Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Foruma dalībnieku tūninga projekti vai viņu īpašumā esošie tūnētie auto.

Moderator: Tūneru grupa

Post Reply
User avatar
Kaross
Posts: 1301
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by Kaross » 02 Jan 2018, 20:58

Piedalījies?
Nekas traks nav. Sīkumi un pāris bleķi. IC paņurcīts, lampa izsista un ģeneratora kronšteini aplauzti.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1021
Joined: 09 Jul 2004, 21:22

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by J.K.jr.bad. » 03 Jan 2018, 10:47

Kurā līkumā Audi taisni aizbrauca?
J.K.jr.bad.
http://www.adparts.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:

User avatar
Kaross
Posts: 1301
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by Kaross » 03 Jan 2018, 14:44

Izejā no elkoņa.

Šodien atnāca pienācīga wastegate gofriņa. Gandrīz kā stock izpildījumā tikai nerūsējošā.

Image
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

User avatar
Kaross
Posts: 1301
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by Kaross » 30 Jan 2018, 00:20

Pagaidām nekas jauns, bet vairāk vai mazāk gāzēju. Gan Rīgas Ziemas kausā, gan 333 Ziemas kausā. Saprasts ir tas, ka nevar tomēr ar jebkādām riepām braukt. It kā visur un jebkādos apstākļos braucu ar parastām ziemenēm. Laiki bija slikti un slīdēja ļoti. Apstāties nevarēja, līkumā iegriezt nevarēja.
Beidzot sestdien 333 pamēģināju apstākļiem atbilstošas riepas. Kosmoss. Auto vadās 2x labāk un gandrīz kā pa sausu asfaltu. Laiki arī attiecīgi manāmi uzlabojās. Bilžu atskats.

Image

Image

Image

Image

Pēdējā braucienā sestdien @ 333 nokrita izpūtējs. Ar visu izpūtēju pa zemi uzstādīju savu dienas labāko laiku. Ar katru braucienu 2 minūšu garā trasē 2 sekundes nost.

Image
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1021
Joined: 09 Jul 2004, 21:22

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by J.K.jr.bad. » 30 Jan 2018, 19:06

:emo:
Last edited by J.K.jr.bad. on 30 Jan 2018, 19:07, edited 1 time in total.
J.K.jr.bad.
http://www.adparts.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:

User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1021
Joined: 09 Jul 2004, 21:22

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by J.K.jr.bad. » 30 Jan 2018, 19:06

Nu, bet loģiski! Zemāks smaguma centrs, līdz ar to auto labāk turas uz ceļa. :D
J.K.jr.bad.
http://www.adparts.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:

User avatar
Kaross
Posts: 1301
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by Kaross » 23 Jan 2019, 00:58

pagājušogad sanāca pabraukt ziemas kausos ar oriģinālo krēslu. Stūrē sanāk turēties pamatīgi. Tad nu šogad iegādājos, ko praktiskāku. Jāmēģina ar šito būs iziet TA.

vecais

Image

salīdzinājums

Image

Image
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 3539
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by arniks8 » 23 Jan 2019, 01:44

Vienkāršāk nebūtu bijis ielikt vag sport vai recaro beņķi?
Fuck new model cars I BROUTS BegimoC veicot vāji kontrolētu sānslīdi

User avatar
Fretka
Posts: 15984
Joined: 17 Jul 2009, 14:07

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by Fretka » 23 Jan 2019, 09:19

Vienkāršāk būtu bijis braukt ar vag sport golf 1.9tdi
Zems kā pisiens
"Kad būs izbrauciens?" Racing team

-AF-
Posts: 3716
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by -AF- » 23 Jan 2019, 09:24

Vienkāršākmbūtu ēst pelmeņus un neaiztikt galvu.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
Kaross
Posts: 1301
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by Kaross » 23 Jan 2019, 19:46

arniks8 wrote:
23 Jan 2019, 01:44
Vienkāršāk nebūtu bijis ielikt vag sport vai recaro beņķi?
Precīzi 30 min. vienkārši. Pāris skrūves un krēsls iekšā. Tagad interesantākais vai ar šo varēs iziet TA. Ej nu tagad saproti. MK noteikumos rakstīts:

6.2.5. Vadītāja sēdeklis

A. Prasības

A1. Transportlīdzeklim jābūt aprīkotam ar vadītāja sēdekli.

A2. Ja transportlīdzeklis pirmo reizi reģistrēts, sākot ar 2001. gada 1. janvāri, vadītāja sēdeklim un tā stiprinājuma vietām jābūt sertificētām atbilstoši prasībām, kas noteiktas normatīvajos aktos par riteņu transportlīdzekļu un to sastāvdaļu atbilstības novērtēšanu.

Vadītāja sēdeklim jābūt rūpnieciski izgatavotam, aprīkotam ar izgatavotāja paredzētajiem regulēšanas un fiksācijas mehānismiem un droši, stabili, atbilstoši nostiprinātam. Sēdekļa stiprinājumu aizliegts pārveidot. Sēdekļa un atzveltnes pārvietošanas un fiksācijas ierīcēm jābūt darba kārtībā. Vadītāja sēdekļa daļām jābūt bez bojājumiem.

A3. Transportlīdzeklim, kam veikta pārbūve, vadītāja sēdeklim un tā stiprinājuma vietām jāatbilst prasībām, kādas tika piemērotas, veicot pārbūves tehniskā projekta saskaņošanu.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

-AF-
Posts: 3716
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by -AF- » 23 Jan 2019, 21:07

Ja reliņi nav tupa piemetināti pie grīdas tad viss būs ok, cik es saprotu, bet ir jābūt attaluma un atzveltnes slīpuma regulacijai.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
Kaross
Posts: 1301
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by Kaross » 23 Jan 2019, 22:48

Krēsls regulējas visos iespējamos virzienos. Tāpat kā standartā. Es vairāk uztraucos, ka krēsla stiprinājums ir cits. Krēsls stiprinās uz rāmja un rāmis pieskrūvējas pie oriģinālajām sliedēm.

Bija nedaudz pabeigusies turbīna. Jau kāds laiciņš tomēr pagājis. :naac:
Bez liekām pārbūvēm izdomāju, ka jāpamēģina GTX3076 GEn2. skatoties pēc turbo kartēm sanāk ~20% vairāk gaisa pie tā paša spiediena. Nav slikti. Iespaidīgs pieaugums. Jāiziet TA un jābrauc saregulēt uz stenda.

vecā

Image

jauna

Image

Image

Image
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

User avatar
Abit e30
Posts: 829
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Contact:

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by Abit e30 » 24 Jan 2019, 17:24

nevajadzētu varēt iziet TA, jo ir pašrocīgi metināts sēdekļa rāmis, tā vismaz ir provincē, domāju ka citur likumi ir tādi paši :? :-D

-AF-
Posts: 3716
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by -AF- » 24 Jan 2019, 17:30

Cik izmaksāja konkrētā turba ?
P.s vari pēc uzlikšanas un noregulēšanas padalīties ar subjektīvu viedokli vai starpība ir jūtama un cik ļoti, ja vien boosts paliks tads pats, teiksim atsaucība uz pedāļa kā mainīsies , ko dibenmetrs teiks.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
ray112
Posts: 1434
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by ray112 » 24 Jan 2019, 17:34

Agrāk liekas ka nedrīkstēja būt pie kuzava nekas pārveidots, tā kā ja tur viss iet pa oriģinālajām sliedēm, vajadzētu izlaist cauri. Katrā ziņā gan jau Vītols lasa un rokas berzē laimē, ka būs kur piesieties.

User avatar
Fretka
Posts: 15984
Joined: 17 Jul 2009, 14:07

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by Fretka » 24 Jan 2019, 17:44

Abit e30 wrote:
24 Jan 2019, 17:24
nevajadzētu varēt iziet TA, jo ir pašrocīgi metināts sēdekļa rāmis, tā vismaz ir provincē, domāju ka citur likumi ir tādi paši :? :-D
Es jau Edžam teicu, ka mani arī nelaida ar visām regulācijām cauri, bet šis saka, ka jānoprovē esot :shura:
Vēl jau vērts pieminēt, cik ļoti Karosu mīl TA darbinieki :miiila:
Zems kā pisiens
"Kad būs izbrauciens?" Racing team

Nauris_t16
Posts: 39
Joined: 30 Jul 2012, 20:15

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by Nauris_t16 » 24 Jan 2019, 19:41

Abit e30 wrote:
24 Jan 2019, 17:24
nevajadzētu varēt iziet TA, jo ir pašrocīgi metināts sēdekļa rāmis, tā vismaz ir provincē, domāju ka citur likumi ir tādi paši :? :-D
Šis. Iet cauri tikai rūpnieciski ražoti pārejas rāmji, aļa Sparco vai Corbeau, kas izgatavoti, lai sapārotu konkrētu krēslu ar konkrētu mašīnas modeli. Nu un plus viss augstāk aprakstītais.

Dažreiz vēl iziet cauri pārbūvēta beņķa apakša/karkass, lai pasētu ar oriģinālo krēslu.

Reāli, vienkāršāk to visu ir uztaisīt elementāri maināmu un likt uz skati oriģinālo beņķi. Katru gadu tam tiek iets cauri - 15min darbs :-D

User avatar
spainis666
Posts: 487
Joined: 23 Feb 2009, 22:15

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by spainis666 » 24 Jan 2019, 20:29

Nauris_t16 wrote:
24 Jan 2019, 19:41
Abit e30 wrote:
24 Jan 2019, 17:24
nevajadzētu varēt iziet TA, jo ir pašrocīgi metināts sēdekļa rāmis, tā vismaz ir provincē, domāju ka citur likumi ir tādi paši :? :-D
Šis. Iet cauri tikai rūpnieciski ražoti pārejas rāmji, aļa Sparco vai Corbeau, kas izgatavoti, lai sapārotu konkrētu krēslu ar konkrētu mašīnas modeli. Nu un plus viss augstāk aprakstītais.

Dažreiz vēl iziet cauri pārbūvēta beņķa apakša/karkass, lai pasētu ar oriģinālo krēslu.

Reāli, vienkāršāk to visu ir uztaisīt elementāri maināmu un likt uz skati oriģinālo beņķi. Katru gadu tam tiek iets cauri - 15min darbs :-D
Tur gadījumā apakšā nav : https://adparts.eu/lv/auto/seats-access ... e-audi-100 ?

User avatar
Kaross
Posts: 1301
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by Kaross » 24 Jan 2019, 22:28

Tieši tā. Teorētiski šo var nosaukt par rūpnieciski ražotu. Tāpēc tāda dilemma. It kā var piekasīties, bet nu kaut kāda uzlīme un ražotājs ir virsū. Tas nekas, ka tas ražotājs ir maza garāža ar 5 darbiniekiem. :D
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

Post Reply