt par kartera blīvi lasīju, ka tās ir reālas galvassāpes uzlikt to lai netek. Man izdevās. Ok, ar sievas palīdzību :D Viņa dzirdēja daudz rupju vārdu ne dzimtajā valodā, bet rezultāts ir!
Šobrīd ventilācijā vairs nav spiediena, bet vakums. Tas bija tikai startā. Bet man tā pat no vāka iet atmosfērā, neesmu uzlicis vēl eļļas tanku.

Turpināšu. Pie paneļa instalācijas pieslēdzu pie kompja un notinu km 0 :)

Attēls

Vecajam spidometram bija viens štekers, jaunajam ar tahometru divi štekeri + vadi savādāk. Nācās mazliet paburties un pat sanāca pašam tikt galā :)

Attēls

Attēls

Tad visam pa vidu sačakarēju visas arkas dēļ platajām riepām. Tad valcēju un vēl vairāk sapisu. Nu tā, ka raudiens nāca. Krāsa saplaisāja un uztaisīju nesmukas. Bija diena, kad man Escorts izbesīja un vienas brīvdienas atpūtos no tā un uzbūvēju māju meitām :)

Attēls

Biju ciemos pie turbochip.lv uz regulēšanos. Saregulēja tā, lai nedotu piparā un piebrauktu prātīgi dzinēju.

Attēls

Attēls

Tika konstatēts, ka esošās sprauslas ir par švaku (ja grib tēmēt uz 250-300zs) Saab. Kkādi 263cc, liekas, ka bija. Tika meklētas ar esošajiem izmēriem jaudīgākas- nebija viegli. Kaut kas vairs neražojās, kaut kam savādāki smidzināšanas leņķi un tā. Ideālais variants bija Porshe Cayeene. Lietotas nebija atrodamas lv kādas man vajag. Tad vēl bija varaints no AMG ~2000gada meršiem, bet tur bija ar savādāku smidzināšanas lenķi. Neviens nevarēja īsti pateikt, vai tas ko ietekmēs. tikai minējumi, ka nē. Lietotas nemaksāja dārgi. Paņēmu.

Kaut kad tika aizbraukts arī uz skati un dabūta uzlīme uz gadu.

Attēls

Bija jāatrisina problēmu ar strīķēšanos arkās.

Attēls

Attēls

Vajadzēja ratus iegāzt uz iekšu. Uzsūtīju regulējamos plauktus ar ko īsti situāciju neizglābu, jo tas pabīda ratu uz āru līdz ar to tā pat arkās neieiet rats.

Attēls

Pacelt augšā īsti nevarēju, cietāku arī. Lūkoju koiloverus. Anglijā uzsūtīju GAZ koiloverus.

Attēls

Anglijā viņi ir izpatīti. Neko citu īsti arī nevarēja dabūt. Palasīju atsauksmes, esot ok. Biju arī pirms tam ciemos uz Plazu, bet nebija īsti varianti izņemot 1,5k uz augšu par individuālu izgatavošanu. Ak jā un esošie TA 60mm sēdinājuma komplekts bija pilnīgs mēsls. Atspere priekšā jau startā saspiedusies gandrīz kopā. Gājiens ~2cm un tad ir sitiens.

Situācija arī ar savirzi nebija laba maigi sakot. Aizmuurē sagāzums uz 3 grādiem. Priekšā 0,15 grādiem- praktiski taisni. Un trakākais no braukšanas aspekta, tad Rati aizmugurējie bija savērsti uz iekšu un mētāja konkrēti pa bedrainu ceļu.

Saņēmu koiloverus un devos uz urgas.lv Ar urgas radošo roku veiklību Escort tika pie vēlamās savirzes, sagāzuma, savērsuma.

Priekšā tika uztaisīti uniboli ar maksimālu nobīdītu centru, lai tiktu pie lielāka sagāzuma, priekš braukšanas pareizības un lai arkās nestrīķē. Rezultātā 0,15 grādu vietā 1,9 grādi.

Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

Attēls



Ā, un tosola noplūde bija no eļļas dzesētāja, tas bija savu nokalpojis. Tā vietā izvēlējos uzlikt ēļļas radiatoru ar termostatu.

Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

Šaja bildē var arī redzēt pašdarinātu gaisa filtra aizsargu no ūdens un mazliet karstuma.

Attēls

Pirmais bija šāds :D RIMI var dabūt.

Attēls


Aizvirzījos. Viss mazliet haotiski, jo neatceros vairs kā viss bija un tā :D Kā arī piefiksēju, ka bildēju krietni mazāk, jo jau biš zajebo- vajag braukt :)

Aizmugurē savirze.

Aizmugurē koilām pavīlēju vienu skrūvju caurumu katram, lai var tādā veid;a pie stupicas regulēt. Daudz nevajadzēja. Tā lai arī ir ~2 grādu sagāzums.

Attēls

Attēls

Grūtak bija ar savērsumu. Tur vienīgais variants bija bīdīt garenstieni. Bīdīt tā lai rats iet vairāk uz aizmuguri un attiecīgi savērsums uzlabojas. To atrisināja ar šādu virpojumu.

Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

Lieta darīta.

Pienāca pirmais garāks izbrauciens uz laukiem- viss veiksmīgi. Ja neskaita plotņikovu 30+ grādos.

Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

Mazliet no apakšas.

Attēls

Attēls

Attēls

Vēlāk turpināšu.

_________________
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: omulis: Ford Escort MK3
AtbildētIerakstīts: 09 Sep 2018, 22:49 
Offline
Moderators
Lietotāja avatars

Pievienojies: 11 Jūn 2004, 11:17
Atbildes: 5678
Atrašanās vieta: Ādaži, Rīga
Juzix rakstīja:
Kas Tev tur ar to ķebļus kaitu?


Tehniskajā pasē 4 vietas, bet reāli piecas. Tur ievedot LV laikam kļūda bijusi.
Vajadzēja uztaisīt numura salīdzināšanu un nomainīt pasi.

_________________
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: omulis: Ford Escort MK3
AtbildētIerakstīts: 09 Sep 2018, 23:05 
Offline
Moderators
Lietotāja avatars

Pievienojies: 11 Jūn 2004, 11:17
Atbildes: 5678
Atrašanās vieta: Ādaži, Rīga
Patiesībā nav diez ko daudz atrādīt.
Aizmugurējās arkās turpināja mesties riepas. Jo sagāzumu izmainot tās bez flanča tagad ir pie malas + vēl rats pabidijās uz aizmuguri regulējot savērsumu. Riepas īsti nevar šaurākas dabūt. Var , bet ne pusslikus. Es uz pusslikiem esmu ieciklējies.

Tad palika viens variants. Taisīt atboiņikus, kas neļaus iet amītim dziļāk par konkrētu gājienu. Tā arī tika darīts.

Aizmugurē uztaisīju un nomainīju.

Attēls

Augusts bija pilns ar darbiem un ceļojumiem līdz ar to sanāca maz pieķerties. Nobraukti pāri 2000k km jādodas ciemos pie turbochip.lv nomainīt sprauslas uz ražīgākām un regulēt. Regulācijas procesā vēl netiekot līdz boostam nočakarējās kārba.Palika trešajā robā. Nevarēja dabūt ārā, bet kaut kā vienā brīdī izsitu. Tad it kā viss bija okei- kārtībā. slēdzas kā nākas. Diena, gan bija galā un palika pus regulēts. Braucot mājās palika ceturtajā ātrumā. Izsitu diezgan viegli, bet pēc šī kaut kas kārbā sagāja ķīselī un varēja dabūt reti kurā ātrumā.


Šis bija jau gaidāms, bet ne tik ātri.

Ir zināms tagad kāda kārba jāliek, kas tur 300zs, bet tur mazliet nepieciešama pārbūve, ko varētu darīt ziemā. Šobrīd paņēmu šortā, mazliet jaunāku, mazliet labāku kārbu, kas turot it kā 200zs. Tad saganīju vēl no jaunāka Escorta mk6/7 pedāļu bloku. Problēma tāda, ka man sajūgs ir baigi ciets. Stingrs. Mainīju troses- nelīdz. Tad sagoglēju, ka liek pedāli no jaunāka, jo viņam nav pašregulējošais. + viņam zobrats lielāks. Šobrīd auto ir urgas.lv , kur nomainīta kārba. Uzlikti priekšā atboiņiki un kulisi taisa no 0, lai panāktu šortšifta efektu. Savādāk esošā kulise pilnīgas auzas. Pirmais ātrums pie kreisajām durvīm a, piektais labajās durvīs.

Jāsagaida no urgām un tad uz turbochip regulēt un, tad labot arkas.. Un tad jau jāliek gulēt :D Bet ja nopietni ceru, ka sanāks pabraukt mazliet arī jaudīgāk.

Pagaidām viss

_________________
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: omulis: Ford Escort MK3
AtbildētIerakstīts: 09 Sep 2018, 23:19 
Offline
M30
Lietotāja avatars

Pievienojies: 18 Aug 2010, 15:02
Atbildes: 23131
Atrašanās vieta: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Nebūtu bijis vieglāk atrisināt to visu gemāru ar piekari un arkām, vienkārši uzliekot oriģinālos Escort diskus? :)

_________________
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

AttēlsAll BMW drivers use indicators.It's just that the bulbs emit a light which the poor people can't see.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: omulis: Ford Escort MK3
AtbildētIerakstīts: 09 Sep 2018, 23:37 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 3426
Atrašanās vieta: Rīga
Artūrs jau teica ka tev ar to kārbu reāli smagi gāja, ko tālāk, jo tagad ir reāli 50% no iespējamās max jaudas!?

Kā tagad piekare strādā? Jo pirms tam nestrādāja vispār :D

P.s atceroes ko tev teicu lai neceri ka uzreiz vālēsi cepuri kuldams, vienmēr uzreiz izlīdīs kasjaki kurus būs jānovērš līdz baudāmi braukt.

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: omulis: Ford Escort MK3
AtbildētIerakstīts: 10 Sep 2018, 07:56 
Offline
Moderators
Lietotāja avatars

Pievienojies: 11 Jūn 2004, 11:17
Atbildes: 5678
Atrašanās vieta: Ādaži, Rīga
howitzer rakstīja:
Nebūtu bijis vieglāk atrisināt to visu gemāru ar piekari un arkām, vienkārši uzliekot oriģinālos Escort diskus? :)


Vieglāk noteikti bijan nesākt vispar šo projektu :D
Šiem liek arī 17 collas :) Šādi bija orģinali ( tikai collu mazāki) :) tur ne tik ļoti diskos problema kā riepu izmeros.

Ar šo nav tik vienkārši un nevar uzreiz zināt kas strādas un kas nē, jo nav informācijas netā kā tas ir par daudziem bmw modeļiem sagoglējams. Te visu izbaudu uz savas ādas.

AF, ir mtx75 kārba, kuru var uzlikt un kura tur 300+ zs, bet ir mazliet jāpiestrādā pie tā, lai viņu uzliktu. Tur arī citas pusasis nak un tā.

Šobrīd uzliku ib5 kārbu, kas ir māāzliet labaka par veco, kas bija BC. To uzliku bez bloķa kādu nopirku. Ar valoniņu nokrāsoju, lai šogad var visu pārejo +- nofinišēt un pa ziemu pieķerties kārbas jautājumam.

Kārbai kas bija arī bija jātur. Tur acīmredzami kkāda problema bija jau pirms tam. Vismaz šo jaudu toč..

Ceru, ka jaunā nepievils šogad :)

_________________
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: omulis: Ford Escort MK3
AtbildētIerakstīts: 10 Sep 2018, 09:00 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 3426
Atrašanās vieta: Rīga
A tai jaunai kārbai nebūs iespējams pielikt kloķenes lasītāju pie spararata?

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: omulis: Ford Escort MK3
AtbildētIerakstīts: 10 Sep 2018, 09:50 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 13 Nov 2011, 13:06
Atbildes: 798
Atrašanās vieta: Madona, Rīga
reāli kruts esīts! :aleluja: :aleluja:
viņiem kkādas lūpas nenāca? bildē no sāna tā vien prasās kkāda neliela lūpiņa :roll:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: omulis: Ford Escort MK3
AtbildētIerakstīts: 10 Sep 2018, 10:00 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 17 Jūl 2009, 14:07
Atbildes: 15530
Nice!
Plus viens par šaufelīti! :]

Attēls

_________________
Zems kā pisiens


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: omulis: Ford Escort MK3
AtbildētIerakstīts: 10 Sep 2018, 11:18 
Offline
Moderators
Lietotāja avatars

Pievienojies: 11 Jūn 2004, 11:17
Atbildes: 5678
Atrašanās vieta: Ādaži, Rīga
Abit e30 rakstīja:
reāli kruts esīts! :aleluja: :aleluja:
viņiem kkādas lūpas nenāca? bildē no sāna tā vien prasās kkāda neliela lūpiņa :roll:


Būs , būs. Jes, Fretka būs no 1600i modeļa. Iespējams arī uzīmes. Vismaz nomēģināšu toč. Aizmugures spoileris ir jau dabūts. Ar priekšējo ir švakāk, bet gan pa ziemu tiks sagādāts.

Aizmugures.

Attēls

-AF- rakstīja:
A tai jaunai kārbai nebūs iespējams pielikt kloķenes lasītāju pie spararata?


mm, sensors liekas no bloka puses. šim blokam na vieta. Junāka gada šādiem pašiem blokiem nāca. Dalīt motoru uz pusēm būtu stulbi šobrīd :D

_________________
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: omulis: Ford Escort MK3
AtbildētIerakstīts: 10 Sep 2018, 11:52 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 3426
Atrašanās vieta: Rīga
Ne tad protams nē.

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: omulis: Ford Escort MK3
AtbildētIerakstīts: 16 Sep 2018, 20:07 
Offline
Moderators
Lietotāja avatars

Pievienojies: 11 Jūn 2004, 11:17
Atbildes: 5678
Atrašanās vieta: Ādaži, Rīga
Kārbas nomaiņu uzticēju urgas.lv dēļ noslodzes. Gribējās šogad vēl pabraukt. Piektdien biju pēc auto. Kārbra nomainīta, un uztaisīts no 0 kulise ar short shifter. Šis ir labākais uzlabojums šim auto. Fantastika. Iepriekšējā kulise bija diezgan padilusi. Anglijā it kā varēja dabīt gatavu risinājumu, bet neviesa man tas uzticību + cenas ziņā 2x dārgāk. + tika uztaisīts mazliet mīkstāks sajūgs, jo ar stingro kurvi sajūgs ir neaprakstāmi ciets + on/off. Tika uzlikts pedālis no mk7 Escort + zobratas lielāks no tā paša. Rezultāts ir. Tas ir krietni vieglāks un gludāks.

Tagad jārunā vizīte pie turbochip.lv :)

Dažas bildes ar kulisi. Kopskatu nenobildēju.

Attēls

Attēls

_________________
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: omulis: Ford Escort MK3
AtbildētIerakstīts: 16 Sep 2018, 21:20 
Offline
Moderators
Lietotāja avatars

Pievienojies: 15 Jūn 2004, 14:33
Atbildes: 4356
Atrašanās vieta: Carnikava, Rīga
slēdzās mega :love: nedaudz atgādina kulaciņu kārbu :cool:

_________________
Pārdošanas aģentūra Tērauda izstrādājumi Grīdlīstes no nerūsējošā tērauda un Nerūsējošā tērauda izlietnes


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: omulis: Ford Escort MK3
AtbildētIerakstīts: 17 Sep 2018, 00:29 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 3426
Atrašanās vieta: Rīga
Pat ieintriģēja iztestēt, jo pirmās izjūtas ar fordiņu braucot un slēdzot bija -wtf kas tas par blenderi, es pareizā ātrumā ieliku :D

Tiešām liels prieks ka pieduries tādiem “sīkumiem” bet tai pat laikā nopietnām detaļām.

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: omulis: Ford Escort MK3
AtbildētIerakstīts: 17 Sep 2018, 09:06 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 04 Mai 2006, 11:29
Atbildes: 3651
Atrašanās vieta: pieRīga
Tā apakša ir tiiiiik mint, skauž. :cool:
GAZ arī neizsapņotais sapnis, sen atpakaļ gandrīz salūzu, bet tad izdomāju, ka var savādāk. :)

Tie regulējamie balsti/plaukti skatei ies cauri? Gribu uzstādīt tādus pašus (sierrai identiska uzbūvē), taču negribu katru skati čakarēties un mainīt.

_________________
Oversteer is best, because you don't see the tree that kills you.
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 566 ziņas ]  Pāriet uz lapu Iepriekšējais  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Nākošais

Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]


Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Majestic-12 [Bot] un 1 viesis


Jūs nevarat izveidot jaunas tēmas šajā forumā
Jūs nevarat atbildēt uz tēmām šajā forumā
Jūs nevarat rediģēt savas ziņas šajā forumā
Jūs nevarat dzēst savas ziņas šaja forumā
Jūs nevarat pievienot failus šajā forumā

Pāriet uz:  
Darbojas ar phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.lv