skardnieka VOLVO DUETT LVM

Foruma dalībnieku tūninga projekti vai viņu īpašumā esošie tūnētie auto.

Moderator: Tūneru grupa

Locked
User avatar
psih-arno
Posts: 2646
Joined: 30 Aug 2004, 19:51
Location: Riga

Re: skardnieka VOLVO DUETT LVM

Post by psih-arno » 09 Mar 2012, 16:37

howitzer wrote:Es ļoti labi saprotu Android`a nostāju - mēs visi esam izlutināti ar ārzemju forumos redzamām bildēm, kur visi spēkrati ir,kā no veikala skatloga, visi esam pieraduši redzēt nolaizītus auto ar airbagiem un dārgiem diskiem un pa retam arī kāds ko tādu uzbūvē, tai skaitā arī tu, Android (es ļoti gaidu vecā BMW turpinājumu, vai tiešām tur viss apstājies? :roll: ). Taču pārējie 99% tikai turpina siekaloties par glauniem autiņiem, kurus nevar atļauties. Taču šeit cilvēks dara tik, cik var un cik iespējas atļauj. Un pats galvenais - nevis stāsta, ka jābūt tā un šitā, ka vajag tā un nekā citādi, bet pats ņem štrumus ķepā un strādā. Kāpēc mēs esam auto fanāti? Kāpēc mums patīk braukt un skrūvēt? Es domāju, ka tāpēc, ka mums tas sagādā prieku. Un šeit cilvēks, manuprāt, patiešām ķer kaifu no šādas nodarbes, jo citādu izskaidrojumu ir grūti rast tam, kāpēc rūsas čupa tiek pārvērsta par auto. Un neliegsim šim cilvēkam prieku darboties tā, kā viņš to dara un neskaitīsim latus cita kabatā - kā ir, tā ir labi, autors laimīgs, vairāk nekas arī nav vajadzīgs. ;) Turpini vien skrūvēt! :cool:
Šis ir forums un tas dod iespēju uzklausīt dažādus viedokļus. Vienkārši ir lietas ko labāk izdarīt vienreiz, bet kārtīgi, nevis pārstrādāt n-tās reizes. Tā senāk gan lētāk, gan kvalitatīvāk, gan acij tīkamāk.
Tas, ka cilvēkam ir apņēmība ir super un ''practice makes perfect'', tā ka gan jau būs labi :)
Image
Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings. PM!

User avatar
skardnieks
Posts: 138
Joined: 13 Feb 2005, 14:53
Location: Jūrmala; Tukuma rajons: Geteborga.
Contact:

Re: skardnieka VOLVO DUETT LVM

Post by skardnieks » 09 Mar 2012, 17:06

Kā jau minēju, šo auto būvēju sev, nevis kādam klientam. Un šis auto nav Lamborghini pa 100 000 Ls, bet gan prasts tautas auto.
Mans jau tik mācās to visu darīt, un no kļūdām jau arī mācās, protams labāk no citu kļūdām mācīties.
Turklāt man nav profesionāli aprīkots servisa centrs, kādi instrumenti Man Ira ar tādiem arī strādāju.
Tas taču nav interesanti aiziet uz autosalonu un nopirkt gatavu Lamborghini. Tāds būs vēl vairākiem tūkstošu cilvēkiem. Turklāt mans volvo būs vienīgais pasaulē, un to būšu Es uzbūvējis (pārbūvējis). Tur mans darbs ielikts, manām asinīm ''mazgāts''( pagaidām asinis nav vēl tecinātas).
Galvenais, ka pašam prieks par padarīto. Ja citiem arī patīk tad jau dubultprieks.
Gan jau ar laiku darba kvalitāte augs un augs.
Mans Ira traks, bet trakajiem pieder pasaule un volvomuzejs.

User avatar
psih-arno
Posts: 2646
Joined: 30 Aug 2004, 19:51
Location: Riga

Re: skardnieka VOLVO DUETT LVM

Post by psih-arno » 09 Mar 2012, 17:28

Tieši tā! Lai veicas - sekot līdzi ir interesanti. :wink:
Image
Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings. PM!

User avatar
skardnieks
Posts: 138
Joined: 13 Feb 2005, 14:53
Location: Jūrmala; Tukuma rajons: Geteborga.
Contact:

Re: skardnieka VOLVO DUETT LVM

Post by skardnieks » 09 Mar 2012, 17:39

Šodien tika sametināti caurumi pie kronšteiniem ar kuriem virsbūvi pie rāmja stiprina.
Image
Image

Image
Image
Image

Image
Mans Ira traks, bet trakajiem pieder pasaule un volvomuzejs.

User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4646
Joined: 11 Jun 2004, 09:06

Re: skardnieka VOLVO DUETT LVM

Post by Briedis » 09 Mar 2012, 18:23

kā saka "respect i uvažuha".

Ar ko Tu smērē jauno metālā gabalu no iekšpuses, kuru metini klāt? Man pašam līdzīgi darbi priekšā un nevaru izdomāt vai pietiks ar parastu grunti nopūst, jo metinājuma šuve stipri uzkarst un šuves daļā parastā grunts nodegs. Esmu kaut ko dzirdējis/lasījis par cinka gruntīm, bet diezgan vaji ar informāciju. Ārzemju forums daudz izmanto "welding primer" metālu daļām kurām no iekšpuses netiks pēc tam klāt.

User avatar
skardnieks
Posts: 138
Joined: 13 Feb 2005, 14:53
Location: Jūrmala; Tukuma rajons: Geteborga.
Contact:

Re: skardnieka VOLVO DUETT LVM

Post by skardnieks » 09 Mar 2012, 18:36

Pirms lieku ielāpu no iekšpuses uzpūšu to pašu Brunox. Un pa rūsas caurumu pusmetru uz katru pusi iekšu izpūtu ar Zviedrijā pirktu pretrūsas līdzekli, pēdējā bildē var redzēt balonu ar pusmetrīgu baltu caurulīti. Tai caurulītei galā tāda kā sprausla, kura sķidrumu izsmidzina uz visām pusēm.
Cinks tak ar nodeg kad metina.
Pēc metināšanas pabeigšanas rāmī mēģināšu ieliet kādu antikorozijas līdzekli. Man rāmim abi gali ira vaļā un šur tur ari Ira daži caurumi caurejošajām skrūvēm. Ira doma tos caurumus aizlīmēt ar līmlentu, pacelt gaisā vienu galu rāmim un liet iekšā antikorozijas šķidrumu lai tek cauri. Saprotams rāmis būs jāgroza lai uz visām sieniņām nokļūtu antikorozijas līdzeklis.
Tik vēl jāizdomā/jāatrod kādu īsti lietot...
Mans Ira traks, bet trakajiem pieder pasaule un volvomuzejs.

Garaiz
Posts: 358
Joined: 22 Sep 2007, 22:53
Location: Riga

Re: skardnieka VOLVO DUETT LVM

Post by Garaiz » 09 Mar 2012, 19:47

Man T3 busam visas iekšas izsmērēja ar līdzīgu smēri darvai, uzkarsēja, lai šķidrāka un visās šuvēs ielīst iekšā un arkas, ļoti laba štelle kkādus 8 gadus par rūsu varēja aizmirst, kur citiem jau 2reiz bija pārmetinātas un pārkrāsotas. Vasarā, milzīgajā karstumā tas pārklājums šuvju vietās nāca uz āru un neļāva iemesties rūsai. Ja to pārklājumu atjaunotu ik pēc 5-6 gadiem, tas būtu uz mūžu, jo rūsas nebija, kamēr darbojās tas pārklājums.
Mēģināšu uzzināt kā sauc.

Veiksmi un apņemšanos novest šo līdz galam, tā turēt, gaidu gala rezultātu :)
Type85 quattro

bucis
Posts: 667
Joined: 22 Oct 2011, 13:03
Location: Rīga

Re: skardnieka VOLVO DUETT LVM

Post by bucis » 09 Mar 2012, 22:59

Super tā turpināt un beigās būs antīka koņčiņa!Tik varbūt tos skrūvju galus un uzgriežņus uz drašu birste varēji uzpucēt spīdīgus!Bet visumā cepur nost!

User avatar
GG.
Posts: 13388
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: THE DOCTOR, THE SLONIK, THE BIG KORPUS

Re: skardnieka VOLVO DUETT LVM

Post by GG. » 09 Mar 2012, 23:43

Spoiler
Show
Image
Nebija prātīgāk nofleksēt to kronšteinu nost, aizvietot visu to rūsas gabalu un tad uzmetināt kronšteinu pa jaunu virsū?
500eur alpians

User avatar
skardnieks
Posts: 138
Joined: 13 Feb 2005, 14:53
Location: Jūrmala; Tukuma rajons: Geteborga.
Contact:

Re: skardnieka VOLVO DUETT LVM

Post by skardnieks » 10 Mar 2012, 18:43

Turpinam cīņu ar caurumiem
Image
Image

Image
Image
Image

Pieķēros arī pie gala
Image
Image
Image
šito siju vispār likvidēju. Tā sija Ira zem rezerves riteņa nodalījuma, man doma uzbūvēt vēl dziļāku(lielāku) to nodalījumu, varēšu vairāk kravu ielikt....
Image
Image
Image
Image

Ar to arī Ira pabeigta rāmja remontmetināšana, vēlāk gan jau kādus kronšteinus vajadzēs vēl piemetināt un arī vilkšanas āķim(piekabes) vajadzēs ko metināt.
Mans Ira traks, bet trakajiem pieder pasaule un volvomuzejs.

User avatar
skardnieks
Posts: 138
Joined: 13 Feb 2005, 14:53
Location: Jūrmala; Tukuma rajons: Geteborga.
Contact:

Re: skardnieka VOLVO DUETT LVM

Post by skardnieks » 10 Mar 2012, 18:45

GG. wrote:
Spoiler
Show
Image
Nebija prātīgāk nofleksēt to kronšteinu nost, aizvietot visu to rūsas gabalu un tad uzmetināt kronšteinu pa jaunu virsū?
Varbūt arī bija, bet tad būtu precīzi vietā jāpieliek atpakaļ. Man tā problēma atkrita...
Mans Ira traks, bet trakajiem pieder pasaule un volvomuzejs.

User avatar
Android
Admins
Posts: 6910
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta

Re: skardnieka VOLVO DUETT LVM

Post by Android » 10 Mar 2012, 19:18

Nupat ienāca prātā tāda ideja - tu izgriez un iemetini vietā fragmentu, kurā ir caurums... nu tb izgriez esošo caurumu laukā, un iemetini bleķi vietā. A nav baža, ka arī citās vietās rāmja materiāls ir izrūsējis - ne līdz caurumiem, bet palicis 2x plānāks par vajadzīgo, un ka rāmis pie slodzes (cik saprotu - auto tiks izmantots kravu vadāšanai) saliksies kā "raskrivuška"?
Good morning? No such thing!

User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4646
Joined: 11 Jun 2004, 09:06

Re: skardnieka VOLVO DUETT LVM

Post by Briedis » 10 Mar 2012, 19:24

Ja pareizi saprotu, tad no tā jau pusdzīvajām sijām Tu vienu vispār izgriezi āra?

User avatar
skardnieks
Posts: 138
Joined: 13 Feb 2005, 14:53
Location: Jūrmala; Tukuma rajons: Geteborga.
Contact:

Re: skardnieka VOLVO DUETT LVM

Post by skardnieks » 10 Mar 2012, 20:16

Visur kur izgrizu aŗā rūsas caurumus, varēju redzēt rāmi no iekšpuses, un kā par brīnumu pretī raudzījaš nevis rūsa bet rūpnīcā uzklātais aizsargpārklājums. Pat nobrīnījos par labo slēgtās telpas iekšpusi....
Mans Ira traks, bet trakajiem pieder pasaule un volvomuzejs.

User avatar
skardnieks
Posts: 138
Joined: 13 Feb 2005, 14:53
Location: Jūrmala; Tukuma rajons: Geteborga.
Contact:

Re: skardnieka VOLVO DUETT LVM

Post by skardnieks » 10 Mar 2012, 20:19

Briedis wrote:Ja pareizi saprotu, tad no tā jau pusdzīvajām sijām Tu vienu vispār izgriezi āra?
tā sija jau tik knapi slodzi nesa, jo pati kārtīgi sarūsējusi. Un rāmja galā tiks pieskrūvēts vēl piekabes vilkšanas āķis kurš daļēji aizvietos to švako siju....Turklāt rāmis jau būs cieši saskrūvēts arī ar virsbūvi.....
Mans Ira traks, bet trakajiem pieder pasaule un volvomuzejs.

User avatar
MTM
Posts: 189
Joined: 19 Aug 2007, 22:18
Contact:

Re: skardnieka VOLVO DUETT LVM

Post by MTM » 10 Mar 2012, 21:38

Butu labak maju nobeidzis remonteet, nevis taas miskastes ceelis augsaa. Kaada labumu tev dos taas masiinas, ja tu dziivosi kuutii, nekurienes viduu.
Tu saki: Oi visiem nevar buut tik daudz naudas.
A kur ir probleema, ieguldi visu to energiju ko ieguldi taisot savus drotus kkadaa biznesaa, izgliitiibaa, vai vnk darbaa, sapelni naudu un tad veido kkadu Latvijas Volvo muzeju.

Panem par piemeeru to pasu Raivja MK1 caddy, vai to MK1 sudraboto golfu, android jetta, tie ir kvalitatiivi projekti, nevis kkads lauku mesls rupji runaajot.

P.S. Tie kas aizstavees un teiks, ka pats neko neesmu izdariijis, tad varu uzreiz pateikt, ka dariijis esmu un tagad atskatoties uz to visu varu teikt vienu, ja naudas nav, tad labaak pat i nesaakt, jo to laiku ko papisiis skruvejot kkadu drotu varetu izmantot daudz lietderiigaak.

User avatar
skardnieks
Posts: 138
Joined: 13 Feb 2005, 14:53
Location: Jūrmala; Tukuma rajons: Geteborga.
Contact:

Re: skardnieka VOLVO DUETT LVM

Post by skardnieks » 10 Mar 2012, 22:11

MTM wrote:Butu labak maju nobeidzis remonteet, nevis taas miskastes ceelis augsaa. Kaada labumu tev dos taas masiinas, ja tu dziivosi kuutii, nekurienes viduu.
Tu saki: Oi visiem nevar buut tik daudz naudas.
A kur ir probleema, ieguldi visu to energiju ko ieguldi taisot savus drotus kkadaa biznesaa, izgliitiibaa, vai vnk darbaa, sapelni naudu un tad veido kkadu Latvijas Volvo muzeju.

Panem par piemeeru to pasu Raivja MK1 caddy, vai to MK1 sudraboto golfu, android jetta, tie ir kvalitatiivi projekti, nevis kkads lauku mesls rupji runaajot.

P.S. Tie kas aizstavees un teiks, ka pats neko neesmu izdariijis, tad varu uzreiz pateikt, ka dariijis esmu un tagad atskatoties uz to visu varu teikt vienu, ja naudas nav, tad labaak pat i nesaakt, jo to laiku ko papisiis skruvejot kkadu drotu varetu izmantot daudz lietderiigaak.
Es nekad neesmu dzīvojis kūtī, visu laiku dzīvoju mājā. Un te nav nekurienes vidus.......
Kādā biznesā, nez kādu biznesu te var taisīt, tautai nav naudas lai pirktu manu jauno preci, vai pakalpojumu. Tas biznes aizies pa burbuli veikli vien. Un Latvijas Volvomuzejs Ira mans bizness, tik pagaidām vēl bez peļņas, jo visa nauda jau tiek ieguldīta aprīkojumā, muzeja eksponātos un projektos. Un manas mājas tehniskais stāvoklis nav Tava problēma. Un kad Lielrīga nogrims mans muzejs vairs nebūs nekurienes vidū, bet gan jūras krastā.

Tev laikam Lielpilsētā dzīvojot sākusies pilsētas smoga slimība, ļauj tak man darīt to ko mans te dara un netraucē ja nepatīk tas ko mans dara. Nemāci mani dzīvot, kā gribu tā dzīvoju.
Mans Ira traks, bet trakajiem pieder pasaule un volvomuzejs.

User avatar
howitzer
M30
Posts: 24859
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи

Re: skardnieka VOLVO DUETT LVM

Post by howitzer » 10 Mar 2012, 22:14

Ai, ko tu šķied enerģiju uz attaisnojumiem? Nav jēgas pat iespringt.
Vienmēr būs kāds pāķis, vai heiteris, kuram kaut kas nepatiks - nav vērts tādiem atbildēt, tikai nodeldēsi klaviatūru. :shura:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

ImageAll BMW drivers use indicators.It's just that the bulbs emit a light which the poor people can't see.

User avatar
skardnieks
Posts: 138
Joined: 13 Feb 2005, 14:53
Location: Jūrmala; Tukuma rajons: Geteborga.
Contact:

Re: skardnieka VOLVO DUETT LVM

Post by skardnieks » 10 Mar 2012, 22:28

Galvenais, ka man pašam patīk tas ko daru.....un ja vēl kādam patīk tad arī labi.....
Mans Ira traks, bet trakajiem pieder pasaule un volvomuzejs.

User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4646
Joined: 11 Jun 2004, 09:06

Re: skardnieka VOLVO DUETT LVM

Post by Briedis » 11 Mar 2012, 02:11

Reinis_m wrote:Kāda tev vispār ir daļa gar to, kur cilvēks dzīvo un ko dara? Viņš to auto taisa savām vajadzībām un tā kā uzskata par pareizu, nevis tāpēc lai tev būtu uz ko siekaloties.
Un Tev? :) Izskatās ka Tu vairāk streso nekā volvo saimnieks.

Personīgi man galīgi neiet kopa veca volvo "restaurēšana", jo ir nepieciešams kravas busiņš pārvadāšānai. T3 vai jebkurš cits busiņš un problēma atrisināta, un ieguldīto darbu un laiku ieguldīt tiešām restaurēšanā.
Nav finanses smilšu strūklai? Nestāsti... Kompresors gan jau ka tev ir, pistole neko nemaksā, kasti uztaisīt arī nemaksā miljons, vieta arī izskatās ka ir. Rezultāta būsi ieguvējs gan laika gan kvalitātes ziņā. Varēsi arī citiem pa maksu piedāvāt pakalojumus.

Ar biznesu arī LV var nodarboties, vajag tikai darīt. Uztaisi pāris perfektus volvo un aizved uz Zviedriju uz kādu izstādi. Par atbilstošu cenu un kvalitāti, Zviedri paši pie Tevis vedīs savas mašīnas restaurēt. Gan nauda nāks gan darīsi to kas patīk...

Par darbu kvalitāti runājot, es iedalu -
Pārdošanai - viszemākā darbu kvalitāte;
Klientam - atkarība no cenas, ja pasūtītajs ir gatavs maksāt par kvalitāti atbilstošī arī cena/kvalitāte
priekš sevis - visaugstākā kvalitāte, kvalitatīvi nostrādājot arī tās vietas, kur neviens nekad neredzēs, jo es pats zināšu, ka tu ir "kasjaks", tomēr priekš sevis taisu, nav žel ne naudu ne laiku.

p.s. Kā jau iepriekš teicu, respect par apņemšanos un Volvo muzeja uzturēšana, bet pagaidām vēl neko "muzeja" cienīgu nesaskatu.
p.p.s. un tagad drīkstat gānīt virsū manam mazajam fordu šrotam ...

Locked