Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Foruma dalībnieku tūninga projekti vai viņu īpašumā esošie tūnētie auto.

Moderator: Tūneru grupa

Post Reply
User avatar
HaL
Admins
Posts: 2812
Joined: 27 Aug 2004, 11:00

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by HaL » 12 Dec 2017, 12:56

to V8 brīnumu tik elementāri iebāzt kur grib? kārbā, aizmugurē, salonā zem beņķa? :aiwa:
Life is what happens while you're busy making other plans
08’ E93 / 07' E90 / 12’ F11 / 14’ GSXR1000

User avatar
Kaross
Posts: 1301
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by Kaross » 12 Dec 2017, 13:15

Nu salīdzinoši elementāri. Aizmugurē vienkārši pieskrūvē reduktoru. Priekšā kārbā jāpārvirpo viena ass, jo gultnis cits un jāsašaibo, lai pareiza sazobe. Citādi viss easy.
Izejā uz kardānu jau stāv torsens no rūpnīcas.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1021
Joined: 09 Jul 2004, 21:22

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by J.K.jr.bad. » 12 Dec 2017, 16:03

Kāpēc tu kārbu citu ar visu tur esošo torsenu jau neieliki?
J.K.jr.bad.
http://www.adparts.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:

User avatar
Kaross
Posts: 1301
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by Kaross » 12 Dec 2017, 16:34

Nevienai kārbai no rūpnīcas priekšējā reduktorā nav torsena.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

User avatar
Kaross
Posts: 1301
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by Kaross » 12 Dec 2017, 23:50

Launch control
» Skatīties Youtube

Last edited by Kaross on 06 May 2018, 18:46, edited 5 times in total.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

User avatar
AtmoBenzin
Posts: 9528
Joined: 01 Nov 2012, 16:10

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by AtmoBenzin » 13 Dec 2017, 07:59

:yo:

User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1021
Joined: 09 Jul 2004, 21:22

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by J.K.jr.bad. » 13 Dec 2017, 11:35

Laikam sajaucu. Sarpasniekā stāvēja torsens.

Antilags spridzina. Tad jau redzēsi pēc brīvdienām vai būs labi, vai būs motors jāmaina. :D
J.K.jr.bad.
http://www.adparts.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:

kalns
Posts: 303
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by kalns » 13 Dec 2017, 14:38

Nu vot, kā saprast tos grādus antilāgam ? Es viņu esmu atslēdzis tāpēc ka kaut kas nešancē kā nākas, brīvgaitā bubina smuki, bet braucot uztaisa tikai turbo bedri un sajūtu ka ir kaut kāds overboosts vai kas tāds, ja es kaut ko nejaucu, pēdējo reizi kad uzmetu aci bija 50grādi...
Aizticis vairs neesmu jo negribējās izkausēt kaut ko bez GintsK ziņas :D

User avatar
Kaross
Posts: 1301
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by Kaross » 13 Dec 2017, 17:13

50 gradi ir daudz par daudz. Pietiktu pilnigi ar 25. Bet tas nav vienīgais parametrs. Svarīgs arī viss pārejais. Piemēram fuel enrichment.
Tāpat arī droseles atvērums pie kāda sāk strādāt un kad beidz. Cik tev ir IAC position?
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

kalns
Posts: 303
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by kalns » 13 Dec 2017, 19:03

Kaross wrote:50 gradi ir daudz par daudz. Pietiktu pilnigi ar 25. Bet tas nav vienīgais parametrs. Svarīgs arī viss pārejais. Piemēram fuel enrichment.
Tāpat arī droseles atvērums pie kāda sāk strādāt un kad beidz. Cik tev ir IAC position?
man kompī veci konfigi tik pieglabāti, vēlāk pieslēgšu laptopu pačekot precizus parametrus..

U_V6er
Posts: 420
Joined: 03 Feb 2005, 17:21

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by U_V6er » 13 Dec 2017, 21:59

J.K.jr.bad. wrote:Laikam sajaucu. Sarpasniekā stāvēja torsens.
Pasātam priekša un pakaļa bija vaļējie diffi?

salvis
Posts: 349
Joined: 19 Feb 2011, 20:46
Location: Salaspils

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by salvis » 13 Dec 2017, 22:34

Manuāli bloķējams starpasu un aizmugurējais. Identiski kā Audi 80. Ja runa ir par B32 Passat līdz 87. gadam.
Sievu un mašīnu draugiem neaizdod.

Volvo V40, Phase 2, Silver green, D4192T3

kalns
Posts: 303
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by kalns » 13 Dec 2017, 23:11

kalns wrote:
Kaross wrote:50 gradi ir daudz par daudz. Pietiktu pilnigi ar 25. Bet tas nav vienīgais parametrs. Svarīgs arī viss pārejais. Piemēram fuel enrichment.
Tāpat arī droseles atvērums pie kāda sāk strādāt un kad beidz. Cik tev ir IAC position?
man kompī veci konfigi tik pieglabāti, vēlāk pieslēgšu laptopu pačekot precizus parametrus..
rekur mans als konfigs..
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
Kaross
Posts: 1301
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by Kaross » 14 Dec 2017, 00:18

Retard Mode liec: Absolute. un maximum retard samazini uz 25.
Maximum cut level vismaz 70-80%. Fuel cut RPM limit when ALS liec tāpat kā redline uzstādīto. 6500-7000rpm vai cik nu tavam auto ir.
Domāju, ka vajadzētu tad būt labi.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

kalns
Posts: 303
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by kalns » 14 Dec 2017, 00:39

Paldies par korekcijām, rītvakar noprovēšu.

User avatar
tralla44
Posts: 205
Joined: 01 Jun 2007, 12:42
Location: Smiltene

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by tralla44 » 14 Dec 2017, 00:39

salvis wrote:Manuāli bloķējams starpasu un aizmugurējais. Identiski kā Audi 80. Ja runa ir par B32 Passat līdz 87. gadam.
Gan jau kad iet runa par Zaļo B5
Live to ride,ride to live

User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1021
Joined: 09 Jul 2004, 21:22

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by J.K.jr.bad. » 14 Dec 2017, 10:12

Man B32 priekša brīva, kārbā torsens tā kā tā ir no modernāka auto un aizmugurē manuāli sabloķējamais.
J.K.jr.bad.
http://www.adparts.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:

kalns
Posts: 303
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by kalns » 15 Dec 2017, 14:11

Kaross wrote:Retard Mode liec: Absolute. un maximum retard samazini uz 25.
Maximum cut level vismaz 70-80%. Fuel cut RPM limit when ALS liec tāpat kā redline uzstādīto. 6500-7000rpm vai cik nu tavam auto ir.
Domāju, ka vajadzētu tad būt labi.
Pusdienaslaiks ir īss un benzīns smaržo jauki, paldies par ieteikumiem, tikko sabakstīju vērtības iekšā un šķiet ka būs ļoti labi.. brīvdienās jāizbrauc sētā, jāpakaitina kaimiņi :rofl: :cool:

User avatar
Kaross
Posts: 1301
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by Kaross » 31 Dec 2017, 17:07

Vecā gadā vēl padarbojoties pie kompja lēnām mēģinu uzprojektēt efektīvāku ieplūdes kolektoru. Kaut kā jāmēģina uzlabot dinamiku zemos apgriezienos.

Image

Image
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

User avatar
kretīns
Posts: 1765
Joined: 26 Oct 2009, 23:04

Re: Kaross Audi 100 Quattro 20V Turbo projekts

Post by kretīns » 01 Jan 2018, 13:42

Cik slikti ir pēc Biķerniekiem?

Post Reply