omulis: Ford Escort MK3

Foruma dalībnieku tūninga projekti vai viņu īpašumā esošie tūnētie auto.

Moderator: Tūneru grupa

Post Reply
User avatar
omulis
Moderators
Posts: 5790
Joined: 11 Jun 2004, 11:17
Location: Ādaži, Rīga
Contact:

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by omulis »

J.K.jr.bad. wrote:
02 May 2019, 12:00
Nav ko tur spēlēties.
Visi bildēs redzamie ir vienkāršā tekstā runājot - hidrauliskais cilindrītis. Papildus lietot vārdus - sajūga, bremžu, rocenes nav nepieciešams. Tas jau ir gala pielietojuma apzīmējums, lai saprastu kurā auto galā to meklēt.
Par izmēriem runājot, var iebraukt auzās. nepieciešams saskaņot ar cilindrīša izmēru, kas stāv uz kārbas. Paņemsi par mazu - neizspiedīsi sajūtu. Paņemsi par lielu izspiedīsi manžetes kārbas galā. Tiesa gan, ja saregulēsi bremžu pedāļa atduri tā, ka nepārspiedīsi pie kārbas esošo gan jau arī derēs. Tiesa gan pedālis būs diezgan pasmags un arī ar lielāku ON/OFF efektu. Protams, ir vēl arī visādas citādas nianses.
Sajūga gadījumā tā visa lieta ir jāuztver kā kustību, no A līdz Z. Nevis kā bremžu gadījumā, kad tu nekad neizspied pilnībā cilindru, ja nu vienīgi esi aizmirsis bremžu klučus un diskus uzlikt. :D

Paldies, par info.

Pareizi izvēloties darba un galveno cilindru, taču sajūgs paliks vieglāks kā ar trosi!?
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)

User avatar
omulis
Moderators
Posts: 5790
Joined: 11 Jun 2004, 11:17
Location: Ādaži, Rīga
Contact:

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by omulis »

Mazliet jaunumi.

Tika apmeklēts CARS&COFFEE.

Image

Image

Image

Image

Foto: Odrija Heinrihsone / Pony & Smith

Nākamajā nedēļā pēc pasākuma devos pie turbochip.lv , lai celtu boost. Bet ne pārāk sekmīgi. Sākotnēji problēma bija, kad neturēja spiedienu. uzlec uz 1bar, un krīt uz 0.7bar. Bija aizdoma, par vienu trubu, ieplūdniekā, kuru biju diezgan pavirši aiztaisījis, kad vēl boosts nebija un bija piemirsts.

Image

Otrs nopietnāks caurums bija blow off, kam neturēja atspere. Nebija ne kāds lētais. Liekas, ka kaut kas ap 120eur UK. Ielikām stingrāku atsperi un sāpe atrisināta.

Image

Ak un ar sēni īsti nevarēja vairs vaiarāk manuāli saregulēt par 0.7bar. Tāpēc tika uztaisīts šādas. Es īsti neizprotu tā strādāšanas principu, bet nu strādāja līdz 1bar.

Image

Bet ir izdomāts, kā tiks dabūts 1.2bar ar šādu regulatoru. Nav sanācis brīdis tikt līdz turbochip.lv.

Tiesa pēdējo reizi regulējot tika secināts, ka IC īsti nedzesē gaisu vai turbīne karsē. Vai abi kopā, diemžēl. Līdz ar to būs jādomā par lielāka IC risinājumu, kaut gan tur īsti vietas nav..

Šodien mazliet pamainīju degvielas sistēmu. Benzīna filtru pārcēlu uz motortelpu, lai virs izpūtēja nav baigais cirks ar šļaukām. + tās tur sāka sprāgāt un cik tur vajag, lai uzrautu liesmu, ja pārplīst šļauka. šobrīd daudz drošāk.

Bija šādi.

Image

Tagad šādi.

Image
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)

User avatar
omulis
Moderators
Posts: 5790
Joined: 11 Jun 2004, 11:17
Location: Ādaži, Rīga
Contact:

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by omulis »

Ak un pirms pasākuma pie lietotājs Reinis mājīgajās telpās sapucēju auto. Nopulēju + uzlikta keramika. Stikliem kkādu nano pārklājumu ar uzliku :)
Protams, bez Reiņa padomiem būtu čābīgāk.

Image

Image
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)

User avatar
Kaross
Posts: 1344
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by Kaross »

Šitā ir drosele. Vienkārši samazina gaisa plūsmu caurulītē. Manuāls boost kontrolieris.

Image
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1064
Joined: 09 Jul 2004, 21:22

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by J.K.jr.bad. »

Nopērc AEM Water/Methanol Injection Kit un špricē ieplūdē ūdeni ieplūdes temperatūras samazināšanai. Vai arī dzesē IC ar ūdeni no āra. Gluži kā tas bija Imprezām.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:

User avatar
omulis
Moderators
Posts: 5790
Joined: 11 Jun 2004, 11:17
Location: Ādaži, Rīga
Contact:

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by omulis »

Šobrīd plānā ir uzbūvēt un uzstādīt boostcontrolier. Jo tomēr manuāli tas nedarbojas kā nākas. Pārveidot ieplūdi, lai ieplūde neiet pāri motoram. Palielināt arī tilpumu aiz droseles. Un jā- intercooler viss ticamāk būvēt ar ūdens dzesi!

Bet lielākā daļa plānu noteikti ziemā.

Šobrīd kko iet auto līdz ar to braukt :)
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)

User avatar
omulis
Moderators
Posts: 5790
Joined: 11 Jun 2004, 11:17
Location: Ādaži, Rīga
Contact:

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by omulis »

Kāsīts wrote:
18 Sep 2018, 11:00
Bet vai GAZ nav performance pasākums ? Cena viņiem ir ļoti, ļoti augsta (nav ta tā, ka tas ir vienkārši uzpūsts no mušas?).
Gribētu sarunāt izvizināšanu/izbraukšanu un pamēģināt, jo pašam šie koili ir tik tālu, cik pārkāpt veselajam saprātam.
mirtīgi, varam. Biju biš ziņu palaidis garām.

Pie šī brīža sēdinājuma ir ļoti ok. cauri nesti ( ok ir arī atboiņiki mīksit uztaisīti) Bet vispār esmu apmieināts. Viaduktā uz 100 iet augšā. mazliet liekas ka var norauties ātri braucot uz nelīdzena līkumaina ceļa. Nav ar ko salīdzināt!
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)

User avatar
omulis
Moderators
Posts: 5790
Joined: 11 Jun 2004, 11:17
Location: Ādaži, Rīga
Contact:

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by omulis »

Jooooo, nigazzz!

Esmu atpūtā- slims, ārstējos ar Jeegeri, grimstu atmiņās par vasaru.

Atceros tikai to, ka bija gana jautrs gads. Vairāki braucieni pie turbochip.lv vairākas nepilnības utt. Ja godīgi neatceros, bet ir lietas, kas vēl jāuzlabo, kur kāds tizls sensors ielikts utt. Sakarā ar pagājušā gada lielu ģimenes projektu Escortam vairs netika veltīts ne tuvu tāds laiks kā 2018. gadā! Jāsaka tā, ka vairāk tika izbaudīts un tās auto pielietots.

Bijām ar draugiem ( Paulīc un Emsinjsh uz LT) te ar stāsts par to, ka visi brauksim ar vecajām mašīnām un rezultātā omulis ar ģimeni pisa divās dienās 800km, ar šādiem auto tas nav normāli un to ne kādā gadījumā nevajag darīt . 100-200km dienā būs labākais attālums ko veikt, lai gūtu ļoti pozitīvas emocijas.

Labi, biš jau aizrakstījos.
Mazliet attēli.

Image

Image

Image

Image

Tāāād sekoja burnout.lv izbrauciens. Kurā mana veckā meita raudāja 2x. Pirmā reize bija, kad pārplīsa sajūga trosīte 2 min pirms chekpoint finiša ( tā, kura vēl jo projām orgi skaita punktus :D ) un tad trasē, kad es izbraucu vienu apli tādā piesardzīgā varianta, otru sportiņā, bet kad dzirdēju, ka pa apakšu sitās akmeģi dzēsos. Trešais bija - mēs bez ķiverēm izvedīšu visu familiju es +3 dāmas. Otrais līkums trose grīdā- kaut kas pušu. Ak nepiebildu, ka man bija rezerves trose + 2x sajūga pusmēneši. Šīs lietas visas nomainīju un tā pat mani emsiņš izvilka caur pilsētai, jo nebija sajūga. Pa lielceļu braucu svajam hodam, bez sajūga. Bet bja diezgan 100000% pārliecības, ka šis cirks ir jābeidz un jāliek hidro sajūgs. Te kārtējo reizi urgas.lv mani izglāba ar individuālo un radošo pieeju!

Image

Šeit arī vēlos izteikt komplimentu saviem draugiem Jānim Emsiņam un Paulam par to ka ieradās ar savām vecajām tačkām.

Image

Image

Image

Image

Te jau uztapis hidro sajūgs

Image

Image

Nav tā, ka tas ir palicis baigi vieglāks. Bet patīkamāks pa visiem 100 un arī drošāks galvā.

Tad arī sekoja pirmā trases diena šī auto mūžā. Un arī manā mūžā ar priekšējo priekš-dziņu.
Trase slapja, oktobris, lietus, lapas, Biķernieki. Viss kā vajag :)
Pirmā reize. Valts saka, ak vienu mani nelaidīs. Blakus iekāpa instruktors. Apjautājās par riepām, par brīvkustībām utt. Vēl nenojaušot kas ir darīts.
Jāsaka tā, ka braukt ātri nav viegli, bet ir ļoti.. Pirmais brauciens praktiski palika ar labāko ātrumu kopā ar instruktoru, jo tālāk sēņoju. + atskrūvējusies bija turbīne un boosts nebija. Bet es to nepamanīju, jo kā sākumā minēju atrodas problēmas ar sensoriem utt. Šoreiz tas bija ieplūdes temperatūras sensors, kuru nepaspējām samainīt līdz trasei. Respektīvi pirmais trases aplis zvērā un pēc tam ieplūdes temperatūru uzšauj 40+ grādi un aizdedze mierā... Tikai braucot mājās, kad bija novilkta ķivere secināju, ka skaņa ir kā trakorā un boosta nav vispār. Pirmā pieredze. Visu norakstīju uz ieplūdes temperatūru. Bet neskatoties uz visām likstām pēdējais nepaliku. Pat vairāk uz vidu no kādiem ~40auto.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Dažas dienas vēlāk braucu uz darbu ar Escortu. Priekšā izpildās kaut kāds audi ar avareikām. Pie krustojuma priekšā grib aizmukt- dodu piparā- un pēkšņi, viens rats sāk spolēt nes uz vienu pusi, domāju watafak. sajūgs? kas par huiņu? iemetu neitrālajā- ripinu- jūtu , ka auto kratās. Apstājos, dūmi no pārsega- domāju tosols. [censored], eļļa, skats uz bar=0, off.

Image

Image

Nomuka truba no eļļas radiatora. Tipa esot sasēdusies un tāpēc. Tai pašā dienā aizbraucu ar eļļu, salēju, tad uz automazgātuvi, jo eļļa ir pa visu apakšu, motor-telpa utt. Vaļā grūti tikt. Tai dienā nobraucu stingrā režīmā vismaz 200km. It kā bez bez kādām pazīmēm, ka kaut kas būtu traumēts.
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)

User avatar
omulis
Moderators
Posts: 5790
Joined: 11 Jun 2004, 11:17
Location: Ādaži, Rīga
Contact:

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by omulis »

Auto no oktobra jau čuč ziemas guļā.

Ak un mūs mazliet novērtēja!

Image
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)

User avatar
omulis
Moderators
Posts: 5790
Joined: 11 Jun 2004, 11:17
Location: Ādaži, Rīga
Contact:

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by omulis »

omulis wrote:
08 Feb 2020, 00:17


Tāāād sekoja burnout.lv izbrauciens. Kurā mana veckā meita raudāja 2x. Pirmā reize bija, kad pārplīsa sajūga trosīte 2 min pirms chekpoint finiša ( tā, kura vēl jo projām orgi skaita punktus :D ) un tad trasē, kad es izbraucu vienu apli tādā piesardzīgā varianta, otru sportiņā, bet kad dzirdēju, ka pa apakšu sitās akmeģi dzēsos. Trešais bija - mēs bez ķiverēm izvedīšu visu familiju es +3 dāmas. Otrais līkums trose grīdā- kaut kas pušu. Ak nepiebildu, ka man bija rezerves trose + 2x sajūga pusmēneši. Šīs lietas visas nomainīju un tā pat mani emsiņš izvilka caur pilsētai, jo nebija sajūga. Pa lielceļu braucu svajam hodam, bez sajūga. Bet bja diezgan 100000% pārliecības, ka šis cirks ir jābeidz un jāliek hidro sajūgs. Te kārtējo reizi urgas.lv mani izglāba ar individuālo un radošo pieeju!
Paldies tiem burnout cilvēkiem, kas nebija pasākumā un piestāja un piedāvāja palīdzēt. Pateicos. Šoreiz nācās atteikt, jo rūdīti Fordisti Sajūga trosītes maina max 5 minūšu laikā! (Galvenais, lai viņa ir bagāžnieka)
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)

User avatar
Pauliic
Moderators
Posts: 4379
Joined: 15 Jun 2004, 14:33
Location: Carnikava, Rīga
Contact:

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by Pauliic »

tu arī neierakstīji ka fords iet vismaz diviiti (peec bmw spidometra) :D

šovasar būs savādāk

-AF-
Posts: 4109
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by -AF- »

Blec es tev tak.teicu ka tām eļļas trubām nedrīkst tādus hamutus taisīt jau pašā sākumā :D toreiz vēl apsolījies ka tas ir laicīgi :D

P.s labāk visu to šlauku uztaisi armētā teflona ar valcetiem galiem.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

kalns
Posts: 332
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by kalns »

omulis wrote:
28 May 2019, 20:47
Šobrīd plānā ir uzbūvēt un uzstādīt boostcontrolier. Jo tomēr manuāli tas nedarbojas kā nākas. Pārveidot ieplūdi, lai ieplūde neiet pāri motoram. Palielināt arī tilpumu aiz droseles. Un jā- intercooler viss ticamāk būvēt ar ūdens dzesi!

Bet lielākā daļa plānu noteikti ziemā.

Šobrīd kko iet auto līdz ar to braukt :)
neaizmirsti ka ūdens dzesei vajag vēlams lielu rezervuāru un dzesēšanas radiatoru, kas ir gandrīz tik pat liels kā tosola radiators, lai ilgstošā laika posmā, karstā vasaras dienā spētu nodzesēt gaisa T pietiekami daudz.. mazs ūdens ic un eļļas radiatora lieluma dzesētājs der tikai dārgreisā kur vēl ledus gabaliūns met iekšā rezervuārā kas ir 5L liels......

Forš fords, lai labi ripo.

User avatar
hazaa
Posts: 1879
Joined: 07 Feb 2005, 10:15

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by hazaa »

labs rezume, gaidam update ;)

User avatar
petka17
Posts: 4946
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by petka17 »

kalns wrote:
10 Feb 2020, 12:12
omulis wrote:
28 May 2019, 20:47
Šobrīd plānā ir uzbūvēt un uzstādīt boostcontrolier. Jo tomēr manuāli tas nedarbojas kā nākas. Pārveidot ieplūdi, lai ieplūde neiet pāri motoram. Palielināt arī tilpumu aiz droseles. Un jā- intercooler viss ticamāk būvēt ar ūdens dzesi!

Bet lielākā daļa plānu noteikti ziemā.

Šobrīd kko iet auto līdz ar to braukt :)
neaizmirsti ka ūdens dzesei vajag vēlams lielu rezervuāru un dzesēšanas radiatoru, kas ir gandrīz tik pat liels kā tosola radiators, lai ilgstošā laika posmā, karstā vasaras dienā spētu nodzesēt gaisa T pietiekami daudz.. mazs ūdens ic un eļļas radiatora lieluma dzesētājs der tikai dārgreisā kur vēl ledus gabaliūns met iekšā rezervuārā kas ir 5L liels......

Forš fords, lai labi ripo.
Man bija ST165 celica - viņai tas ūdens radžiņš priekšā nebija mega liels.
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs

#IzdedzesVīrs2017

Ja tu esi lohs, tad tevi grūti izglābt. ©IzdedzesVīrs
#IzdedzesVīrs2019

kalns
Posts: 332
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by kalns »

petka17 wrote:
11 Feb 2020, 10:34
kalns wrote:
10 Feb 2020, 12:12
omulis wrote:
28 May 2019, 20:47
Šobrīd plānā ir uzbūvēt un uzstādīt boostcontrolier. Jo tomēr manuāli tas nedarbojas kā nākas. Pārveidot ieplūdi, lai ieplūde neiet pāri motoram. Palielināt arī tilpumu aiz droseles. Un jā- intercooler viss ticamāk būvēt ar ūdens dzesi!

Bet lielākā daļa plānu noteikti ziemā.

Šobrīd kko iet auto līdz ar to braukt :)
neaizmirsti ka ūdens dzesei vajag vēlams lielu rezervuāru un dzesēšanas radiatoru, kas ir gandrīz tik pat liels kā tosola radiators, lai ilgstošā laika posmā, karstā vasaras dienā spētu nodzesēt gaisa T pietiekami daudz.. mazs ūdens ic un eļļas radiatora lieluma dzesētājs der tikai dārgreisā kur vēl ledus gabaliūns met iekšā rezervuārā kas ir 5L liels......

Forš fords, lai labi ripo.
Man bija ST165 celica - viņai tas ūdens radžiņš priekšā nebija mega liels.
Ja ir maza turbīna, kas pūš mazu spiedienu un darbojas turbokartes pareizajā daļā, tad viss ok, ja ir lielāka turbīna, vai maziņo griež vairāk kā paredzēts un silda gaisu vairāk kā nepieciešams, tad tas mazais radiators nespēs pietiekami nodzesēt ilgstoši un ieplūdes gaisa T kāps...

User avatar
omulis
Moderators
Posts: 5790
Joined: 11 Jun 2004, 11:17
Location: Ādaži, Rīga
Contact:

Re: omulis: Ford Escort MK3

Post by omulis »

Vēl daži fakti no pagājušās vasaras. Iestiprināju drošībai parocīgā vietā ugunsdzēšamo. Gan priekš trases dienām, gan iespējama'm ikdienas vajadzībām.

Image

Ar emsiņa ģimeni un savu pabraukājām nedaudz pa LV.

Image

Image

Neliels video ieskats no mājupceļa
» Skatīties Youtube

Kā ielikt video no YT?


Ziemas miga

Image
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)

Post Reply